PDA

Bekijk de volledige versie : /!\Oproep Pocahontas DVD eigenaren/!\



(Disney)Tom Houben
13-09-2001, 16:36
Ik heb pas Pocahontas gekocht op DVD en vind de kwaliteit van de film op DVD barslecht! Ze hadden hem veel en veel mooier op de DVD kunnen zetten! Bovendien zien de figuren er vaak "geblokt" en erg "digitaal" uit, wat absoluut niet zou mogen!!!
Als er meer mensen zijn die dit probleem hebben, hierbij het adres van Buena Vista die de Disney DVD's distribueert:

Buena Vista home Entertainment
Windestraat 9
1171 KK Badhoevedorp
Tel: 020-6580300

Ik wil iedereen die zelf ook vindt dat deze DVD beneden Disneykwaliteit is vragen om een brief te schrijven naar Buena Vista, zodat er iets aan gedaan kan worden! Als er namelijk echt iets mis is met de persing van de film, maar ze krijgen geen klachten, wordt er natuurlijk nooit wat aan gedaan en worden de volgende DVD's ook zo!

Als er mensen zijn die de DVD hebben en vinden dat ik ongelijk heb, zou ik dat ook graag hier willen horen!

Dennis Veldhuizen
13-09-2001, 19:42
ik hoorde dat het erg was maar zo???
kan iemand eens een screenshot laten zien?

ps: ik ben het eens.... schrijven naar die gasten als je deze DVD hebt!!!

(Disney)Tom Houben
13-09-2001, 21:21
ik hoorde dat het erg was maar zo???
kan iemand eens een screenshot laten zien?

ps: ik ben het eens.... schrijven naar die gasten als je deze DVD hebt!!!

Sorry, ik kan je geen screenshot laten zien.
Ik vind dat een bedrijf als Disney een DVD uit moet brengen die van de hoogste kwaliteit is, daar betaal ik immers zoveel geld voor, terwijl ik de film al op video heb!
Ik wil dit aan Disney laten horen, vooral dus omdat bijvoorbeeld de DVD van Pocahontas helemaal niet van een goede kwaliteit is!
Ik verwacht dat de DVD film van het beeld af spettert van helderheid en 'strakheid', maar dat is bij deze DVD allerminst het geval!!!

Marco
16-09-2001, 01:30
Ik wil graag Pocahontas I op DVD hebben. Ben nu wat terughoudend geworden vanwege deze waarschuwing. Dank voor je waarschuwing. Hoe is dit toch mogelijk met Buena Vista/Disney? Rest mij om gewoon af te wachten op de UK versie (29 Oktober) of op de Australische versie (21 November). Ik kan natuurlijk ook de R1 nemen of de Duitse versie. Maar ik ga af wachten wat de UK en Australische versie in huis hebben.