PDA

Bekijk de volledige versie : Samsung H360R laat 2 zenders door elkaar zien



Tozz
01-03-2009, 19:13
Dit is al mijn 2e Samsung H360R in nog geen 6 maanden tijd. De eerste had problemen dat ik allerlei stipjes en vage video errors kreeg op me HDMI out. Ook het LED display waar de zender/tijd op vermeld is gaf rare tekens.

Ik heb nu het vreemde verschijnsel dat de decoder soms 2 zenders door elkaar laat zien. Dit vertaalt zich in een beeld dat lijkt op een kapotte mpeg stream. Allemaal blokjes door elkaar heen. Je kan echter wel goed 2 zenders van elkaar onderscheiden, bijvoorbeeld door de ondertiteling die je kan lezen van een andere zender.

Ik zal deze dus ook maar weer omruilen, maar dit doet mij wel twijfelen aan de kwaliteit van deze Samsung? Hebben meer mensen dat deze tuner veel uitvalt?

Mr_Parker
02-03-2009, 17:31
Op het moment dat bij mij het inkomende signaal te zwak is op een van de transportstreams en ik vanaf een goede stream naar een zender uit de slechte stream overga heb ik ook 2 zenders door elkaar. Dat wil zeggen de zender uit de goede stream en die uit de slechte stream.

Ik wil nu niet direct zeggen dat het bij jou ook hieraan ligt maar is de ontvangst sterkte wel goed bij jou?