PDA

Bekijk de volledige versie : INTERVIEW: Angels vs demons



Jordy van Buel
27-04-2009, 07:27
Hieronder volgt het interview met Angels vs demons

De vragen staan hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1330164#post1330164). Deze kan de geïnterviewde kopiëren naar zijn post.

P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Angels vs demons zijn interview geplaatst heeft.

Alhier (http://www.dvd.nl/forum/showpost.php?p=1330145&postcount=1) staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.

Angels vs demons
27-04-2009, 13:22
Algemeen gedeelte:

- Wat is je echte voornaam; heeft deze nog een speciale betekenis?
Mijn echte naam is Rob van der Pol.
Rob zou bright fame moeten betekenen, maar het lijkt me heel sterk dat me ouders dat zo bedoelt hebben! Vind me naam opzich wel oke, lekker kort en internationaal.
Enige nadeel is dat design technisch ik niets van me naam kan maken..

http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images01/119/l_0493a236bc004921932b73512b042d36.jpg

- Wat is je geboortedatum?
25-07-1985, dat maakt me op dit moment 23 jaar oud en een leeuw als sterrenbeeld.
Vreemd genoeg kloppen de karakter trekken van een leeuw eigenlijk allemaal.

- Wat is je woonplaats; heb je daar altijd gewoond?
Ik ben geboren en getogen in Eerde, een klein dorp bij Veghel, wat op zijn beurt weer tussen Eindhoven en Den Bosch ligt. Als je niet van roddelen, drugsgebruik of gabberhardcore houd woon je hier jammer genoeg niet optimaal, maar ach het heeft ook wel weer zijn charme! Lekker rustig, plek zat en een hechte vrienden groep.
Ik woon op dit moment nog bij me ouders, maar als ik over een tijdje klaar ben met me school denk ik dat ik maar een appartementje ofzo in Eindhoven of Den Bosch moet gaan huren totdat ik zelf hier in Eerde een huis ga zetten!

- Wat is je burgerlijke staat; ongehuwd / gehuwd / samenwonend, kinderen, leg uit/vertel?
Op dit moment woon ik semi samen met mijn vriendin haha! mijn vriendin haar ouders wonen in Landgraaf, maar zij studeert in Eindhoven. Dat is voor haar 1.30 uur reizen, en vanuit hier maar 15 minuten.. dus vandaar dat ze eigenlijk zo goed als altijd hier is.

- Wat voor studie en/of werk doe je; wat studeer je / heb je gestudeerd, waarom? wat voor werk doe je en wat houdt het in?
Na de basisschool ben ik naar de mavo gegaan, omdat ik niet goed wist wat ik wou doen, ik had eigenlijk een havo advies, maar omdat ik beetje dyslectisch ben toch maar besloten om naar de mavo te gaan. Dit heb ik eigenlijk op mijn sloffen doorlopen en daarna een MBO systeembeheer (ict) gedaan. Dit was echter totaal niet wat ik wou gaan doen, en was ik opzoek naar iets anders! Toen heb ik tijdens mijn eindstage op een webdesign bureau gewerkt, en dit is me echt SUPER bevallen! Hier kon ik lekker creatief bezig zijn, mensen helpen om hun ideeën te verwerkelijken en ook nog een van me hobbies beoefenen. Fotografie! Uiteindelijk nu dus ook een HBO ict media design aan het volgen (laatste jaar)! Beetje websites ontwerpen, logos, interfaces, huisstijlen.. zolang ik mag designen en niet hoef te programmeren bevalt het goed

- Heb je nog andere hobby's en/of passies naast film; leg uit/vertel?
zelfs die heb ik! Zoals hierboven al verteld is fotografie een hobby van me, en dan vooral concerten. sinds mijn 19 neem ik hem eigenlijk altijd mee naar shows waar ik heen ga! Dan komen we dus ook meteen bij een volgende "hobby"! Muziek en Concerten. Eigenlijk zolang als ik me kan herrineren ben ik actief bezig geweest met muziek en cds en me gitaar. Vanaf me 16 ben ik ook echt fanatiek naar gegaan! Welk genre? vooral hardcore, metalcore, punk, emo, en alles wat daar in de buurt ligt! Maar ook van singer song writers kan ik eindeloos genieten! Een kleine greep uit bands en artiesten waar ik absoluut niet zonder kan: Fordirelifesake, Undying, Maylene and the sons of Disaster, Zao, Give up the ghost, Coheed & Cambria, Brand new, The Ataris, Johhny Cash, Angus and Julia stone, Metallica, Bruce springsteen, Juliette & the Licks, lenny kravitz en Windmill. Door en bij een aantal van deze bands heb een ook een paar van mijn beste vrienden leren kennen.

Een andere hobby van me is rugby. Ik speel nu 4 jaar rugby bij Octopus Uden. 2 avonden in de week trainen en op zondag lekker alle agressie eruit gooien op het veld! Heerlijk en super gezellig! Serieus, de leukste, gezelligste en meest faire sport die er is!

http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images02/14/l_c769a3af3987459eac6eaa06a22455ba.jpg

Laatste echte hobby is nog een jonge hobby.. Met een aantal vrienden zijn we sinds kort een biergenietschap begonnen! Hier komen we 3 keer in de maand bij elkaar om speciale bieren te proeven en te beoordelen! Bevalt me super goed! en je leert bier echt waarderen door zijn smaak!

Ervaring met het Medium Film:

- Wanneer en hoe ben je voor het eerst in aanraking gekomen met het medium film?
Waarschijnlijk zal dat wel een Disney film geweest zijn als kind..

- Wat herinner je je nog van je eerste ervaringen met films, thuis of in de bioscoop?
De eerste film die ik in de bioscoop gezien heb is Cinderella ookal kan ik er nog weinig van herinneren.. Verder ben ik als kind opgegroeid met de echte jaren 90 actie film helden. Vooral Arnold Schwarzenegger en Jean Claude van damme deden het altijd goed! Je wil niet weten hoe vaak ik Kickboxer, Commando, Terminator 2 en universal soldier gezien heb!

2 films die me ook altijd bij gebleven zijn, zijn IT en Total recall, bijde deze films heb ik als kind eens uit de "verboden kast" gevist om stiekem te kijken! NOU dat heb ik geweten! Slapeloze nachten van gehad! vooral van IT! haha Die scene met dat bootje in die put.. of die bloedbal in de wasbak! of dat hij tussen die lakens staat! brr

- Wanneer is film voor jou echt een hobbie/passie geworden?
Ik denk eerder als dat ik zelf doorheb.. al van jongs af aan was in het weekend films kijken vaste kost! maar actief kopen is toch iets van de laatste 3 jaar.

- Hoe benader jij het medium film; als zijnde kunst, entertainment of iets heel anders, leg uit?
Grotendeels als entertainment, maar er zitten ook best wel een aantal kunstwerkjes bij! voornamelijk animatie vind ik echt bijna kunst! Super knap hoe ze die dingen maken! Als je je bedenkt dat voor elke seconde 24 tekeningen nodig zijn.. reken maar uit hoeveel je er nodig hebt voor anderhalf uur! Doordat ik de laatste jaren best wel wat les gehad heb in animeren enzo heb ik daar echt super veel respect voor gekregen!

- In hoeverre is film belangrijk in jouw leven?
Belangrijk.. niet echt! Ik denk van alle bovengenoemde hobbies film het minste..
Ik vind het lekker om film te kijken, of dat nu alleen is, met vrienden, of met me vriendin.. maar al kijk ik een week niets... nou dan niet! als ik me maar niet verveel!

- Wat vind jij van de technische ontwikkeling die films de afgelopen twee decennia doormaken?
CGI is duidelijk een hele grote rol gaan spelen, in mijn ogen misschien soms wel een TE grote rol.. Geef mij maar gewoon ouderwetse animatie en oude effects!

- Heb je zelf ooit overwogen de filmwereld in te gaan, of overweeg je dat nog steeds?
Nee.. ik heb een hekel aan zelf filmpjes maken! (behalve animatie) enige wat ik WEL knap vind is het maken van trailers! dat lijkt me echt een uitdaging en leuk om te doen!

Film Algemeen:

- Wat is tot nu toe de beste film die je ooit hebt gezien en waarom?
De beste film.. dat is niet te beantwoorden..
Maar volgens mijn whatiwatch zijn het Amelie, Big fish en The godfather..
Amelie.. het verhaal, de kleuren, de karakters, de camera hoeken.. prachtig.
Big fish.. eigenlijk beetje hetzelfde! ook de enige film waarbij ik moest huilen..
The godfather.. do i need to say more?

Verder wil ik kwijt dat ik natural born killers altijd een geweldige film zal blijven vinden!
Nadat ik die zag veranderde er bij mij echt iets! Dit was totaal anders als ik tot nu toe gezien had! Het tempo, de effecten.. en vooral de geanimeerde stukken! Super vet!
Dan heb ik nog niet eens Mickey en Mallory knox meegeteld!
zo gaaf, dat ik zelfs me 2 katten naar ze vernoemd heb :P

Als er iemand is die meer van dat soort films weet? met van die geanimeerde stukken erin.. (denk aan natural born killers en tank girl) ik hoor het graag!

- Wat is je favoriete filmgenre en waarom?
Moeilijk.. Ik denk toch animatie! En dan vooral de Ghibli films.. Sinds ik spirited away gezien heb ben ik zeer verslaafd geraakt haha! Maar films/series als Ninja scroll, Hellsing en disneys gaan er ook goed in hoor

Daarnaast vind ik ook jaren 80 horror films geweldig! (halloween, friday 13th, hellraiser, chucky enz)

- Wie is je favoriete acteur/actrice en waarom, wat is zijn/haar beste film?
Acteurs, Johnny Depp en Brad Pitt.. haha gewoon omdat ze beide zon brede acteurs zijn! Of Johnny Depp nu Edward scissorhand of Jack Sparrow speelt, het komt altijd overtuigend over! Favo: Johnny Depp - edward scissorhands Brad Pitt - Fight Club

Actrices vind ik altijd moeilijk... Helena Bonham Carter doet het altijd goed... Audrey tautou ook wel..

- Wie is je favoriete regisseur en waarom, wat is zijn/haar beste film?
Dat zal een close call zijn.. OF Hayao Miyazaki, of Tim Burton.. Miyazaki natuurlijk om films als spirited away, nausicaa, laputa, howl's moving castle en mononoke, maar Tim burton door The nightmare before chistmas, big fish, en edward scissorhands!

- Welke filmster zou jij wel eens willen ontmoeten en waarom?
Juliette lewis, fan van haar "films" maar nog meer om der muziek en karakter! Volgens mij is zij echt de stoerste vrouw ter wereld!
Heb der vorig jaar met der band ook gezien.. GEWELDIG!

http://www.papermag.com/blogs/568323_thumbnail_280_Juliette_And_The_Licks_Juliet te_and_The_Licks_Australian_Tour_2008.jpg

- Welke film vind jij het meest ondergewaardeerd en waarom?
vind ik moeilijk te zeggen.. komt zo snel niets in me op

- Welke film vind jij het meest overgewaardeerd en waarom?
de laatste tijd? The dark knight.. en het feit dat hij op de 6e plaats van de imdb top 250 staat bevestigd dat.. Komop zeg.. Oke.. het zag er allemaal aardig uit.. en Ledger speelde een zeer overtuigende Joker.. maar ik wil hem niet bij de 100 beste films ooit zien!

- Welke film(scène) laat jou huilen en waarom?
Einde van Big Fish.. niet te doen!

- Welke filmsoundtrack kan jou het meest bekoren en waarom?
Soundtrack van Amelie! Yann Tiersenn is in 1 woord GENIAAL!
Maar ook de soundtrack van Walk the line doet het goed bij mij! ik durf het bijna niet te zeggen, maar soms klinken de nummers bijna beter als de originele!
Laatst ook die van Juno gedownload! leuke liedjes!
En laatste aanrader is Into the wild… heerlijk gewoon!

- Welke film heb je het laatst bekeken en wat vond je er van?
Gisternacht om half 2 opgezet: À l'intérieur AKA Inside!
Ik had hem al een tijdje op de nog te zien lijst staan, maar wat een film!
Lekker donker, SUPER contrast tussen goed en kwaad, leuke details en VOORAL VEEL BLOED EN GORE! Zeker niets voor tere zieltjes!
beste film die ik dit jaar tot nu toe gezien heb!

- Hoe en wanneer kijk jij het liefste een film?
Ligt aan de film, Horror en drama alleen, animatie en "dramedie" met me vriendin, en de rest met vrienden!

- Wat moet er absoluut niet gebeuren wanneer jij een film kijkt?
De dvd die vastloopt of nog erger 5 min overlaat ofzo, of een subtitle die net een halve seconde achterloopt! Voor de rest.. maakt me niet zo uit!

Van DVD tot HT:

- Wanneer kwam jij voor het eerst in aanraking met DVD?
Weet ik eigenlijk niet echt meer! Denk in de videotheek?

- Wat was je eerste DVD en hoe was je eerste DVD ervaring, hoe anders als VHS was het?
Eerste dvd die ik zelf kocht was Grease haha gewoon omdat het zon leuke film was, en hij een toffe hoes had! Verder was het natuurlijk sneller als VHS, geen terugspoelen of gare banden meer!

- Hoeveel DVD's koop je gemiddeld per maand en hoe groot is je collectie?
Op dit moment 414 films in de collectie, met nog een stuk of 10 onderweg!
Koop denk ik 10 dvds per maand.. Maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd meer "mooiere versies" koop als dat ik nieuwe films koop! Wil eigenlijk nu alleen nog heel graag alle Disney classics en alle jaren 80 horror series (halloween, friday 13th, elm street, hellraiser enzo) compleet hebben daarna komt er wel weer wat

- Heb je op dit moment een kijkachterstand, zo ja, hoeveel?
123.. maar daar zitten ook een hoop films die ik al wel OOIT eens gezien heb bij, maar die ik nog eens wil herkijken binnekort!

- Waar kijk jij naar bij de aanschaf van een DVD; de verpakking, de extra's, het geluid of toch enkel de waarde van de film, leg uit?
Vooral verpakking. als er special edition op staat, of als ze een aparte hoes hebben geef ik er zo 5 euro extra voor uit haha Ookal zal ik de 2e disc BIJNA nooit bekijken.. het gaat om het idee! Heb wel eens een dvd alleen om de verpakking gekocht! Verder wil ik wel het liefste alles R2NL hebben.. Maar als er dan een mooie R1 editie is? gewoon kopen! en als ik dan film wil kijken toch de oude R2 versie pakken...

- Wat is je mooiste/meest waardevolle DVD, wat is er zo speciaal aan?
Ik denk toch mijn 3 limited ghibli gift sets (Dankje mercapto) gewoon omdat ze zo prachtig zijn! Maar mijn 3 amelie tins doen het ook goed bij me hoor

- Ben je van plan over te stappen naar Blu-Ray DVD binnen afzienbare tijd?
simpel.. nee.. ik vind bluray het verschil in prijs ABSOLUUT niet waard.. Misschien dat ik een aantal films wel op bluray zal kopen.. (denk amelie, big fish, ghiblis) maar dat is dan ook alles.

- Heb je een Home Theater setup thuis?
soort van :P heb een half jaartje geleden een 42" full-hd philips gekocht, en daarbij een PS3 als speler! werkt perfect! alleen moet ik nog een keer wat investeren in geluid

- Welke merken zitten daarin?
Sony en Philips dus! of je moet ook de super nintendo meetellen

- Wat zou je willen verbeteren in je huidige setup?
Geluid! ook omdat ik veel muziek dvds afspeel

- Is je Home Theater in een aparte ruimte of is deze geintegreerd in je woon/slaapkamer?
Mijn kamer is me woon/slaapkamer bij me ouders thuis

http://home.deds.nl/%7Ealexisonfire/forums/dvd/images/pano1.jpg

- Ben je al High Definition proof?
Ja, ik zou zeggen van wel

- In hoeverre is de grootte van jouw kijkscherm belangrijk voor je filmbelevenis?
Niet echt, voorheen keek ik alles op een laptop scherm in bed.. werden de films niet slechter op.. het kijkt gewoon fijner op een groot scherm! Al helemaal als ik niet alleen kijk.. OF het moet een hele knusse film zijn :P dan is het weer niet erg haha!

De site van DVD.nl:

- Sinds wanneer ben je lid van DVD.nl?
16-05-2008, 13:19

- Hoe ben je hier terecht gekomen?
ik had een Disney box met alle films op marktplaats zien staan, maar ik vroeg me toch wel af of dit een bootleg was! (duh) en dat kwam ik dus hier even aan de kenners vragen!

- Wat heb je geleerd van deze site?
Dat die box een bootleg was! haha nee ik heb veel nieuwe films leren kennen, en vooral ook veel gave edities! Ik weet ongeveer wat ik uit mag geven voor een bepaalde film..

- Wat vind je het leukste aan deze site, welke onderdeel van de site?
KOPUH!!! en natuurlijk de reviews van mensen!

- Zou je, indien je dat niet al bent, onderdeel willen uitmaken van de DVD.nl crew en waarom wel/niet?
mwah.. echt crew niet, heb wel al een aantal keer gedacht om eens een nieuw ontwerp te maken voor de website! heeft hij echt nodig!

- Heeft deze site je eerder veel geld gekost (TKA subfora) of toch eigenlijk veel geld bespaard (Pricewatch/Kortingsbonnen)?
Haha ik vrees gekost.. TE dure edities waar ik normaal nooit aangekomen zou zijn.. leuke prijzen voor dvds die ik in de winkel nooit zou hebben gekocht.. ja het heeft me niet echt bespaard :P

- Hoe vaak ben je op de site te vinden?
Dagelijks....



een aantal keer....

- Ben je verslaafd aan deze site?
nee.. het is wel leuk.. maar niet iets waar ik niet zonder kan

- Slaat bij jou de paniek toe wanneer DVD.nl tijdelijk uit de lucht is?
nee gek

- Zou je graag (vaker) mede forumleden ontmoeten voor een meeting/gezellig samenzijn?
misschien wel.. ligt eraan waarover het gaat haha zolang het maar geen nerde beurzen zijn

Tot slot:

- Hoe vond je dit interview?
ja LACHUH! haha hoop alleen dat er ook mensen zijn die dat gebrabbel van mij interessant vinden!

- Wie is er volgende week aan de beurt?
Carlos Santuna

- Welke vraag wil je aan de volgende geïnterviewde stellen?
Als je een karakter uit een film zou mogen zijn, welke zou je dan zijn en waarom?

- gestelde vraag - Koop je net zoveel Blu Ray's alsdat je indertijd DVD's kocht? Zo nee, wat zijn de factoren waarmee je bepaald wat te kopen?
Nee, aangezien ik een redelijk dvd collectie heb, koop ik zowiezo minder op dit moment
maar ik ga zeker niet alles vervangen.. vind ik gewoon het geld niet waard!
ook als ik op dit moment moet kiezen tussen dvd of bluray... zal ik bijna altijd voor de dvd gaan..
2e hands kosten veel goede films nu 3/5 euro.. blu rays meestal rond de 15...

Patrick van den Hul
27-04-2009, 14:57
Leuk interview, vooral de foto's zijn een leuk idee!

Wat betreft je vraag over animaties in live-action film, Kill Bill schiet me zo te binnen.

En over blu-ray, Big Fish is niet zo duur! En UK blu-rays, ook van Disney/Pixar (echt wat voor jouw als ik zo lees), zijn nog maar zo'n 10 euro per stuk. Niet meer een noemenswaardig prijsverschil lijkt me zo. Er is veel veranderd in de afgelopen paar maanden ;)

Jordy van Buel
27-04-2009, 15:01
Leuk interview weer (y) Je collectie en opstelling is echt schitterend!

Oudlid_X5
27-04-2009, 15:06
Moet zeggen één van leukste interviews die ik tot nu toe gelezen heb. Je hebt het écht met plezier geschreven. (y)

Ik zag trouwens dat we in hetzelfde jaar geboren zijn. 8-)

Op die eerste foto is dat Pompoko..? Dat kan echt niet meer. :mrgreen:

Juliette lewis en zingen..? Ik wist van niets kan ze het een beetje..?

Coen P.
27-04-2009, 15:23
Tof met die foto's!

Bettina
27-04-2009, 15:25
Leuke foto's!

Ik vind Totoro ook heel leuk :) en de film is geweldig!

Seus
27-04-2009, 16:12
Leuke foto's inderdaad. Mooi opgeruimde kamer heb je, voor een student :-P (ook al is het bij je ouders thuis). En de dvd-collectie is strak neergezet (y) .

Je vriendin komt uit Landgraaf, heeft zij misschien les gehad op het Eijkhagen College (middelbaar onderwijs)?

Lex v/d Moolen
27-04-2009, 16:37
Leuk samengesteld zo met de foto's. Blijft toch elke keer boeiend wat iedereen te antwoorden heeft op dezelfde vragen. :)

Samantha
27-04-2009, 17:35
Je vriendin komt uit Landgraaf, heeft zij misschien les gehad op het Eijkhagen College (middelbaar onderwijs)?

Hey, ja ik heb op eijkhagen gezeten ;)

Hayko de Boer
27-04-2009, 17:37
Grappig dat je met een paar foto's toch een heel ander beeld krijgt van leden die (net als ikzelf) geen avatar geplaatst hebben. Zelf over een paar weken aan de beurt, ook maar eens een foto er op gooien.

Al is het waar wat Lex zegt, je krijgt toch bij iedereen een heel andere invulling... dat is het grappige aan de interviews.

Ik deel trouwens je mening over de soundtrack van Walk The Line... er is maar 1 Cash, maar de zangpartij die Phoenix neerlegt op deze tracks is van grote klasse, waarbij vooral door het tempo in sommige nummers het iets krachtiger klinkt. Vooral bij Get Rhytm en Cocaine Blues. Maar in de opnames van Cash zelf zit ook veel verschil. De 2 gevangenis concerten blijven aanraders.

Angels vs demons
27-04-2009, 22:23
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!
aangezien het een persoonlijk interview is, vond ik het dus ook wel toepasselijk om ook wat persoonlijke fotos te plaatsen! een succes dus :)




Wat betreft je vraag over animaties in live-action film, Kill Bill schiet me zo te binnen.

En over blu-ray, Big Fish is niet zo duur! En UK blu-rays, ook van Disney/Pixar (echt wat voor jouw als ik zo lees), zijn nog maar zo'n 10 euro per stuk. Niet meer een noemenswaardig prijsverschil lijkt me zo. Er is veel veranderd in de afgelopen paar maanden ;)

Die Uk disney blu-rays, zijn die dan wel met NL subs? waarschijnlijk niet he?
als dit wel het geval is, moet ik toch maar weer eens wat gaan bestellen!
Zo niet.. jammer wil wel alle disneys NL subbed/ NL gesproken hebben!
uit nostalgisch en toekomstig punt ;)



Ik zag trouwens dat we in hetzelfde jaar geboren zijn. 8-)
Op die eerste foto is dat Pompoko..? Dat kan echt niet meer. :mrgreen:
Juliette lewis en zingen..? Ik wist van niets kan ze het een beetje..?

Haha 85.. wonder jaar!
- Abonneetelevisiezender FilmNet (http://nl.wikipedia.org/wiki/FilmNet) wordt opgericht.
- Best verkochte album in nedarland Bruce Springsteen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Bruce_Springsteen) - Born in the U.S.A.
- The computer game Tetris (http://en.wikipedia.org/wiki/Tetris) is released.
- Release van back to the future (niet mijn film)
- Coca-Cola (http://en.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola) changes its formula and releases New Coke (http://en.wikipedia.org/wiki/New_Coke). (The response is overwhelmingly negative, and the original formula is back on the market in less than 3 months.
- The main ship wreck (http://en.wikipedia.org/wiki/Ship_wreck) site of the Spanish (http://en.wikipedia.org/wiki/Spain) galleon (http://en.wikipedia.org/wiki/Galleon) Nuestra Señora de Atocha (http://en.wikipedia.org/wiki/Nuestra_Se%C3%B1ora_de_Atocha) (which sank in 1622 (http://en.wikipedia.org/wiki/1622)) is found 40 miles off the coast of Key West, Florida (http://en.wikipedia.org/wiki/Key_West,_Florida) by treasure hunters who begin to excavate $400 million in coins (http://en.wikipedia.org/wiki/Coin) and silver (http://en.wikipedia.org/wiki/Silver).
- Commodore (http://en.wikipedia.org/wiki/Commodore_International) launches the Amiga (http://en.wikipedia.org/wiki/Amiga) personal computer (http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_computer)
- Richard Ramirez (http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Ramirez), the serial killer known as the Night Stalker, is captured in Los Angeles (http://en.wikipedia.org/wiki/Los_Angeles).
- The Nintendo Entertainment System (http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_Entertainment_System) is released in U.S. stores.

maar ondanks je film kennis moet ik je toch corrigeren verhoeven ;)
het is niet pompoko maar totoro! haha maar inderdaad voor knuffel beesten ben ik echt te oud.. maar gelukkig dient deze alleen als decoratie haha! (je moest eens weten wat ik ervoor betaald heb! :oops:)

En voor mensen die Juliette lewis eens willen horen zingen:
Ik vind het echt heel gaaf! Vooral met de liveshow! Juliette is zo lekker brutaal, maar ergens toch weer heel charmant ofzo haha
http://www.myspace.com/julietteandthelicks


Grappig dat je met een paar foto's toch een heel ander beeld krijgt van leden die (net als ikzelf) geen avatar geplaatst hebben. Zelf over een paar weken aan de beurt, ook maar eens een foto er op gooien.

Ik deel trouwens je mening over de soundtrack van Walk The Line... er is maar 1 Cash, maar de zangpartij die Phoenix neerlegt op deze tracks is van grote klasse, waarbij vooral door het tempo in sommige nummers het iets krachtiger klinkt. Vooral bij Get Rhytm en Cocaine Blues. Maar in de opnames van Cash zelf zit ook veel verschil. De 2 gevangenis concerten blijven aanraders.

Haha mijn avatar word steeds geweigerd.. dus dan maar zo! ;)
haha wat voor beeld had je dan van me? ;)

Patrick van den Hul
27-04-2009, 22:59
Die Uk disney blu-rays, zijn die dan wel met NL subs? waarschijnlijk niet he?
als dit wel het geval is, moet ik toch maar weer eens wat gaan bestellen!
Zo niet.. jammer wil wel alle disneys NL subbed/ NL gesproken hebben!
uit nostalgisch en toekomstig punt ;)

Sommigen volgensmij wel, soms zelfs met NL audio. Zie ook het blu-ray subforum.

Dennis Oosterhuis
28-04-2009, 06:29
Ik had Juliette Lewis vorig jaar op het Bevrijdingsfestival met haar band aan het werk gezien, ze was inderdaad zeker niet slecht. Een pittig vrouwtje...

Leuk interview, Rob! (y)

Stephan Nobelen
29-04-2009, 16:59
Leuk interview!

Patrick van den Hul
30-04-2009, 20:05
Bedankt voor de tip met betrekking tot de OST van Juno, echt helemaal geweldig! (y)(y)(y)

-Jaap-
30-04-2009, 20:16
Ach, hou op, dat openingsliedje zit nog steeds in mijn hoofd!:evil: :mrgreen:

Angels vs demons
01-05-2009, 10:18
Bedankt voor de tip met betrekking tot de OST van Juno, echt helemaal geweldig! (y)(y)(y)

graag gedaan ;)
denk dat tree hugger en anyone else but you favoriet zijn hier :)

Patrick van den Hul
01-05-2009, 11:09
graag gedaan ;)
denk dat tree hugger en anyone else but you favoriet zijn hier :)

Same here :)