PDA

Bekijk de volledige versie : Wie kan mij helpen



Gandalf25
28-02-2009, 18:15
Sony Kdl 40s4010 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=66733) Ik heb deze full HD LCD tv
maar als ik een film Bluray kijkt via me PS3 alles staat goed via HDMI 24p
lijkt het soms dat er nog een andere beeld door heen zit
zat gisteren Band of Brothers te kijken en in het begin dat ze buiten
lopen in het donker lijkt het net dat er een soort schaduw met hun mee loopt
hoort dat in de film of lig dat aan mij
heb het ook bij sommige andere films

kan iemand me helpen

alvast bedankt

Frank K.
28-02-2009, 20:20
Loopt er een totaal ander beeld doorheen of gewoon een rare schaduw?

ik heb bijna een band of brothers box. dan zal ik het proberen of het bij mij ook is. ik heb het nog nooit waargenomen.

Gandalf25
28-02-2009, 20:26
mee een soort schaduw lijkt net als ze ook lopen dat het gezicht een beetje misvormd
zat net ook even step up 2 te kijken dan lijkt het net dat er nog een beeld in zit.

Michael Hamers
01-03-2009, 09:36
Klinkt alsof de instellingen van de tv niet goed staan.

Hoe staat je contrast en helderheid ingesteld? Vaak biedt de instelling "cinema" of "film" al een goede basis. Ze horen in ieder geval niet te hoog te staan. In het begin zal dit veel te donker lijken, maar op de duur zul je het waarderen.

Gandalf25
01-03-2009, 12:41
ze staan allebij op 50 ik heb de tv ook nog niet zo lang moet even me tv oged laten draaien.

DVDProfilersFilmgek
04-03-2009, 18:54
ze staan allebij op 50 ik heb de tv ook nog niet zo lang moet even me tv oged laten draaien.

Schaduw beelden of andere flauwekul hoort niet thuis in het beeld, is het niet erg koud in huis? dan reageren LCD schermen wel eens anders dan het hoort, is het effect weg als de TV een tijdje heeft aangestaan? Als meerdere films het hebben, dan denk je toch al snel dat het aan de TV ligt, van de PS3 ken ik dit verschijnsel niet.:(

Ik denk als bovenstaande niet het geval is toch aan een soort van defect, al zou ik niet weten wat er defect is. Laat ook anderen eens naar je TV kijken, misschien valt het hen ook op.:idea:

Gandalf25
05-03-2009, 15:47
Schaduw beelden of andere flauwekul hoort niet thuis in het beeld, is het niet erg koud in huis? dan reageren LCD schermen wel eens anders dan het hoort, is het effect weg als de TV een tijdje heeft aangestaan? Als meerdere films het hebben, dan denk je toch al snel dat het aan de TV ligt, van de PS3 ken ik dit verschijnsel niet.:(

Ik denk als bovenstaande niet het geval is toch aan een soort van defect, al zou ik niet weten wat er defect is. Laat ook anderen eens naar je TV kijken, misschien valt het hen ook op.:idea:

Waar me tv staat is wel erg koud ja maar dat gaat vande week even helemaal veranderen

dan denk ik dat het daar aan lig want de tv voelt ook koud aan.

Marcellow
21-04-2009, 15:33
En??

Lig het daar an?

Hoe Hebbie het warmergekregen? gewacht tot de winter over was?

johanhoitink
21-04-2009, 19:28
klinkt alsof er nog een paar beeld-verbeteraar-software dingen aan staan.
kan bijna allemaal bijna altijd uit.