PDA

Bekijk de volledige versie : Rear projection van sony vraag



Raymond Vonk
10-07-2002, 09:54
Ik heb een vraag over die rear projection schermen.
Is het wat, is het aan te raden ik bedoel ik vind het lekker groot maar is het beeld ook echt mooi. Ik vind 82cm breedbeeld namelijk te klein. Wat ik wil is die 1m25 versie van sony maar ik ben gewoon erg benieuwd hoe dat er nou uitziet, want niet elke electrozaak heb zoiets staan. Wel een hoop plasma maar dat vind ik ff te duur. Ik heb er een bijlage bij gedaan van de tv die ik denk ik wil kopen. misschien hebben jullie nog tips of andere opmerkingen. Type nummer is KF-50SX100

Anonymous
10-07-2002, 22:31
Ik hem hem enkel ook in winkels zien staan en ik denk dat je
pas echt goed over zo'n apparaat kan beoordelen als je hem
thuis heb staan.In ieder geval was het redelijk te zien in de
winkel maar thuis kan het nog altijd iets donkerder en kan
je er precies recht voor zitten.
Mijn ding is het niet eerlijk de waarheid te zeggen, spaar
ik liever door voor een mooie projector of plasma :)

Jack van Dijk
31-07-2002, 11:26
De 50-KX100 is een LCD projectie televiesie. Doordat het een LCD versie is het design van deze kast wel mooi, hij is relatief slank en zo. Maar voor projectie tv's zou mijn voorkeur toch uitgaan naar CRT projectie tv's zoals de andere modellen van Sony zijn. Dit geeft uiteindelijk een veel beter beeld, met als nadeel een grotere kast.

Mijn persoonlijke mening is trouwens dat als het om beeldkwaliteit gaat ik een grote CRT projectie TV nog altijd prefereer boven een plasma.

Jack

PM
31-07-2002, 12:55
je kan ook altijd nog gaan projecteren...

Een Plus Piano 23,5x9,1x19,8 (BXHXD) aan je plafond en een scherm van 2 meter ofzo (BREED, de diagonaal is dan 230 cm ofzo) wat kleiner of groter kan natuurlijk ook
lijkt je dat niet iets?
Ik denk niet dat het duurder is dan de Sony rptv die je noemde