PDA

Bekijk de volledige versie : Momitsu BDP-899 regiovrije blu-ray speler



MZonneveld
25-03-2009, 07:13
Zou het wat zijn die Momitsu BDP-899? Een regiovrije blu-ray speler met dvd-upscaler etc. etc. etc. voor een zeer schappelijke prijs van rond de $350.

http://www.momitsu.com/bdp_899_spec.html

Michael Hamers
25-03-2009, 08:19
Zou het wat zijn die Momitsu BDP-899? Een regiovrije blu-ray speler met dvd-upscaler etc. etc. etc. voor een zeer schappelijke prijs van rond de $350.

http://www.momitsu.com/bdp_899_spec.html

Wel tof dat ie ook WMVHD en MP4 HD ondersteund. Alleen dat design... echt een spuuglelijk apparaat. Het oog wil tenslotte ook wat...

Alexander D
25-03-2009, 08:23
Ik had in de jaren 80 een goedkoop cdspelertje. Die leek er behoorlijk op! :mrgreen:

Michael Hamers
25-03-2009, 10:32
Ik had in de jaren 80 een goedkoop cdspelertje. Die leek er behoorlijk op! :mrgreen:

Het is idd retro design, maar ik betwijfel of het ook zo bedoeld is :mrgreen:

Alexander D
25-03-2009, 10:47
Het is idd retro design, maar ik betwijfel of het ook zo bedoeld is :mrgreen:

Inderdaad.

En voor die prijs zou ik toch voor een a-merk kiezen.

Frank K.
25-03-2009, 11:26
Mischien dachten ze dat als ze wat blauwe lampjes toe zouden voegen dat ze dan meteen een modern ogend apparaat gemaakt hebben. Helaas

MKW
04-07-2010, 12:46
Weet niet of een van jullie ook problemen hebben gehad met de 899. Heb onlangs de 'a prophete BD (regio B)' gekocht op amazon.co.uk, maar kon deze niet afspelen. De 'error' melding gaf aan 'dat de huidige disc alleen kon worden afgespeeld op een regio B Blu ray speler' . En dat te bedenken dat ik nooit eerder problemen heb gehad met alle discs (en uit verschillende regio's ) hiervoor.

Iemand een suggestie om 'dit probleem' te verhelpen?

DVDProfilersFilmgek
04-07-2010, 23:07
Weet niet of een van jullie ook problemen hebben gehad met de 899. Heb onlangs de 'a prophete BD (regio B)' gekocht op amazon.co.uk, maar kon deze niet afspelen. De 'error' melding gaf aan 'dat de huidige disc alleen kon worden afgespeeld op een regio B Blu ray speler' . En dat te bedenken dat ik nooit eerder problemen heb gehad met alle discs (en uit verschillende regio's ) hiervoor.

Iemand een suggestie om 'dit probleem' te verhelpen?

Waarschijnlijk weer een nieuw onhebbelijkheidje, niet direct in paniek raken, even wachten of er nog meer meldingen komen met problemen met deze schijf.

Als je niet eerder problemen had zou ik zeker niet de speler de schuld geven. Mocht het de schijf zijn met een nieuw onhebbelijkheidje, dan zal er wel weer een update verschijnen.....

Frank K.
06-07-2010, 12:17
Misschien wel een goede speler, maar voor die prijs zou ik toch voor iets meer "zekerheid" kiezen in de vorm van een bekend merk.

StefaanD
06-07-2010, 12:31
Met als één van de redenen dat firmware-updates door dergelijke merken sneller
beschikbaar zijn.

Hakker
06-07-2010, 12:53
Met als één van de redenen dat firmware-updates door dergelijke merken sneller
beschikbaar zijn.
Mijn ervaring is dat kleinere bedrijven sneller zijn met hun updates dan de grote jongens.

Desondanks is het de speler wel spuug lelijk. Het doet een beetje denken aan de Magnavox CD speler van mijn zusje die ze kocht kan haar eerste zakgeld.