PDA

Bekijk de volledige versie : Star Trek Fans (oftw: Trekkies)



PlaneTeeR
09-07-2002, 19:02
Hier bespreken we alles over Star Trek. De nieuwste ontwikkelingen maar ook gewoon over bestaande series en films.


(Oud onderwerp)
(Ik wou weten of hier ook grote Star Trek fans zijn? Zoals ik...:cool:)

starbuck
09-07-2002, 19:07
ik beschouw mijzelf als aankomend trekkie...

( is hier ook een examen voor?? )


in bezit : 6 bios dvd's en de twee next gen boxen op dvd

Voyager is mijn fav, maar zal alles aanschaffen wat er van star trek op dvd verschijnt.


maar ik loop nog niet met "vulcan ears" door het huis;)

Lex v/d Moolen
09-07-2002, 19:09
Ik wou weten of hier ook grote Star Trek fans zijn? Zoals ik...:cool: Heb je nog meegedongen in die originele Kirk stoel ?:)

PlaneTeeR
09-07-2002, 19:28
[B]Heb je nog meegedongen in die originele Kirk stoel ?:)
Nee zoveel geld heb ik niet...

PlaneTeeR
09-07-2002, 19:31
[B]ik beschouw mijzelf als aankomend trekkie...

( is hier ook een examen voor?? )


in bezit : 6 bios dvd's en de twee next gen boxen op dvd

Voyager is mijn fav, maar zal alles aanschaffen wat er van star trek op dvd verschijnt.


maar ik loop nog niet met "vulcan ears" door het huis
Nou eerlijk gezegt loop ik ook niet met die oren in huis. Ik ben een grote fan, maar heb niets op dvd, wel allemaal illegale afleveringen ;) ...

Don Rockard
09-07-2002, 20:12
Fan here.....maar mijn baas (amerikaan) is veel erger.
Zie Star Trek chair thread.

'k Heb de eerste 2 seizoenen TNG.
Met de films wacht ik even af of de complete box hier uitkomt.

PlaneTeeR
09-07-2002, 20:19
Hebbie zoveel geld dan?

Don Rockard
09-07-2002, 20:29
Hebbie zoveel geld dan? Nee, ik ga op de hoek van de straat staan met een bordje om m'n nek: "Geef voor deze armzalige Trekkie die alle films wil hebben" :rolleyes:

Lars_JJ
09-07-2002, 21:47
Ik ben zo'n dubbelgek, Trekkie en Star Warsian (en niet Warsie, dat zuigt)

PlaneTeeR
09-07-2002, 22:06
Ik heb zo weinig geld, ik moet het met illegale DivXjes doen :rolleyes:

Kasper P.
09-07-2002, 22:12
Ik heb zo weinig geld, ik moet het met illegale DivXjes doen :rolleyes: laat het niet aan alex horen~! :o Nee star trek boeit me niet echt, ik kijk liever Knight Rider :D

PlaneTeeR
09-07-2002, 22:29
haha, ben niet bang voor die alex :D ...wat gaat hij mij doen?
Mij blokken???? Oeps nu wel bang :rolleyes:

Alex van den Berg
09-07-2002, 22:48
laat het niet aan alex horen~!Oh!.. eeeuh sorry... Ik was er even niet bij... Zat naar de DivX'jes van de laatste Voyager afleveringen te kijken... :D

Maar om weer on-topic te komen: Ik zie mezelf niet als Trekkie, maar ik volg al wel ruim 30 jaar de diverse TV-series en bioscoopfilms... :D

starbuck
10-07-2002, 08:09
Ik zie mezelf niet als Trekkie

Nou, Alex, je hebt je anders wel een "talaxian" haardracht aan laten meten:D Je zou zo een broer van Neelix kunnen zijn;)

Danielle Gerards
10-07-2002, 09:25
Species 847.. eh 6? ja die, wat voor beesten waren dat; hebben ze geen "normale" naam?

PlaneTeeR
10-07-2002, 11:23
Species 8472


[B]A sophisticated lifeform native to a realm of fluidic space a dimension apart from our universe, known only by its Borg designation because its self-ascribed name is unknown. Species 8472 has an extremely dense genetic structure and an extraordinarily powerful immune system; almost anything that penetrates their cells is instantly destroyed, including chemical, biological or technological intruders. In 2373 the Borg somehow discovered fluidic space and learned that Species 8472 possesses organic spacecraft and a biogenically engineered weapons technology that was superior to anything known to the Borg. Seeking to assimilate this civilization and its technology, the Borg launched an attack on the fluidic space realm, only to be repulsed. Shortly thereafter, Species 8472 launched a retaliatory strike, sending hundreds of powerful bioships into the Delta Quadrant with the goal of eliminating all lifeforms from the galaxy, destroying entire planets and fleets in Borg-occupied space. The 8472 assault was halted when the U.S.S. Voyager collaborated with the Borg to use new nanoprobe technology the crew had developed, a weapon against which the species had no effective defense. It was in the midst of the 8472 battle that Seven of Nine came aboard Voyager and was later severed from the Hive.

Species 8472 considered humanoid genetics to be impure and felt deeply threatened by the violent tendencies of many humanoid cultures. Taking Voyager's alliance with the Borg in 2374 as evidence that Alpha Quadrant powers were planning a devastating attack into fluidic space, Species 8472 sought to infiltrate Starfleet in order gather detailed intelligence and monitor military installations. In preparation for this reconnaissance mission, they constructed a series of "terraspheres" containing elaborate re-creations of key Alpha Quadrant locales, including Starfleet Headquarters, in order to train their operatives in humanoid culture, values and biology. Some of their fears were allayed in 2375 when Voyager's Captain Janeway conducted negotiations with 8472 representatives, the first real talks between the two cultures. Janeway agreed to share her nanoprobe weapons technology with them, in exchange for some of their own technology and a promise to drop their infiltration plans and return to fluidic space.


Dus 8472 komt van de borg

Danielle Gerards
10-07-2002, 11:25
Aha, ik begrijp het volkomen; maar zagen ze d'r uit? groen/paars heb je een foto voor me?

PlaneTeeR
10-07-2002, 11:27
alsje

Danielle Gerards
10-07-2002, 11:31
Paarse freggels:D

PlaneTeeR
10-07-2002, 11:35
ze kunnen in mensen veranderen :) leuk...

PlaneTeeR
10-07-2002, 11:35
Menselijke vormen aan nemen dan he :)

Danielle Gerards
10-07-2002, 11:53
Menselijke vormen aan nemen dan he :)

verder geen wapens? laserogen ofzo:D

PlaneTeeR
10-07-2002, 19:51
Nee niet dat ik weet

Marco
10-07-2002, 20:00
Ik zie mezelf niet als Trekkie, maar ik volg al wel ruim 30 jaar de diverse TV-series en bioscoopfilms... :D Same here, maar dan 20 jaar. De meeste Star Trek series heb ik op de Beeb gekeken. De films ken ik van (huur)video's en de bioscoop. Zelf heb ik weinig van Star Trek goodies in mijn bezit. Te weten 3 DVD's van TNG movies, 2 seizoenboxen (and rising) van TNG en 3 PC games (waarvan 2 TNG en 1 Voyager).

PlaneTeeR
11-07-2002, 09:50
Zelf heb ik alle spellen, maar vond Elite Force heel erg cool!!! Vooral met de Expansion Pack erbij. Beetje op Voyager rondlopen, met een Tricorder. Maar goed, nu zit ik echt te wachten op Elite Force II!!!! Die lijkt me zo cool, weet iemand wanneer die uitkomt?

Marco
11-07-2002, 17:55
Zelf heb ik alle spellen, maar vond Elite Force heel erg cool!!! Elite Force is gewoon een zeer goed spel. Maaja wat wil je van de makers van SOF (en natuurlijk JKII en Quake IV) mag je wel wat verwachten. BTW: ik heb nog meer ST spellen.
Heb me ST PC games collectie moeten doorspitten.
Anyway ik heb Star Trek: Armada, Star Trek: Voyager - Elite Force, Star Trek: The Next Generation - A Final Unity, Star Trek Generations, Star Trek: The Next Generation - Birth of the Federation, Starfleet Academy & Starfleet Command. Hmm heb meer ST games dan SW games ;)



nu zit ik echt te wachten op Elite Force II!!!! Die lijkt me zo cool, weet iemand wanneer die uitkomt?Voorlopig staat het op spring 2003. Alleen jammer dat Raven zich niet meer gaat bemoeien met deel 2. Ritual Entertainment gaat dus deel 2 maken.

EVO
11-07-2002, 18:11
Hiero!!:D

PlaneTeeR
12-07-2002, 15:08
Is er al iets meer bekend van het spel?

Soe
12-07-2002, 16:34
IK BEN DE GROOOOTSTE FAN!!!! al heb ik niks van ST maar ik weet wel veel van Star Trek

Gerrit
12-07-2002, 22:24
Voyager is mijn fav, maar zal alles aanschaffen wat er van star trek op dvd verschijnt.

Ik snap niet hoe je voyager (ja met een kleine letter ;)) nou leuk kunt vinden !???







Ik heb zo'n voorgevoel dat deze discussie best wel eens uit de hand kan lopen.. ;)

PlaneTeeR
12-07-2002, 22:57
[B] Ik snap niet hoe je voyager (ja met een kleine letter ) nou leuk kunt vinden !???

Ieder zijn smaak....

Gerrit
12-07-2002, 23:10
Ieder zijn smaak....

Dat is bekend. Maar ik kan je tien redenen geven om voyager Niet leuk te vinden ;)

PlaneTeeR
13-07-2002, 00:21
Das leuk voor jouw...maar dat zijn tien eigen redenen, dus jouw mening. En dat geld niet voor iedereen. Ik vind voyager zelf beter dan TNG...

Gerrit
13-07-2002, 08:26
Nou, als ik zeg dat er, pak 'm beet, in zowat iedere aflevering onnodige technische fouten (de spelfouten van de sci-fi) zitten, dan is dat een fout IMHO. Maar als jij dat een reden noemt, best. Het beestje moet een naam hebben nietwaar?

PlaneTeeR
13-07-2002, 13:29
Wat is IMHO?

PlaneTeeR
13-07-2002, 13:31
[B]07.12.02 Special "Wrath of Khan - Director's Edition" Screening



Here's your chance to rub elbows with some of Star Trek's legends. To celebrate the release on August 6 of "Star Trek II: The Wrath of Khan — The Director's Edition" DVD, there will be a special screening at the Paramount Theater on Wednesday, July 31.

To find out how to win one of 20 pairs of tickets to this special event, available to fans via STARTREK.COM, check back next week (after 07.15.02) for more information. Be one of the lucky few who get to go boldly onto the Paramount lot for the screening. Expected to attend are a number of Star Trek faces, including Ricardo Montalban ("Khan Noonien Singh") and director Nicholas Meyer.

The special two-disc DVD features a new 116-minute cut of the acclaimed film by director Nicholas Meyer and more than four hours of exclusive bonus materials including commentary by Meyer, exclusive cast and crew interviews with Meyer, actors William Shatner ("James T. Kirk"), Leonard Nimoy ("Spock"), Montalban, and Writer/Executive Producer Harve Bennett.

At the screening itself, memorabilia from the film, including the Khan's costume and the original model of the space station, will be on display. Again, come back to STARTREK.COM next week to learn how you can score tickets to this once-in-a-lifetime event.

PlaneTeeR
13-07-2002, 13:34
Hier de cover...

Soe
13-07-2002, 14:32
weet je wat.. ik snap zelf niet waarom men ds9 zo leuk vinden, dan kun je net zo goed kijken naar gtst of zoiets, echt waar, ik vind die serie maar niks, maaar jah ieder zn smaak jah

PlaneTeeR
13-07-2002, 14:38
DS9 vind ik ook niet veel, vind dat het te veel afleveringen zijn over hetzelfde...zoals GTST jah. Maar het verhaal is wel goed...vooral de vechtscenes tussen federation en andere tegen Dominion is wel lauw...

Marco
13-07-2002, 15:15
Wat is IMHO?
IMHO = In My Humble Opinion.
Voor nog meer van dat soort afkortingen zie deze link (http://spotlight.chatelaine.com/forums/shortfor.html)

Marco
13-07-2002, 15:24
weet je wat.. ik snap zelf niet waarom men ds9 zo leuk vinden, dan kun je net zo goed kijken naar gtst of zoiets, echt waar, ik vind die serie maar niks, maaar jah ieder zn smaak jah

DS9 heeft ook zijn goede momenten, vind ik persoonlijk. In het kort. De eerste 3 seizoenen waren bagger, ach enkele epsiodes waren 'leuk' zoals Emissary. Vanaf The Way of the Warrior begon het beter te worden, minder soep, meer ballen (oftewel de oorlog met :) Enkele DS9 juweeltjes (voor mij) zijn Our Man Bashir, Little Green Men, Trials And Tribble-ations & The Magnificent Ferengi.

Marco
13-07-2002, 15:32
Voor die gene die het nog niet weten. "Wrath of Khan - Director's Edition" wordt op 16-09-2002 (volgens DVD-Home) in de Benelux verwacht.

Edit: mini update uit Star Trek Communicator:
Nieuwe cut van 116 minuten van de film door de regisseur Nicholas Meyer, commentaar door Nicholas Meyer en Michael Okuda. 2de disc met 4 uur extra features: interviews uit 1982 met de hoofdrolspelers, nieuwe interviews met Meyer, Shatner, Nimoy, Montalban en Trek novelists. Vergelijking tussen de eerste 2 films en documentaires over de visual effects.

Gerrit
13-07-2002, 18:11
Wrath of Khan is zeker een van de leukere TOS films. Ik kom trouwens net terug van de Mediamarkt Rotterdam centrum en zag er The Motion Picture voor 25 euro liggen. Achteraf gezien had ik 'm toch wel mee willen nemen. Maar op dat moment leken me de 98.99 euro voor de TNG-1 Box al duur genoeg voor vandaag. Farpoint Station, here I come :cool:

Soe
13-07-2002, 19:21
maar weet je, ik vraag me eigenlijk af waarom ze Enterprise niet meteen op dvd hebben uitgebracht

Gerrit
13-07-2002, 20:21
maar weet je, ik vraag me eigenlijk af waarom ze Enterprise niet meteen op dvd hebben uitgebracht

De vijfde serie? Puur vanuit commercieel oogpunt lijkt me. Op dit moment verkopen de VHS banden goed en straks gaan ze misschien eerst bepaalde DVD afleveringen uitbrengen om dan als laatste de DVD seizoenen aan te bieden. Hetzelfde wat er zo'n beetje overal in de DVD-branche plaatsvindt. Telkens opnieuw dezelfde films uitbrengen, maar met telkens een overtreffende DVD editie.

starbuck
14-07-2002, 16:17
Ik snap niet hoe je voyager (ja met een kleine letter ;)) nou leuk kunt vinden !???



ik kan wel 7 of 9 redenen noemen waarom ik Voyager leuk vind!!:D

Alex van den Berg
14-07-2002, 19:26
Ik snap niet hoe je voyager (ja met een kleine letter ;)) nou leuk kunt vinden !???Da's toch niet zo moeilijk??

In de eerste instantie is het natuurlijk erg interessant dat het verhaal zich in isolatie van de aardse mensheid afspeelt. Daarnaast is het chronologisch gezien het verhaal dat zich het verste in de toekomst afspeelt waardoor er veel meer vrijheden zijn als het om "nieuwe technologie" gaat.
En verder zijn er natuurlijk nog een aantal belangrijke visuele redenen om naar de serie te kijken;

1. Het gezicht van Jeri Ryan
2. De lichaamsvorm van Jeri Ryan
3. De benen van Jeri Ryan
4. De borsten van Jeri Ryan

:D

Nathan Strik
14-07-2002, 23:05
1. Het gezicht van Jeri Ryan
2. De lichaamsvorm van Jeri Ryan
3. De benen van Jeri Ryan
4. De borsten van Jeri Ryan Hmm, ben jij toevallig die stalker?!? ;) :D

Marco
25-07-2002, 21:12
Is er al iets meer bekend van het spel?

Trekkies weten het al, enkele screenshots zijn 'bekend' bij Shacknews (http://www.shacknews.com/screens.x/eliteforce2)
Mochten de rest zich afvragen waar dit over?

Star Trek Elite Force II is the continuation of one of the most highly regarded Star Trek games ever," states Larry Goldberg, executive vice president of Activision Worldwide Studios. "Incredible graphics, exotic environments, great characters, excellent teammate A.I. and, of course, the richness of the Star Trek universe - this action game has it all."

After a brief prologue on the U.S.S. Voyager and a short stint at Starfleet Academy, the Hazard Team is assigned its toughest mission yet - duty onboard the Federation's renowned flagship, the U.S.S. Enterprise NCC 1701-E. Powered by id Software's QUAKE III: Team Arena engine, Star Trek Elite Force II permits players to break out of the confines of ship bulkheads and spacestation corridors, and undertake away team missions in open environments such as expansive alien landscapes, the void of space and deadly swamps. Additionally, players must master zero-gravity combat when they do battle on the hull of a starship.
Bron: Gaming Star Trek (http://gaming.startrek.com/games/eliteforce2/)

Gerucht gaat dat Patrick Stewart weer zijn stem 'verleend' aan een ST game.

En dan ander ST (DVD) nieuws. Oud nieuws waarschijnlijk, maar Star Trek III: The Search for Spock - Special Collector's Edition R1 is in de US aangekondigd (22 Oktober). Het betreft de originele theatrical versie, maar deze S.E. zit bol met extra's w.o. een audiocommentaar met Leonard Nimoy en co.

PlaneTeeR
25-07-2002, 21:40
Thanks voor de info

EVO
27-07-2002, 09:29
voor diegene die nog geinterreseerd is in enig video materiaal van star trek....

chek dit (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=7999) draadje.:)

Gerrit
27-07-2002, 09:36
voor diegene die nog geinterreseerd is in enig video materiaal van star trek....

chek dit (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=7999) draadje.:)

Dat zijn VHS banden? :confused:

EVO
27-07-2002, 09:43
Dat zijn VHS banden? :confused:

yep, helaas zijn deze nog niet op dvd uit...
de star trek movies afzonderlijk natuurlijk wel, maar niet in zo'n mooie box...

Gerrit
27-07-2002, 11:32
Zou de 25th anniversary nog eens op DVD uitkomen? Heb toentertijd het evenement op de Duitse televisie gekeken en het was werkelijk prachtig. Schitterende beelden, ongeloofelijke mooie muziek van Jerry Goldsmith en dan natuurlijk nog zowat alle bekende Star Trek acteurs bijeen (op Patrick Stewart na). Echt mooi om te zien.

Edit. Ik heb het dus niet over een box o.i.d. maar over de daadwerkelijke viering van de 25e verjaardig.

Robert Slegers
06-08-2002, 11:29
voor alle trekkies

http://nemesis.startrek.com/

Xin
06-08-2002, 16:32
Hoe is eigenlijk die nieuwe serie "Enterprise" ? Heb wel wat beelden gezien maar het lijkt mij helemaal niets aan.

PlaneTeeR
07-08-2002, 11:20
Ik vind hem niet echt leuk de serie...

starbuck
21-08-2002, 08:54
Voor de fans,

Als je na aankoop van de next gen box 4 en 5 de bijgevoegde leaflets instuurt, krijg je het pc spel bridge comander gratis thuisgestuurd.

bron: dvd-home.nl

PlaneTeeR
21-08-2002, 11:55
mhaha, ik ben terug van vakantie, weer lekker ST kijken en downen (6)

JCL
21-08-2002, 18:09
Oh!.. eeeuh sorry... Ik was er even niet bij... Zat naar de DivX'jes van de laatste Voyager afleveringen te kijken... :D

Maar om weer on-topic te komen: Ik zie mezelf niet als Trekkie, maar ik volg al wel ruim 30 jaar de diverse TV-series en bioscoopfilms... :D

:nono: ze staan overal ERG lachen die Endgame maar hij is ook al gisteren avond op de BBC geweest, het verlog komt om 19.45 uur volgende week dinsdag BBC 2.

ik ben dus ook ERG fan van ST Voyager. Picard kan mij nooit zo betoveren alleen van First Contact heb ik genoten! Wat een top film is dat. Echt geweldig.

'k kijk altijd ST Voyager en het is maar dat ik ze niet kan vinden anders had ik ook wel alle 7 seizoenen op DVD :).

'k heb alleen seizoen 4 nooit helemaal gezien.

Je kan op http://www.startrek.com kijken naar trailers onder library.

Life Long and Prospair,

Sonyman

Marco
21-08-2002, 19:32
ze staan overal ERG lachen die Endgame maar hij is ook al gisteren avond op de BBC geweest, het verlog komt om 19.45 uur volgende week dinsdag BBC 2.Ter info: Endgame (Dé finale) is zeer binnenkort te volgen bij de AVRO. Volgende week maandag komt Renaissance Man, en daarna is het de beurt aan Endgame op den NL TV.



ik ben dus ook ERG fan van ST Voyager. Picard kan mij nooit zo betoveren alleen van First Contact heb ik genoten! Wat een top film is dat. Echt geweldig.Dan zal je (waarschijnlijk) ook wel genieten van Nemesis. Zoals vele weten maakt iemand van Voyager een cameo (en nee het is helaas niet Jeri Ryan zij was niet beschikbaar)



'k kijk altijd ST Voyager en het is maar dat ik ze niet kan vinden anders had ik ook wel alle 7 seizoenen op DVD :).Paramount gaat nog DS9, Voyager en Enterprise op DVD knallen. De Star Trek melkkoe is lang niet uitgemolken (6)

PlaneTeeR
21-08-2002, 22:28
Jammer dat ze niet eerst voyager doen, maarja ze volgen de tijdlijn van makelij denk ik. Ik weet eerlijk niet welke serie DS9 of voyager meer zal verkopen? Voyager is mijn favoriet maar DS9 is heel populair zo te horen, dus na TNG zal wel DS9 komen, gelukkig dat ze wel "snel" zijn met de boxen.

Lars_JJ
21-08-2002, 22:39
Dat zijn VHS banden? :confused:

VHS? wat is dat?

JCL
22-08-2002, 06:58
wels eens gehoord van videobanden???

doei Sonyman

EVO
22-08-2002, 17:22
VHS? wat is dat?

duh...:o

Marco
22-08-2002, 21:36
Slecht nieuws, voor sommige goed nieuws. Het meest gehate :rolleyes: karakter uit de TNG (cast/serie) Wesley Crusher is eruit gehaald in Nemesis. Zijn scenes liggen op de montagevloer.

Rick Berman "We've had to cut your scene from the movie.". Het hele verhaal is te lezen via deze link (http://www.wilwheaton.net/mt/archives/001089.php#001089).

Ach misschien zien we hem wel in een director's edition, aangezien Paramount de Star Trek movies (vanaf deel 2) opnieuw uitbrengt op DVD. Of misschien krijgen we wel deleted scenes te zien op de Nemesis S.E. DVD (ergens in 200x).

PlaneTeeR
22-08-2002, 22:48
VHS = Video Home System...

PlaneTeeR
22-08-2002, 22:53
Ik heb het ff een nieuwe titel gegeven, ging niet echt meer over het oude onderwerp..en dit is ook veel beter, wat er nu word besproken (y)

Ga zo door :bier:

Danielle Gerards
22-08-2002, 23:00
VHS? wat is dat?
Dat zijn grote dikke zware dingetjes met een zwarte band waarop een film wordt getekend,

Maar over fantasien gesproken, wanneer komt er een Voyager film?

Marco
22-08-2002, 23:04
Er was ooit een thread die ging over welke muziekstuk luister je. Toevallig luister ik op dit moment naar Koto - Star Trek . Koto (bekend van Dragon's Legend) heeft de orginele soundtrack met TOS gebruikt met enkele fragmenten van deze serie. Klinkt wel leuk.

Marco
22-08-2002, 23:09
Maar over fantasien gesproken, wanneer komt er een Voyager film? Waarom zou er een Voyager film moeten komen. Na Endgame zit de rek er niet meer in. Of....en das wel mogelijk. De/een Voyager film moet/kan ergens over een nog niet te vertelde verfilmde verhaal. Of.....(laat fantasie helemaal de loop) de crew en de ships van de Enterprise en Voyager in 1 film op 1 doek. Heb ik wel een mooie tagline voor: 2 captains, 2 ships, 2 many enemys.

Marco
22-08-2002, 23:11
en dit is ook veel beter, wat er nu word besproken (y) Het kan aan mij liggen, maar ik vind het onderwerp VHS niet te pruimen :rolleyes: (6) :D

Danielle Gerards
22-08-2002, 23:12
laat fantasie helemaal de loop) de crew en de ships van de Enterprise en Voyager in 1 film op 1 doek. Heb ik wel een mooie tagline voor: 2 captains, 2 ships, 2 many enemys.

Deze is beter; 2 captains, 2 lovers, 2 much crap

Marco
22-08-2002, 23:42
Deze is beter; 2 captains, 2 lovers, 2 much crap Je denkt toch niet dat HIJ die van de U.S.S. Enterprise NCC-1701-E 'omgaat' met ZIJ die van U.S.S. Voyager NCC-74656 en dan doen 'het' samen doen op DS9 zeker.
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Zo wordt het een echte spacesoap.

Danielle Gerards
22-08-2002, 23:43
Je denkt toch niet dat HIJ die van de U.S.S. Enterprise NCC-1701-E 'omgaat' met ZIJ die van U.S.S. Voyager NCC-74656 en dan doen 'het' samen doen op DS9 zeker.
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Zo wordt het een echte spacesoap.

Ze nemen een suite op DS9 met korting van Benjamin Disco:D

Marco
23-08-2002, 00:08
Goh gaat Benji concurren met die Ferengi Kwark. Zal Kwark niet zo leuk vinden. (6) Gelukkig is er nog altijd Vic Fontaine om de boel op te fleuren, maar dan voelt Doc zich zo gepasseerd. Het begint steeds meer op een spacesoapsterren SF film serie te lijken.

Marco
26-08-2002, 21:38
Vond wat Star Trek DVD news. Bron: The Digital Bits (http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html)

Also this morning (following up on news we've reported previously), word is Paramount's currently laying out plans for the DVD release of Star Trek: Deep Space Nine next year. Look for the release to be patterned closely after this year's on-going DVD release of The Next Generation, meaning you can likely expect complete season box sets every few months throughout 2003. I'm already jonesin' for season one of Enterprise in anamorphic widescreen, but looks like we'll have to wait a couple years at least. Doh!

Nogal logisch dat DS9 de volgende boxset gaat worden. Ik verwacht Voyager DVD Boxsets in 2004. Nu ik toch over Voyager bezig ben. Volgende week maandag komt Endgame. De allerlaatste episode vond ik 1 van de beste. En wat een mzzl de AVRO gaat Endgame als 1 episode (ipv 2) uitzenden. (y) Dat wordt een gezellige maandag Star Trek avond :bier: helaas wordt het wel de laatste :eek: :(

Mark Lavrijsen
27-08-2002, 10:52
Hier is nog een trekkie.

De films die op DVD zijn heb ik, evenals TNG BOX 1-3.

Voyager boeid me overigens niet zoveel, evenals DS9.

Trouwens, ben ik de enige die zich irriteert aan sommige mensen die posten in deze thread met als enige reden om de trekkies op stang te jagen. :D

Marco
22-09-2002, 01:07
Oke Trekkies. Vers nieuws ;) eigenlijk van 18 September ;) but who cares ;)

De nieuwe Theatrical Trailer van Star Trek Nemesis is online. Dit is de download link (http://www.tvsched.com/mediatrek/movies/st10_trailer.mpeg). Oftewel rechter muis knop/doel oplsaan als. Het is een MPEG file van ongeveer 20 MB afkomstig van zender UPN.

Deze trailer 'belooft' heel wat van Star Trek Nemesis. Ben zeer benieuwd. Voorlopig moeten we geduld hebben. De film staat op 20 Maart in de planning. 3 maanden na de US premiere is geen pretje :( maar het is niet anders.

Johan van den D.
22-09-2002, 08:30
ik ben niet echt een fan(ook geen idee waarom)maar vind het toch altijd heel leuk om naar star trek te kijken
misschien een toekomstig fan,je weet het nooit
ga binnenkort dan maar weer wat star treks kijken(y)

starbuck
22-09-2002, 08:33
zucht, eind volgende week komt tng box 4 alweer uit.

Ik krijg op deze manier ook een flink financieringstekort:(

Johan van den D.
22-09-2002, 08:45
zucht, eind volgende week komt tng box 4 alweer uit.

Ik krijg op deze manier ook een flink financieringstekort:(
wat kosten die boxen en hoeveel uur film zit erin:confused:

starbuck
22-09-2002, 09:22
wat kosten die boxen en hoeveel uur film zit erin:confused:

adviesprijs ligt rond de € 120 maar met kortingsacties en aanbiedingen ben ik meestal rond de € 100 kwijt.

je krijgt dan 7 dvd's met 26 afleveringen en plusminus 1,5 uur aan extra's per box. totaal ongeveer 19 uur kijkgenot.



( alleen box 2 was korter omdat dat seizoen maar 22 afleveringen kende door een staking)

Johan van den D.
22-09-2002, 09:30
adviesprijs ligt rond de € 120 maar met kortingsacties en aanbiedingen ben ik meestal rond de € 100 kwijt.

je krijgt dan 7 dvd's met 26 afleveringen en plusminus 1,5 uur aan extra's per box. totaal ongeveer 19 uur kijkgenot.



( alleen box 2 was korter omdat dat seizoen maar 22 afleveringen kende door een staking)
ok bedankt voor de info:bier:
ik neem aan dat ze alleen maar in boxen verkrijgbaar zijn?

Lars_JJ
22-09-2002, 22:29
Ze zijn technisch gezien ook los te krijgen, maar zeer beperkt

Xin
24-09-2002, 12:59
Hier met beter beeld: Star Trek Nemesis trailer

http://www.apple.com/trailers/paramount/star_trek_nemesis/

Xin
11-10-2002, 16:26
Paramount have announced "Star Trek Motion Pictures DVD Collection" for release November 18th priced at £99.99. The set includes all 9 Star Trek films although the press release does not say if "The Motion Picture" and "Wrath of Khan" are the Special editions (actually we are told by Paramount's PR that they are the films only ). In addition to the films the set includes a CD-Rom preview disk of "Nemesis" out theatrically in January. The disk contains screensavers, wallpapers and theatrical trailers for the new movie.

http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=2&articleId=4807

Sjef
11-10-2002, 16:48
Star Trek ist sjoen

Hilde
11-10-2002, 16:50
Nederlands graag
Niet iedereen verstaat Engels of Limburgs.
Ik ga toch ook geen West-Fries praten want dat verstaat niemand

PlaneTeeR
11-10-2002, 17:02
ach...

(intelligente opmerking voor mij hoor)

Xin
18-10-2002, 10:10
Star Trek III : The Search for Spock
Special Collector's Edition

Review op Digitalbits

http://www.thedigitalbits.com/reviews2/startrek3ce.html

Gerrit
18-10-2002, 10:31
"Rumours and stories from unofficial sources

2002-10-16 08:55:31

We've not had any news from Paramount about their "Star Trek" franchise for a while, but last night we got wind of some very interesting rumours from an industry source ! First of all, please understand that the following is all tentative and so exact dates and plans could easily change but the source of this all seems genuine, I'm tempted to believe it all.

As rumoured on other sites we hear that "Deep Space Nine" currently planned for a March release date. We understand that the date has been set as March 3rd 2003 for season 1 at the moment, but I guess it could easily change. The following seasons will be released in May, June with a gap to September and the final season in late December.

The new movie "Nemesis" is set for release in July. However we hear that this will be a rental release with the full release in October. Please tell us this isn't true ! Surely this needs to be a simultaneous release with the U.S !

"Enterprise". Currently a box set of season 1 is planned for the end of March with significant extras. Now I know we've heard this before, hopefully it will happen this time. Season 2 of "Enterprise" is planned for release in December 2003.

Special 2 disks sets of the original movies are planned for release throughout 2003. We understand that the first release will be "The Search for Spock" in January. No doubt more details will be forthcoming soon !"

R2-Project (http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=4826)

Marco
19-10-2002, 01:01
Het is tijd voor ST geruchten. Op http://www.scifi2k.com/ valt (vandaag) te lezen dat een nieuwe ST serie komt. Het zou min of meer een vervolg zijn op TNG.

Once again the rumor of a new Star Trek series surfaces in the light of Star Trek: Nemesis. The series idea - Captained by a familiar face. Nope, it's not Sulu - but the familiar face of number one, William Riker, accompanied by Troi and a new Federation Starship. Here is the RUMORED storyline for Series 6: Enterprise will parallel the formation of the Federation with Series 6's fall of the Federation, in which "the UFP will lose over half its territories to a new, completely alien foe that Future Guy works for." The Titan/Mariner, an untested ship, will be in charge of making sure established threats (like the Remans, Borg, and Dominion) don't cause any trouble. One bad point to the new idea is that if Brannon and Braga get the boot from Enterprise after season four they will become producers of this series. The new series would not premiere until after or during season four of Enterprise.

Aangezien Enterprise in het 2e seizoen is beland, duurt het nog een tijdje (2004 of verder) voordat we misschien wel kennis kunnen maken.

Op dit moment heeft number one Jonathan Frakes het druk. Op de website van http://www.jonathanfrakes.net valt te lezen dat hij bezig met Thunderbirds (een nieuwe verfilming wordt pas verwacht in 2004).

Xin
30-10-2002, 14:13
R2 Project rumour

While confirming the delayed Paramount titles (see other Paramount story) we confirmed with Paramount's PR that "Star Trek:Deep Space Nine" will get a release in the UK in March 2003. the exact date is still to be decided however and there is no news of the extras. One thing that has been confirmed is the packaging for Europe will not be the same as the U.S package and (similar to TNG) will be more radical to the U.S edition. I know we had concept shots on this site a few weeks ago but the exact packaging has not been confirmed.

http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=4878

Ohjajoh!?
31-10-2002, 08:17
Paramount have announced "Star Trek Motion Pictures DVD Collection" for release November 18th priced at £99.99. The set includes all 9 Star Trek films although the press release does not say if "The Motion Picture" and "Wrath of Khan" are the Special editions (actually we are told by Paramount's PR that they are the films only ).



Ik wacht wel lekker op de special editions!!...Nog een paar weken voordat Star Trek The Wrath of Khan uit is! De eerste drie films zijn in mijn ogen de beste van reeks...de nieuwe films hebben die nooit echt kunnen waarmaken. Hoop dat met Nemesis daar verandering in komt!

Marco
03-11-2002, 23:28
DVD-Home (http://www.dvd-home.nl/) nieuws van 3-11-02:

Het is onofficieel al bekend, maar van Paramount hebben we veromen dat Nemesis 13 februari in de Nederlandse bioscopen gaat draaien. Paramount heeft ons gemeld dat op een aantal videobanden van Enterprise komt de trailer van Nemesis te staan. Waarschijnlijk 1.10, maar misschien zelfs al eerder.

Daarnaast vindt 30 november een speciale verkoop van TNG 6 plaats. Dit zal gaan gebeuren bij de Free Record Shop in Utrecht. Na officiële sluitingstijd kunnen geïnteresseerden seizoen 6 kopen en krijgen dan een aardigheidje. Last but not least zullen twee lookalikes van Picard en Data aanwezig zijn, die eventueel hun handtekening kunnen zetten.

Mooi, Nemesis wordt eerder uitgebracht :D

starbuck
18-11-2002, 10:00
dat gaat geld kosten,



http://startrek.com/content/photo/ds9dvdboxopen1.jpg


http://startrek.com/content/photo/ds9dvdouter1.jpg

:D

Marco
18-11-2002, 21:50
Is Paramount gek geworden om DS9 uit te brengen. Ze denken zeker dat ik geld op me rug laat groeien of zo......Ach ja. de promotrailer schijnt op (of in) box 6 van TNG te verschijnen (ook de Nemesis trailer). Ow volgend jaar (rond 13 Januari) verschijnt in de U.K. Star Trek 3: Search for Spock Dir Ed....vreemd :confused: de Regio 1 versie heet gewoon Star Trek III: The Search for Spock (Collector's Edition).
Enne.. het schijnt dat Shatner een Director's Edition van The Final Frontier te willen maken, tja Paramount is toch bezig om Star Trek compleet "uit te melken" ;).

Terug naar DS9, de geruchten zijn (weer) waar. Eerst TNG, daarna DS9. Dus dat kan inhouden dat de Voyager DVD's ergens in 2004 het daglicht zien. Misschien nog tussen door een paar boxjes van Enterprise (denk het niet). Maaja ben geen commerciele denktank van Paramount.

Xin
25-11-2002, 16:46
Rick Berman Talks STAR TREK 11

http://www.cinescape.com/0/editorial.asp?aff_id=0&this_cat=Movies&action=page&type_id=&cat_id=270338&obj_id=37014

Xin
10-12-2002, 11:44
Star Trek NG box, allemaal in 1 box !!
http://www.treknews.de/treknews/newspro-treknews/static/103700412469238.php

Xin
13-12-2002, 09:31
Star Trek III SE
14 Januari 2003
http://www.dvd-home.nl/pers/paramo.htm#1

Ohjajoh!?
17-12-2002, 09:33
Star Trek NG box, allemaal in 1 box !!
http://www.treknews.de/treknews/newspro-treknews/static/103700412469238.php

Zoiets had ik al verwacht!...Als die box rond de 500 euro moet kosten zoals staat vermeld, dan valt het wel mee!
Ziet er wel apart uit!

Xin
09-01-2003, 15:05
Star Trek III SE menu (met Nemesis trailer)

http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=5072

Xin
12-06-2003, 10:19
More Paramount news today... as you may know, Star Trek V: The Final Frontier and Star Trek VI: The Undiscovered Country are both being prepped for release as 2-disc Collector's Editions. These will both contain the same, previously released cuts as before, but with additional special edition materials. Both will obviously be anamorphic (Star Trek VI was previously letterboxed widescreen only on DVD). Star Trek V will be released before the year is out, with Star Trek VI following in 2004.

http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html

PlaneTeeR
20-06-2003, 23:04
bedankt Xin

Ik ben een tijd weggeweest, maar hier ben ik er weer. :oops:

Wat heb ik in mijn bezit op dit moment

7 TNG boxen en 1 DS9 Box

Met het bekijken ben ik ongv op de helft van TNG.

Nog veel uren te gaan dus :D en dat zijn geen vervelende uren voor mij.

PlaneTeeR
20-06-2003, 23:42
Even voor opheldering

http://www.startrek.nl/images/ds9-dvd-03.jpg (http://www.phpbb.com/)
http://www.startrek.nl/images/ds9-dvd-05.jpg (http://www.phpbb.com/)
http://www.startrek.nl/images/ds9-dvd-06.jpg (http://www.phpbb.com/)

Zo zien ze er in europa uit.

Ik vind dat ze hun werk goed hebben gedaan!

Er is veel aandacht besteed aan de wensen van de consument, uit de enquetes die ze hebben gehouden omtrend deze boxen.

Mooie kleur box, mooi vormgegeven heelft veel weg van TNG box :lol: . Van binnen ook mooi boekje weer kort maar krachtig, alleen dvd houder oogt wat minder maar is het niet, ik vind het lekker in de hand liggen. De prints op de dvd-roms zijn weer geweldig!

Mooie box!


Zouden ze niet jaloers zijn die amerikanen op onze box?

starbuck
21-06-2003, 09:20
Ik ben er ook erg blij mee, 26 juni, donderdag dus, komt de derde box, dat wordt mijn tiende samen met de tng boxen.

1 puntje van kritiek op het uiterlijk, de dvd-info staat op een sticker die op de achterkant van de box is geplakt, dat vind ik geen nette oplossing.

Maar de inhoud is weer fantastisch, leuke cd-rom bonus met een soort dsn-9 enceclopedie die bij elke box wordt uitgebreidt.

PlaneTeeR
21-06-2003, 11:07
IDD starbuck, die sticker vond ik ook niet fijn. Toen ik hem eraf wilde halen had ik wel de hoop erin dat het zo'n sticker was die niet sporen achterlaat. Gelukkig was dat het geval ook, alleen beetje lijm maar das er zo vanaf gehaald.

Ik vind die print op de box van het DS9 station erug goed gedaan, ziet er zo netjesuit!

Mazdalfa
23-06-2003, 10:54
Das leuk voor jouw...maar dat zijn tien eigen redenen, dus jouw mening. En dat geld niet voor iedereen. Ik vind voyager zelf beter dan TNG...

Helemaal waar.

Persoonlijk vond ik TNG een erg hoog EO-gehalte hebben (elke aflevering had wel een of ander moralistisch tintje) en dat is voor mij de belangrijkste reden om die serie niet zo bijzonder te vinden. Tekenend in dit opzicht vind ik het verschil in de relaties tussen Riker/Troi enerzijds en Paris/Torres anderzijds. De eerste relatie bleef altijd zoetsappig en afstandelijk, terwijl de tweede zich gaandeweg veel beter ontwikkelde naar een "normale" relatie.

Bij Voyager had ik van het begin al veel meer met de hoofdverhaallijn. Het gaf de serie een doel en dat sprak mij wat meer aan. Als karakter vond ik bovendien dat Janeway meer "ballen" had dan Picard. Ze stond veel dichter bij het originele karakter van Kirk.

Rob Technoid
23-06-2003, 12:15
Das leuk voor jouw...maar dat zijn tien eigen redenen, dus jouw mening. En dat geld niet voor iedereen. Ik vind voyager zelf beter dan TNG...

Helemaal waar.

Persoonlijk vond ik TNG een erg hoog EO-gehalte hebben (elke aflevering had wel een of ander moralistisch tintje) en dat is voor mij de belangrijkste reden om die serie niet zo bijzonder te vinden..

Vergeet niet dat TNG in 1987 is gestart, op het hoogtepunt van de politieke correctheid (waarbij ze regelmatig de plank mis sloegen).

Arjen van den Doel
23-06-2003, 15:29
Ik ben er ook erg blij mee, 26 juni, donderdag dus, komt de derde box, dat wordt mijn tiende samen met de tng boxen.

1 puntje van kritiek op het uiterlijk, de dvd-info staat op een sticker die op de achterkant van de box is geplakt, dat vind ik geen nette oplossing.

Maar de inhoud is weer fantastisch, leuke cd-rom bonus met een soort dsn-9 enceclopedie die bij elke box wordt uitgebreidt.

Die stikker heb ik er ook afgehaald, en aan de binnenkant geplakt.... dan heb je toch nog de info, maar je ziet niet zo'n vreselijk lelijke stikker aan de buitenkant. :D

Edwin V
23-06-2003, 15:38
Deep space nine trekt mij niet zo.
Ik heb wel alle boxen van TNG en zal de Voyager serie ook wel gaan kopen.

The Jango
24-06-2003, 09:34
Deep space nine trekt mij niet zo.


Heb je helemaal gelijk in.
Ze zenden deze serie nu weer uit op TV, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten om een hele aflevering te kijken. Zelfs niet als ze Worf erbij halen.. geef mij maar Seven of Nine :wink: (in plaats van Deep space Nine).

Arjen van den Doel
24-06-2003, 09:51
... geef mij maar Seven of Nine :wink: (in plaats van Deep space Nine).

Ja..... dat is natuurlijk geen vergelijking :P :wink:

starbuck
24-06-2003, 10:48
Ik ben er ook erg blij mee, 26 juni, donderdag dus, komt de derde box, dat wordt mijn tiende samen met de tng boxen.

1 puntje van kritiek op het uiterlijk, de dvd-info staat op een sticker die op de achterkant van de box is geplakt, dat vind ik geen nette oplossing.

Maar de inhoud is weer fantastisch, leuke cd-rom bonus met een soort dsn-9 enceclopedie die bij elke box wordt uitgebreidt.

Die stikker heb ik er ook afgehaald, en aan de binnenkant geplakt.... dan heb je toch nog de info, maar je ziet niet zo'n vreselijk lelijke stikker aan de buitenkant. :D

Goede Tip, thnx.

PlaneTeeR
25-06-2003, 21:16
Helemaal waar.

Persoonlijk vond ik TNG een erg hoog EO-gehalte hebben (elke aflevering had wel een of ander moralistisch tintje) en dat is voor mij de belangrijkste reden om die serie niet zo bijzonder te vinden. Tekenend in dit opzicht vind ik het verschil in de relaties tussen Riker/Troi enerzijds en Paris/Torres anderzijds. De eerste relatie bleef altijd zoetsappig en afstandelijk, terwijl de tweede zich gaandeweg veel beter ontwikkelde naar een "normale" relatie.

Bij Voyager had ik van het begin al veel meer met de hoofdverhaallijn. Het gaf de serie een doel en dat sprak mij wat meer aan. Als karakter vond ik bovendien dat Janeway meer "ballen" had dan Picard. Ze stond veel dichter bij het originele karakter van Kirk.
Voyager sprak mij ook meer aan dan TNG.


ie stikker heb ik er ook afgehaald, en aan de binnenkant geplakt.... dan heb je toch nog de info, maar je ziet niet zo'n vreselijk lelijke stikker aan de buitenkant.
Ik heb de stikker gewoon op een blaadje geplakt en in de la gelegd bij alle hoesjes van de TNG boxen.

starbuck
26-06-2003, 19:09
Vandaag seizoen 3 aangeschaft van Deep space nine, toch wel jammer dat het hoofdmenu nog steeds hetzelfde is, bij de TNG boxen was deze telkens anders.

Maar hoofdzaak is natuurlijk weer veel afleveringen genieten :D

PlaneTeeR
28-06-2003, 13:36
ik ben pas bij het 4e seizoen van tng met kijken. pfff heb de tijd er niet echt voor! Toch heb ik ook al ds9 gekocht :lol:

starbuck
28-06-2003, 15:32
ik ben pas bij het 4e seizoen van tng met kijken. pfff heb de tijd er niet echt voor! Toch heb ik ook al ds9 gekocht :lol:

Ik ben nu bij dvd 6 van TNG seizoen 7, dus bijna toe aan DS9.

en als ik DS9 heb afgekeken staan ongetwijfeld de eerste Voyager boxen alweer in de startblokken :D

Maar goed, eerst toewerken naar het slot van TNG :cry:

PlaneTeeR
28-06-2003, 16:04
ik hoop dat die Voyager boxen mooi worden!!!! En wat goedkoper aub :o , met dezelfde kwaliteit natuurlijk of betere. Maar dat hij goedkoper zal zijn zal wel niet.

Rob Technoid
28-06-2003, 18:43
Ze mogen ook seizoen 1 en 2 van Enterprise eens op DVD uitbrengen...

PlaneTeeR
28-06-2003, 18:49
zal denk ik nog lang niet gebeuren! klote streek gewoon, vind je het dan gek dat mensen ze illegaal gaan "kopen"/downloaden.

Ik heb bijvoorbeeld een dvd-r van enterprise afl. 1,2 en 3, gekregen uit zweden van een maat. Goede kwaliteit hoor!

Rob Technoid
28-06-2003, 19:18
tsja, of op z'n minst niet 3 a 4 jaar wachten voordat ze ze hier gaan uitzenden =\

Ik denk dat ze met het uitbrengen van Enterprise op VHS de boot heel erg gemist hebben.

PlaneTeeR
02-07-2003, 22:00
denk ik ook ja

starbuck
03-07-2003, 08:51
zal denk ik nog lang niet gebeuren! klote streek gewoon, vind je het dan gek dat mensen ze illegaal gaan "kopen"/downloaden.

Ik heb bijvoorbeeld een dvd-r van enterprise afl. 1,2 en 3, gekregen uit zweden van een maat. Goede kwaliteit hoor!

Een beetje jammer deze reactie, PlaneTeeR, ik begrijp natuurlijk als geen ander het ongeduld van een echte Trekkie, maar je moet toch begrijpen dat een maatschappij als Paramount een TV-serie maakt.
Deze TV productie moet natuurlijk eerst zijn geld opbrengen op het medium waarvoor hij is gemaakt, TV dus.
Ik zie het alleen maar als een zeer goede service dat Paramount deze serie", ooit, op dvd gaat uitbrengen net als de andere tv-series TNG en DS9 en Voyager, die allemaal hun tv premiere achter de rug hadden. Een service die nog verder gaat dankzij de vhs uitgaven voor diegen die echt niet kunnen wachten.

Als elke Trekkie, net als jij, illegaal gaat downen of kopen dan blijft er voor Paramount maar weinig reden over om nieuwe Star Trek-series of films of games te ontwikkelen. Paramount is namelijk gewoon een bedrijf die geld wil verdienen aan een overigens fantastisch product.

PlaneTeeR
03-07-2003, 09:15
Dat weet ik ja, maar is hij in europa al uitgezonden op de tv?

starbuck
03-07-2003, 10:42
Dat weet ik ja, maar is hij in europa al uitgezonden op de tv?

Nee, dat is pecies mijn punt, Paramount is bezig de TV rechten te verkopen aan de verschillende europese omroepen die deze serie willen uitzenden.
Overigens heeft de duitse zender SAT 1 de rechten al te pakken en die zenden dan ook al uit sinds half maart.
Maar ja, die verschrikkelijke duitse stemmen, te tragisch voor woorden.

PlaneTeeR
03-07-2003, 10:52
Zal in nederland wel ff duren dan

starbuck
03-07-2003, 13:07
Zal in nederland wel ff duren dan

Hopen op de AVRO, maar de geruchten gaan dat de AVRO de serie te duur vindt.

Toch hoop ik dat de AVRO overstag gaat, immers als de serie bij een commercieele komt dan heb je weer die reclame midden in een fraaie scene..

PlaneTeeR
03-07-2003, 13:49
leuk he die reclames :evil:

Ik kijk al jaren bijna geen tv, alleen het nieuws en films bekijk ik af en toe. TV hier is niet meer leuk.

Rob Technoid
03-07-2003, 19:32
Als elke Trekkie, net als jij, illegaal gaat downen of kopen dan blijft er voor Paramount maar weinig reden over om nieuwe Star Trek-series of films of games te ontwikkelen. Paramount is namelijk gewoon een bedrijf die geld wil verdienen aan een overigens fantastisch product.

Het illegale downen heeft in mij ogen er anders direct voor gezorgd dat SW, LOTR en andere grote films nu vrijwel overal ter wereld tegelijk in premiere gaan. Er wordt altijd heel makkelijk gezegd dat illegaal downen slecht is of gelijk staat aan diefstal, maar je kan het ook opvatten als een signaal richting grote bedrijven.

Overigens kan ik het releasen op VHS moeilijk als "extra service" zien. Klinkt eerder in mijn oren als geldklopperij. Seizoen 1 is klaar, 2 ook ondertussen. Ik kan, afgezien van marketingtechnische redenen, weinig argumenten bedenken om het niet op DVD uit te brengen.

Xin
15-10-2003, 10:34
According to the ad below sent out by email by Paramount, not only is "Star Trek Voyager" heading it's way to DVD next year, but the long awaited original series will also arrive on DVD as well.

http://www.r2-dvd.org//pics/st-voy-ad-450.jpg
http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=3&articleId=5972

http://www.startrekuk.co.uk/survey/index.html[/img]

Chris Howitt
15-10-2003, 21:31
Ik heb de Borg Cube enige tijd geleden besteld, kan niet wachten tot ik hem binnen krijg :)

starbuck
16-10-2003, 08:49
Ik ben inmiddels halverwege seizoen 2 van DS9.

Wat een heerlijke kwaliteit heeft deze serie toch, volgende week komt seizoen 5 alweer uit en in december seizoen 6 en 7.

Het doet pijn op de bankrekening, maar het is het waard. :D

Ik heb trouwens geen moeite om stiekum toch naar Veronica te kijken, ik ga echt wachten tot Star Trek Enterprise op dvd verschijnt, voorlopig ben ik nog wel even bezig met DS9 en Voyager ( mocht deze echt uitkomen volgend jaar )

JCL
16-10-2003, 10:38
Ik ben niet zo'n grote "trek" eigelijk altijd Next generation gekeken en van Voyager was ik toch wel redelijk gek ja! Nu moet ik zeggen dat de nieuwe serie "Enterprise" ook ERG gaaf is! De 4e aflevering (die als 1e werd uitgezonden maandag) heb ik heel veel plezier van gehad, erg spannend!

Misschien ben ik nog wel gek genoeg om seizoen 5 van ST: VOY te kopen op DVD. Die zijn nooit echt lekker op TV uitgezonden. Er zitten wat HELE gave afleveringen bij en die zijn er heleaas ook niet op divx.

EVO
16-10-2003, 20:38
ik weet dat ik nu ga vloeken...
maar kazaa en imesh hebben mij perfect voorzien (enterprise seizoen 1 & 2, en een begin van 3)...maar zodra het op dvd uitkomt, gaat ik ze halen.
alleen zit er wat stagnatie in ds9, en vind ik dat paramount me getild heeft door die borg box aan te bieden...270€ goedkoper!
als ik dat geweten had...damn