PDA

Bekijk de volledige versie : Neemt iemand nog films op?



ed boerrigter
07-07-2002, 17:21
Zijn er nog mensen die vhs kijken of films opnemen?
Ben benieuwd.......

Sander Beekmans
07-07-2002, 17:23
Kijken wel, want ik heb een hele berg video's liggen.
Opnemen van films doe ik heel soms, meestal een film die niet zo makkelijk te krijgen is

Nathan Strik
07-07-2002, 17:47
Nee, ik ga liever dood dan dat ik ooit nog een film op TV of VHS kijk. (Okee, dood is een beetje extreem, maar als het ff kan vermijd ik het aanbod van TV en VHS zoveel mogelijk.) ;)

ed boerrigter
07-07-2002, 17:55
Nee, ik ga liever dood dan dat ik ooit nog een film op TV of VHS kijk. (Okee, dood is een beetje extreem, maar als het ff kan vermijd ik het aanbod van TV en VHS zoveel mogelijk.) ;)
ja dat gevoel had ik al omdat je natuurlijk (verpest)
:D bent door dvd, en terug naar vhs valt natuurlijk tegen.....
maar ik was gewoon nieuwsgierig.....:p

Louis Bouduin
07-07-2002, 18:14
Opnemen én kijken als het de moeite is, want helaas zijn een heel pak meesterwerken, klassiekers en andere schitterende films nog altijd niet op DVD verschenen.
Ik zou me zeer zeer arm voelen moest ik alleen van het aanbod van DVD's afhangen.

Erik T
07-07-2002, 18:29
Ja laatst nog star wars 1 2 3 special edition :)

Die komen voorlopig toch nog niet op dvd :(

Steven Maas
07-07-2002, 18:34
Ja laatst nog star wars 1 2 3 special edition :)
Die komen voorlopig toch nog niet op dvd :( 2 & 3 :confused: ??
bedoel je 4-5-6

Remco Out
07-07-2002, 18:35
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd inderdaad niks meer opneem op tv. Vroeger wel redelijk vaak, maar sinds ik DVD's heb niet echt meer. Er is ook niet al te veel soeps op tv de laatste tijd en mocht er een goede film zijn dan kijk ik die meestal toch wel.

Philippe
07-07-2002, 18:35
Ik neem nog vrij zelden een film op VHS op. In 95% van de gevallen neem ik een film van Canal+ op. Het reguliere televisieaanbod wordt gedomineerd door films die al enkele jaren oud zijn en die ik bijgevolg dus al gezien heb. Een film belandt bij mij enkel nog op VHS als ik het niet de moeite vind om hem op DVD aan te schaffen of als het gaan om zo'n zeldzame film die moeilijk vast te krijgen is.

Lex v/d Moolen
07-07-2002, 18:43
Alleen net als Phillipe neem ik soms een film van C+ op, redelijke kwaliteit zonder reclames, maar door mijn steeds groeiende DVD-collectie heb ik steeds minder tijd om ze te bekijken.

Erik T
07-07-2002, 18:44
2 & 3 :confused: ??
bedoel je 4-5-6


Ja die ja :)

Edwin V
07-07-2002, 18:48
Zijn er nog mensen die vhs kijken of films opnemen?
Ben benieuwd....... Ik neem nog wel films op, maar niet meer om te bewaren. Dan koop ik wel de DVD (of wacht totdat ie uitkomt). Na 1 keer de film op video kijken gaat ie er weer af. En ik ben ook langzamerhand mijn voorbespeelde video's aan het vervangen door DVD's.

Philippe
07-07-2002, 18:51
Alleen net als Phillipe neem ik soms een film van C+ op, redelijke kwaliteit zonder reclames, maar door mijn steeds groeiende DVD-collectie heb ik steeds minder tijd om ze te bekijken.

Canal+ zie ik zo'n beetje als een vangnet om films te zien die ik een beetje uit het oog verloren heb of die ik niet gekocht heb omdat je nu eenmaal niet alles kan kopen of huren. Verder ben ik het helemaal met je eens Lex dat ik ook alsmaar weiniger tijd heb om die films te zien door mijn onrustwekkend groeiende DVD-collectie. Gewoonweg bangelijk.

Lex v/d Moolen
07-07-2002, 18:54
Verder ben ik het helemaal met je eens Lex dat ik ook alsmaar weiniger tijd heb om die films te zien door mijn onrustwekkend groeiende DVD-collectie. Gewoonweg bangelijk. Hehe, ik moet zelfs nog een stuk of 10 DVD's bekijken, ik moet maar eens een tijdje rustig aan doen met inkopen, maar er druppelen ook nog steeds orders binnen uit het buitenland

Philippe
07-07-2002, 18:54
Ik neem nog wel films op, maar niet meer om te bewaren. Dan koop ik wel de DVD (of wacht totdat ie uitkomt).

Ik doe hetzelfde Edwin. Een film die ik heb opgenomen op VHS en die me goed is meegevallen, vervang ik gewoon door de DVD-versie als die bestaat.

Philippe
07-07-2002, 18:59
Hehe, ik moet zelfs nog een stuk of 10 DVD's bekijken, ik moet maar eens een tijdje rustig aan doen met inkopen, maar er druppelen ook nog steeds orders binnen uit het buitenland

Ik zit met hetzelfde probleem Lex. Ik moet nog 7 DVD's bekijken en had me voorgenomen om het wat rustiger aan te doen. Ben ik gisteren toch wel niet naar Duitsland getrokken om weer huiswaarts te keren met 5 schijfjes (Chill Factor, Barb Wire, The Wedding Singer, Breakdown, Basic Instinct German SE). Is wel leuk als je zo'n voorraadje hebt, alleen heb ik het moeilijk om het allemaal wat bij te benen.:) :)

ed boerrigter
07-07-2002, 19:46
Ik neem nog vrij zelden een film op VHS op. In 95% van de gevallen neem ik een film van Canal+ op. Het reguliere televisieaanbod wordt gedomineerd door films die al enkele jaren oud zijn en die ik bijgevolg dus al gezien heb. Een film belandt bij mij enkel nog op VHS als ik het niet de moeite vind om hem op DVD aan te schaffen of als het gaan om zo'n zeldzame film die moeilijk vast te krijgen is.

ja, dat valt ook op dat ze die films blijven herhalen...
zoals jaws, eastwood, ik denk dat iedereen ze nu wel op tape heeft staan:D

Luther Hartog
07-07-2002, 19:49
Ik heb donderdag nog nmaar legends of the Fall gekeken op Net 5

Mark de Jong
07-07-2002, 19:52
Zekers, neem zo'n 5x per week iets op (films en series). En ja, ik kijk ze zelfs daarna :)

Dat zie je niet vaak meer he ? Ben daarom best wel een beetje trots :D

Steven Maas
07-07-2002, 20:02
Ik koop eerst de DVD, neem hem dan over op video en kijk hem dan. Als ik hem goed genoeg vind, wis ik de videoband uit en bekijk hem nog een keer op DVD. Dan weet ik weer hoe erg ik mijn DVD setje waardeer.:D

Marco
07-07-2002, 21:41
Zijn er nog mensen die vhs kijken of films opnemen?
Ben benieuwd....... Ja gek genoeg wel. Laatst kwam The Mod Squad bij SBSex (BTW net gekeken). 1 van de weinige films die ik nog niet had gezien (bij deze commercie omroep). Op zich neem ik films niet op, omdat ik de meeste films wel ken (komt door dat ene glimmende schijfje waar de letters D V D voorkomen ;) )

Trouwens het is weer zomer en de TV zit weer vol met herhalingen. Ook de films. Gisteren was Big Trouble In Little China bij SBSex. Hello, deze film was al vorig augustus uitgezonden. De volgende keer als ik deze film weer ga kijken wordt het een DVD ;) Oh Zusje met Kim van Kooten komt dinsdag op TV. Toevallig is dat ook een herhaling, want ik heb al Zusje op genomen van RTL 4.

Rochan
07-07-2002, 21:58
Ik neem helemaal niks, meer op omdat mijn videospeler kapot is en niet meer waard is om het te repareren. Maar toen de speler het nog deed, nam ik ook niet zo veel op. Af en toe wat voetbal wedstrijden, die ik niet live kon zien. :rolleyes:

Danielle Gerards
07-07-2002, 22:12
Ik neem alleen films van bbc, arte en de publieke omroepen op; zonder reclame dus

Danielle Gerards
07-07-2002, 22:14
Op mijn vader's svhs recorder; oh ja; en alleen als de film in kwestie niet op dvd te verkrijgen is; zoals scaramouche en les aventuriers

Glenn Smits
07-07-2002, 22:45
neem ze niet op nee. Ik kijk ze en zijn ze goed, dan koop ik ze op dvd.

Danielle Gerards
07-07-2002, 22:49
neem ze niet op nee. Ik kijk ze en zijn ze goed, dan koop ik ze op dvd.

Maar als een van leievelingsfilms niet op dvd verkrijgbaar is (en zelfs niet op vhs)? zoals les aventuriers

Glenn Smits
07-07-2002, 23:23
hmm, dat zou irri zijn ja, maar ik heb dat tot nu toe nog niet echt meegemaakt. Ja vind America Ninja toch wel jammer.

Danielle Gerards
07-07-2002, 23:28
Irritant is zacht uitgedrukt; :mad:

Britte
07-07-2002, 23:31
Aangezien ze bij ons in de school nog geen DVD-speler hebben, moet ik toch nog een aantal VHS'jes in huis hebben (of ik moet ze huren).
Ook series of andere programma's neem ik nog wel eens op.

Danielle Gerards
07-07-2002, 23:35
Aangezien ze bij ons in de school nog geen DVD-speler hebben, moet ik toch nog een aantal VHS'jes in huis hebben (of ik moet ze huren).
Ook series of andere programma's neem ik nog wel eens op.

Goedzo Britte help VHS survive the 21st century;) :D

ed boerrigter
08-07-2002, 00:18
Aangezien ze bij ons in de school nog geen DVD-speler hebben, moet ik toch nog een aantal VHS'jes in huis hebben (of ik moet ze huren).
Ook series of andere programma's neem ik nog wel eens op.
ja ikzelf alleen als ik een film echt wil zien, en bv weg moet.
maar bewaren niet meer.....
nou bedankt mensen voor de reacties!:D
ed.

Danielle Gerards
08-07-2002, 00:23
ja ikzelf alleen als ik een film echt wil zien, en bv weg moet.
maar bewaren niet meer.....
nou bedankt mensen voor de reacties!:D
ed.

bewaren? gaat op zich heel goed; de vhs op een koele plek zetten; rechtopstaand; en volledig heen en weer gespoeld;

Ronald Dassen
14-07-2002, 01:13
Films van TV opnemen? Zeer zeker doe ik dat nog regelmatig, en ook series. Maar doe dit dan wel op een dvd schijfje, en niet meer op een VHS.:)

GJB
14-07-2002, 01:26
Films van TV opnemen? Zeer zeker doe ik dat nog regelmatig, en ook series. Maar doe dit dan wel op een dvd schijfje, en niet meer op een VHS.:)

Same here, maar dan wel voornamelijk van Canal +.

Marco
14-07-2002, 01:26
Maar doe dit dan wel op een dvd schijfje, en niet meer op een VHS.:) En wat voor dvd schijfje? DVD-R, DVD-RAM, DVD-RW, DVD+RW, of DVD+R?

Anonymous
14-07-2002, 11:19
Echt toppers zoals

-Back To The Future
-Star Wars
-A Nightmare On Elmstreet
-X Files

kijk ik zelden wel eens op VHS maar ik hoop toch echt dat
deze gauw op DVD zullen komen.Voor de rest heb ik pas
rond de 200 videobanden weg gedaan vanwege titel's
die ik nooit meer kijk, ruimte die in beslag wordt genomen,
en veel tapes die al kapot en versleten waren.

Richard B.
14-07-2002, 13:45
Ik neem maar heel weinig op, en al zeker geen films. Soms wel eens documentaires of series, dat wel. De enige films die ik nu nog op band heb staan (dwz: zelf opgenomen dus) zijn The Producers en Say anything, en dat is vooral omdat ik tot nu toe nog niet aan de dvd-versies kon komen.

starbuck
14-07-2002, 15:15
neemt iemand nog films op?

Alleen in mijn geheugen.:)

Lourens
14-07-2002, 16:20
Neem geen films op, omdat er helemaal niks op tv komt dat de moeite waard is om op te nemen, ik geen videorecorder heb alleen een DVD-speler en de kwaliteit van DVD gewoon veel beter is dan van een opgenomen film op VHS.

Hanna
14-07-2002, 16:46
zodra er dvd-spelers zijn waarmee je kunt opnemen, lijkt me dat toch wel leuk...
kun je zelf je 'sex and the city box season 1' ofzo samenstellen, scheelt je toch weer €100!!!

nu neem ik niets op nee.. niet de moeite waard