PDA

Bekijk de volledige versie : Turks fruit



Wurzel
12-09-2001, 23:12
Ik wil natuurlijk geen niewe discussie beginnen over erotische films, maar ik moet toch 1 ding rechtzetten, de heer Eric van Ballegoie zei dat turks fruit nog niet op DVD te krijgen is

Nou stop jullie zakdoeken maar weer in de broekzakken, want hij is wel degelijk uit, alleen onder een andere naam.
namelijk: "Turkish delight" nadeel is 't engels.

(maar ja ik kijk toch alleen maar platjes...sorry...plaatjes)


http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/6305973075/imdb-adbox/102-8002901-0047355

Alex van den Berg
12-09-2001, 23:49
ik kijk toch alleen maar platjes...sorry...plaatjes

Eriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic !! :D

Eric van Ballegoie
13-09-2001, 00:45
Ik schaam mij diep dat ik verkeerde info heb gegeven over het al dan niet bestaan van deze DVD ;)

Voor geinteresseerden: In de VS (R1) zijn nog meer Nederlandse titels op DVD verschenen die nog niet in Nederland te koop zijn. Ik heb het complete lijstje hier nu niet bij de hand, maar ik zal het morgen eens uitzoeken.

Een andere titels die zowiezo te koop is is 'Soldaat van Oranje':

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/6305972885/qid=1000334725/sr=8-11/ref=aps_sr_d_4_2/107-4391322-4135742

Martin van Tuijl
13-09-2001, 01:16
Een andere titels die zowiezo te koop is is 'Soldaat van Oranje'


Das op zich erg mooi, maar gezien dit regio 1 is heb je dus helaas geen Nederlandse ondertitels... :D

(Bij voorbaat mijn excuses aan de dove medemens, ik kon het niet laten...)

R. Schaap
20-05-2002, 13:47
is Turks Fruit er inmiddels al in regio 2?

hitch_fan
20-05-2002, 16:51
is Turks Fruit er inmiddels al in regio 2?

Vanaf 27 Mei in de UK : http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000069955

Geen idee over de kwaliteit van de release.

GJB
20-05-2002, 16:56
Op 27 mei als R0 verkrijgbaar bij Play.com. Natuurlijk NL gesproken met Eng. subs.

Sander Meijer
20-05-2002, 20:49
Das op zich erg mooi, maar gezien dit regio 1 is heb je dus helaas geen Nederlandse ondertitels... :D

(Bij voorbaat mijn excuses aan de dove medemens, ik kon het niet laten...)

Flodder 1/ Amsterdamned hebben ook geen NL sub ...ondanks dat het een R2 is. Dus wat is het punt. Volgens my is Soldier of Orange gewoon NL met engelse subs. Tenminste dat staat bij specs op Amazon Site.

Tevens heb ik ook een R1 aangeschaft van "The Vanishing" niet de stomme remake. Deze is ook gewoon NL.

Reinbo
20-05-2002, 21:43
Turks Fruit
Keetje Tippel
soldaat van Oranje
De Vierde man

zijn alle uit op r1 in het Nederlands met optionele ondertitels en audio commentaar in het engels (alhoewel er wel erg veel nederlandse woorden worden gebruikt door Paul V.) Beeldkwaliteit is goed gezien de leeftijd van de films

Anonymous
21-05-2002, 08:17
Ik w8 gewoon op de nederlandse regio 2 versie waar je ook duidelijk kan horen naar

ik lik de piep van je kont ! :D:D:D

Film blijft of tragisch einde na dan een komedie waarbij je lekker
kan gieren brullen :D

Roberto van Rooijen
21-05-2002, 10:01
Als ze maar niet worden uitgebracht door Bridge Pictures onder het label "Hollands Glorie" want dan hou ik me hart vast, bij Blokker kun je een voorproefje nemen op diverse Nederlandse titels onder de noemer "Hollands Glorie".
Deze films zijn werkelijk niet om aan te zien, het lijkt alsof de films zijn opgenomen van het doek in de bioscoop met een slechte VHS camera.

Ik wacht het wel af, anders maar de R1 versie kopen.

Ernest Hamstra
21-05-2002, 18:29
Op play.com in pre-order:

Turkish Delight en Soldier of Orange (1.66:1 Widescreen) Er zitten Engelse subtitles bij en op de vraag of deze uitgezet kunnen worden antwoordt Play:

"We regret that we've received no official confirmation from the distributor of these titles regarding the nature of the subitles. However, as only English subtitles are available and the particular distributor releasing these titles has a proven preference for non-removable subtitles, we surmise that the English text will be 'burned in' to the print of the movie.

(...)

Regards,
PLAY"

Dus dat is jammer, toch maar wachten op een officiƫle Nederlandse release...

Reinbo
21-05-2002, 22:26
Op play.com in pre-order:

Turkish Delight en Soldier of Orange (1.66:1 Widescreen) Er zitten Engelse subtitles bij en op de vraag of deze uitgezet kunnen worden antwoordt Play:

"We regret that we've received no official confirmation from the distributor of these titles regarding the nature of the subitles. However, as only English subtitles are available and the particular distributor releasing these titles has a proven preference for non-removable subtitles, we surmise that the English text will be 'burned in' to the print of the movie.

(...)

Regards,
PLAY"

Dus dat is jammer, toch maar wachten op een officiƫle Nederlandse release...




Ze kunnen uit zie min eerdere mail

Ernest Hamstra
21-05-2002, 23:24
Ze kunnen uit zie min eerdere mail

Het gaat hier niet om de R1, maar om de R2 versies, die in Engeland worden uitgegeven...

Ik zal Play nogmaals mailen wanneer ze de DVD's op voorraad hebben.

Aart van Grootheest
16-06-2002, 11:32
De importversie uit Engeland is inmiddels verkrijgbaar, het is een R0 geworden. Ik heb hem bekeken en ik moet zeggen dat de transfer erg mooi is. Dit niveau gaat door Bridge nooit gehaald worden. Dus als je deze dvd wilt hebben dan zou ik deze Tartan release kopen. Ik heb de dvd voor 28 euro bij rodisc gekocht.

Groet,

Aart van Grootheest

Ernest Hamstra
16-06-2002, 11:59
Aart,

Ik ben ook van plan deze Tartan uitgave aan te schaffen (samen met Soldaat van Oranje), kun je mij vertellen of je de ondertiteling uit kunt zetten?

Bij voorbaat dank voor je antwoord.

Ernest

Ernest Hamstra
16-06-2002, 23:44
Niemand anders die deze dvd's al in zijn/haar bezit heeft?

Aart van Grootheest
17-06-2002, 19:20
De ondertitels zijn echt uit te zetten. Bij Soldaat van Oranje heb ik 1 klein nadeel gevonden: de 1e scene na de pauze is eruit geknipt, dat is de scene dat Jeroen Krabbe samen met Rutger Hauer gespannen naar buiten kijken wie er bij de boot komt. De scene eindigt met de kreet van beiden: Engelsen! De R1 versie van Anchor Bay heeft deze scene wel.

Groet,

Aart