PDA

Bekijk de volledige versie : Hot Shots! Part Deux [DVD]



Koen Koene
13-09-2001, 00:24
Hot Shots! Part Deux [DVD]

In 1993 kwam regisseur Jim Abrahams met Hot Shots! Part Deux, een vervolg op het twee jaar eerder gemaakte Hot Shots!

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=328)

Marco
16-09-2001, 01:16
Grappige film. Persoonlijk vond ik deze beter dan de 1e deel, want die was echt flauw. Jammer dat er haast geen extra's (mag ik een trailer als extra beschouwen?) op staat.

DVDfreak
28-10-2001, 18:32
En dat is nou net het probleem, waarom geen extra's op zo'n leuke dvd! Echt zo jammer, want die adviesprijs van ongeveer 70 piek is dan wel erg duur betaald voor een film die haast iedere maand wel op SBS komt ;) Ik weet dat je tv niet teveel moet vergelijken met dvd maar ze moeten wel wat geven voor zoveel geld.

Swanski
17-07-2004, 01:31
deel 2 vind ik persoonlijk wat leuker dan deel 1, maar dat komt ook omdat de films die 'misbruikt'worden ook bekend bij mij zijn...>
het stukje als hij Stallone uit Rambo nadoet is heel grappig: met zo'n scheve mond gaan schreeuwen, deel 1 doet hij hetzelfde maar dan zoals in Rocky...

Sheen en Bridges zijn overigens de 2 leukste uit beide delen!

Tom L.
17-07-2004, 09:21
deel 2 vind ik persoonlijk wat leuker dan deel 1, maar dat komt ook omdat de films die 'misbruikt'worden ook bekend bij mij zijn...>
het stukje als hij Stallone uit Rambo nadoet is heel grappig: met zo'n scheve mond gaan schreeuwen, deel 1 doet hij hetzelfde maar dan zoals in Rocky...

Sheen en Bridges zijn overigens de 2 leukste uit beide delen!

Ook ik vind deel 2 wat leuker.

Dennis Kuijper
31-08-2006, 13:15
Dit blijft altijd heerlijk om te kijken,leuke en absurde grappen als parodie op andere films die in een spervuur op je afkomen.Moet ook zeggen dat ik deze leuker vond dan deel 1. 7.5/10

intexor
31-08-2006, 14:52
Ik vond dit in zijn genre een zeer goede film en ook veel beter als de eerste (al ligt dat hoogstwaarschijnlijk aan mij en aan de films die voor de parodie gebruikt worden). Ik vind Charlie Sheen heel goed in dit soort rollen, en heb me doodgelachen met de Terminator 2 parodie bijna op het einde met Saddam Hussein :)