PDA

Bekijk de volledige versie : T3: Rise Of The Machines



Pagina's : [1] 2

Werner
09-07-2002, 19:11
Iemand dit (http://www.apple.com/trailers/wb/t3/) al eens bekeken? Ziet er bangelijk uit; alleen: ik wist niet dat die film bij Warner Bros. werd gemaakt. Waren die vorige niet van MGM/Orion?

En dan nog wachten tot... http://www.smilies.nl/eek2.gif 2 juli 2003????? AARGHH!!!!!!!!

Lex v/d Moolen
09-07-2002, 19:20
Iemand dit (http://www.apple.com/trailers/wb/t3/) al eens bekeken? Ziet er bangelijk uit; alleen: ik wist niet dat die film bij Warner Bros. werd gemaakt. Waren die vorige niet van MGM/Orion?

En dan nog wachten tot... http://www.smilies.nl/eek2.gif 2 juli 2003????? AARGHH!!!!!!!! geen Cameron meer als regisseur, ik vrees het ergste

Philippe
09-07-2002, 19:28
geen Cameron meer als regisseur, ik vrees het ergste

Ik vrees er ook een beetje voor. Volgens mij kan alleen Cameron die typische Terminator-sfeer terug oproepen. Maar misschien wordt het toch wel wat aangezien Jonathan Mostow ook U571 en Breakdown maakte, toch wel twee goede films.

Dane
09-07-2002, 19:29
De teaser stond ook al in de trailer thread, maar idd door warner ja, nu maar hopen dat er eind 2003/begin2004(:eek: ) maar geen snapper uitkomt met t3 erop, maar het wordt vast wel een leuke film denk ik.

Elwood.

Lex v/d Moolen
09-07-2002, 19:31
Ik vrees er ook een beetje voor. Volgens mij kan alleen Cameron die typische Terminator-sfeer terug oproepen. Maar misschien wordt het toch wel wat aangezien Jonathan Mostow ook U571 en Breakdown maakte, toch wel twee goede films. Ik ga U571 binnenkort bekijken, ik ben benieuwd. Cameron heeft nog wel de writing credits in T3

Philippe
09-07-2002, 19:44
Ik ga U571 binnenkort bekijken, ik ben benieuwd. Cameron heeft nog wel de writing credits in T3

Zeker doen Lex, U571 is een sterke film. Ik wist niet dat Cameron nog betrokken was bij het script van T3. Dat maakt al veel goed volgens mij.

ron
09-07-2002, 19:48
Zeker doen Lex, U571 is een sterke film. Ik wist niet dat Cameron nog betrokken was bij het script van T3. Dat maakt al veel goed volgens mij. Lijkt me toch wel weer een aardige film. Cameron gaat overigens wel True Lies 2 regisseren.

martin
09-07-2002, 19:50
Kijken of Arnie nog net zo stoer is als in T2.

Had Famke jansen nu ook een rol in T3 ??

Philippe
09-07-2002, 19:52
Klopt het dat een Zweeds fotomodel de bad 'guy' gaat spelen in T3? Als iemand het mocht weten, voel je dan zo vrij om ook een foto erbij te plaatsen.

Marco
09-07-2002, 19:52
Ik wist niet dat die film bij Warner Bros. werd gemaakt. Waren die vorige niet van MGM/Orion?Deel 1 was van Orion (nu MGM). Deel 2 was van Carolco Pictures (nu van Studio Canal/Vivendi Universal). Deel 3 dus Warner (voor de US markt) en Sony Pictures (voor een groot deel van Europa).

Lex v/d Moolen
09-07-2002, 19:53
Zeker doen Lex, U571 is een sterke film. Ik wist niet dat Cameron nog betrokken was bij het script van T3. Dat maakt al veel goed volgens mij. Er komt nu een vrouwelijke terminator met de naam Terminatrix ??? Gespeeld door Kristanna Loken

http://216.40.247.47/apc/kristanna/14.jpg

Marco
09-07-2002, 19:53
Had Famke jansen nu ook een rol in T3 ??
Was meer een gerucht. Ze had nog een contract lopen voor X2 :)

Philippe
09-07-2002, 19:53
Had Famke jansen nu ook een rol in T3 ??

Martin zit precies ook met zo'n vraag.

Marco
09-07-2002, 19:55
Klopt het dat een Zweeds fotomodel de bad 'guy' gaat spelen in T3?Mevrouw Loken is Noors.
Nog plaatjes :) zie http://members.fortunecity.com/veggie68b/KristannaLoken.html

Philippe
09-07-2002, 19:55
Er komt nu een vrouwelijke terminator met de naam Terminatrix ??? Gespeeld door Kristanna Loken

http://216.40.247.47/apc/kristanna/14.jpg

Das ook wel toevallig Lex dat je net nu met een plaatje afkomt. Bedankt voor de info. Is het nu een zweeds model?

Mich
09-07-2002, 19:56
Als er nu 1 film is die me iets doet dan is het toch wel terminator 2. Dat er een vervolg op ging komen wist ik al maaaaaanden.
Famke Jansen speelt er niet in mee. Uitgezonderd Arnie & Claire Danes is de cast niet zo indrukwekkend. Maar Arnie is dat des te meer ... alsof de tijd heeft stilgestaan met die foto's.

Misschien ook wel handig om te weten. Dit wordt de duurste film ooit met een budget ver boven de 150 miljoen dollar. Arnie tekende ook al voor de 4e Terminator ... It ain't over untill the fat ladie sings ...

martin
09-07-2002, 19:57
Dus onze Famke is verslagen door de boven staande Blonde dame. Ziet er niet uit als zijnde BAD-Girl.

Lex v/d Moolen
09-07-2002, 19:58
Das ook wel toevallig Lex dat je net nu met een plaatje afkomt. Bedankt voor de info. Is het nu een zweeds model? Noors, zoals Marco al aangaf. Ze zal er in de film wel niet zo lieftallig uitzien. Of juist wel, John Connor is in de twintig in deze film.

Philippe
09-07-2002, 19:59
Arnie tekende ook al voor de 4e Terminator ...

Is dit een gerucht of kan je dit staven met een concrete bron? :confused:

Philippe
09-07-2002, 20:03
Noors, zoals Marco al aangaf. Ze zal er in de film wel niet zo lieftallig uitzien. Of juist wel, John Connor is in de twintig in deze film.

Ik hoop dat ze er geen onnozel romantisch nevenplot gaan bijsleuren. Dit past niet in een Terminator film en zou alle vaart eruit halen. T3 moet actie van de bovenste plank worden, van de eerste tot de laatste seconde. Hoop dat de film nog hard genoeg is ondanks een vrouwelijke tegenstander.

Marco
09-07-2002, 20:03
Als er nu 1 film is die me iets doet dan is het toch wel terminator 2. Dat er een vervolg op ging komen wist ik al maaaaaanden. Dat wist iedereen wel maanden. Aangezien 2 threads lopen over T3. :rolleyes:

Thread 1 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=6864)
Thread 2 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3173)



Arnie tekende ook al voor de 4e Terminator ... It ain't over untill the fat ladie sings ... En Infogrames heeft de interactive rechten gekocht voor deel 3 en deel 4

ron
09-07-2002, 20:04
Ik hoop dat ze er geen onnozel romantisch nevenplot gaan bijsleuren. Dit past niet in een Terminator film en zou alle vaart eruit halen. T3 moet actie van de bovenste plank worden, van de eerste tot de laatste seconde. Hoop dat de film nog hard genoeg is ondanks een vrouwelijke tegenstander. T2 was ook al een stuk softer dan T1.

martin
09-07-2002, 20:05
Ik hoop dat ze er geen onnozel romantisch nevenplot gaan bijsleuren. Dit past niet in een Terminator film en zou alle vaart eruit halen. T3 moet actie van de bovenste plank worden, van de eerste tot de laatste seconde. Hoop dat de film nog hard genoeg is ondanks een vrouwelijke tegenstander.

Precies: een lekkere HP met veel SM.

Lex v/d Moolen
09-07-2002, 20:05
Hoop dat de film nog hard genoeg is ondanks een vrouwelijke tegenstander. Ken jij Eve of Destruction? Die was zooo slecht. Maar dat is geen vergelijking met dat budget wat ik hierboven zie

Marco
09-07-2002, 20:06
Precies: een lekkere HP met veel SM. Nee Martin. Harry Potter doet niet mee :rolleyes:

Philippe
09-07-2002, 20:08
Ken jij Eve of Destruction? Die was zooo slecht. Maar dat is geen vergelijking met dat budget wat ik hierboven zie

Dit is nu net wat ik bedoel. Wat een slecht film was dit. Het budget is inderdaad van een andere orde maar ik vrees dat een vrouwelijke Terminator de 'geloofwaardigheid' niet ten goede gaat komen. Zoals Ron zegt: "softer".

Marco
09-07-2002, 20:10
maar ik vrees dat een vrouwelijke Terminator de 'geloofwaardigheid' niet ten goede gaat komen. Zoals Ron zegt: "softer". En dat kan je nu al beoordelen? Zonder 1 minuut of seconde film te hebben gezien? Laat staan de hele film!

martin
09-07-2002, 20:11
Nee Martin. Harry Potter doet niet mee :rolleyes:

Ik bedoel: Harde Politie film met veel Spannende Momenten.

Lex v/d Moolen
09-07-2002, 20:11
Dit is nu net wat ik bedoel. Wat een slecht film was dit. Het budget is inderdaad van een andere orde maar ik vrees dat een vrouwelijke Terminator de 'geloofwaardigheid' niet ten goede gaat komen. Zoals Ron zegt: "softer". Ja, in T2 waren de sfx ver voor hun tijd. Ik ben benieuwd wat ze nu brengen. Het nadert de perfectie

Marco
09-07-2002, 20:12
Ik bedoel: Harde Politie film met veel Spannende Momenten. En ik maakte een cynische grapje (daar moet je wel toch van afweten :) )

Philippe
09-07-2002, 20:17
En dat kan je nu al beoordelen? Zonder 1 minuut of seconde film te hebben gezien? Laat staan de hele film!

Op dit moment kan ik nog niets beoordelen. Ik vrees er alleen maar voor dat het verhaal aan spankracht gaat moeten inboeten. Maar ik kan er ook naast zitten hoor. Laat me deze vergelijking maken: indien bijvoorbeeld een ander acteur dan Arnie de hoofdrol zou spelen, dan was ik ook een beetje teleurgesteld. Zoals Arnie past in de huid van de Terminator, zo moet hij volgens mij ook een keiharde mannelijke tegenstander hebben. Demi Moore was ook wel hard in GI Jane maar of dit geloofwaardig was zal ik dan maar in het midden laten. ;)

Marco
09-07-2002, 20:23
Klinkt voor sommigen vreemd in de oren. Ik schep geen verwachtingen. Of T3 beter of slechter wordt dan T2 (die ik wel 10 keer heb gezien) weet ik dus niet. Ik zie het gewoon wel. Tegen die tijd dat T3 in de bioscoop te zien is, ga ik er heen en laat het op me af komen.

martin
09-07-2002, 20:36
En ik maakte een cynische grapje (daar moet je wel toch van afweten :) )

Onderhand nu wel, ja ;)

Ben benieuwd wat het gaat worden en hoe ze het in willen gaan vullen kwa inhoud verhaal....zien we BV Sarrah Conner nog terug?? Is er eigenlijk al iets bekend over de verhaal lijn van T3???

Lex v/d Moolen
09-07-2002, 20:38
Onderhand nu wel, ja ;)

Ben benieuwd wat het gaat worden en hoe ze het in willen gaan vullen kwa inhoud verhaal....zien we BV Sarrah Conner nog terug?? Is er eigenlijk al iets bekend over de verhaal lijn van T3??? Nee, geen Sarah Connor,
zie http://us.imdb.com/Title?0181852

Marco
09-07-2002, 20:42
zien we BV Sarrah Conner nog terug?? Waarschijnlijk wel in een flashback scene (dezelfde principe zeg maar als T2 special edition met Michael Biehn)

Mich
09-07-2002, 21:14
Ben benieuwd wat het gaat worden en hoe ze het in willen gaan vullen kwa inhoud verhaal....zien we BV Sarrah Conner nog terug?? Is er eigenlijk al iets bekend over de verhaal lijn van T3???

Verhaal ... :rolleyes:
Actie ... :D

Glenn Smits
09-07-2002, 21:16
hmm terecht dat ze verslagen is onze Famke, damn this one is hot!!!

Ronald Stiebolt
09-07-2002, 21:24
Hier haal ik al m'n scopes vandaan:

http://www.corona.bc.ca/films/filmlistingsFramed.html

Waanzinnige site met heel veel (vroege) info van en door insiders.
Flink artikel over T3 (en T4) met wat links naar foto's.

Op een van die foto's zie je Arnie met een lijkkist sjouwen, heb zo'n vermoeden dat het niet al te best afloopt met Sarah......

PlaneTeeR
09-07-2002, 22:19
Ze is niet verslagen onze famke, ze wilde het zelf niet, had ik paar maanden geleden gelezen!

Anonymous
10-07-2002, 06:58
Trailer ziet er wel kewl uit zeg ! Idd jammer dat er nog niks
te zien is, maar goed, dat lijkt me vrij logisch :D

Ik denk ondanks bepaalde rollen zijn gegeven aan andere
acteurs/actrices en dat Cameron niet meer de regie doet
dat T3 toch een erg vermakelijke film gaat worden.

geoffrey3001
10-07-2002, 08:31
De titel van T3 is me eigenlijk al een lange tijd bekend. Wat ik me eigenlijk afvraag is wat de rol van ome Arnold zal zijn. Ik bedoel, hij wordt er ook niet jonger op.
Dat er mogelijk nog een deel 4 uit gaat komen is me onbekend, maar als deel 3 in 2003 uit gaat komen, dan vraag ik me af wanneer deel 4 uitkomt (als je de release data van de eerste drie films dan bekijkt) en wat Arnolds rol hier dan in is.
Nog steeds een Terminator? Of is het zo makkelijk te raden dat hij van vlees en bloed is en dat hij diegene is geweest die de oorspronkelijke Terminator heeft ontworpen en dat je dat in deel 3 te zien krijgt? Nee toch?
Ik ken het verhaal van deel 3 verder niet, wie wel?

Timothy
10-07-2002, 09:42
Trailer ziet er wel kewl uit zeg ! Idd jammer dat er nog niks
te zien is, maar goed, dat lijkt me vrij logisch

Tsja, dat is het leuke aan teasers, vind ik. Je ziet geen ####, maar je interesse wordt wel gewekt. Hetzelfde had ik met Spiderman toen ik in de bioscoop (een paar dagen voor 11 sept.) de teaser met het WTC zag. En pas geleden met de Hulk!!!

Ik vind alleen wel (hoe mooi ook gemaakt), dat het een beetje slap is om alleen een logootje te laten zien (zoals dus bij T3 en X2).

Rogier Burghout
10-07-2002, 10:17
Voor de mensen die em graag in .mov willen downloaden (en niet door de firewall komen met download accelarator ;)) hier een adres:

http://www.bluehandgraphics.com/tmp/Terminator3.mov

Marco
10-07-2002, 17:17
M.a.w. een neptrailer ;)

RobW
10-07-2002, 17:44
Ik vind de teaser echt te gek, serieus(kunnen we er gelijk een maken voor Star Wars 3, maar dan wel met beelden, is toch een computerfilm, maar dan menselijke acteurs in geplaatst).

De film heet Rise of the Machines, dus ik denk dat ondanks dat alles in T2 vernietigd is, er toch nog iets over was. Na die explosie, waarschijnlijk.
Het kan dan beginnen met de dood van Sarah Connor, en de begrafenis wordt ruw verstoord door de Terminatrix. De Terminator komt er snel achteraan, en red John Connor. Hij legt hem uit dat hij komt om Cybernet te vernietigen, en dat de Terminatrix komt om dat te voorkomen. Er worden heel veel Terminators gebouwd, en Arnold moet hiertegen het onderspit delven. De film eindigt dan met de nucleaire explosie.
In T4 gaat het dan over de oorlog die John tegen de machines voert.

Lijkt dit men wat?
Ik heb het ook maar net uit mijn mouw geschud, maar is het een aannemelijke verhaallijn of niet?

Anonymous
10-07-2002, 18:04
Tsja, dat is het leuke aan teasers, vind ik. Je ziet geen ####, maar je interesse wordt wel gewekt.[B]

Daarom heet het ook een teaser :D

Mich
10-07-2002, 19:45
Veel van het verhaal ken ik niet. Maar Arnie is nog steeds de goedaardige Terminator die John beschermt. De vrouwlijke Terminator kan andere "dingen" controleren. Zo zal ze bv Arnie kunnen overnemen en hem slecht maken.
En wat betreft de nucleaire explosie. Die zou ergens in deze film moeten komen, volgens mij.
En die 4e Terminator die er zal komen ... tja ... als je de foto's die er nu al zijn goed bekijkt, zie ik niet veel verschil ts de Terminator van T2 en deze van nu.

Ik kijk nu al uit naar de DVD release ...

Lex v/d Moolen
10-07-2002, 19:49
En wat betreft de nucleaire explosie. Die zou ergens in deze film moeten komen, volgens mij.Ik was van mening dat ze dit in T2 juist hadden voorkomen, door die fabriek op te blazen en die chip te smelten. Maar er zal wel weer iets op bedacht zijn.

Mich
10-07-2002, 19:54
Ik was van mening dat ze dit in T2 juist hadden voorkomen, door die fabriek op te blazen en die chip te smelten. Maar er zal wel weer iets op bedacht zijn.

Eigenlijk kan er geen vervolg komen op T2. Want alles van Skynet is gewoonweg kapot. De chip en de arm zijn weg. Arnie is weg en de T1000 ook. Als er iets was overgebleven dan was Arnie nooit in die hete bak gezakt. Trouwens Arnie heeft heel vaak gezegd dat hij een vervolg op T2 niet zag zitten. Die 25 miljoen dollar zal wel overtuigend genoeg zijn.
Het zou kunnen dat er geen explosie is omdat die in de vorige film al zo mooi in beeld gekomen is. Maar dan is het voor mij helemaal raden naar het verhaal.
Was het al maar juli 2003.

Lex v/d Moolen
10-07-2002, 19:58
Net als in Back to the Future overkomt hier de tijd-paradox.
Toen die fabriek was opgeblazen, die uitvinder opgeblazen en de de chip en de arm werden gesmolten zou Arnie eigelijk niet hebben kunnen bestaan. Geeft aan dat er een hoop mee te sjoemelen valt

Philippe
11-07-2002, 09:53
Net als in Back to the Future overkomt hier de tijd-paradox.
Toen die fabriek was opgeblazen, die uitvinder opgeblazen en de de chip en de arm werden gesmolten zou Arnie eigelijk niet hebben kunnen bestaan. Geeft aan dat er een hoop mee te sjoemelen valt

Knap denkwerk Lex! Zo had ik het nog niet bekeken maar het is inderdaad wel zo.
Weet er iemand of de score ook dit keer van Brad Fiedel is?

RobW
11-07-2002, 13:45
Er was ook een ander einde, en daarin was het 2020 ofzo en was Sarah oud en John had kleine kinderen gekregen, dus een happy end, want geen explosie geweest

Lex v/d Moolen
11-07-2002, 17:39
Er was ook een ander einde, en daarin was het 2020 ofzo en was Sarah oud en John had kleine kinderen gekregen, dus een happy end, want geen explosie geweest Precies, omdat ze alles hadden vernietigd, kon er geen Skynet komen. Ik weet eigenlijk niet precies waarom dat niet in de film is gekomen, maar ik denk dat het te maken heeft met de boodschap: The Future is not set. Het is dus hypotetisch om een toekomst weer te geven.

Overigens is niet alles van de T-800 (Arnie) vernietigd. Hij raakte zijn arm kwijt in die grote tandwiel:eek:

RobW
11-07-2002, 18:05
Aha, net als bij de del. scenes van T1 dus, dat ze de resten van de eerste Terminator vinden

Dane
11-07-2002, 18:13
Overigens is niet alles van de T-800 (Arnie) vernietigd. Hij raakte zijn arm kwijt in die grote tandwiel:eek:

Wat erg! daar had ik nog helemaal niet aangedacht! tuurlijk!!

Elwood.

Danielle Gerards
11-07-2002, 20:24
Aha, net als bij de del. scenes van T1 dus, dat ze de resten van de eerste Terminator vinden

Wel een arm overgebleven (in tandwiel) maar geen cpu;

Lars_JJ
12-07-2002, 00:09
Ik houd het hier op:

De film gaat rocken, hij word gewoon cool. Maar hij hoeft deel 2 niet te overtreffen om cool te zijn. Vernieuwend verwacht ik wel.

Rogier Burghout
14-07-2002, 11:53
Wel een arm overgebleven (in tandwiel) maar geen cpu;

Plus het fiet dat Dyson dood is en al z'n research is vernietigd. Of begint de ontwikkeling nu weer van voren af aan door iemand anders ofzo?

Anonymous
14-07-2002, 12:07
Ik denk dat er niet wordt verteld hoe het allemaal verder is gegaan
en hoe het allemaal is gekomen.Ik denk juist dat het verhaal
zich in de toekomst afspeelt en in een nog verdere toekomst
de machines terugkeren.Maar goed, dat is mijn idee ;)

Mich
18-07-2002, 20:26
Terminator 3: MTV talked with Nick Stahl about the third Arnie flick, "The script is really solid. I think the main aim was to basically up the stakes from the last one and to make the newest one even more groundbreaking. Because the second one, really nothing like that had been done before...and the effects, you know, there's a lot of effects that are done these days that weren't available 10 years ago. In that way, visually, it's gonna be more realistic. It's hard to know how it's going to turn out, but if the script says anything I would say that it's definitely as good, if not better, than the last one". Is the Terminatrix liquid metal? "Yeah, she is and she's got ... It's new and improved. But I don't think I could ... They won't let me say any more. It's very top secret stuff". Thanks to 'Ryan' & 'FanHalen'

Info van www.darkhorizons.com

Mich
04-08-2002, 20:26
Nog wat meer info van Terminator 3 ??? hier te vinden ...

www.thearnoldfans.com/news/213.htm

CloseMinded
05-08-2002, 00:23
Precies, omdat ze alles hadden vernietigd, kon er geen Skynet komen. Ik weet eigenlijk niet precies waarom dat niet in de film is gekomen, maar ik denk dat het te maken heeft met de boodschap: The Future is not set. Het is dus hypotetisch om een toekomst weer te geven.

Overigens is niet alles van de T-800 (Arnie) vernietigd. Hij raakte zijn arm kwijt in die grote tandwiel:eek:

Helaas in het boek vand e film wordt verteld dat de arm in het metaal wordt gegooit dus ook op deze manier kan het niet.

Hier staat nog wel leuke info denk ik http://www.faqs.org/faqs/movies/terminator-faq

hamakerse
05-08-2002, 09:28
Ik denk dat we het nog steeds op de volgende regel moeten houden:

De future is not set.

Je weet het maar nooit. Want je weet niet hoe Skynet is ontstaan en in welk jaar. In deel 2 waren ze gewoon hun tijd ver vooruit om te kunnen testen doordat ze deze dingen hadden gevonden uit deel 1. Vraag blijft dan nog steeds: Uit welk jaar komt de eerste Terminator? Zie ook BTTF films je khnt steeds net weer een stapje verder terug om iets te voorkomen of juist te laten gebeuren. Ik ben gewoon benieuwd naar T3.

Jeroen Driessen
05-08-2002, 10:07
Ik denk dat we het nog steeds op de volgende regel moeten houden:

De future is not set.

Je weet het maar nooit. Want je weet niet hoe Skynet is ontstaan en in welk jaar. In deel 2 waren ze gewoon hun tijd ver vooruit om te kunnen testen doordat ze deze dingen hadden gevonden uit deel 1. Vraag blijft dan nog steeds: Uit welk jaar komt de eerste Terminator? Zie ook BTTF films je khnt steeds net weer een stapje verder terug om iets te voorkomen of juist te laten gebeuren. Ik ben gewoon benieuwd naar T3. Helemaal waar...en het blijft een SF film en daarmee kun je nu eenmaal goed mee rotzooien. Blijft uiteraard een leuke discussie om uit te vinden wat voor argument (en) ze nu gaan gebruiken. Als ze maar niet "over the top" gaan, want dat zou zonde zijn.
Ik kijk in ieder geval weer erg uit naar deze film :cool:

Mark de Jong
05-08-2002, 10:44
Op deze site staat veel (interessante) info over T3:

http://countingdown.com/movies/terminator3/

Mich
05-08-2002, 19:19
De Amerikaanse overheid herbegint met Skynet en herbouwen het. Dan gaat alles mis ... het speelt dus in het heden met bijna geen verwijzingen naar de toekomst (Terminator 4)

Lex v/d Moolen
05-08-2002, 19:23
De Amerikaanse overheid herbegint met Skynet en herbouwen het. Dan gaat alles mis ... het speelt dus in het heden met bijna geen verwijzingen naar de toekomst (Terminator 4) Volgens het verhaal T2 kan dat niet want alle onderdelen van de T-800 en T-1000 zijn gesmolten.

Maar dan rijst de vraag: Hoe is dan die T-800 in deel 1 tot standgekomen ?:) Krijgen we die vicieuze cirkel van een tijdparadox:D

Mich
05-08-2002, 19:28
Dirtybird: Hey TheArnoldFans, Well, It is almost midnight, I have just gotten back from Saturday's events at the San Diego comic-con and boy oh boy was it worth the 4 hour drive. First of all, I got to meet Stan "The Man" Winston. But my pictures with him aren't developed yet, and that is small pickens compared to what happened about about 2 hours later.

Warner Brothers had their special presentation of Harry Potter (yawn) Dreamcatcher (which was pretty cool) and when listed in the program all it said was "And other surprises". The other surprises? Well, it turns out Jonathan Mostow was appearing of course to talk T3! But as soon as he stepped on stage after abour 30 seconds or so, he said "You know, there are a lot of cool machines in Terminator 3, but I would like to introduce my favorite, Mr. Arnold Schwarzenegger! And then THE MAN himself stepped onstage to an instant standing ovation.

After talking excitedly (but not revealing too much we didn't already know) Arnold introduced THE FIRST FOOTAGE EVER SCREENED OF TERMINATOR 3: RISE OF THE MACHINES.

By about this point, my heart was going to pop out of my chest and I began to sweat and prayed to Crom that the footage wouldn't be bad. It just COULDN'T BE. It COULDN'T. What would I do if I heard the terminator say, "Take a chill pill" or "The Iceman Cometh"? But before the paranoid side of my brain could completely take over, the footage started rolling and I was sucked into the first glimpses of the new installment of the Terminator movie series.

What I saw, blew me away. It blew my mind. Whatever doubts anyone has about this movie right now. Forget about them. The footage I saw, was simply more amazing then most of the stuff in T1 or T2. Let me describe it the best I can remember it for you. Here we go:

John Conner is doing a voice over while showing scenes of him riding on a motorcycle, there are about 2 different shots of him on his bike. He is conflicted on the inside. "If we changed the future, why am I still running?" It shows him sitting on the edge of a bridge, and he dropped a beer bottle into the river below. Then, we are treated to several quick VERY COOL shots of just plain flat out cool stuff.

One scene looked as if Evil Arnold has John hoisted up by his throat and throws him across the room, if this is what I thought it was. Very cool. We see the Terminator throw another miscellaneous person into a car, which was also AWESOME. I believe this upgraded model of the T-800 is enhanced strength, because he was not throwing people like this in T1 or T2!

We see bits of the famous casket carrying scene with Arnold blowing the hell out of cops with his rapid fire gun, VERY, VERY cool looking.

We see a new type of Robots that are out in an elevator looking thing when the doors open. They reminded me a bit of the destroyer droids in episodes 1 and 2 of star wars. Only they do not roll around, and they have that silver, terminator look to them, they are a bit more square, with guns mounted on each side of their "head". Pretty neat stuff there.

But the last scene was the scene that chilled me to the very bone. Every time I think about it it makes me yearn for this movie more than I have in YEARS. They are Arnold's only lines in the footage that I saw. Here ya go:

Schwarzenegger is limping forward, blood running down the left side of his face, looking at something off camera. The stone cold, Terminator look in his eyes, and he says. "Desire is irrelevant. I am a machine." Fade to title.

When I saw that, I wanted to fall to the floor and cry with happiness like a 12 year old girl at a Backstreet Boy concert. I wanted to reach to the person next to me, grab their heads and shout at them, "ARN IS BACK!!!!" This is not happened for me in a LONG time for an Arnold movie, as much as I like "Collateral Damage" and "6th Day", I just was not as excited for those 2 movies before they opened as I WANTED to be. I have not felt this much anticipation towards an Arnold move since "End of Days", even then that does not even BEGIN to compare with my expectations for this movie.

I believe Nick Stahl will be incredible as John in this movie. He is a tortured, conflicted soul who doesn't know why things haven't turned out better for him. When you see him, you will know he has nailed the role. This will be a breakthrough role for him. He will be a star after this picture. My only drawback was no TX. I figured most of the shots she was in were FX shots, may of which aren't done yet. They are still keeping her secret. But from what I saw today. It is going to be a LONG wait until next summer...

Lars_JJ
05-08-2002, 20:31
Zoals Captain Janeway al eens zei over Tijdparodoxen (bestaat het woord?):

Don't think about it, they give you a headache!

Mich
15-08-2002, 00:37
http://www.chud.com/news/aug02/aug13arn.php3

interview met Arnie en regisseur over T3

Xin
11-11-2002, 15:16
T3 Website is updated

http://www.terminator3.com/main.html

Daan de G.
11-11-2002, 15:24
wacht met smart op deze film ,hoop dat Arnie eindelijk zijn verdiende Come back maakt :D

trouwens , iemand T2:3d battle across time gezien in Universal Studio's, Hollywood? Voor een echte terminator fan een must(ik ging naar Universal Studio's zonder besef te hebben dat T2:3d daar was, mooi meegenomen :D)

Xin
15-11-2002, 12:51
Ik ben ook bij T2 3D geweest. Erg gaaf maar Spiderman in het andere park is nog net iets beter.
Voor de T3 website heb je nu ineens een login nodig, een beetje flauw.

Xin
25-11-2002, 16:33
First Terminator 3: Rise of the Machines Trailer Description

http://www.comingsoon.net/cgi-bin/archive/fullnews.cgi?newsid1038240049,5845,

Lex v/d Moolen
25-11-2002, 16:35
trouwens , iemand T2:3d battle across time gezien in Universal Studio's, Hollywood? Voor een echte terminator fan een must(ik ging naar Universal Studio's zonder besef te hebben dat T2:3d daar was, mooi meegenomen :D) Yep, ik schrok me de ****** in die zaal met al die effecten:D

Mich
25-11-2002, 18:17
First Terminator 3: Rise of the Machines Trailer Description

http://www.comingsoon.net/cgi-bin/archive/fullnews.cgi?newsid1038240049,5845,

They asked me if this information made me want to see the movie. I scream Hell Yes :D

Ik begrijp dus dat de SFX in orde zijn. Dat er loads of aktie in zit en dat het verhaal gerespecteerd blijft. Wat wil je meer hè

skank
26-11-2002, 12:35
argh ik kan niet wachten !

Xin
12-12-2002, 16:45
CATCH ALL THE T3 TRAILER AND MEDIA ACTION

Mark your calendars, T3 fans! We've got the scoop on the T3 trailer release. Starting this week, and through the next, you can get your fill of the full T3 trailer, new cast & crew interviews and news segments.

FRIDAY, DECEMBER 13
USA TODAY will run a story (in print) and an exclusive first look shot of "TX". They interviewed Kristanna Loken and Director Jonathan Mostow for the piece.

MONDAY, DECEMBER 16
Entertainment Tonight will run, as an exclusive, 10 seconds of the teaser trailer and their set visit piece with interviews with Arnold and other cast members.

TUESDAY, DECEMBER 17
Access Hollywood will air the entire T3 trailer along with their set visit piece with interviews.

CNN will air part of the trailer on Headline News throughout the day.

WEDNESDAY, DECEMBER 18
T3 teaser trailer debuts in theaters across the country attached to LORD OF THE RINGS. Warner Bros. is shipping 7,000 prints of the trailer to movie theaters coast to coast.

http://www.schwarzenegger.com/en/actor/theater/theater_en_t3_news.asp?sec=actor&subsec=theater

skank
12-12-2002, 16:55
woehoeeeeeeeeeee


waar kun je dat dan vinden die trailer?

Xin
12-12-2002, 16:59
Probeer af en toe eens

http://www.terminator3.com/

of

http://www.apple.com

skank
12-12-2002, 17:08
ok thanks

Charley Baak
16-12-2002, 17:36
al gezien? :
http://www.terminator3.com/images/TXreveal.jpg

The Scratcher
16-12-2002, 20:44
Hmm, lekker ding ja. Kan er niets aan doen maar ik vind een vrouwelijke terminator, zeker als ze er ook nog eens zo goed uit ziet, niet echt dreigend overkomen eerder kitschig. Persoonlijk vind ik dit niet echt een verstandige keus maar ik hoop dan ook niet dat het afbreuk gaat doen aan de spanning. Kijk maar naar "Eve of War", vond ik ook niet dreigend genoeg en overtuigend overkomen ook al was dat een andere actrice enzo.
Van een woeste kerel vind ik toch veel meer dreiging uit komen dan van zo`n barbie popje...

Niels Simons
16-12-2002, 20:48
ach,terminatrix,oftewel T-X,zal hopelijk goed genoeg overkomen...

wordt de film van t jaar 2003!net voor lotr 3...

groeten,niels

Marco
16-12-2002, 22:53
Van een woeste kerel vind ik toch veel meer dreiging uit komen dan van zo`n barbie popje... Onderschat vrouwen niet, sterker nog onderschat niemand. Ook al zien ze er nog zo "leuk" uit.

Haar taktiek zal waarschijnlijk meer verleiding zijn dan bedreiging. Maar we zullen wel zien hoe "lief" ze is :D komende zomer 2003.

Lex v/d Moolen
16-12-2002, 23:02
Kijk maar naar "Eve of War", vond ik ook niet dreigend genoeg en overtuigend overkomen ook al was dat een andere actrice enzo.Maar die film was qua verhaal en sfx ook bedroevend slecht, niet te vergelijken.

Jeroen Driessen
17-12-2002, 08:40
wordt de film van t jaar 2003!net voor lotr 3...
Vergeet de 2 Matrixfilms niet hè... Alhoewel die niet voor alle mensen geschikt is, aangezien hij wat complex is. T3 zal vooral veel actie zijn :D
En je hebt nog X-2, ook een potentiële hit! Ja, 2003 wordt een mooi jaar, met een superafsluiting.

Daan de G.
17-12-2002, 18:23
zojuist in me mail:


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. + . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . + . . .
. . T3 TRAILER . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . ONLINE 6:30 PM PST . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . + . . . . . . . . .
. . http://www.terminator3.com . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. BE THERE . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

hmm ben benieuwd :D

Marco
17-12-2002, 19:05
6:30 PM PST dat zou betekenen...mits ik goed kan rekenen :rolleyes: (6) 03.30 lokale tijd.

RobW
17-12-2002, 19:15
Ik kijk niet naar de trailer, zie hem vrijdagavond!!:D

Daan de G.
17-12-2002, 19:39
Ik kijk niet naar de trailer, zie hem vrijdagavond!!:D
ik zou er maar niet zo zeker van zijn dat je de t3 trailer in nederland te zien krijgt, aangezien dit denk hetzelfde is als met MIB II, je zou de t3 teaser voor MIB II krijgen in amerika maar dit was niet het geval in nederland! Zou zonde zijn :(

Mich
17-12-2002, 20:02
Heb al een stukje van de trailer gezien.
4 seconden. It kicks dudes.

John Connor ........ It is a time.

Er komen heel veel interessante films uit in 2003 en T3 is voor mij de belangrijkste.

Marco
18-12-2002, 05:13
Heb net de trailer gezien, is beschikbaar om te kijken/downloaden. Het einde van de trailer is grappig. Hij moest weer zijn bekende onliner zeggen, maar dan net iets anders :D "She'll be back"

Jeroen Driessen
18-12-2002, 07:56
Heb net de trailer gezien, is beschikbaar om te kijken/downloaden. Het einde van de trailer is grappig. Hij moest weer zijn bekende onliner zeggen, maar dan net iets anders :D "She'll be back" Is er een goeie site die de nieuwste trailers direct downloadbaar heeft, want via de applesite lukt dit meestal niet bij mij (vanuit m'n werk). Wil deze graag zien evenals de X-2 trailer....

skin
18-12-2002, 08:57
Heb net de trailer gezien, is beschikbaar om te kijken/downloaden. Het einde van de trailer is grappig. Hij moest weer zijn bekende onliner zeggen, maar dan net iets anders :D "She'll be back"

Nou, fijn bedankt, nu weet ik het einde dus al, nu hoef ik 'm ook niet meer te zien :D

Daan de G.
18-12-2002, 09:12
Wat een super trailer!!! Het ziet er naar uit dat Arnie weer terug gaat naar zijn roots, keiharde actie!! :D

Pietje
18-12-2002, 13:27
Ik vind de trailer erg tegenvallen. Zit echt niks verassends in. En die T-X is verre van angstaanjagend! (en 'she'll be back'? Het is toch een 'it'?)
Wel cool is die korte shot van al die 'endo-skeletten'. En het is idd ook erg cool om Schwarzenegger weer zo te zien :)
Maar mijn verwachtingen van de film zijn wel een stuk minder positief na het zien van deze trailer....

Abel Dekkers
18-12-2002, 13:46
Ik had hem vanmorgen gezien. Ook bij mij viel het tegen, maar ik kijk nog wel uit naar T3

Greetzz

Lex v/d Moolen
18-12-2002, 14:52
Ik had gehoopt dat er een T3 trailer bij TTT had gezeten en ook een Matrix Reloaded.

Helaas moesten we het doen met twee DiCaprio films.

skank
18-12-2002, 15:16
ok, zopas de trailer bekeken:

de machines zien er wel cool uit, special effects en het geluid zien er echt wel goe uit; kan niet wachten wat dat geluid gaat weergeven thuis :p

die terminatorvrouw valt idd wel wat tegen; maar toch verlang ik wel om de film te zien...

RobW
18-12-2002, 16:23
Geen T3-trailer bij LOTR????????????

Weet iemand hoe dit in Metropolis Antwerpen zit??

Jeroen Driessen
18-12-2002, 16:44
En die T-X is verre van angstaanjagend!Het is natuurlijk nog maar de trailer en je moet afwachten hoe ze haar verder brengen in het verhaal. Kan me wel voorstellen dat een vrouwlijke Terminator op papier goed werkt, maar op film wat nepperig/onangstaanjagend overkomt. Mensen zijn natuurlijk niet meer snel geschockeer, wat natuurlijk wel vereisd is om deze film te kunnen laten slagen.
Maar dat er actie in zit (VEEL) moge duidelijk zijn.

Nu eerst eens zien of ik ooit nog een trailer aan de praat krijg, waarom zetten ze die nou nooit gezipt met een linkje????? Alleen bij LOTr was dit zo van de grotere films :)

Mich
18-12-2002, 23:27
Trailer ook net gezien.

Heel veel actie. Typische Arnie en typisch Terminator.
Very cool en voor mij dus nog steeds de film voor het jaar 2003 zelfs na het zien van het schitterende TTT

Wat een jaar ... wat een jaar

Tommy Brok
19-12-2002, 08:34
Nu eerst eens zien of ik ooit nog een trailer aan de praat krijgIk heb hem zojuist op de link bekeken!

http://www.apple.com/trailers/wb/t3/

Hij ziet er echt strak uit!

Tommy!

Xin
23-12-2002, 14:33
Ik heb net de T3 trailer gekeken. De actie ziet er wel goed uit maar het net alsof ik het allemaal al een x gezien heb. Een soort T2 clone. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.

R. Schaap
25-12-2002, 00:07
She will be back!

Ik vind de trailer best goed.

Marco
28-12-2002, 17:08
Nou, fijn bedankt, nu weet ik het einde dus al, nu hoef ik 'm ook niet meer te zien :D Die einde was een deleted scene ;) :D

Roland
28-12-2002, 17:49
Ben erg blij dat de film een R-Rating krijgt.

Stan Winston en Jeff Dawn(de vast make-up man van arnold)
zorgen samen met ILM voor de special effects.Totaal 800 CGI-Shots.Dit is dus ook goed.

Jammer dat de music gedaan wordt door Marco Beltrami en niet door Brad Fiedel.

Maar T3 wordt wel weer geproduceerd Mario Kassar en Andrew Vanja.Totaal kost T3 $170 milj.Niet de duurste ooit dat is nog steeds Titanic,maar wel het hoogste startbudget ooit(nr2 is Pearl Harbor).Arnold krijgt $30 milj. en Mostow $5 milj.

Europese en Amerikaanse Teaser+Trailer:

http://www.trailersworld.com/movie.asp?movie_id=1715

Bij de europese teaser zie je het Columbia logo smelten en de Amerikaanse teaser het Warner logo.


Ben zelf de trotse bezitter van een echte Endoskull.
Hier kun je zien wat er allemaal te koop is:

http://www.dvdcrazy.net/terminatorcrazy/tcollect/tcollect.htm
Het laatste item bij de foto's heb ik dus.
En de Battle Damaged Hand staat nog steeds in pre-order.

Release Date:
United States
Wednesday, July 2nd, 2003

Overseas Release Dates:
Argentina: 10 July 2003
Belgium: 8 October 2003
Canada: 2 July 2003
France: 8 October 2003
Germany: 18 September 2003
Japan: 12 July 2003
Mexico: 4 July 2003
The Netherlands: 24 July 2003
Norway: 4 July 2003
Sweden: 16 July 2003
UK: 4 July 2003

Marco
28-12-2002, 18:56
Ben erg blij dat de film een R-Rating krijgt.Huh? waar heb jij deze info vandaan gehaald? Nee, ben niet nieuwsgierig :rolleyes:

Volgens de sites van MPAA en T3 is de film T3 not yet rated. En als ik me niet vergis, is de film (nog) in post production.

Roland
28-12-2002, 19:02
Interview TheArnoldFan en Jonathan Mostow:

Ever since "T3" began shooting over 5 months ago, the biggest question amongst all the Terminator fans here at TheArnoldFans.com has been what rating will T3 have? Will it remain true to the first two as violent masterpieces or will it be watered-down and geared more for teenagers?

While on the set of "T3: Rise of the Machines" we got to personally put Mostow on the spot and ask what film rating he felt the film was destined for. Now be warned, as we may be headed for a PG-13. Then again maybe an R? You be the judge.

TAFs: What rating are you shooting for?

Mostow: "Well, the other two movies are R and to some extent, certainly the core fan base will feel betrayed if we¹re not an R. I have to think that by virtue of a lot of the content in the movie, it would wind up being an R..."

YES, you hear that Arnold fans! We are headed for an R! Your prayers have been answered. All of your polls and messages you sent in have been acknowledged!

Matthijs de Graaf
28-12-2002, 19:02
heej roland waar heb jij die endoskull gekocht dan??? ik zou er ook wel 1 willen???

Roland
28-12-2002, 19:06
Deze kun je op 3 plaatsen kopen:


1:http://www.monstersinmotion.com/tv/indext.html

2:http://www.nitrocomics.com/terminator.html

3:http://www.entertainmentearth.com/prodinfo.asp?number=TPXF02


Er zijn 2 versies.De gewone en de Battle Damaged.

Kosten beide rond de $600,- excl verzenden.

Marco
28-12-2002, 19:12
Thanx Roland voor de info

Weet niet of dit vermeld is, maar de BBC heeft enkele B-Roll's neergezet op de Terminator 3: Special Preview (http://www.bbc.co.uk/films/2002/12/24/t3_preview_article.shtml) pagina.

woltmide
29-12-2002, 11:51
Leuk om te zien die b-rolls!

Op de een of andere manier lijkt de t3 mij een mindere film worden als zijn voorgangers! Dit gevoel had ik vooral toen ik de trailer had gezien...Ik weet niet wat het is, maar hij komt op mij minder dreigend en donker over als de voorgaande delen! Ook de keuze voor een vrouw als terminator vind ik persoonlijk niet de goede! Maar we zullen zien, ben wel benieuwd naar de film en hoop dat the real thing beter zal zijn als mijn verwachtingen na het zien van de trailer.

grt,
woltmide

Xin
08-01-2003, 16:21
T3 Auto te koop 800 stuks
"Toyota Tundra Special Edition T3 truck"

http://www.latinoreview.com/films_2003/wb/t3/images.html

Patrick Deckard
14-01-2003, 09:39
Heb net op Internet gelezen dat de DVD release iets voor december zou worden...

Flabmaster2000
15-01-2003, 02:41
Move over Schwarzenegger...here's Kristanna Loken :D

Roland
18-02-2003, 17:38
Terminator 3 Spawn figuren:

http://www.spawn.com/toyfest/catalog/t3.aspx

Erug Mooi!!!!!!

Niels Simons
18-02-2003, 17:41
zeker wel,zitten wel paar figuurtjes bij die ik zou willen hebben!

alleen zo klote dat ze die tx skeleton laten zien,verkloot wel iets uit de film,dat wist ik nl nog niet...

mazzel,niels

Felix
18-02-2003, 18:15
Helaas heb ik ook het gevoel dat deze film niet erg goed wordt. De trailer boeide me niet, behalve dan de cgi effects. Vooral die vrouwelijke terminator bevalt me niet. Dat had echt Famke Janssen moeten zijn. En dat James Cameron en zijn ex-vrouw Linda Hamilton er ook niet bij zijn is ook geen goed teken.

Lex v/d Moolen
18-02-2003, 18:19
En dat James Cameron en zijn ex-vrouw Linda Hamilton er ook niet bij zijn is ook geen goed teken. Dat Cameron niet regiseert is idd een zwaar minpunt. Terminator was toch een beetje zijn 'project'

Gabriel B.
18-02-2003, 20:57
Ik zie deze ook niet echt zitten. Dit lijkt me zo'n "net één teveel"-situatie.
Per slot van rekening moet deze optornen tegen de ijzersterke reputatie van T2.

Niels Simons
18-02-2003, 21:01
tja,dat t nooit zo goed als T2 kan worden is denk ik duidelijk...

maar niettemin hoop ik erop dat t een enorm harde aktiefilm wordt!!

enne,kga deze sowieso wel een keer of 4 bekijken in de bioscoop denk ik...dan de regio1 bestellen...dan de regio2...dan de box..enzenz

mazzel,niels

Gabriel B.
18-02-2003, 21:06
dan de regio1 bestellen...dan de regio2...dan de box..enzenz
Teveel geld of teveel plaats in de DVD-kast ? ;)

Niels Simons
18-02-2003, 21:21
beetje schwarzenegger verslaafd...

dit heb ik tot nu toe van em:
Hercules in New York
Cactus Jack
Beretta’s Island
Red Sonja
Conan the Barbarian(BOX)
Conan the Destroyer
The Terminator (2DvD)
Raw Deal(Der City Hai)
Commando
Predator Special Edition(2DvD)
Red Heat(Danko:Calor Rojo)
The Running Man
Terminator 2 French Import Edition
Terminator 2: Ultimate Edition (2DvD)
Terminator 2: Ultimate Edition (1DvD)
Terminator 2: Ultimate Edition (1DvD)
Totall Recall
Totall Recallregio1 LE in bestelling
Last Action Hero
Junior
True Lies
Eraser
End Of DaysRegio1
End Of Days
Batman & Robin
The Sixth Day
Collateral Damage

6 lifesize bioscoopposters,krantenknipsels
Teaser Trailer Terminator 3 op origineel 35mm film(tnx Tim!!)

foto terminator 1, 3 soundtracks(true lies,raw deal,T1)

ongeveer alle verschillende planet hollywood kleding,uit 6 verschillende restaurants...

hehe,alleen nog geen handtekening van em,en helaas heb ik em in amsterdam tijdens opening planet hollywood niet kunnen zien...

ik ben gewoon verslaafd aan zijn films,stuk voor stuk prachtig!

de dvds die ik nog mis zijn helaas alleen op 4:3 verkrijgbaar en aangezien ik alles tot ik met dvd begon op video had...

mazzel,niels

Gabriel B.
18-02-2003, 21:28
Impressive ! (y)

Gabriel B.
19-02-2003, 10:03
Niet de T-X zou het grootste probleem zijn voor The Terminator. Door Arnolds hoge leeftijd zou er een subplot zijn over metaalmoeheid bij Terminators. :)

Roland
04-04-2003, 17:10
Hier is de TX replica hoofd te pre-orderen (mooi he!! en duur):


http://www.monstersinmotion.com/scifi/t3head.html

Rochan
16-04-2003, 22:38
Zie onderstaande links voor de internationale trailer van T3
http://sonypictures.com/intl/t3/quicktime/t33_intl_trailer_300k.mov

http://www.latinoreview.com/films_2003/wb/t3/images.html

Kamps
17-04-2003, 01:56
Bekijk deze trailer maar eens, dan weet je gewoon dat deze film ECHT GOED word!!!

http://www.terminator3-themovie.co.uk/trailer.html#

ps: krijg deze niet geopend: http://sonypictures.com/intl/t3/quicktime/t33_intl_trailer_300k.mov

Rochan
17-04-2003, 07:45
Bekijk deze trailer maar eens, dan weet je gewoon dat deze film ECHT GOED word!!!

http://www.terminator3-themovie.co.uk/trailer.html#

ps: krijg deze niet geopend: http://sonypictures.com/intl/t3/quicktime/t33_intl_trailer_300k.mov

Is dezelfde trailer, van de links die ik heb gepost :roll:

Kamps
17-04-2003, 12:57
Ja, alleen krijg ik die niet geopend..?

SE7ENid
17-04-2003, 14:07
heb je geprobeerd om eerst op te slaan (save target as) en dan pas te openen met quicktime? misschien dat het dan wel werkt. Nieuwe trailer is echt veel beter dan de eerste trailers/sneakzooi.

Roland1
17-04-2003, 14:32
It is time! 8)
Whoehoeeeee :)

Enzo
17-04-2003, 14:54
had james cameron niet alleen iets met het script te maken?

ik had ergens gelezen dat hij er zijdelings mee te maken had...

8)

en dat Brad Fiedel niet de film score zou doen dit keer.....

Anthrax
18-04-2003, 01:48
coole trailer

wanneer komt hij op dvd?

Niels Simons
18-04-2003, 02:07
een van de beste films ooit gemaakt...

mazzel,niels

Dennis
18-04-2003, 07:16
De trailer smaakt naar meer. Nog even geduld hebben.

Hamilcar54
19-04-2003, 19:34
Wat een belachelijke release date voor België, moeten wij nu weer wachten tot october :roll:

Patrick Deckard
19-04-2003, 22:52
Wat een belachelijke release date voor België, moeten wij nu weer wachten tot october :roll:

Misschien wordt hij in premiere op de American movie day vertoond. Dus op 4 juli...

Roland
20-04-2003, 10:43
United States
Wednesday, July 2nd, 2003

Overseas Release Dates:
Argentina: 10 July 2003
Belgium: 8 October 2003
Canada: 2 July 2003
France: 8 October 2003
Germany: 18 September 2003
Japan: 12 July 2003
Mexico: 4 July 2003
The Netherlands: 24 July 2003
Norway: 4 July 2003
Sweden: 16 July 2003
UK: 4 July 2003

Alexander V
20-04-2003, 12:46
Ontzettend mooi 'speelgoed' van die terminator films zeg, vooral die endoskulls vind ik wel heel erg mooi. Jammer van de prijs die wel tegen de 750 euro per stuk zal aankomen. :(

T3 lijkt me na deze trailer toch wel goed worden, hopelijk op 2 juli eens een biosje pakken in de states :lol:

Roland
20-04-2003, 13:02
Jammer van de prijs die wel tegen de 750 euro per stuk zal aankomen

Ik heb er maar €675 voor betaald!!

brucebikkel
20-04-2003, 13:17
dit word echt mijn film voor dit jaar! gewoon weg geweldig!

alleen ben ik wel een beetje bang voor de opbrengst omdat tie namelijk in een erg moeilijk tijd uitkomt.

July 2
- Legally Blonde 2: Red, White & Blonde
- Sinbad: Legend of the Seven Seas
- Swimming Pool (NY, LA)
- Terminator 3: Rise of the Machines

July 9
- Madame Sata (NY)
- Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl

July 11
- The Embalmer (NY, LA)
- The Forgotten
- The League of Extraordinary Gentlemen
- Northfork (limited)

July 18
- Bad Boys II
- Exorcist: The Beginning
- Garage Days (NY, LA)
- How to Deal
- Johnny English
- The Magdalene Sisters

July 23
- Catch That Kid

July 25
- Autumn Spring (limited)
- Camp (NY, LA, SF)
- Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life
- Masked and Anonymous (limited)
- Mondays in the Sun (NY, LA)
- Seabiscuit
- Spy Kids 3-D: Game Over

er komen een hoop grote films uit...dus ik ben benieuwd

brucebikkel
20-04-2003, 13:45
trouwens...is iemand het wel eens opgevallen dat in terminator 1, dat schwarzenneger halverwege van de film op eens een ander kapsel heeft en dat zijn wenkbrauwen weg zijn! :shock:

heel apart!

snake
20-04-2003, 13:58
klopt, z'n wenkbrouwen en haar worden (gedeeltelijk) weggeschroeit door die explosie net voordat hij op de politiewagen springt.
zijn kapsel zit dan iig een stuk beter dan op het begin van de film :wink:

brucebikkel
20-04-2003, 14:02
weg geschroeid door een explosie..hmmmm....

ik denk gewoon dat het een foutje is!

Rochan
22-04-2003, 08:38
Onderstaande link de Japanse trailer van T3 (Quiktime formaat).
http://www.t3-jp.com/index.html

Mobie
22-04-2003, 14:33
July 18
- Bad Boys II
- Exorcist: The Beginning
- Garage Days (NY, LA)
- How to Deal
- Johnny English
- The Magdalene Sisters



euh, Johnny English is er al, dus die data zullen wel niet echt kloppen denkik.

SE7ENid
22-04-2003, 17:05
euh, Johnny English is er al, dus die data zullen wel niet echt kloppen denkik.

Kan ook een Amerikaanse release lijst zijn. Bijv. The Guru draaide daar ook pas veel later (half jaar) in de bios dan hier.

SpaceWolve
23-04-2003, 18:49
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/t3-international/largeplayer.html

De internationale Terminator trailer is uit. Het ziet er mooi uit maar ik het toch zo mijn bedenkingen, het blijft natuurlijk om geld gaan.

maximus
23-04-2003, 19:01
dit word denk ik een hele grote terleurstelling. :cry: maar ik hoop dat ik ongelijk heb.

Haay1971
24-04-2003, 10:34
Wel grappig dat de Terminator films en de Matrix films op zich hetzelfde thema hebben: Artificial Intelligence die de mens als bedreiging ziet en daarom oorlog voert tegen de mensheid. En "The Rise of the Machines" is een titel die ook zou kunnen slaan op de eerste Animatrix film die beschikbaar kwam voor download.... :)

Ben wel benieuwd hoe die opkomst van de machines als vijand van de mensheid in T3 weergegeven wordt. Maar qua special effects moet T3 nu opboksen tegen andere toppers van special effects: X-Men 2, Matrix Reloaded... Wat dat betreft had Terminator 2 het toch gemakkelijker destijds. Toen waren ze de absolute top wat betreft FX!

Drexl
24-04-2003, 19:04
How y'all doin'?! Kijk, T3... zonder Cameron vrees ik het ergste. Het feit dat hij tegen Arnie heeft gezegd "just take the money and run" is al niet zo positief en Jonathan Mostow is nu niet bepaald mijn favoriete regisseur. Tuurlijk, 'Breakdown' is fun maar het is een doorslagje van 'Spoorloos'. 'U-571' is een probleemgeval. Slechts één keer gezien en at that time, I hated it!

Hoe dan ook, goed of slecht... ik hoop dat T3 het goed doet aan de kassa. Schwarzenegger zal altijd op mijn sympathie kunnen rekenen en ik ben een liefhebber van beide Terminator-films, Total Recall en... absoluut hilarisch... True Lies. De laatste jaren gaat het toch maar slecht met hem en Collateral Damage was pure debiele onzin à la Van Damme. Dat neemt niet weg dat ik me goed heb geamuseerd met Damage. Denk maar aan de scène waarin Arnie met baseball-bat op een bureau binnenkomt... "you want collateral damage?! You want...?! I'll give you..."

Nu, als T3 veel geld binnenhaalt krijgen we misschien John Milius' langverwachte 'King Conan' film toch nog te zien en hopelijk (met al die epische producties die eraan komen is dat goed mogelijk) Paul Verhoeven's 'Crusade', beiden met de Oak.

Ow yeah!

Mich
26-04-2003, 22:34
Deze film wordt door velen toch wel onderschat.
Terminator 2 is een onovertrefbaar meesterwerk. Dus ik ga er al niet van uit dat ie beter zal zijn.
Ik heb nu de eerste trailer en de internationale trailer gezien en ik moet toch zeggen dat het serieus is. We krijgen Judgement Day te zien. Een flinke lading actie en special FX. En natuurlijk Arnie. Dat de nieuwe vijandelijke Terminator een vrouw is, tja dat is natuurlijk ieder voor zich, maar als je ze in robotvorm ziet dan is het toch heel goed gedaan.
Geloof me maar, deze film gaat kicken van hier tot ginder en terug. Zal wel niet het grootste succes worden van dit jaar. Maar wel één van de grootste.
Mag ik dan nog even melden dat de releasedatum voor België een ongelooflijke rotstreek is.

Rochan
03-05-2003, 15:46
Nieuwe poster van T3 :)
http://www.latinoreview.com/films_2003/wb/t3/images/t3finalposter.jpg

Niels Simons
04-05-2003, 18:08
shit zeg,dat ziet er top uit!!
jammer dat we nog 2 maanden moeten wachten...

niels

Rochan
12-05-2003, 17:54
En een nieuwe tv spot van T3 (Quicktime format) 8)
http://www.thearnoldfans.com/videos/terminator3tafs.mpg

Niels Simons
12-05-2003, 18:03
:P :P :P :P :P :P :P :P

Remco87
12-05-2003, 18:08
komt die ook op 2 juli in nederland??

remco

Niels Simons
12-05-2003, 18:09
ik dacht 4 juli,maar als je hier verder naar boven kijkt staat er zelfs 26 juli of zo...

niels

Remco87
12-05-2003, 18:16
Hopelijk niet 26 juli dan, want dan ben ik net op vakantie en ik wil hem gelijk zien :D

Roland
16-05-2003, 14:16
Eindelijk de nieuwe trailer:
http://www.apple.com/trailers/wb/t3/domestictrailer/



Wat is i goed he?

Wordt lang wachten tot 24 juli!!!!!

Rochan
16-05-2003, 15:34
Eindelijk de nieuwe trailer:
http://www.apple.com/trailers/wb/t3/domestictrailer/



Wat is i goed he?

Wordt lang wachten tot 24 julie!!!!!

Zker goed zeg 8) Ben echt wel benieuwd naar de film :) En wat ik nu in de laatste trailer zie, zie ik steeds meer naar uit :)

Art
16-05-2003, 15:40
Eindelijk de nieuwe trailer:
http://www.apple.com/trailers/wb/t3/domestictrailer/



Wat is i goed he?

Wordt lang wachten tot 24 julie!!!!!

Zker goed zeg 8) Ben echt wel benieuwd naar de film :) En wat ik nu in de laatste trailer zie, zie ik steeds meer naar uit :)
Ik heb gister de trailer in de bios gezien en ben nu ook wel nieuwsgierig geworden naar deze productie 8)

Marco
16-05-2003, 16:53
Eindelijk de nieuwe trailer:
Wat is i goed he?Deze trailer ziet er mooi uit :) hopelijk is de film ook zo mooi, maar dat weet ik pas over een paar maanden ;)

Charley Baak
21-05-2003, 08:31
Hier een link naar nog wat plaatjes. (klik op de voorkant van de kalender)
Het betreft hier foto's van de T3 2004 kalender.

Waarschuwing: De onderste foto is een spoiler!!!

http://www.thearnoldfans.com/movies/t3/pictures/calendar/calcover.jpg (http://www.thearnoldfans.com/movies/t3/pictures/calendar/calendar.htm)

Remco87
21-05-2003, 10:14
cool,waar kun je die bestellen 8)

Xin
20-06-2003, 09:55
T3 lijkt een goede film te zijn, volgens onderstaande review.
(Ain't it cool)

A more specific look at T3 advance screening!

Hey folks, Harry here... well it is certainly looking much better, and frankly I couldn't be happier. I was dreading this film, dreading it because I still have the memory of the critical errors in direction shift that often occur from film 2 to film 3. ALIEN 3, RETURN OF THE JEDI, BATMAN FOREVER - and with the sheer amount of negativity I was seeing throughout this production, I have been terrified of seeing a bad Terminator movie... That just wouldn't be cool, but it sounds like the film is quite good. NOW A WARNING, the below review goes into really intense spoilers - DO NOT READ, IF YOU DON'T WANT TO KNOW ALMOST EVERYTHING! You've been warned. Read at your own risk...
Just saw T3 last night...

I was one of those souls who was mortified by the terrible preview ("SHE'LL BE BACK!!" - urgh) of T3. But guess what - the film is actually pretty good! I saw it with a bunch of opinionated studio people and the general consensus is....IT IS GOOD!!!

Jonathan Mostow, welcome to the Big-League.

T3 needed to overcome the prevailing notion of 'destined-to-fail' image without Cameron's participation. In the action sequences, T3 does outgun T2 in terms of sheer size and amount of destruction and mayhem on screen. All the obligatory scenes of previous films (most notably T2) are repeated here - Arnold's full-monty entrance to a bar, his sunglass, motor cycle gigs, etc., etc. - with a bit of twist, but humor does not really hit the mark...which makes you a bit nervous in the beginning.

But when the action starts, it never lets up. Notable here is the car chase scene - it's real, and because it's real, it's spectacular. Much better than gamey Matrix Reloaded I must say. You get that sense of 'wow' - not the special effects 'wow', but like Jackie Chan 'wow' - that what you're seeing is a 'real' destruction.

The story itself does not disappoint too much either - all the elements of the film which made me hate the film before I even saw it actually turned out to be pleasant surprises - the hotty female TX, Nick Stahl, Clare Daines...they all deliver. (Except that shitty "SHE'LL BE BACK" bullshit line). The character development of Nick Stahl and Clare Daines was well done, I must say. The ending by the way was a great setup for T4 and possibly T5...

MILD SPOILER WARNING
The film starts with John Conner (Nick Stahl)'s narration - with a grim statement that the future cannot be changed by our will and action...he only hopes...

He lives anonymously, still living in fear that another Terminator will reappear to kill him. He's homeless, a vagabond. He gets into a motorcyle accident and then he breaks into an animal care facility to fix himself up - and gets knocked out from medicine he took. Ms. Brewster, whose father is a military official in charge of overseeing the communications network, works there and is called in at 5am when she gets call there's an emergency.

The chance encounter of Brewster and Conner reveals that they were friends when they were young...and later we learn that they made out at a basement cafe somewhere the day before Conner ran into the Terminators in T2.

TX arrives at Beverly Hills and goes on killing spree - interestingly enough, she's not after Conner. She kills a guy at a hamburger stand and proceeds to the animal hospital to kill Brewster. T101 (Arnold) then arrives at the scene and help Conner and Brewster escape....a spectacular chase scene ensues...

STOP READING IF YOU DON'T WANT CRITICAL SPOILERS
T101 catches up with the two, and finally reveals that he was sent to protect both Conner and Brewster. However, he's not under Conner's command - he's under Brewster's command. We learn that this T101 KILLED Conner in the future, because Conner got sentimental about his T2 memory and let down his guard when he saw T101...Brewster, who will be both wife and second-in-command of the human resistance then captured T101 and sent it back to the past. TX was sent to kill all Conner's lieutanants because Conner erased all his identity and disappered. Now TX is after both Conner and Brewster, not to mention others.

In the meantime, Brewster's father learns that the US is plagued by a super-computer virus which has crippled the nation's defense system, the Internet, and the whole shbang. He's pressured by his subordinates and Pentago superiors alike to unleash this AI program to terminate the virus...and he reluctantly agrees. Little did anyone know that Virus was the self-aware Skynet's plot to be let loose into the world. Long story short, TX, unable to find Conner, shows up to kill Mr. Brewster, who is then deterred by T101 and Conner to save the day.

SPOILER ENDS
Overall, the film does have a bit of cheesy moments, but it's strong. Performance by Nick Stahl was very convincing and pleasing at the same time. However, it doesn't feel GRAND - like Cameron GRAND. The pacing is very quick, and you get that feeling - the feeling that it's too quick a ride. They better get to it with T4 and T5 before Arnold gets too old - or becomes the California governor.

http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=15495

brucebikkel
20-06-2003, 10:34
op deze site staan nog een aantal scenes

http://www.cinemovies.org/fiche_extrait.php?IDfilm=248

bekijk ze ff wat ze zijn echt de moete waard!!!

I'll Drive!!!!!!!!!!

skank
20-06-2003, 11:25
wat betreft bioscooprelease in belgiË, kan toch niet dat die pas in oktober uitkomt, lijkt mij hoogstonwaarschijnlijk !

Woozle
20-06-2003, 12:02
Zou best wel eens kunnen hoor dat de film hier pas in oktober uitkomt. De releases hier lopen gelijk met die in Frankrijk (heeft volgens mij onder meer te maken met de ondertiteling) Gevolg: meestal een veel te late release van de nieuwe films

Remco87
20-06-2003, 13:58
Dan moeten jullie hem hier maar komen kijken :)

Xin
24-06-2003, 08:05
Wat dacht je hier van.
http://www.dvdanswers.com/images/screenshots/terminator_box2.jpg
Gaat om een R2 set.

http://www.dvdanswers.com/index.php?r=0&s=1&c=1902&n=1&burl=

Elessar
24-06-2003, 17:52
Ik zie erg naar de film uit. De scenes in t begin van T2 met the ''machines'' versus de laatste mensen vond ik prachtig en nu in T3 krijgen we er meer van. Maar ja t verhaal kan behoorlijk verpest worden maja afwachten maar.

Die dvd box ga ik wel kopen als tie uitkomt. Ik heb ze allebei nog niet.

Niels Simons
30-06-2003, 09:34
ik heb ze allebei al wel,alleen is t artwork van de T2 ietsje anders...

maar hij schijnt ook maar een euro of 25 te zijn toch?
twijfel twijfel...

in metropolis antwerpen hingen posters(heb er zelfs fotos van gemaakt...)waarop stond dat ie 6 augustus in premiere ging!

nationale feestdag in belgie>? :twisted:

mazzel,niels

John Sital
30-06-2003, 12:10
hm dus op 6 augustus houden we weer een meeting, maar dan een t-3 meeting, gaan we naar alle voorstellingen van t3 die dag! daar drinken we dan ook op, kunnen we de bioscoopergernissen in praktijk brengen :twisted:

Roland
30-06-2003, 15:37
Heb net de soundtrack van T3 binnen.
Erug mooi.
Marco Beltrami heeft het goed overgenomen van Brad Fiedel.

Een aanrader dus!

brucebikkel
30-06-2003, 15:43
waar heb je deze soundtrack besteld?

Roland
30-06-2003, 15:45
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00009PJQU/qid=1056984328/sr=8-4/ref=sr_8_4/104-6492792-9239961?v=glance&s=music&n=507846

Roland
30-06-2003, 15:46
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00009PJQU/qid=1056984328/sr=8-4/ref=sr_8_4/104-6492792-9239961?v=glance&s=music&n=507846

brucebikkel
30-06-2003, 15:58
het trouwens niet

Desire is irrelevant I am just a machine

maar

Desire is irrelevant I am a machine

Roland
01-07-2003, 18:39
Hier staan 2 interessante reviews van T3:

http://www.thearnoldfans.com/news/520.htm



En een geweldig mooi item(ben erg aan het twijfelen om het aan te schaffen):

http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/adcycle/adclick.cgi?gid=14&cid=130&mid=276&id=142


Hier kun je al T3 items pre-orderen (als je niet in het buitenland wil bestellen).
http://www.toys2u.nl/
Kijk ook eens naar The Matrix items,ook erug mooi.

Roland
05-07-2003, 14:51
nog een geweldig mooi T3 Item:

http://www.action-hq.com/cgi-bin/action-hq/oth000331.html?id=oq3UygBy&mv_pc=401

Michelle
05-07-2003, 20:04
Wederom voor hen die niet in het buitenland willen/kunnen bestellen: Bij www.gator.nl kun je ook terecht voor wat mooie merchandise. Onder andere ook deze deluxe set.

Doet me erg denken aan de Matrix Reloaded en Alien vs Predator deluxe sets...

Roland
05-07-2003, 20:07
Wederom voor hen die niet in het buitenland willen/kunnen bestellen: Bij www.gator.nl kun je ook terecht voor wat mooie merchandise. Onder andere ook deze deluxe set.

Doet me erg denken aan de Matrix Reloaded en Alien vs Predator deluxe sets...


Deze site kende ik nog niet,bedankt!

John Sital
05-07-2003, 22:08
Wederom voor hen die niet in het buitenland willen/kunnen bestellen: Bij www.gator.nl kun je ook terecht voor wat mooie merchandise. Onder andere ook deze deluxe set.

Doet me erg denken aan de Matrix Reloaded en Alien vs Predator deluxe sets...


Deze site kende ik nog niet,bedankt!

tja alleen zijn ze duurder in vergelijking met hun amerikaanse tegenhangers :cry:

Xin
14-07-2003, 17:14
T3 is best goed. Iets te veel humor misschien maar je hebt zeker geen Alien 3 gevoel. Gewoon gaan en enjoy the ride.

[spoiler:a5a0737f77]
T4 zal niet lang op zich laten wachten
[/spoiler:a5a0737f77]

Dennis Kuijper
15-07-2003, 12:36
RIJSWIJK (ANP) - Het Nederlandse bioscooppubliek kan deze week al kijken naar Terminator 3, met Arnold Schwarzenegger in de hoofdrol. Aanvankelijk wasde Nederlandse première voorzien voor 24 juli, maar op verzoek van bioscoopketen Pathé is die datum een week vervroegd (17 juli).Andere ketens zeggen het voorbeeld van Pathé te volgen. De derde Terminator film is al een grote hit in de Verenigde Staten en ook in andere landengeldt de rolprent als kaskraker. De Europese première wordt 21 juli ingeluid met een 'rode loper-feestje' in Londen, maar dan hebben de Nederlandsebioscopen er dus al een aantal draaidagen op zitten. Pathé vroeg naar eigen zeggen om de vervroeging om zo een betere verspreiding van 'blockbuster-films' (toppers) over het jaar te garanderen.Filmdistributeur Columbia is daartoe bereid, en dat is volgens een woordvoerster hoogst uitzonderlijk. Columbia brengt in Nederland 115 kopieën vande film uit. Andere bioscoopketens als Wolff en Minerva zijn nu ook met de distributeur in onderhandeling om de film eerder in roulatie te brengen. Volgens eenWolff-woordvoerder speelt daarbij mee dat wegens de tropische temperaturen in Nederland veel minder mensen naar de film gaan. ,,Voor ons is hetmomenteel slecht weer, dus dan verlang je eerder naar een blockbuster.'' Pathé ontkent een relatie tussen de vervroeging en het mooie weer. ,,Als het mooi weer blijft, dan helpt zelfs een goede film niet om meer mensennaar de bioscoop te lokken'', aldus een woordvoerder dinsdag.

brucebikkel
15-07-2003, 12:40
wow dit zou wel aardig goed nieuws zijn..ik kan namelijk niet wachten!

Niels Simons
15-07-2003, 17:18
ik heb gebeld naar 2 bioscopen in tilburg,en beide zeiden ze dat ie toch echt pas 24 juli kwam...
miss in de sneak preview komende maandag,maar ja,tis dus nog maar de vraag!

john,heb jij beter nieuws?

mazzel,niels

John Sital
15-07-2003, 18:33
ik heb gebeld naar 2 bioscopen in tilburg,en beide zeiden ze dat ie toch echt pas 24 juli kwam...
miss in de sneak preview komende maandag,maar ja,tis dus nog maar de vraag!

john,heb jij beter nieuws?

mazzel,niels

de nerds bij bios den bosch zeiden dat hij nog niet in de computer stond dus konden ze er ook geen uitspraak over doen :evil:

Niels Simons
15-07-2003, 18:34
gvd,zitten overal dan van die lamballen bij de bios...

miss moeten we remco de swart of tim weisselberger es wat vragen,die verstaan hun vak tenminste,...

mazzel,niels

Remco de Swart
15-07-2003, 19:14
Sinds wanneer werk ik in een bioscoop?, ik heb ooit is gesollicteerd voor de functie als bedrijfsleider van een Pathe bioscoop. Helaas is dat niet gelukt. Volgens Bios.nl komt de film donderdag 22/07 in roulatie

Remco de Swart
15-07-2003, 19:15
Correctie ik krijg net een mailtje van Pathe binnen zie http://195.114.232.44/nieuwsbrief/pathe6/terminator3-rembrandt.html voor het goede nieuws. In Utrecht tenminste.

Niels Simons
15-07-2003, 19:19
dan moet ik dus naar utrecht!

eh,ik haal je door de war,zat al te twijfelen...
was iig iemand die ook bij een bioscoop werkte,service bioscoop of zo...

anyway,thanks!

john,was dat in den bosch ook geen rembrandt?

mazzel,niels

Niels Simons
15-07-2003, 19:29
kheb net 2 kaarten gereserveerd voor donderdag in eindhoven.in den bosch geen pathe...

mazzel,niels

Quartje
16-07-2003, 14:47
Ik vind het van de gekken dat alleen bij de PATHE bioscopen een vervroeging van de release is. Oneerlijke concurrentie!

Michelle
16-07-2003, 15:00
Ik heb er in ieder geval geen probleem mee dat 'ie eerder wordt uitgebracht. Eindelijk ook eens een meevallertje voor de consument. :) Ik weet wel waar ik morgen om 18:20 ben...

John Sital
16-07-2003, 16:43
Ik vind het van de gekken dat alleen bij de PATHE bioscopen een vervroeging van de release is. Oneerlijke concurrentie!

met dank aan niels kan ik hem morgen om 21:30 u zien....it is time!!!!! :twisted: :twisted:

Quartje
16-07-2003, 17:46
Ik heb er in ieder geval geen probleem mee dat 'ie eerder wordt uitgebracht. Eindelijk ook eens een meevallertje voor de consument. :) Ik weet wel waar ik morgen om 18:20 ben...

Hehe, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het ook cool dattie eerder released. Maar naar mijn mening moet de film fan gewoon landelijk morgen in premiere gaan en niet alleen die pathe bioscopen. De rest van het land laat je dan een beetje in de steek :)

John Sital
16-07-2003, 18:49
Ik heb er in ieder geval geen probleem mee dat 'ie eerder wordt uitgebracht. Eindelijk ook eens een meevallertje voor de consument. :) Ik weet wel waar ik morgen om 18:20 ben...

Hehe, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het ook cool dattie eerder released. Maar naar mijn mening moet de film fan gewoon landelijk morgen in premiere gaan en niet alleen die pathe bioscopen. De rest van het land laat je dan een beetje in de steek :)

in dit geval zeg ik: pech voor de rest van het land :twisted: :twisted:

Michelle
16-07-2003, 18:53
RIJSWIJK (ANP) - Het Nederlandse bioscooppubliek kan deze week al kijken naar Terminator 3, met Arnold Schwarzenegger in de hoofdrol. Aanvankelijk wasde Nederlandse première voorzien voor 24 juli, maar op verzoek van bioscoopketen Pathé is die datum een week vervroegd (17 juli). Andere ketens zeggen het voorbeeld van Pathé te volgen. *knip*
Zag zojuist reclame op RTL4: 'Terminator 3: Rise of the Machines. 24 juli in de bioscoop.' :lol:

John Sital
16-07-2003, 18:55
RIJSWIJK (ANP) - Het Nederlandse bioscooppubliek kan deze week al kijken naar Terminator 3, met Arnold Schwarzenegger in de hoofdrol. Aanvankelijk wasde Nederlandse première voorzien voor 24 juli, maar op verzoek van bioscoopketen Pathé is die datum een week vervroegd (17 juli). Andere ketens zeggen het voorbeeld van Pathé te volgen. *knip*
Zag zojuist reclame op RTL4: 'Terminator 3: Rise of the Machines. 24 juli in de bioscoop.' :lol:

tja rtl staat niet echt bekend om zijn actualiteit.... :twisted:

M Balje
16-07-2003, 18:57
RIJSWIJK (ANP) - Het Nederlandse bioscooppubliek kan deze week al kijken naar Terminator 3, met Arnold Schwarzenegger in de hoofdrol. Aanvankelijk wasde Nederlandse première voorzien voor 24 juli, maar op verzoek van bioscoopketen Pathé is die datum een week vervroegd (17 juli). Andere ketens zeggen het voorbeeld van Pathé te volgen. *knip*
Zag zojuist reclame op RTL4: 'Terminator 3: Rise of the Machines. 24 juli in de bioscoop.' :lol:

Niet alleen bij Rtl 4 en de Comercelen hoor,vandaag is pas bekend gemaakt dat de film vanaf Vandaag (In Amsterdam te minste wel) draait ruim een week eerder.
De reklame moet nog aangepast worden door de maatschapij die de film in Nl uitbrengt.
In iedergeval is het goed dat de film eerder draait zo heeft T3 genoeg kans op genoeg teverdienen en Tombraider 2 (Vanaf 7 Augustus 2003)daarnaa.

WitteGijt?
16-07-2003, 19:42
Weet niet of dit al ergens gemeld is, heb niet de moeite genomen om 't te zoeken :). Maar bij de Empire van deze maand zit 'n holografische plaat van T3, vind 'm zelf wel koel past mooi bij m'n platen van jumanji, ID4 en lost world.
Hier de link
http://www.empireonline.co.uk/magazine/

Daan de G.
17-07-2003, 10:28
ik w8 wel tot ie bij ons komt draaien , weet iemand trouwens waar je empire kan vinden? heb het al zovaak gevraagd en hier in de buurt ( omgeving arnhem/ede) is hij gewoon niet makkelijk te vinden :(

Ronald Stiebolt
17-07-2003, 10:40
Vanavond om een uurtje of 7 ga ik 'm zien! :)

Iemand behoefte aan mijn recensie alhier?

X
17-07-2003, 10:47
Vanavond om een uurtje of 7 ga ik 'm zien! :)

Iemand behoefte aan mijn recensie alhier?

Ik ben wel benieuwd Ronald. Ik denk dat ik hem dit weekend ga bekijken hier in Utrecht of mijn gezelschap moet voor The Hulk kiezen.

Daan de G.
17-07-2003, 11:01
hmm is het nog niet uitverkocht in utrecht?
dan ga ik morgen denk ik ^^

X
17-07-2003, 12:53
hmm is het nog niet uitverkocht in utrecht?
dan ga ik morgen denk ik ^^

ff bellen, dan weet je het zo :wink:

pavko
17-07-2003, 14:52
Ach, ik ben zaterdag toch in de buurt van een Pathé zaal en zal er dan idd wel even binnenlopen.

Het is een goed jaar
-Matrix 2x
-T3
-Kill Bill

Ik word er helemaal een beetje blij van!

John Sital
17-07-2003, 15:08
Ach, ik ben zaterdag toch in de buurt van een Pathé zaal en zal er dan idd wel even binnenlopen.

Het is een goed jaar
-Matrix 2x
-T3
-Kill Bill

Ik word er helemaal een beetje blij van!

en het 3e deel van lotr :roll:

richard_oud
17-07-2003, 16:24
Vanmorgen om 11.40 zat ik in de bioscoop Pathé Arena om hem te zien.
De zaal was half leeg en ik moet zeggen dat ik als terminator fan hem echt TE dope vond.
Ok, hij kan niet aan T2 tippen maar de aktie was echt overweldigend.
Vond alleen het einde een kleine tleurstelling maar dat is meer mijn mening.
Ik hoop dat andere mensen ook snel reactie's plaatsen!

John Sital
17-07-2003, 16:25
Vanmorgen om 11.40 zat ik in de bioscoop Pathé Arena om hem te zien.
De zaal was half leeg en ik moet zeggen dat ik als terminator fan hem echt TE dope vond.
Ok, hij kan niet aan T2 tippen maar de aktie was echt overweldigend.
Vond alleen het einde een kleine tleurstelling maar dat is meer mijn mening.
Ik hoop dat andere mensen ook snel reactie's plaatsen!

ik ga hem vanavond kijken, morgen gelijk ff een reactie posten!

Michelle
17-07-2003, 20:33
*knip*Ok, hij kan niet aan T2 tippen maar de aktie was echt overweldigend.
Vond alleen het einde een kleine tleurstelling maar dat is meer mijn mening. *knip*
Helemaal mee eens!

'Tis een topfilm qua actie, maar kan niet echt tippen aan 't niveau van T2. En het einde...tja. Zoals iemand anders al melde:[spoiler:25ac60900a] Er moet gewoon een vierde deel uitkomen, want dit is het eerste deel zonder een hoopvolle afloop.[/spoiler:25ac60900a] En op de één of andere manier zit ik met vragen. Misschien dingen die ik voor mezelf moet uitvogelen, maar de mate van detail uit T2 (en duidelijkheid) wordt niet gehaald. En ik mis de tijdparadox! :(

[spoiler:25ac60900a]- Deel 1: Als Skynet niet geprobeerd had om John Connor's geboorte te voorkomen, was hij nooit verwekt.
- Deel 2: Als Skynet de Terminator niet terug in de tijd had gestuurd, was de technologie voor datzelfde Skynet (en dus de Terminator) waarschijnlijk nooit bedacht.
Bron: Kijk Magazine, Juli 2003.[/spoiler:25ac60900a]

Of is er wel een paradox, maar heb ik erover heen gekeken?

[Offtopic] Zat ik daar in de bios met een vriend (die 3 jaar jonger is dan ik) worden onze kaartjes nog een keer gecontroleerd. Geen probleem, kaartje laten zien, meisje kijkt me aan, kijkt nog een keer en vraagt dan: "Hoe oud ben je?" Aaaaarrrggghhh! Ik ben 20! :evil: Ik probeer me dan altijd maar voor te houden dat als ik echt oud ben, dat mensen dan denken dat ik 10 jaar jonger ben. Maar eigenlijk wordt 't toch wel van de gekken. Bij de aankoop van een fles stroh wordt niet moeilijk gedaan, maar een biertje uit de supermarkt...Nee hoor: "Hou oud ben jij???" Zo, dat moest er ff uit. [offtopic]

Ronald Stiebolt
17-07-2003, 21:50
Ik ben net terug en hierbij mijn SUBJECTIEVE 'oordeel':

Pracht van een Hollywood-spektakelfilm en sinds lange tijd een 'grote' productie in het genre zonder een overkill aan CGI. Kort samengevat: de ideale popcorn-/oogkleppenfilm. Echt geweldig vond ik overigens de achtervolging met de kraanwagen, wat een geweld!

Minpunten/-puntjes:

Het acteertalent van Nick Stahl (John Connor) vond ik weinig overtuigend, niet perse slecht maar blijft bij mij niet als iets herinneringswaardig over....

Ik miste een 'grand finale', gevoelsmatig had er nog wel een kwartiertje 'robotgeweld' aan geplakt mogen worden. Vanwege de manier waarop de film eindigt is een deel 4 onvermijdelijk en zou m.i. zelfs zonder Schwarzenegger succesvol kunnen zijn.....

Verder weet ik niet zeker of ik echt de hand van James Cameron miste maar wat ik een beetje vond ontbreken was wat meer diepgang. Daarmee bedoel ik dat in deel 1 en 2 veel meer aandacht werd besteed aan het hoe, wat en waarom. Hetzelfde gevoel bekroop mij ook al bij Matrix reloaded, het zal wel aan mij liggen, maar goed....

Al met al een film waar je met een gerust hart naar toe kunt gaan als je je hebt vermaakt bij z'n voorgangers. Daarnaast: Arnie in terminator-outfit met een 'drag-queen bril' is voldoende reden om Terminator 3 te gaan bekijken.....

Niet zo heel erg eens met mijn 'recensie'? "Talk to the hand!" ;)

Michelle
17-07-2003, 22:16
Ik miste een 'grand finale', gevoelsmatig had er nog wel een kwartiertje 'robotgeweld' aan geplakt mogen worden. Vanwege de manier waarop de film eindigt is een deel 4 onvermijdelijk en zou m.i. zelfs zonder Schwarzenegger succesvol kunnen zijn.....
De finale had m.i. ook zeker wat indrukwekkender gekund en ben het met je eens dat een vervolg niet uit kan blijven. Maar Terminator zonder Schwarzenegger?!? ;)


Verder weet ik niet zeker of ik echt de hand van James Cameron miste maar wat ik een beetje vond ontbreken was wat meer diepgang. Daarmee bedoel ik dat in deel 1 en 2 veel meer aandacht werd besteed aan het hoe, wat en waarom. Hetzelfde gevoel bekroop mij ook al bij Matrix reloaded, het zal wel aan mij liggen, maar goed....
Ik denk dat de diepgang bij deel 3 van The Matrix wel wordt goedgemaakt (ik hoop het!). Diepgang was in ieder geval zeker iets wat ik miste in deze Terminator, dat was ook hetgene wat ik bedoelde toen ik brabbelde over 'de mate van detail uit T2'. Ben jij de paradox tegengekomen? ;)


Niet zo heel erg eens met mijn 'recensie'? "Talk to the hand!" ;)
... Ik heb jammergenoeg geen 'snappy comeback' ;) Maar ben 't dan ook eens met je 'recensie'. (y)

John Sital
18-07-2003, 08:08
gisterenavond gezien, aardige film, mooie actie, alleen was er af en toe veel overbodig geleuter in de dialogen, zoals hoe/wat/waar, het einde...tja, zoals arnie al zei: het is onvermijdelijk, dus t-4 zal dus hopelijk wel veldslagen leveren tussen de machines en mensheid, ook al heeft het niet helemaal een happy end. Maar zoals gzegd, aardige film, en er zullen wel verschillende dvdreleases van komen :P

Thomas 32PW9527
18-07-2003, 10:48
Echt weer een Hollywood Blockbuster, met een mooie achtervolging en veel mooie non-CGI special effects. Ik miste de Grand finale eigelijk ook en vond dat de deur voor een deel 4 wel tever open werd gezet.

John Sital
18-07-2003, 10:51
Echt weer een Hollywood Blockbuster, met een mooie achtervolging en veel mooie non-CGI special effects. Ik miste de Grand finale eigelijk ook en vond dat de deur voor een deel 4 wel tever open werd gezet.

o ik dacht dat er helemaal geen deur was voor t-4 :twisted: :twisted:

M Balje
18-07-2003, 11:09
Verder weet ik niet zeker of ik echt de hand van James Cameron miste maar wat ik een beetje vond ontbreken was wat meer diepgang.

Writing: James Cameron (Imdb.com)
Hij heeft het dus geschreven en zo heb je toch nog een beetje Cameron.

frosty
18-07-2003, 17:33
alleen de characters zijn van james cameron, zover ik weet heeft ie het script niet geschreven.

Fonzie
18-07-2003, 17:39
Ik ben net terug en hierbij mijn SUBJECTIEVE 'oordeel':

Pracht van een Hollywood-spektakelfilm en sinds lange tijd een 'grote' productie in het genre zonder een overkill aan CGI. Kort samengevat: de ideale popcorn-/oogkleppenfilm. Echt geweldig vond ik overigens de achtervolging met de kraanwagen, wat een geweld!

Minpunten/-puntjes:

Het acteertalent van Nick Stahl (John Connor) vond ik weinig overtuigend, niet perse slecht maar blijft bij mij niet als iets herinneringswaardig over....

Ik miste een 'grand finale', gevoelsmatig had er nog wel een kwartiertje 'robotgeweld' aan geplakt mogen worden. Vanwege de manier waarop de film eindigt is een deel 4 onvermijdelijk en zou m.i. zelfs zonder Schwarzenegger succesvol kunnen zijn.....

Verder weet ik niet zeker of ik echt de hand van James Cameron miste maar wat ik een beetje vond ontbreken was wat meer diepgang. Daarmee bedoel ik dat in deel 1 en 2 veel meer aandacht werd besteed aan het hoe, wat en waarom. Hetzelfde gevoel bekroop mij ook al bij Matrix reloaded, het zal wel aan mij liggen, maar goed....

Al met al een film waar je met een gerust hart naar toe kunt gaan als je je hebt vermaakt bij z'n voorgangers. Daarnaast: Arnie in terminator-outfit met een 'drag-queen bril' is voldoende reden om Terminator 3 te gaan bekijken.....

Niet zo heel erg eens met mijn 'recensie'? "Talk to the hand!" ;)

Ben het 100% met je eens! Ben er ook gister naartoe geweest.. en tja, superfilm maar het heeft wat kleine minpuntjes..

Niels Simons
18-07-2003, 17:56
nou,dit was gewoon pure top he!!

wat denken jullie?8 of 11 oscars??

ik vond t als geheel net wat te veel op deel 2 lijken,als ik terugkijk.vooral dialoog maar ook wat specifieke actiescenes die tzelfde storyboard hadden gebruikt leek wel.
Arnie speelde als vanouds enorm goed en overtuigend,nick stahl speelde wat te soft.

verder een lekker tempo in de film,mooie akties en overmatig maar niet te veel geweld. de veldslagen die in deel 4 gaan komen steken al t voorgaande naar de kroon,zoveel is nu al zeker!!

ik schrok heel ff van t begin,goed maar iets te hilarisch,gelukkig herpakte de film zich en heb ik gewoon enorm genoten!!

volgende week weer!!

mazzel,niels

Michelle
18-07-2003, 18:39
volgende week weer!!
Ik neem m'n moeder mee (echt waar), en jij? ;)

richard voskamp
19-07-2003, 18:19
Ik heb hem gisteren gezien.
vond het begin een klein beetje raar maar verder was die film goed.
alleen wat ik niet begrijp is dat ze in het 2 deel toch skynet hebben kapot gemaakt of ligt dat nou aan mij.
maar ze kennen zo weer een deel vier maken ik vond het geen dichte einde maar meer een openeinde.

Maar ik zeker volgende week noog een keer naar deze was wel een topper van een film ik denk wel dat wat oscar in de wacht sleep

Elessar
19-07-2003, 19:14
Ik vond m egt helemaal geweldig. Mn verwachtingen waren heel erg hoog en ik werd totaal niet teleurgesteld.
De acteerprestaties vond ik top. Ook van Nick Stahl. De special effects waren goed en niet overdreven a la Attack Of The Clones.
Verder zat de film vol met hoogtepunten en humor.

Ik ga vast nog wel een paar keertjes:P

Thomas 32PW9527
20-07-2003, 10:40
alleen wat ik niet begrijp is dat ze in het 2 deel toch skynet hebben kapot gemaakt of ligt dat nou aan mij.


Dat zeiden ze op het laatst toch, Skynet is een software programma dat in cyberspace bestaat. Zodoende kon het ook als virus functioneren, dat alles over nam. Zodoende hadden ze het niet vernietigd, maar was het puur een kwestie van uitstellen.

richard voskamp
20-07-2003, 12:31
alleen wat ik niet begrijp is dat ze in het 2 deel toch skynet hebben kapot gemaakt of ligt dat nou aan mij.


Dat zeiden ze op het laatst toch, Skynet is een software programma dat in cyberspace bestaat. Zodoende kon het ook als virus functioneren, dat alles over nam. Zodoende hadden ze het niet vernietigd, maar was het puur een kwestie van uitstellen.

Oke bedankt daar kwam ik even niet meer uit.

Talk to the hand Arnie T-3

X
20-07-2003, 14:07
Ik ga dinsdag voor de tweede maal kijken :wink:

Mijn eerste mening:

Zoals eerder is gezegd:

Nick Stahl is niet de John Connor war ik op had gehoopt. Het acteerwerk is zeker niet slecht of onder de maat. Stahl heeft een kwetsbaar iets over hem heen terwijl de jongere John Connor en oudere John Connor die wij in T2 zien een keiharde leider is. In T3 moet hij juist kwetsbaarder zijn dan ooit omdat in feite de oorlog niet zal plaatsvinden na het avontuur in T2. Overigens had ik wel liever Edward Furlong weer gezien, maar helaas.

Arnold doet het wel weer aardig, maar je kan duidelijk zien dat onze held alweer wat jaartjes ouder is dan in T2. Over zijn acteerwerk in T3 ben ik ook zeker niet te spreken. Vooral [spoiler:99034c91f4]wanneer hij op het einde als een mens praat en niet zozeer als een robot[/spoiler:99034c91f4]. Je kan wel duidelijk zien dat in T3 de Model 101 een stuk harder is dan voorheen, zoals we hem een beetje kennen uit T1 ondanks hij nu ook een 'good-guy' is. Dat vond ik wel een verbetering.

Het verhaal vind ik niets meer dan een slappe kopie op het einde na dan ! Iedereen vind het einde dus niks, maar ik vind het einde dus echt geweldig. Zelfs sterker gezegd, klinkt misschien raar, was ik wel even 10 minuten na het einde onder de indruk van hoe het allemaal is afgelopen. Dat het verhaal een open einde zou hebben waarop deel 4 eenvoudig gemaakt kan worden is natuurlijk te verwachten. Ik denk ook zeker dat de film er zal komen, maar dan wel zonder Schwarzenegger die zich nu meer richt op een comedy en een actiefilm geloof ik. Ik denk dat we Nick Stahl en Claire Danes wel zullen terug zien.

De effecten zijn meesterlijk. Vooral het einde [spoiler:99034c91f4] waarop de Model 101 enige blessures heeft opgelopen en bij het stukje dat hij rent om de deur open te houden, is zeer goed gemaakt[/spoiler:99034c91f4]. Erg gaaf is ook om eens door de ogen van de 'bad-guy' te kijken. Dat is dus iets dat ik mis in T2. Daar wordt er géén aandacht gegeven aan het beeld dat de T-1000 heeft. Dat zou eenvoudig kunnen worden toegepast in een nieuwe editie van T2 (:roll:) als hij op de hond Max af loopt om hem te elimineren.

Ik vind jammer dat de robot gevechten grotendeels bestaan uit computer animatie. Maar we mogen natuurlijk niet verwachten dat Loken met Arnold een gevecht in beeld brengen. Beetje oneerlijk ondanks het fake is :wink:

De gaafste scène vond ik wel [spoiler:99034c91f4]de scène op het kerkhof waar de Model 101 naar buiten komt lopen met de doodskist vol wapens en waarbij Dr.Silbermann terugkeert om Brewster te kalmeren[/spoiler:99034c91f4].

Zover mijn eerste visie op de T3 film. Hasta la vista, baby!

Predator
22-07-2003, 00:45
Ik heb gehoord dat de terminator theme en niet in zit omdat de composer(Marco Beltrami van o.a scream) dit te oud vond omdat het tijd was voor wat nieuws, maar hij twijfelde of hij het er als nog in zou doen.
Ik ga hem pas einde van de week zien aan gezien ik geen zin had om naar het dichtbij zijnde pathe bios te gaan aangezien ik in friesland woon.

Michelle
22-07-2003, 08:37
Ik heb gehoord dat de terminator theme en niet in zit omdat de composer(Marco Beltrami van o.a scream) dit te oud vond omdat het tijd was voor wat nieuws, maar hij twijfelde of hij het er als nog in zou doen.
Theme is er wel, al is 't in een beetje een andere vorm. Hij's niet zo overduidelijk aanwezig als in T2, nee.

X
22-07-2003, 08:56
Ik heb gehoord dat de terminator theme en niet in zit omdat de composer(Marco Beltrami van o.a scream) dit te oud vond omdat het tijd was voor wat nieuws, maar hij twijfelde of hij het er als nog in zou doen.
Theme is er wel, al is 't in een beetje een andere vorm. Hij's niet zo overduidelijk aanwezig als in T2, nee.

Als je Terminator en T2 naast elkaar zet hoor je al duidelijk de verschillen. De theme blijft wel min of meer hetzelfde. Overigens had ik liever Brad Fiedel weer gezien als de composer dan Beltrami ondanks hij wel mooie scores heeft gemaakt.

Predator
22-07-2003, 18:50
Ja juist. Ik heb hem al even geluisterd via kazaa en je hoort duidelijkde verschillen, maar hij is nog steeds tof om te horen.

Niels Simons
22-07-2003, 19:04
volgende week weer!!
Ik neem m'n moeder mee (echt waar), en jij? ;)

ik heb dus weer gereserveerd voor donderdagavond,en dit keer ga ik met mijn nichtje,haar vriend(die net als ik arnie en dvd verslaafd is)en me broertje.

volgende week dan met een maat van me in knokke naar de bioscoop,en daarna nog eens in metropolis,verder nog geen idee...

heb em ook al thuisliggen maar de kwaliteit laat wat te wensen over... :roll:

in oktober kwam de eerste van vele versies?

mazzel,niels

Ed De S
22-07-2003, 19:10
T3 net gezien goede film special effects zijn geweldig

Richard Hogaarts
23-07-2003, 15:17
Ik had hem gisteren gezien en vond het een vermakelijk film.
De film had zijn plussen en minnen, en het is duidelijk dat er een deel 4 moet komen.

Shadow010
23-07-2003, 16:10
tonight is the night in pathe de kuip rotterdam......

RemcoZ
23-07-2003, 16:44
Ik ga deze binnenkort ook maar eens bekijken. Ben zeeeeeeeeer benieuwd.

Henk Van de Casteele
23-07-2003, 16:56
Is dit correct? Op de site van FRS staat de DVD-release van T3 voor 9 december '03?

http://www.freerecordshop.be/shop/content/NL/DVDverwacht.asp

Daniël van Zanten
23-07-2003, 17:03
Ik ga hem morgen in Pathe Scheveningen bekijken.

Ik hoop dat mijn verwachtingen waar gemaakt worden.

Ik blijf het jammer vinden dat Linda Hamilton niet meedoet,ik vond haar erg goed in deel 2.

X
23-07-2003, 17:21
Is dit correct? Op de site van FRS staat de DVD-release van T3 voor 9 december '03?

http://www.freerecordshop.be/shop/content/NL/DVDverwacht.asp

Lijkt me wel ja....

Michelle
23-07-2003, 19:49
Is dit correct? Op de site van FRS staat de DVD-release van T3 voor 9 december '03?
Zou me niks verbazen als dat waar is. Dan kunnen ze daarna een SE uitbrengen, daarna een box met de trilogie en dan aankondigen dat deel 4 eraan komt. ;)

Een interessante quote uit het laatste stuk van een artikel uit de Empire van Augustus (deze maand dus):

...In the meantime, it should be noted that Mario Kassar is still not looking nervous. "If this one's succesful," he says, placing no emphasis on "if" whatsoever, "then of course we'll think about number four. And then maybe number five and number six." Seemingly, the T-X may not be the only unstoppable machine, after all...
Ik kan maar aan één woord denken: overkill.

Niels, weet jij wie Mario Kassar is? De naam zegt me namelijk helemaal niks.

Roland
23-07-2003, 20:10
Mario Kassar is samen met de volgende personen de producer.
Moritz Borman
Matthias Deyle
Guy East
Oliver Hengst
Gale Anne Hurd
Hal Lieberman
Joel B. Michaels
Volker Schauz
Nigel Sinclair
Andrew G. Vajna
Colin Wilson

Hij produceerd bijna altijd samen met Andrew Vajna(T2;Rambo;Total Recall).


Kreeg vandaag dit binnen bij de post van T3:
http://www.lifesizestandups.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=lifesizestandups&Product_Code=445&Category_Code=t3

Heel erg mooi.

Roberto G
23-07-2003, 20:20
Ik heb hem gister ook gezien , en ik vond hem echt top .
Heb de gehele film full concentraded gezien , ik vond het daarom ook errug jammer dat ie afgelopen was :cry:
Veel actie, mooie effecten , coole arnold.
Gewoon helemaal TOPPOOOOOO
Naar mijn mening kan de Matrix hier niet tegen op, maar das mijn mening. :wink:

Michelle
23-07-2003, 23:43
*knip*Naar mijn mening kan de Matrix hier niet tegen op, maar das mijn mening. :wink:
Welk deel? ;) Ik denk (hoop) dat Revolutions ons allen zal bekeren. ;)

Niels Simons
23-07-2003, 23:57
idd,kassar is de producer.nog nooit opgevallen?

bij T2 ook niet? en idd vajna en kassar werkten ook samen bij de voorgenoemde films,en ook bij Red Heat bijvoorbeeld.

Waren ze samen niet ook actief voor Orion pictures?

mazzel,niels

Shadow010
24-07-2003, 09:42
Gister gezien en was heel tevreden. Op een paar kleine dingetjes na dan.
De film had van mij wel wat donkerder gemogen. Soms was er wat misplaatste humor; [spoiler:71d5a5a50e]Die zonnebril bijvoorbeeld
[/spoiler:71d5a5a50e]

De special FX waren zeker heel goed, en ik vond die T-X ook tof.

Het tofste stukje uit de film:
[spoiler:71d5a5a50e]In de droom van John Connor als hij droomt over The War. Op gegeven moment komt er zo'n close-up van een terminator-skull die dan langzaam z'n hoofd draait richting de camera. Damn, dat gevoel was echt goed!! haha[/spoiler:71d5a5a50e]

Al met al zeker geslaagd dus.

Dennis Kuijper
24-07-2003, 13:08
Heb hem gisteren avond in de bios gezien.Heb me erg vermaakt bij de film,maar hij kan niet tippen aan Terminator 2.Ook vond ik dat er veel overeenkomsten met deel 2 waren,zoals het begin met die bar,en weer een achtervolging met een truck,niet dat het mij echt stoort,maar niet echt orgineel.Over het algemeen genomen een zeer vermakelijke film met mooie special effecten en met een hoop humor.Toch mis ik het James Cameron tintje in de film.Op naar deel 4 want voor een deel 3 is deze film zeer geslaagd.