PDA

Bekijk de volledige versie : Michael Jackson - O2 London Concert



*Rossi
06-03-2009, 18:06
Zoals de meesten waarschijnlijk wel gehoord hebben geeft Michael Jackson, The King of Pop, in juli van dit jaar een serie van 10 concerten in de O2 Arena in Londen.

Zijn er hier nog mensen die gaan proberen kaarten te bemachtigen voor deze reeks concerten?

Sylver
07-03-2009, 00:29
Het kriebelt wel, ja!
Zou hem eigenlijk heel graag nog eens opnieuw live willen zien... voor de allerlaatste keer...

Alhoewel ik het zelf wel wat overdreven vind om naar Londen te gaan, gewoon voor een concertje....

DVD Watcher
07-03-2009, 00:39
Vind het iemand met leuke nummers, maar dat het de laatste concerten zijn klopt niet helemaal.

Het zijn de laatste in Londen zei hij, maar heeft niks gezegd dat dat ook buiten engeland geldt.

Dr zullen vast nog wel concerten komen in andere landen

steven van dijk
07-03-2009, 00:42
Nee liever niet, al krijg ik vip kaarten. En ik heb persoonlijk nooit de kreet King of Pop begrepen.hij heeft maar een klapper gemaakt Thriller. De man is helaas altijd overschat want hij had een goede producer Quincy Jones maar MJ overspeelde alles dus een soort King Of Flop is beter op zijn plaats.

Bugssje
07-03-2009, 06:11
Lijkt me wel leuk maar Londen is toch iets te ver/dur. Misschien als hij dan nog in Nederland/Belgie komt maar anders ook niet.

*Rossi
09-03-2009, 16:40
Vind het iemand met leuke nummers, maar dat het de laatste concerten zijn klopt niet helemaal.

Het zijn de laatste in Londen zei hij, maar heeft niks gezegd dat dat ook buiten engeland geldt.

Dr zullen vast nog wel concerten komen in andere landen

Dit is wel een mooi gerucht en veel mensen (lees: media) grijpen dit inderdaad aan om te hopen op meer concerten buiten Engeland. Ik denk alleen echt niet dat we hoeven te verwachten dat hij naar Nederland komt. In Azië en in de VS heeft hij dusdanig meer fans dat het me logischer lijkt dat ook deze mensen nog aan de beurt komen.

Heb dus in ieder geval wel het idee dat dit zijn laatste concerten ooit in Europa zullen worden. Wil hier dus ook wel heel graag bij zijn. Zal lastig worden om aan kaarten te komen, maar mocht ik de kans krijgen om ze te kopen dan ga ik hiervoor graag naar Londen...

Sylver
11-03-2009, 14:10
Iemand al een ticket gekocht?
De extra data worden steeds maar toegevoegd, maar ik slaag er niet in om een ticket van 75 pond te kopen...

Fikret
11-03-2009, 14:16
Ik overweeg het om er heen te gaan. De prijzen vallen mij nog redelijk mee, had een paar honderd euro per kaartje verwacht.

Marcel v/d H.
11-03-2009, 15:13
Ik ben al vier uur bezig om kaartjes te krijgen, inmiddels zijn er al 26! concerten in verkoop...

jasmin1
11-03-2009, 17:24
ik had twee kaarten kunnen kopen,maar helaas kan je alleen maar met Creditcard betalen, en aangezien ik dat niet heb gaat het feest niet door.hopelijk komt ie nog weleens naar nederland.

Evil Hobbit
11-03-2009, 17:29
Ik ga op 26 juli. Was vannochtend nog behoorlijk druk, veel wachten en mislukte pogingen (bij de laatste stap een server error) maar uiteindelijk toch 4 kaartjes kunnen verkrijgen.

*Rossi
11-03-2009, 18:23
Ik heb ook twee tickets weten te bemachtigen... Wat een verschrikkelijke drukte zeg ongelooflijk. Ik ga op 23 september. Het lijkt er trouwens wel op dat ze bij 30 concerten eindelijk stoppen.

Evil Hobbit
11-03-2009, 18:27
Wel beter dat er meer concerten aangekondigd zijn, scheelt een hoop teleurgestelde fans. Ben echt zoooo benieuwd. Toch een legende, een jeugdheld, ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken. Of het groots spektakel is, of meer ingetogen, of misschien komt hij op met een rolstoel en doet hij alles lekker zittend, zoals hier: http://www.youtube.com/watch?v=Pr8Bt5JnNWg (y)

*Rossi
11-03-2009, 18:30
Wel beter dat er meer concerten aangekondigd zijn, scheelt een hoop teleurgestelde fans. Ben echt zoooo benieuwd. Toch een legende, een jeugdheld, ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken. Of het groots spektakel is, of meer ingetogen, of misschien komt hij op met een rolstoel en doet hij alles lekker zittend, zoals hier: http://www.youtube.com/watch?v=Pr8Bt5JnNWg (y)

Alle 30 concerten zijn al zo goad als uitverkocht... Je kan er in ieder geval van uitgaan dat de tickets de officiële verkoopdatum van vrijdag 13 niet gaan halen...

Evil Hobbit
11-03-2009, 18:34
Maar was het niet zo dat de presale tickets slechts 50% van de beschikbare tickets zijn?

*Rossi
11-03-2009, 18:38
Zoiets had ik wel gelezen, maar als ik kijk naar de animo en het tempo van ticketverkoop lijkt me dat sterk. Daarnaast is er in een persbericht al gezegd dat de extra concerten er kwamen omdat de eerste 10 binnen no-time uitverkocht waren.

Daarnaast zou het zeer vreemd zijn om mensen een code te geven, waarna ze heel veel moeite moeten doen om een kaartje te krijgen (sommigen lukt het niet) om vervolgens de rest van de kaarten doodleuk in de vrije verkoop te gooien. De echte fans hebben zich toch wel geregistreerd.

*Rossi
12-03-2009, 08:28
En ze gaan vrolijk verder met het toevoegen van concerten...

Marcel v/d H.
12-03-2009, 10:08
Ik heb ook eindelijk vier mooie kaarten kunnen bemachtigen voor 12-01-2010. Inmiddels zijn ze nu bij de verkoop van concert 45 aangekomen.

*Rossi
12-03-2009, 10:34
Ik heb ook eindelijk vier mooie kaarten kunnen bemachtigen voor 12-01-2010. Inmiddels zijn ze nu bij de verkoop van concert 45 aangekomen.

Ja leuke he... Heb er vanochtend nog 4 aangeschaft... (y)

Fikret
12-03-2009, 10:59
Michael Jackson is het geldkraampje en betreft inkomsten een bodemloze put. Ze gaan gewoon door met verder plannen voor concerten in 2010 en wie weet ook voor 2011?

jeanreno
12-03-2009, 11:13
Het O2-concert kan worden gefilmd en op DVD uitgebracht als 4e deel in The Mummy reeks. ;-)

jasmin1
12-03-2009, 16:52
Het O2-concert kan worden gefilmd en op DVD uitgebracht als 4e deel in The Mummy reeks. ;-)

laat me raden, jij bent het leukste thuis???

Qzyn
13-03-2009, 14:07
Alle concerten Michael Jackson uitverkocht

Alle kaarten voor de vijftig concerten die Michael Jackson in Londen geeft, zijn uitverkocht. Dat heeft de concertorganisatie tegenover de BBC bevestigd. Honderden fans stonden in de rij bij kaartverkoopadressen. Anderen probeerden via internet aan kaartjes te komen. Volgens de organisatie hebben 250.000 mensen dat laatste gedaan.
Er zijn in totaal meer dan een miljoen tickets verkocht. De organisatoren houden het erop dat de This Is It-tournee de snelst uitverkochte toer aller tijden is. Per minuut zijn 33 stoelen verkocht. De ster zelf zou zeer verheugd zijn met de belangstelling.

(ANP)

*Rossi
14-03-2009, 08:45
Alle concerten Michael Jackson uitverkocht

Alle kaarten voor de vijftig concerten die Michael Jackson in Londen geeft, zijn uitverkocht. Dat heeft de concertorganisatie tegenover de BBC bevestigd. Honderden fans stonden in de rij bij kaartverkoopadressen. Anderen probeerden via internet aan kaartjes te komen. Volgens de organisatie hebben 250.000 mensen dat laatste gedaan.
Er zijn in totaal meer dan een miljoen tickets verkocht. De organisatoren houden het erop dat de This Is It-tournee de snelst uitverkochte toer aller tijden is. Per minuut zijn 33 stoelen verkocht. De ster zelf zou zeer verheugd zijn met de belangstelling.

(ANP)

Wat een aantallen zeg... En dan te bedenken dat de verkoop op internet, maar vooral via de telefoon het nogal eens af liet weten...

Werner
14-03-2009, 15:38
Het O2-concert kan worden gefilmd en op DVD uitgebracht als 4e deel in The Mummy reeks. ;-)

I second that opinion!

Fikret
14-03-2009, 18:12
Er schijnt daadwerkelijk een film te komen met of over Michael Jackson.

Marcel v/d H.
21-03-2009, 09:11
Zoals al te verwachten viel gaan ze de concerten inderdaad opnemen. Vanaf gisteren kan je trouwens stemmen op de playlist van de concerten.

Fikret
21-03-2009, 21:59
Kaartjes zijn nog steeds verkrijgbaar.

Sylver
24-03-2009, 22:10
Kaartjes zijn nog steeds verkrijgbaar.

Via de officiële site (ticketmaster) slaag ik er toch niet in om er ééntje te pakken krijgen, hoor!

Fikret
24-03-2009, 23:33
Vind je het gek, die kaartjes zijn in no time verkocht, daar doen ze echt geen 3 dagen over (mijn post was 3 dagen eerder dan de jouwe). :p

Bugssje
25-03-2009, 17:02
Gelukkig hebben we nog seatwave:mrgreen: , wel boven de normale prijs.

GalO
25-03-2009, 17:19
1 february 2010 het is toch wat he... zolang nog

Sylver
30-03-2009, 21:33
Vind je het gek, die kaartjes zijn in no time verkocht, daar doen ze echt geen 3 dagen over (mijn post was 3 dagen eerder dan de jouwe). :p
Nou, ik heb constant geprobeerd tijdens de presale (met de code), de gewone verkoop en nu nog iedere dag voor de eventueel vrijgekomen tickets.
Maar echt waar... helemaal niks!

Ook niet moeilijk... een heleboel tickets verkoopt TicketMaster door aan hun officieuse partners. Die websites verkopen ze dan door aan het 10-voud van de prijs...

Een bende corrupte afzetters zijn het! Dan toch liever ons Belgisch systeem: de website van Teleticket ligt steeds plat bij top-concerten, maar doorverkopen zoals in de U.K. wordt hier toch wel aangepakt door de overheid (althans de intentie is er...).

GalO
30-03-2009, 21:42
Er schijnt daadwerkelijk een film te komen met of over Michael Jackson.


na de special effects in benjamin buttton gezien te hebben moet het lukken ;)...

ik ga in ieder geval 1 february 2010 na de o2

DVD Watcher
11-05-2009, 20:47
Gaan concerten Michael Jackson niet door?

AMSTERDAM - Er bestaat een reële kans dat de concertreeks van Michael Jackson in Londen niet door kan gaan...

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00627/jackson_jpg_627229d.jpg

In november 2008 tekende de manager van Michael een contract waarin de zanger beloofde mee te doen aan een familietournee. Deel van de deal met het bedrijf dat alles organiseerde was dat Michael de 18 maanden na het ondertekenen van het contract geen andere concertdeals zou aangaan, zo meldt PerezHilton.com.

Dat zou dus betekenen dat Michael komende zomer níet mag optreden in de O2 arena in Londen...

Het advocatenteam van Michael beweert nu dat zijn manager zonder medeweten van de zanger heeft getekend. Het is nu dus afwachten of Michael onder zijn contract uit zal kunnen komen...

Bron : Telegraaf.nl

jasmin1
13-05-2009, 18:44
Gaan concerten Michael Jackson niet door?

AMSTERDAM - Er bestaat een reële kans dat de concertreeks van Michael Jackson in Londen niet door kan gaan...

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00627/jackson_jpg_627229d.jpg

In november 2008 tekende de manager van Michael een contract waarin de zanger beloofde mee te doen aan een familietournee. Deel van de deal met het bedrijf dat alles organiseerde was dat Michael de 18 maanden na het ondertekenen van het contract geen andere concertdeals zou aangaan, zo meldt PerezHilton.com.

Dat zou dus betekenen dat Michael komende zomer níet mag optreden in de O2 arena in Londen...

Het advocatenteam van Michael beweert nu dat zijn manager zonder medeweten van de zanger heeft getekend. Het is nu dus afwachten of Michael onder zijn contract uit zal kunnen komen...

Bron : Telegraaf.nl


wat een propaganda zeg,maar ja telegraaf hee,de concerten gaan gewoon door,de repetities zijn in volle gang er zijn zelfs foto;s ervan uitgelekt, een ding is zeker de king is terug

Marcel v/d H.
14-05-2009, 07:25
Perezhilton.com is denk ik ook wel een goede bron.... Zou me niks verbazen als de beste man er na een aantal concerten mee stopt omdat hij het niet meer aan kan, maar bovenstaande lijkt me geen directe reden om de concerten niet door te laten gaan.

DVD Watcher
21-05-2009, 09:29
Concerten Jackson uitgesteld

Michael Jackson stelt zijn reeks van vijftig concerten in Londen vijf dagen uit.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00629/michael34_jpg_629489d.jpg

De zogenoemde 'King of pop' staat nu vanaf 13 juli in plaats van 8 juli op het podium van de O2 arena. Duizenden fans moeten nog een halfjaar geduld hebben voordat ze hun idool in levenden lijve kunnen bewonderen: drie optredens zijn verschoven naar maart 2010.

Aanleiding voor het uitstel is de „enorme omvang” van de show, aldus de organisatie.

Bron : Telegraaf.nl

DVD Watcher
03-06-2009, 04:59
Michael Jackson heeft geen zin

AMSTERDAM - Michael Jackson ziet het, op zijn zachtst gezegd, niet zitten om vijftig concerten in Londen te geven.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00627/jackson_jpg_627229d.jpg

"Ik weet niet hoe ik vijftig shows moet gaan doen aangezien ik niet zo'n grote eter ben. Ik zal wat moeten aankomen", vertelt Michael na dansrepetities aan fans.

De zanger hoorde pas van het aantal concerten toen hij op een ochtend wakker werd. "Ik ben heel boos dat ze me vijftig shows laten doen. Ik wilde er eigenlijk maar tien doen en over de hele wereld optreden en niet vijftig op één plek. Toen ik ging slapen wist ik van tien data en toen in wakker werd hoorde ik op het nieuws dat het er vijftig waren."

Zo te horen heeft The King of Pop er ontzettend veel zin in...

Bron : Telegraaf.nl

Marcel v/d H.
03-06-2009, 11:06
Gelukkig ga ik naar concert 32.....

rrjobse
26-06-2009, 07:44
Er bestaat een reele kans dat de concertreeks van Michael Jackson niet doorgaat.

Maar niemand had verwacht, denk ik, dat overlijden daar de reden van zou zijn. Ik dacht eerder, aangezien hij het niet zou zien zitten, dat het zelfmoord zou zijn. Is wellicht ook een beetje gezien de geruchten over medicijngebruik.

Anyway, helaas, een comeback is niet voor iedereen weggelegd. Hij is een begrip en een legende. Zal wel flink uitgemolken worden...

Bugssje
26-06-2009, 14:44
Je zal nu maa zo'n kaartje van een paar duizend euro hebben gekocht. Toch een collectersitem

Carlvb
30-06-2009, 16:41
http://www.filehive.com/files/090528/jackson_the_collection_pack.jpg

Heeft er iemand meer informatie over bovenstaande box die net is uitgekomen? Ik weet dat de box naar aanleiding van Michael Jackson's concerten (die er helaas nooit zullen komen :() onlangs werd uitgebracht en dat het 5 van zijn bekendste albums bevat. Maar weet iemand of dit een limited edition set is? En hoeveel exemplaren zijn er dan van in oploop?

DVD Watcher
30-06-2009, 16:55
De volgende DVD ga ik meteen aanschaffen als ie uitkomt :

'Laatste repetitie Michael Jackson op dvd'

Michael Jacksons laatste repetitie voor zijn This is It-tour zal op dvd worden uitgebracht. Het zou gaan om een drie uur durend optreden waarin Michael zijn grootste hits zou brengen.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00638/michael_jpg_638614d.jpg

Volgens Randy Philips van AEG Live was Michaels generale repetitie verbluffend. “Hij danste net zo als de ingehuurde dansers van twintig jaar. Misschien zelfs nog beter.”

Direct na de dood van de popster zijn de rechten op het beeldmateriaal van de repetitie verzekerd door de raad van bestuur van de Londense 02 Arena. De opnamens, die miljoenen waard zouden zijn, zullen volgens een insider in de Daily Star zo geknipt worden dat de kijker het gehele optreden te zien krijgt.

Bron : Telegraaf

----------------------------------

Zal ongetwijfeld 1 van de allerbeste, zoniet de allerbest verkochte DVD denk ik worden. Zal voor veel fans een mooie herinnering zijn aan een groot artiest. Misschien geldklopperij, maar voor zijn kinderen zal het heel veel moois opleveren voor hun latere leven!

-Jaap-
30-06-2009, 17:03
De volgende DVD ga ik meteen aanschaffen als ie uitkomt :

:nono: De Blu-ray mag ik hopen, zie Blu-ray.com

DVD Watcher
30-06-2009, 17:07
:nono: De Blu-ray mag ik hopen, zie Blu-ray.com

DVD, Blu Ray en CD, als ze uitkomen, zijn ze voor mij (y)

Bedankt Jaap voor het wijzen naar dat artikel, had dat nog niet gezien, dank je wel (y)

-Jaap-
30-06-2009, 17:12
Dat je de CD ook koopt snap ik volledig, maar waarom de DVD en Blu-ray?

Khonnor
30-06-2009, 17:17
Misschien een heel stomme vraag en offtopic...

Maar denken jullie dat oude, originele vinyl-singles van Jackson 5 iets zouden kunnen opleveren?

DVD Watcher
30-06-2009, 17:26
Dat je de CD ook koopt snap ik volledig, maar waarom de DVD en Blu-ray?

Klinkt misschien stom, maar kijk ook wel eens films of concerten als ik in bed lig, en aangezien ik geen Blu Ray daar heb (wel in huiskamer), wilde ik dus ook de DVD halen.

Vandaar dus.

Trouwens Effe off Topic, heb al wat leuke dingen van Michael (Heb deze al jaar of 3, dus niet nu ineens aangeschaft, kan trouwens ook niet, zijn al lang OOP) http://www.goldenearringforum.nl/images/smilies/a075.gif

http://991.com/newGallery/Michael-Jackson-Visionary---The-V-365646.jpg :

MICHAEL JACKSON Visionary - The Video Singles (2006 ORIGINAL ISSUE UK limited edition 20 x DualDisc single set featuring a total of 40 audio tracks digitally remastered for the first time for this release [including original & remix versions] plus 20 classic music videos; each disc is presented in an individually numbered card picture sleeve with die-cut inner to replicate a generic Epic singles bag featuring a classic shot of MJ divided across all 20 sleeves to reveal afull image when all placed together, with 'Thriller' presented in a beautiful & sealed numbered picture box to house the complete series!).

Tracklisting / Additional Info: THRILLER:
CD side:
1. Thriller
2. Thriller - Album Version

DVD side:
1. Thriller - Music Video

DON'T STOP 'TIL YOU GET ENOUGH:
CD side:
1. Don't Stop 'Til You Get Enough
2. Don't Stop 'Til You Get Enough - Original 12" Edit

DVD side:
1. Don't Stop 'T1il You Get Enough - Music Video

ROCK WITH YOU:
CD side:
1. Rock With You
2. Rock With You - Masters At Work Remix

DVD side:
1. Rock With You - Video

BILLIE JEAN:
CD side:
1. Billie Jean
2. Billie Jean - Original 12" Edit

DVD side:
1. Billie Jean - Video

BEAT IT:
CD side:
1. Beat It
2. Beat It - Moby's Sub Mix

DVD side:
1. Beat It - Music Video

BAD:
CD side:
1. Bad
2. Bad - Extended Dance Mix

DVD side:
1. Bad - Music Video

THE WAY YOU MAKE ME FEEL:
CD side:
1. The Way You Make Me Feel
2. The Way You Make Me Feel - Extended Dance Mix

DVD side:
1. The Way You Make Me Feel - Music Video

DIRTY DIANA:
CD side:
1. Dirty Diana
2. Dirty Diana - Instrumental Version

DVD side:
1. Dirty Diana - Music Video

SMOOTH CRIMINAL:
CD side:
1. Smooth Criminal
2. Smooth Criminal - Extended Dance Mix

DVD side:
1. Smooth Criminal - Music Video

LEAVE ME ALONE:
CD side:
1. Leave Me Alone
2. Another Part Of Me - Extended Dance Mix

DVD side:
1. Leave Me Alone - Music Video

BLACK OR WHITE:
CD side:
1. Black Or White
2. Black Or White - House With Guitar Radio Mix

DVD side:
1. Black Or White - Music Video

REMEMBER THE TIME:
CD side:
1. Remember The Time
2. Remember The Time - New Jack Jazz Mix

DVD side:
1. Remember The Time - Music Video

IN THE CLOSET:
CD side:
1. In The Closet
2. In The Closet - Club Mix

DVD side:
1. In The Closet - Music Video

JAM:
CD side:
1. Jam
2. Jam - Silky 12" Mix

DVD side:
1. Jam - Music Video

HEAL THE WORLD:
CD side:
1. Heal The World
2. Will You Be There

DVD side:
1. Heal The World - Music Video

YOU ARE NOT ALONE:
CD side:
1. You Are Not Alone
2. You Are Not Alone - Classic Club Mix

DVD side:
1. You Are Not Alone - Music Video

EARTH SONG:
CD side:
1. Earth Song
2. Earth Song - Hani's Extended Radio Experience

DVD:
1. Earth Song - Music Video

THEY DON'T CARE ABOUT US:
CD side:
1. They Don't Care About Us
2. They Don't Care About Us - Love To Infinity's Walk In The Park Mix

DVD side:
1. They Don't Care About Us - Video

STRANGER IN MOSCOW:
CD side:
1. Strangers In Moscow
2. Strangers In Moscow - Tees In-House Club Mix

DVD side:
1. Strangers In Moscow - Music Video

BLOOD ON THE DANCEFLOOR:
CD side:
1. Blood On The Dance Floor
2. Blood On The Dance Floor - Fire Island Vocal Mix

DVD side:
1. Blood On The Dance Floor - Music Video

En ook deze mooie set heb ik :

http://www.michaeljackson.hu/htmlitems/covers/cds/michaeljackson/%5B2004-11-22%5D%20The%20Ultimate%20Collection%202.jpg http://bp1.blogger.com/_Lx-rVuSB2qA/Rm0cL4kPCVI/AAAAAAAAADY/LPhBFjE8_6k/s320/UK_ultimatecollection01.jpg

Track Listing:


Disc 1
1. I Want You Back
2. ABC
3. I’ll Be There
4. Got To Be There
5. I Wanna Be Where You Are
6. Ben
7. Dancing Machine [Single Version]
8. Enjoy Yourself
9. Ease On Down The Road-With Diana Ross
10. You Can’t Win [From ‘The Wiz’]
11. Shake Your Body [Early Demo]
12. Shake Your Body (Down To The Ground)
13. Don’t Stop ‘Til You Get Enough
14. Rock With You
15. Off The Wall
16. She’s Out Of My Life
17. Sunset Driver [Demo]
18. Lovely One
19. This Place Hotel


Disc 2
1. Wanna Be Startin’ Something
2. The Girl Is Mine-With Paul McCartney
3. Thriller
4. Beat It
5. Billie Jean
6. P.Y.T. (Pretty Young Thing) [Demo Version]
7. Someone In The Dark
8. State Of Shock-With Mick Jagger
9. Scared Of The Moon [Demo]
10. We Are The World [Demo]
11. We Are Here To Change The World [From ‘Captain EO’]


Disc 3
1. Bad
2. The Way You Make Me Feel
3. Man In The Mirror
4. I Just Can’t Stop Loving You
5. Dirty Diana
6. Smooth Criminal
7. Cheater [Demo]
8. Dangerous [Early Version]
9. Monkey Business [Previously Unreleased]
10. Jam
11. Remember The Time
12. Black Or White
13. Who Is It [IHS Mix]
14. Someone Put Your Hand Out [Edited]


Disc 4
1. You Are Not Alone
2. Stranger In Moscow
3. Childhood [Theme From ‘Free Willy 2′]
4. On The Line
5. Blood On The Dance Floor
6. Fall Again [Demo]
7. In The Back [Previously Unreleased]
8. Unbreakable
9. You Rock My World
10. Butterflies
11. Beautiful Girl [Demo]
12. The Way You Love Me
13. We’ve Had Enough

Disc 5 :

Michael Jackson - Live in Bucharest DVD

Tracklist DVD:
1. Jam
2. Wanna be startin' somethin'
3. Human nature
4. Smooth criminal
5. I just can't stop loving you
6. She's out of my life
7. I want you back; The love you save
8. I'll be there
9. Thriller
10. Billie Jean
11. Working day and night
12. Beat it
13. Will you be there
14. Black or white
15. Heal the world
16. Man in the mirror

Zijn 2 mooie unieke sets vind ik, ben er hardstikke blij mee.

Ze gaan nooit weg! voor geen geld.

Marcel den Haan
30-06-2009, 18:03
Ik hoop dat er een mooie set komt, bij voorkeur op Blu-ray, met allerlei beelden verzameld van Jackson. Ik heb het concert van Bucharest uiteraard op DVD maar er moeten veel meer beelden zijn. Zat te denken aan optredens met de Jackson 5, The Jacksons, Motown 25, beelden van de Thriller, Bad, Dangerous en History Tours, beelden van Grammy Awards optredens en diverse andere optredens. Zal moeilijk worden qua rechten om alles in één set te brengen, maar anders maar los.
Ik heb van Elvis ook diverse sets die echt alles laten zien, zoals Aloha, 68 Comeback en Ed Sullivan Shows.

DVD Watcher
30-06-2009, 18:11
Ik hoop dat er een mooie set komt, bij voorkeur op Blu-ray, met allerlei beelden verzameld van Jackson. Ik heb het concert van Bucharest uiteraard op DVD maar er moeten veel meer beelden zijn. Zat te denken aan optredens met de Jackson 5, The Jacksons, Motown 25, beelden van de Thriller, Bad, Dangerous en History Tours, beelden van Grammy Awards optredens en diverse andere optredens. Zal moeilijk worden qua rechten om alles in één set te brengen, maar anders maar los.
Ik heb van Elvis ook diverse sets die echt alles laten zien, zoals Aloha, 68 Comeback en Ed Sullivan Shows.

Zou je zoiets als dit bedoelen : http://www.dvd-home.nl/review/divers/Elvis/elvisdef.htm

Is een mooie set, zou mooi zijn als er zoiets van Michael zou verschijnen.

Had je deze ook al Marcel? Ik heb hem in ieder geval gelukkig in mijn bezit, is gemaakt door zijn beste vriend Joe Esposito.

Maar sorry voor dit off topic vraagje, we kunnen beter bij het onderwerp blijven.

Marcel den Haan
30-06-2009, 19:11
Zou je zoiets als dit bedoelen : http://www.dvd-home.nl/review/divers/Elvis/elvisdef.htm

Is een mooie set, zou mooi zijn als er zoiets van Michael zou verschijnen.

Had je deze ook al Marcel? Ik heb hem in ieder geval gelukkig in mijn bezit, is gemaakt door zijn beste vriend Joe Esposito.

Maar sorry voor dit off topic vraagje, we kunnen beter bij het onderwerp blijven.

Ik heb die ook, alleen de gelimiteerde gouden boxset die nog uitgebreider is. Zoiets zou mooi zijn inderdaad voor Jackson, alleen die Elvis is wel erg geknipt. De gehele Aloha shows en 68 Comeback is meer waar ik op doel, daar staat echt alles op van die shows.

DVD Watcher
30-06-2009, 19:20
Ik heb die ook, alleen de gelimiteerde gouden boxset die nog uitgebreider is. Zoiets zou mooi zijn inderdaad voor Jackson, alleen die Elvis is wel erg geknipt. De gehele Aloha shows en 68 Comeback is meer waar ik op doel, daar staat echt alles op van die shows.

Die 2 boxen heb ik idd ook, erg mooie boxen

Carlvb
04-07-2009, 09:20
http://www.filehive.com/files/090528/jackson_the_collection_pack.jpg

Heeft er iemand meer informatie over bovenstaande box die net is uitgekomen? Ik weet dat de box naar aanleiding van Michael Jackson's concerten (die er helaas nooit zullen komen :() onlangs werd uitgebracht en dat het 5 van zijn bekendste albums bevat. Maar weet iemand of dit een limited edition set is? En hoeveel exemplaren zijn er dan van in oploop?

Heeft er niemand een idee hoeveel exemplaren er van deze Michael Jackson The Collection gemaakt zijn? :???:

Fikret
08-07-2009, 22:11
MICHAEL - ONE NIGHT IN JAPAN lijkt me zo ook een mooie aanwinst, binnenkort de dvd eens aanschaffen. En de box hierboven bevat niet alle extra's van de limited editions set, wel enkele bonustracks.

Marcel v/d H.
15-08-2009, 09:33
Zo, net even de procedure doorgelopen om het geld voor mijn kaartjes terug te krijgen, als het goed is staat het geld binnen 21 dagen weer op mijn rekening.

DVD Watcher
23-08-2009, 09:37
Film This Is It zal slechts twee weken te zien zijn

De Michael Jackson-film This Is It, met unieke beelden van Jacksons voorbereidingen op zijn geplande tournee, gaat 29 oktober wereldwijd in première en zal overal slechts twee weken te zien zijn. Een limited-edition-special, noemt filmmaatschappij Sony Pictures de beperkte filmrelease.

http://www.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/03/05/428356/michael-jackson-geeft-laatste-tien-concerten_5_460x0.jpg

De film, die nog niet af is, wordt door regisseur en Jackson-medewerker Kenny Ortega samengesteld uit meer dan 100 uur achter de schermen gefilmd materiaal. De film werpt ‘een persoonlijke blik op de zanger, danser, filmmaker, architect en genie’, die toe werkt naar zijn uitverkochte concertreeks in de O2 Arena in Londen, die nooit zou plaatsvinden. Dat concert moest Jacksons ‘meesterwerk’ worden, aldus de regisseur, die tevens creatief partner was van de This Is It-tournee.

Over de prijs van de toegangskaartjes, die vanaf 27 september in de verkoop moeten gaan, is nog niets bekend. Ook of de film in 2D of in 3D te zien zal zijn, is nog niet duidelijk. Op Jacksons website worden fans opgeroepen brieven te sturen om Sony – dat de film in 2D zou willen uitbrengen – op andere gedachten te brengen: ‘If you want to see Michael as he WOULD HAVE WANTED, please please speak up!’

Volgens de woordvoerder van de Nederlandse tak van Sony is voor de korte releaseperiode gekozen om zo dicht mogelijk te blijven bij de ‘concertgevoel’. De filmrelease moet een ‘happening’ worden, voor de fans. Regisseur Ortega noemt zijn film dan ook een ‘geschenk van Michael’.

Volgens Sony Nederland zal de film later ook op dvd worden uitgebracht. Of er, na verloop van tijd, nog meer bioscoopvertoningen zullen zijn, kan Sony nog niet bekendmaken, maar het wordt niet uitgesloten. Men verwacht een stormloop op de kaartjes.

Op internet valt ook al de eerste kritiek te lezen van Jackson-fans die het schandalig vinden dat de film slechts twee weken te zien zal zijn.

Bron : Volkskrant.nl

Als ie hier in de bios draait ga ik er zeker heen, al vind ik het wel jammer dat het maar 2 weken zal draaien, al begrijp ik dat ook wel weer.

Zowiezo wordt het mijn DVD als ze die later gaan releasen.

Marcel v/d H.
07-09-2009, 07:51
Heeft iemand zijn geld al terug trouwens? Zou het binnen drie weken terug krijgen, die zitten er inmiddels al een tijdje op. Ken ook iemand die al bijna twee maand wacht op zijn geld.

DVD Watcher
10-09-2009, 05:18
http://i.ebayimg.com/10/!BZ+!zQ!BWk~$(KGrHgoH-EEEjlLl)LvtBKpVob(fmQ~~_12.JPG

Onbevestigde geruchten....

1) Trailers are mostly done, and were waiting partly on the footage from the funeral which is being added in now. Expect to see the first ad premiere next weekend. I tried to press him on more info regarding the VMA's but couldn't get a confirmation.

2) The movie is not a 2 hour concert like many fans thought. In fact the movie is simply a documentary based around the This Is It tour, it shows Jackson in his final days and includes his death, aftermath, and reaction. Clips from the memorial and funeral will be used.

There will be some footage of MJ performing, much longer then the 3-4 minute snippet released at the end of June by AEG. You will see MJ in his dressing room, mingling and directing, plus one scene where he talks to the camera. Basically, it will show Jackson in his final months alive.

4) The movie is between 100 and 130 minutes in length.

5) The plan for the DVD is to have it out in late November by Thanksgiving or early December at the latest, although my source revealed this maybe a long shot if they extend the 2 week showing to 3 or 4 weeks (which is possible).

6) The DVD will contain the theatrical version in its whole plus over 2 hours of Jackson performing, warming up his vocals, singing, and in full costume. The most spectacular footage is by far from the Staples Center in LA which I'm told will "blow fans away". This extra footage will be a special feature on the DVD along with many other treats that fans will love.

7) Finally, the CD soundtrack I'm told will be released after the movie, most likely sometime in November to coincide with the DVD launch and WILL include a new song Jackson recorded in his last 2 years alive. Apparently the song is "off the hook" and is currently being worked on by producers who are putting the finishing touches on it and is being considered to be issued as a single all around the world.

Bron : afkomstig van dvdnews.nl

Overigens vind ik deze trailer wel wat hebben : KLIK_HIER (http://www.youtube.com/watch?v=ixoYsLze3pY&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eknack%2Ebe%2Ffocus%2Fpoplo unge%2Ffilm%2F29%2D74%2D6084%2Fmichael%2Djackson%3 A%2Dtribute%2Dconcert%2D%26%2Dfilm%2D%27this%2Dis% 2Dit%27%2Ehtml&feature=player_embedded#t=25)

Bugssje
14-09-2009, 16:05
Nieuwe trailer : http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=59082

DVD Watcher
14-09-2009, 17:54
Nieuwe trailer : http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=59082

Werkt helaas niet hier, in ieder geval deze doet het zeker :


http://www.aintitcool.com/node/42349

Wat moet dit een superconcert zijn geworden als het door zou zijn gegaan.

Deze DVD/Blu ray moet een must have worden voor iedere muziekliefhebber!

Marcel v/d H.
15-09-2009, 13:44
Pff, nu ik die trailers zo zie baal ik pas echt dat het concert niet meer doorgaat. :(

DVD Watcher
12-10-2009, 05:11
Nieuw nummer ''This is It'' van Michael Jackson nu te beluisteren :

http://www.michaeljackson.com/nl/node/326415

Vind het wel een leuk nummer.

Marcel v/d H.
12-10-2009, 10:03
Hoorde hem net op 3FM, was nou niet echt onder de indruk.

Marcel v/d H.
12-10-2009, 14:03
Ze noemen het op de radio nu ook al "This is Shit", zijn dus meer mensen die het niet echt een goed nummer vinden,

DVD Watcher
12-10-2009, 16:31
Hoorde trouwens ook op de Radio zeggen dat het uit de Off the Wall periode was, en dat kan misschien kloppen, want de sound komt wel erg overeen met dat album.

Marcel v/d H.
30-10-2009, 10:35
Jacksonfilm brengt 20 miljoen op in een dag

De film This is It heeft wereldwijd op de premièredag ruim 20 miljoen dollar opgeleverd. Dat meldt de BBC vandaag.

Sony Pictures betaalde 60 miljoen dollar voor de rechten van meer dan honderd uur filmmateriaal. This it It, geschoten tijdens de repetitieperiode van Jacksons geplande optredens in Londen, ging in de nacht van dinsdag op woensdag in première.

De filmstudio maakte verder bekend dat de documentaire wordt ingediend om te gaan meedingen naar een Oscar. Hiertoe moet de film eerst zeven dagen draaien in Los Angeles County en het nodige papierwerk moet nog in orde worden gemaakt. Oorspronkelijk zou This is It maar twee weken in de bioscopen te zien zijn maar als de vraag naar kaartjes hoog blijft, overweegt Sony deze periode te verlengen.

Ga hem maandag zien, zal me benieuwen.

Aloys
30-10-2009, 20:57
Ik heb hem gisteren gezien, vond hem wel goed. Het voelt wel meer als een concertregistratie dan een docu. En zo'n goede concertregistratie ook niet want MJ zingt amper onder het mom van dat hij ze stem wil sparen voor de real deal.
Niet dat het een slechte film was, ik heb zeker genoten(y)