PDA

Bekijk de volledige versie : BOL Fox-actie



HUYG
05-05-2009, 02:23
Tot en met 31 mei bij BOL 3 halen 2 betalen (of 6 halen 4 betalen of 9 halen 6 betalen) mbt. aantal Fox-titels. Valt wel iets leuks uit te halen maar prijzen zijn laatst wel hoger geworden ! B.v. Patton is nu 5 euro duurder dan twee weken terug. Invoeren couponcode werkte bij mij ook niet vlekkeloos.

MegaJ
05-05-2009, 10:57
Heb je een linkje, ik kan de actie niet terug vinden bij bol?

Alvast bedankt.

EDIT: sorry vind het nu 2 seconde later haha

http://www.bol.com/nl/l/dvd/bluray-fox-3voor2/N/3133+5260+1283+1285+4294895979+7373+4291483672/sort/bestverkocht_41/index.html

Patrick van den Hul
06-05-2009, 11:37
In reactie op de verwijderde berichten:

We doen het niet om jullie te pesten hoor, het is om deze fora overzichtelijk te houden. Commentaar op het prijsniveau voegt niets toe aan de overzichtelijkheid.
Als je dat toch wilt doen, is hier alle ruimte voor in het topic over de winkel.

Discussie over dit beleid graag in op-/aanmerkingen of via PM.

Ralph71
06-05-2009, 12:14
In reactie op de verwijderde berichten:

We doen het niet om jullie te pesten hoor, het is om deze fora overzichtelijk te houden. Commentaar op het prijsniveau voegt niets toe aan de overzichtelijkheid.
Als je dat toch wilt doen, is hier alle ruimte voor in het topic over de winkel.

Discussie over dit beleid graag in op-/aanmerkingen of via PM.

Voor mij is het klaar, ik reageer niet meer inhoudelijk op aanbiedingen. Bij de crew is overzichtelijkheid toch belangrijker dan inhoud. Zal gek zijn om nog advies/mening te geven... :-(

Lang leve het overzichtelijke monddode forum!

Patrick van den Hul
06-05-2009, 15:42
Voor mij is het klaar, ik reageer niet meer inhoudelijk op aanbiedingen. Bij de crew is overzichtelijkheid toch belangrijker dan inhoud. Zal gek zijn om nog advies/mening te geven... :-(

Lang leve het overzichtelijke monddode forum!

Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen? Overal op dit forum mag vrij gediscussieerd worden (mits niet beledigend oid), alleen hier gelden strengere regels. Doordat daarover telkens weer discussie ontstaat, worden de topics alsnog vervuild.

Ralfers
06-05-2009, 18:36
Ook ik ben van mening dat de regels soms wel TE streng toegepast worden. Een reactie ergens op geven.. moet je eerst het juiste topic gaan vinden, eventuele quotes eerst gaan zitten kopieren, etc.. Ja, dan is voor mij de lol van een forum ook snel weg. Als er discussie is over een actie, is het toch gewoon on-topic??

En als het steeds weer gebeurt, en de discussie erover begint steeds weer, dan is dat toch ook een teken voor jullie dat er ergens iets niet klopt met hoe jullie de regels soms toepassen? Magoed, mijn visie :p

Ralph71
06-05-2009, 18:48
Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen? Overal op dit forum mag vrij gediscussieerd worden (mits niet beledigend oid), alleen hier gelden strengere regels. Doordat daarover telkens weer discussie ontstaat, worden de topics alsnog vervuild.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Internetforum

"Een internetforum of discussieforum (meestal gewoon: forum; meervoud: fora of forums) bestaat uit digitale publieke discussie-pagina's op het Wereldwijde web.

Een forum heeft over het algemeen een hoofdpagina. Op ingedeelde onderwerpen kan vrijwel iedereen reageren per formulier. Er kunnen nieuwe onderwerpen aangedragen worden of er wordt een oplossing gevraagd voor een specifiek probleem. De onderwerpen en het niveau van de discussie kunnen sterk variëren."


Welk deel van de bedoeling van een forum is de crew nou niet duidelijk? Begrijpen jullie zelf wel waar een forum voor dient???

Ludo Keeris
06-05-2009, 21:15
http://nl.wikipedia.org/wiki/Internetforum

"Een internetforum of discussieforum (meestal gewoon: forum; meervoud: fora of forums) bestaat uit digitale publieke discussie-pagina's op het Wereldwijde web.

Een forum heeft over het algemeen een hoofdpagina. Op ingedeelde onderwerpen kan vrijwel iedereen reageren per formulier. Er kunnen nieuwe onderwerpen aangedragen worden of er wordt een oplossing gevraagd voor een specifiek probleem. De onderwerpen en het niveau van de discussie kunnen sterk variëren."


Welk deel van de bedoeling van een forum is de crew nou niet duidelijk? Begrijpen jullie zelf wel waar een forum voor dient???

En welk deel van het antwoord van Patrick begrijp jij niet?
Overal op het forum mag je discussiëren over wat je wilt (zoals in jouw Wikipediabeschrijving staat), zolang je maar respect voor elkaar hebt. Alleen in de pricewatch zijn we strikter, mede op verzoek van (veel) medeforummers. Heel veel mensen vinden het strontvervelend als ze weer een update van een titel zien en ze lezen alleen maar "Deze ga ik halen" of "Dit is niet interessant". Daarom halen wij die weg.
Opmerkingen over een titel die wél zinvol zijn (zoals "hier zit geen Nederlandse ondertiteling bij") worden niet verwijderd. Om inhoudelijk over een film of DVD te discussiëren zijn andere plekken op dit forum. Een pricewatch is uitsluitend bedoeld voor, zoals de naam al zegt, prijzen van DVD/BR/Hardware, al naargelang de afdeling.
Wat valt hier nou zo moeilijk aan te begrijpen?

Corneelh
06-05-2009, 21:57
Als ik het me goed kan herinneren stond hier een opmerking over het verhogen van de blu-ray prijs van Home Alone met € 10,- naar € 24,99. Dit is een handig weetje voor mensen die van deze actie gebruik willen maken, aangezien dat dus geen voordeel opeleverd t.o.v. de oude prijs. Vraag me dan ook af waarom dat zo nodig verwijderd moet worden.

Ralph71
06-05-2009, 22:49
Als ik het me goed kan herinneren stond hier een opmerking over het verhogen van de blu-ray prijs van Home Alone met € 10,- naar € 24,99. Dit is een handig weetje voor mensen die van deze actie gebruik willen maken, aangezien dat dus geen voordeel opeleverd t.o.v. de oude prijs. Vraag me dan ook af waarom dat zo nodig verwijderd moet worden.

Daarnaast stond er vermeld dat veel titels aanzienlijk goedkoper bij Amazon.co.uk verkrijgbaar zijn (met Nederlandse ondertiteling). Ook dit heeft geen meerwaarde volgens de wijze heren. Aangezien het onderwerp "BOL Fox-actie" is, mogen medeforummers hier dus niet geïnformeerd worden dat ze beter elders kunnen kopen... :-(


En welk deel van het antwoord van Patrick begrijp jij niet?

Opmerkingen over een titel die wél zinvol zijn (zoals "hier zit geen Nederlandse ondertiteling bij") worden niet verwijderd.

Bovenstaande begrijp ik inderdaad niet. Gezien de reactie van de crew zal ik wel de enige zijn.

Smooth-J
07-05-2009, 07:11
En welk deel van het antwoord van Patrick begrijp jij niet?
Overal op het forum mag je discussiëren over wat je wilt (zoals in jouw Wikipediabeschrijving staat), zolang je maar respect voor elkaar hebt. Alleen in de pricewatch zijn we strikter, mede op verzoek van (veel) medeforummers. Heel veel mensen vinden het strontvervelend als ze weer een update van een titel zien en ze lezen alleen maar "Deze ga ik halen" of "Dit is niet interessant". Daarom halen wij die weg.
Opmerkingen over een titel die wél zinvol zijn (zoals "hier zit geen Nederlandse ondertiteling bij") worden niet verwijderd. Om inhoudelijk over een film of DVD te discussiëren zijn andere plekken op dit forum. Een pricewatch is uitsluitend bedoeld voor, zoals de naam al zegt, prijzen van DVD/BR/Hardware, al naargelang de afdeling.
Wat valt hier nou zo moeilijk aan te begrijpen?

Ik snap hem heel goed.
Maar je hebt het over de pricewatch gedeelte. Maar dit topic staat niet in de pricewatch gedeelte. Dus zoals je zelf zegt: waarom wordt er in dit topic dan strenger (en naar mijn mening, gingen er maar 3 opmerkingen hierover) gecontroleerd?