PDA

Bekijk de volledige versie : Gez: Blu-Ray speler die regio 1 & 2 DVDs af kan spelen



theThinWhiteDuke
12-03-2009, 07:45
Forummers,
wie kan me helpen?
Ik zoek een Blu-Ray speler die mn oude regio 1 & 2 DVDs af kan spelen.
De voorkeur gaat uit naar een speler waarbij ik zelf niets hoef aan te passen (dus die dit al uit zichzelf kan).
Wie kan me helpen?
Thnx.

Aart v. Grootheest
12-03-2009, 08:42
Je kunt bij Elvic (Elvic.nl) 2 panasonics kopen die regiovrij zijn.

theThinWhiteDuke
12-03-2009, 09:19
Je kunt bij Elvic (Elvic.nl) 2 panasonics kopen die regiovrij zijn.
Thnx,
maar die dingen haal ik liever in een fysieke winkel dan bij een webshop.

Aart v. Grootheest
12-03-2009, 09:27
Thnx,
maar die dingen haal ik liever in een fysieke winkel dan bij een webshop.

Je kunt er ook gewoon langs hoor in Huizen, zie info en contact. Bestaan al jaren, maken een goede indruk op me.

theThinWhiteDuke
12-03-2009, 10:39
Je kunt er ook gewoon langs hoor in Huizen, zie info en contact. Bestaan al jaren, maken een goede indruk op me.
Ok, duidelijk. Maar toch: Huizen is niet dichtbij Eindhoven. Wellicht is er een winkel dichter bij Eindhoven? Of is er een Blu-Ray speler die de gemiddelde speciaalzaak heeft?

iig kan ik die zaak in gedahten houden. Thnx.

Nyarlathotep
12-03-2009, 12:48
Ik heb zelf de Panasonic BD-35. Op Ebay voor nog geen 15 euro een remote gekocht (vanuit Engeland), waarmee ik zeven BD-35 spelers dvd-regiovrij kan maken. De hack is met die remote ook terug te draaien (handig met garantie).
Had de remote binnen 10 dagen in huis, en doet het prima!

Aart v. Grootheest
12-03-2009, 14:25
Ik heb zelf de Panasonic BD-35. Op Ebay voor nog geen 15 euro een remote gekocht (vanuit Engeland), waarmee ik zeven BD-35 spelers dvd-regiovrij kan maken. De hack is met die remote ook terug te draaien (handig met garantie).
Had de remote binnen 10 dagen in huis, en doet het prima!

Let op dat je soms alleen het dvd gedeelte regio vrij kunt maken en soms beiden (blu ray en dvd). Zie ook de website van elvic.

BrianB
12-03-2009, 16:26
Blu-Ray moet nog steeds hardwarematig regiovrij gemaakt worden, dat kan nog niet via een afstandsbediening.

Richard B.
12-03-2009, 23:57
Blu-Ray moet nog steeds hardwarematig regiovrij gemaakt worden, dat kan nog niet via een afstandsbediening.
Qua Blu-ray afspelen niet nee, maar in dit geval gaat het om het afspelen van dvd's. En er zijn wel spelers die je met afstandbediening voor dvd's regiovrij kunt maken.

Bij m'n Samsung BD P1500 zou het mogelijk moeten zijn (met de Australische versie is het in ieder geval gelukt), maar de precieze werkwijze is nog onduidelijk. :-(

Melzz
13-03-2009, 15:18
Bij www.elvic.nl zou ik het niet gaan kopen. De Sony BDP-S350 is overal rond de 200 euro, daar voor 350! Hij is dan wel regiovrij maar dat kun je dus zelf veel goedkoper regelen. Een flatscreen die ik op het oog heb is daar 1600!!! In andere winkels al voor 995 gezien. Dus ze zijn behoorlijk aan de prijs. Veel TE, als je het mij vraagt.

BrianB
14-03-2009, 08:26
Qua Blu-ray afspelen niet nee, maar in dit geval gaat het om het afspelen van dvd's. En er zijn wel spelers die je met afstandbediening voor dvd's regiovrij kunt maken.

Bij m'n Samsung BD P1500 zou het mogelijk moeten zijn (met de Australische versie is het in ieder geval gelukt), maar de precieze werkwijze is nog onduidelijk. :-(

Ik reageerde op het bericht boven de mijne. Ik heb m'n Sony BDP-S350 inderdaad met zo'n remote die ik van eBay gehaald heb regiovrij gemaakt voor dvd's. Werkt perfect, ook na de firmware updates. Misschien daar eens zoeken?

theThinWhiteDuke
14-03-2009, 10:44
Bij www.elvic.nl (http://www.elvic.nl) zou ik het niet gaan kopen. De Sony BDP-S350 is overal rond de 200 euro, daar voor 350! Hij is dan wel regiovrij maar dat kun je dus zelf veel goedkoper regelen.
Wat adviseer jij dan?

En: www.stegen.com; is dat een goede zaak?