PDA

Bekijk de volledige versie : INTERVIEW: Arian de Vries



Jordy van Buel
15-02-2009, 18:14
Hieronder volgt het interview met Arian de Vries

De vragen staan hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1330164#post1330164). Deze kan de geinterviewde kopiëren naar zijn post.

P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Arian de Vries zijn interview geplaatst heeft.

Alhier (http://www.dvd.nl/forum/showpost.php?p=1330145&postcount=1) staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.

Oudlid_X5
16-02-2009, 12:49
-Zou je graag (vaker) mede forumleden ontmoeten voor een meeting/gezellig samenzijn?
Heb een aantal forumleden ontmoet, is natuurlijk altijd leuk en geeft toch weer een beter beeld over de persoon.

Hopelijk heb je van mij ook een ander beeld... :-P

Je interview vond ik heel leuk om door te lezen. 2001: A Space Odyssey moet je eigenlijk een keer in de bioscoop zien dan kom je helemaal aan je trekken. (y)

Coen P.
16-02-2009, 13:59
Leuk stukje!

Heb de eer gehad om je in het echte leven te mogen ontmoeten en dat was een plezierige dag toen (y)

Arian de Vries
16-02-2009, 15:26
Hopelijk heb je van mij ook een ander beeld... :-P

Je interview vond ik heel leuk om door te lezen. 2001: A Space Odyssey moet je eigenlijk een keer in de bioscoop zien dan kom je helemaal aan je trekken. (y)

2001 wil ik inderdaad mog eens in de bioscoop zien, dat lijkt me een hemelse ervaring! Kun je hem niet eens een keer in Heerlen programmeren? :wink:



Leuk stukje!

Heb de eer gehad om je in het echte leven te mogen ontmoeten en dat was een plezierige dag toen (y)

Dank, en die eer was geheel wederzijds uiteraard!

Coen P.
16-02-2009, 15:33
Gezien je WIW ben je lekker bezig trouwens (y)

DanielC.
16-02-2009, 16:04
2001 wil ik inderdaad mog eens in de bioscoop zien, dat lijkt me een hemelse ervaring! Kun je hem niet eens een keer in Heerlen programmeren? :wink:

Een mega-meeting bij Verhoeen in de bios, en dan laat hij 2001 zien, lijkt mij een goed plan. :-P

Leuk interview weer, tof om meer jongeren te zien met echte interesse in de klassiekers. :)

Lex v/d Moolen
16-02-2009, 16:31
Interessant leesvoer weer (y)

Oudlid_X5
16-02-2009, 17:12
Een mega-meeting bij Verhoeen in de bios, en dan laat hij 2001 zien, lijkt mij een goed plan. :-P

Het zal een moeilijke worden maar ik zal mijn best doen. :-P

Mocht ik hem kunnen programmeren verwacht ik wel van jullie twee dat jullie ook écht komen. Zal sowiezo op een zondag zijn. (y)

Arian de Vries
16-02-2009, 19:58
Het zal een moeilijke worden maar ik zal mijn best doen. :-P

Mocht ik hem kunnen programmeren verwacht ik wel van jullie twee dat jullie ook écht komen. Zal sowiezo op een zondag zijn. (y)

Als je het voor elkaar krijgt zal ik m'n uiterste best doen om te komen. Moet wel van de andere kant van het land komen en ben volledig ov afhankelijk. Maar zal zeker proberen te komen.

Brakhage
16-02-2009, 21:02
Leuk om te lezen! Heb sinds IFFR dit jaar ook enige persoonlijke ervaringen met je mogen delen (wijn tot half zeven 's ochtends was een goede binnenkomer :-P ) en dat was me prima bevallen! Het was me natuurlijk al eerder opgevallen dat we meerdere raakvlakken hebben qua interesses. En ik zag net in je last.fm dat je de muziek van William Shatner grijsgedraaid hebt de afgelopen dagen. Hulde!