PDA

Bekijk de volledige versie : Geklungel met Omen Trilgogy box



Mike Philippens
07-07-2002, 23:32
Aangezien ie in de aanbieding was, heb ik eindelijk The Omen Trilogy Box bij Ezy besteld. Zoals bekend is dat zo'n leuk hebbedingetje waarbij je een uitvouwtoestand hebt die de vorm van een crucifix heeft waarin dan de DVD's zitten. Heel leuk en Te Omen heeft indertijd een hoop indruk op me gemaakt en dus wil ik 'm graag hebben. Krijg ik 'm eindelijk thuis...wadenkie??? Hebben ze me gewoon een kartonnen doos met 3 keepcases eri gestuurd! De DVD's zijn wel hetzelfde, maar het is niet die mooie speciale verpakking. Gewoon een kartonnen bewaarband met drie doodordinaire transparante keepcases.
Een boos mailtje teruggestuurd omdat op de website wel de bekende crucifix release stond vermeld. Natuurlijk een mail terug met verontschuldigingen voor de mix-up enzo... Ik kan de handel terugsturen en dan sturen zij weer de 'gatefold' editie wel weer op. Erg vriendelijk natuurlijk, maar ondertussen kan ik weer naar het postkantoor en een maand wachten. En nu maar hopen dat ze de goede terugsturen.

Inmiddels hebben ze de omschrijving op de website aangepast en de gatefold wordt niet meer genoemd. Toch zal het voor velen een onaangename verrassing zijn. Iedereen heeft immers gelezen over die mooie uitvouwer en verwacht gewoon dat die gestuurd wordt.

Hoewel ik op zich best tevreden ben over de service van Ezy (ik krijg mijn verzendkosten vergoed) wordt ik hier toch niet vrolijk van. De afstand is in dit soort gevallen een probleem, en het feit dat je dan gewoon weer een maand aan het wachten bent. En dat voor zo'n ongeduldig tiep...