PDA

Bekijk de volledige versie : waarom niet een Philips



rink
13-07-2002, 09:28
Beste lezers,

Ik wil graag hier van iedereen die maar wat kwijt wil of problemen heeft gehad zijn of haar reactie daarvan.

Ik wil dit graag straks uitprinten en geven aan de vertegenwoordiger van Philips.Om te kijken of ze er ook eens wat mee gaan doen als er veel problemen zijn.
Want 1 ding weet ik wel ze zijn er vast niet happig op als er op internet slecht over Philips gepraat wordt.
Ik zal met mijn probleem beginnen en hopelijk volgen er nog meer.


Rink

rink
13-07-2002, 09:31
Beste lezers,

Ik wil graag hier van iedereen die maar wat kwijt wil of problemen heeft gehad zijn of haar reactie daarvan.

Ik wil dit graag straks uitprinten en geven aan de vertegenwoordiger van Philips.Om te kijken of ze er ook eens wat mee gaan doen als er veel problemen zijn.
Want 1 ding weet ik wel ze zijn er vast niet happig op als er op internet slecht over Philips gepraat wordt.
Ik zal met mijn probleem beginnen en hopelijk volgen er nog meer.


Rink


Hallo allemaal

Mijn dvd speler is kapot gegaan na net 1 jaar
wie heeft de zelfde problemen gehad met dit apparaat

Op een gegeven moment blijft het beeld stil staan en loopt de teller alle chapters af en daarna geeft hij diskfout.
dit doet hij bij elke dvd.


Rink

Hanna
13-07-2002, 12:39
sorry, maar ik ben over het algemeen heel tevreden over philips.
mijn:
- televisie
- stereo
- dvd
- discman
- walkman
- videorecorder
- en mijn eerste mobiel
waren van philips; nog nooit problemen mee gehad. ik zweer bij philips.. volgens mij is jouw probleem incidenteel en ik vind het niet eerlijk om in deze thread philips zwart te maken.
btw: het zal denk ik philips anus oxyderen of jij nou wel of niet philips zwart maakt op het net...:rolleyes:

groetjesss :)

upje
14-07-2002, 09:33
Tja, hier ook een tevreden Philips-klant. Overigens ben ik ook tevreden klant van NAD, Pioneer, Canon en verzin zo nog maar 30 merken.

Het zal best zo zijn dat sommige merken misschien wat vaker terugmoeten naar de fabrikant/reparateur, maar of dat nou bij Philips meer is dan bij anderen? Ik weet het niet hoor..

En als je niet tevreden bent dan ga je toch naar de winkelier waar je je spullen hebt gekocht. Als je er dan nog niet uit bent dan kan je naar de fabrikant (Philips in jouw geval). Ben je er dan nog niet uit dan kan je eens serieus gaan klagen, maar of dit soort threads nou gaan helpen.... Het zal ze een zorg zijn bij Philips, en terecht.

Jaak
14-07-2002, 09:57
Zelf ben ik ook een ontzettend tevreden Philips gebruiker.
(2 tv's, 2 dvd's, autoradio/cd, cd writer, waterkoker:D :D )

Ik werk in een audio/video zaak en heb zeker niet de indruk dat er een bepaald merk echt bovenuit steekt wat het aantal defecten betreft.

Natuurlijk gaat er wel eens wat kapot, dat is nu eenmaal zo.
Je kan pas de echte service van een merk ondervinden als je met een probleemtoestel (bvb verschillende keren hersteld en nog niet ok) te maken krijgt. Omruilen is dan een optie en wat Philips betreft valt dat nog reuze mee.

Wat defecten betreft net buiten de garantieperiode, dat hangt echt af van de goodwill van de hersteldienst . Er moet natuurlijk ergens een lijn getrokken worden maar voor een toestel dat bvb. pas enkele dagen uit garantieperiode is zou een uitzondering gemaakt moeten kunnen worden.

Jaak

Anonymous
14-07-2002, 11:16
Hoort deze thread niet thuis bij hardware ?

Maar in ieder geval wel goed idee, ik heb 2 jaar geleden een
speler gekocht van Philips, oud model de 750, die na regio vrij
maken door de officiele dealer, compleet over z'n nek ging
waarbij de software compleet is vervangen en nu weer na
+/- een jaar kuren vertoond.Sowieso de verhalen die ik hoor
op m'n werk en dingen hoor van de klanten is dat Philips
over het algemeen de laatste tijd flink het vertrouwen van
de consument is verloren.Mensen kiezen tegenwoordig
toch liever voor merken zoals Panasonic, Pioneer (DVD Spelers)
en JVC.

rink
14-07-2002, 11:26
Dit is ook niet zozeer een thread om Philips aftezeiken maar wel om mijn gelijk te halen.
Want ik mag toch aannemen dat als ik een dure matchline dvd speler koop dat ik ook wel die garantie mag verwachten dat dat ding niet na 14 maanden kapot mag gaan.
anders had ik wel een dvd speler gekocht van een 179 eurotjes ofzo.

Anonymous
14-07-2002, 11:31
Dit is ook niet zozeer een thread om Philips aftezeiken maar wel om mijn gelijk te halen.


Je heb groot gelijk.En je mag ze zelfs van mij afzeiken want ze
verdienen het een keer goed om op hun *piep* te gaan ;)

Nathan Strik
14-07-2002, 14:00
2 tot 3 jaar geleden waren de DVD-spelers van Philips echt de grootste bagger die er bestond. Vooral de laserunit vertoonde vaak kuren.
De nieuwere modellen van Philips hebben echter veel van deze fouten eruit gehaald en ik hoor dan ook bijna nooit klachten meer over Philips.

M Balje
14-07-2002, 14:23
Ik heb toen die tijd (Oktober 2000)voor fl. 149,00 extra garantie genomen op mijn dvd speler.(ook van Philips)
Dus de mijnen is 5 jaar verzekerd ipv van 1 jaar.

Op mijn tv en video (ook Philips)heb ik 4 jaar garantie zitten ipv 1 jaar. voor fl. 158,00 samen.

Op die manier kan je voorkomen dat je in de penarie komt na 1 of 2 jaar.

Anonymous
14-07-2002, 17:26
2 tot 3 jaar geleden waren de DVD-spelers van Philips echt de grootste bagger die er bestond. Vooral de laserunit vertoonde vaak kuren.
De nieuwere modellen van Philips hebben echter veel van deze fouten eruit gehaald en ik hoor dan ook bijna nooit klachten meer over Philips.

Moet ik je toch helaas teleurstellen maar als ik de exacte
aantallen gaat vertellen van de hoeveelheid Philips DVD
spelers die retour komen met software problemen valt
je kaak op de grond :D Maar voor de duidelijkheid, dan
worden deze apparaten ook wel het meeste verkocht.