PDA

Bekijk de volledige versie : FreeRecordShop Blu-ray Club



Aruba75
25-05-2009, 10:42
Bij freerecordshop.nl kun je je nu aanmelden voor een "blu-ray club".
Dit zou in de toekomst tot maandelijkse aanbiedingen en kortingen leiden...
Wat dit dus allemaal verder gaat betekenen, weet ik nog niet.
En of het alleen voor de webshop of ook voor de winkels gaat gelden, weet ik ook nog niet.
In ieder geval aanmelden kan via onderstaande link:

http://www.freerecordshop.nl/acties/blurayclub

Rawbz
25-05-2009, 14:47
Ik heb me gister ook aangemeld. Tot nu toe heeft het één e-mailtje opgeleverd.

"Dank je voor je registratie.
We zullen op korte termijn contact met je opnemen hoe je kunt profiteren van de korting op blu-ray via Free Record Shop.

Klik hier om onze meest recente blu-ray acties te bekijken."

Rawbz
26-06-2009, 16:34
Nu voor de leden van de Blu-ray club bij Freerecordshop.nl, 20% korting op Disney Blu-rays. Jammer genoeg nog steeds niet in de buurt van o.a Play.com prijzen.

Ralph71
26-06-2009, 19:38
In dezelfde mail staat ook vermeld dat er binnenkort weer een 3=2 actie komt.

*TIMMIE*
08-09-2009, 07:53
Je zou een pasje moeten krijgen, waarmee je tot het einde van het jaar 10% krijgt. Ik heb echter totaal nog niets gehoord van FRS. Anderen met meer geluk?

Paul Hoeks
08-09-2009, 09:58
Je zou een pasje moeten krijgen, waarmee je tot het einde van het jaar 10% krijgt. Ik heb echter totaal nog niets gehoord van FRS. Anderen met meer geluk?

Ik heb inderdaad ook nog niks gehoord verder. Je kunt wel op de site bestellen, en dan krijg je bij het afrekenen 10% korting.

Peter van santbrink
08-09-2009, 10:12
10 % korting is natuurlijk lachwekkend; moeten gewoon de 3=2 actie terugbrengen en dan voor hete hele assortiment (en zelfs dan zijn de prijzen nog hoog maar b.v. RCV titels worden dan interessant)

Bjorn024
08-09-2009, 12:40
.

Paul Hoeks
22-09-2009, 10:38
In combinatie met de 10% korting via de blu ray club en addiscount kun je blurays bestellen van 29.99 voor 20.25. En van 24.99 voor 16.90. Je moet dan bij addiscount 7 minuten lang reclamefilmpjes kijken en dan 2 vragen per filmpje beantwoorden. Je krijgt dan een code die je in kunt vullen op de site van de Free Record Shop. Ik heb zo al 11 titels besteld, ook een paar via pre-order.

Albert Kostwinder
22-09-2009, 13:07
Pff, reclame kijken en codes invullen om "korting" te krijgen....het moet niet gekker worden.....

wimv
22-09-2009, 14:09
Pff, reclame kijken en codes invullen om "korting" te krijgen....het moet niet gekker worden.....

Die vragen zijn echt simpel als je een beetje goed oplet. Op zich is het weinig moeite om 7 minuten te kijken en wat vragen te beantwoorden. Mogen ze van mij bij veel meer webwinkels aanbieden.

Paul Hoeks
22-09-2009, 14:23
Die vragen zijn echt simpel als je een beetje goed oplet. Op zich is het weinig moeite om 7 minuten te kijken en wat vragen te beantwoorden. Mogen ze van mij bij veel meer webwinkels aanbieden.

Bovendien kun je iedere keer dezelfde comercials kiezen. Heb nu 13 discs besteld voor 244 euro, waarvoor ik normaal 360 voor zou betalen bij de FRS.

Albert Kostwinder
22-09-2009, 15:36
Die vragen zijn echt simpel als je een beetje goed oplet. Op zich is het weinig moeite om 7 minuten te kijken en wat vragen te beantwoorden. Mogen ze van mij bij veel meer webwinkels aanbieden.

Daar gaat het mij niet om. Verbaas mij gewoon dat je 7 minuten reclame nota bene wilt gaan kijken op wat korting. Dus als je 10x iets afzonderlijk besteld zit je 70 minuten reclame te kijken.....en waarom? zijn zat sites die net zo duur of voordeliger zijn.... :)

Hombre
29-09-2009, 14:49
Iemand vertelde mij dat er ook een kortingpas was aangekondigd in een van de nieuwsbrieven waarmee je 10% op de site en in de winkel kan krijgen.

Weet iemand daar meer van?

*TIMMIE*
29-09-2009, 15:04
Dat klopt. Die komt eraan werd mij laatst in een winkel verteld. Konden echter nog geen datum noemen.

Peter van santbrink
29-09-2009, 18:53
Iemand vertelde mij dat er ook een kortingpas was aangekondigd in een van de nieuwsbrieven waarmee je 10% op de site en in de winkel kan krijgen.

Weet iemand daar meer van?

joepie 10 % korting, ik ga voor de deur liggen (6)

Aruba75
29-09-2009, 19:16
Vandaag werd mij in een FRS-winkel verteld, dat de "Blu-ray club"-kortingspas over ongeveer 2 weken naar mij thuis zou worden verzonden.
Fijn, want dan geldt de 10% korting niet alleen meer op de site, maar ook in de winkel...

Gandalf the funny
29-09-2009, 19:21
Al weken geleden die mail gehad, maar nog steeds geen pasje......

Requiem
29-09-2009, 19:23
Heb me ooit es aangemeld, niks meer gehoord, wil ik me opnieuw registreren, en wat blijkt? nu moet je ineens een BCC kassabon hebben....dus terwijl ik in in het verleden voor een waarde van laten we zeggen 200 blu ray spelers bij FRS gekocht heb, krijg ik nu géén pasje voor die blu ray club....raar verhaal....

*TIMMIE*
30-09-2009, 06:48
Krijg je als je een blu ray in je winkelmandje legt niet automatisch 10% Requiem? Qua mailings is het rustig, maar die 10% webshopkorting gaat gewoon door.

barend
30-09-2009, 10:12
Ik heb een aantal blu rays (Canal Plus Collection) besteld toen ze nog net preorder waren voor slechts 17,99 (geen porto), nu ze voorradig zijn kosten ze 19,99.
Misschien een tip om vaker te preorderen?

Hombre
30-09-2009, 11:33
Heb me ooit es aangemeld, niks meer gehoord, wil ik me opnieuw registreren, en wat blijkt? nu moet je ineens een BCC kassabon hebben....dus terwijl ik in in het verleden voor een waarde van laten we zeggen 200 blu ray spelers bij FRS gekocht heb, krijg ik nu géén pasje voor die blu ray club....raar verhaal....

??????

Is het nu een gewone korting pas of een BCC/FRS pas.

Ik heb me toe aangemeld bij de BD-Club en krijg de nieuwsbrief, maar hoe zite het nu precies met die pas. Was dat een apparte aanmelding?

Mark van Voorthuizen
30-09-2009, 13:00
Hier een link hoe het zit:

http://www.freerecordshop.nl/bluray

Hombre
01-10-2009, 21:13
Hier een link hoe het zit:

http://www.freerecordshop.nl/bluray

Mark, thanx.

Aan deze koppelverkoop heb je dus niets aan als gewone koper.

Ik had gehoopt dat het meer als z'n Metro kaart is die je bij Van Leest kan gebruiken,

Drikus
08-10-2009, 18:13
Ik heb mij ook zojuist aangemeld bij de bluray club. Het mooiste is nog dat ik nooit iets besteld heb bij de BCC...

Ik ben er met mijn EP (Electronic Partner) bon, ook ingekomen(y) (y)

leungep
08-10-2009, 20:34
Klopt, had ik ook! Ik heb mij kunnen aanmelden met een willekeurige kassabon van de free zelf. Gewoon paar cijfers invullen en geaccepteerd! :-P

Rick Lanting
13-10-2009, 08:55
Ik heb een half jaar geleden een Blu-ray speler bij de BCC gekocht, maar nu kan ik de kassabon nergens meer vinden. En ik weet waarom... destijds was er een actie dat je bij aanschaf van een Sony S350/550 Blu-ray speler de trilogie van The Bourne gratis erbij kreeg. Daarvoor moest je wel je originele kassabon opsturen. Blijkbaar vergeten om een kopie voor mezelf te maken, maar ik heb vijf willekeurige cijfers ingevoerd en dat werkt blijkbaar ook:


Beste R.,

Dank je voor je inschrijving voor de Blu-ray Club. Met de aankoop van je Blu-ray speler bij BCC gaat de wereld van Blu-ray voor je open.

Door je lidmaatschap van de Blu-ray Club ontvang je per direct 10% korting op al je Blu-ray aankopen via www.freerecordshop.nl!*

Daarnaast zal jouw 10% korting op Blu-ray ook gaan gelden in de Free Record Shop winkels. Om deze korting te activeren, zul je binnen enkele weken een Blu-ray Club pasje ontvangen. Met dit pasje ontvang je de 10% korting ook in alle Free Record Shop winkels.

Klik hier om naar onze webshop te gaan en direct van je korting te profiteren!

Met vriendelijke groet,

Free Record Shop
www.freerecordshop.nl

*Deze korting is geldig tot eind 2010.

Rick Lanting
15-10-2009, 06:20
Zojuist een e-mail binnengekregen van een 3=2 Blu-ray actie bij de FRS, maar helaas krijg je dan geen Blu-ray Club korting meer. Wel vreemd, want op deze manier heb je als Blu-ray Club lid geen extra voordeel ten opzichte van andere klanten.

Varg
16-10-2009, 19:04
Vandaag kreeg ik deze e-mail; :)
Beste Blu-ray Club abonnee,

Al enige tijd ben je lid van de Blu-ray Club op www.frs.nl (http://www.freerecordshop.nl/?utm_source=dedicatedmail&utm_medium=Blurayclub), waardoor je profiteert van aantrekkelijke acties en kortingen op Blu-ray Discs.

Zoals eerder gemeld hebben we binnen de Blu-ray Club een samenwerking gesloten met BCC.
Door deze samenwerking ontvang je vanaf nu tot einde van dit jaar 10% korting op al je Blu-ray aankopen, zowel online op www.frs.nl (http://www.freerecordshop.nl/?utm_source=dedicatedmail&utm_medium=Blurayclub) als in onze Free Record Shop winkels!

Voor de Free Record Shop winkels is een speciaal pasje ontwikkeld waarmee je recht hebt op de korting. Om in het bezit te komen van dit pasje willen we je vragen je adresgegevens achter te laten. Na het invullen van je gegevens krijg je het pasje binnen twee weken toegestuurd.

Thomas Gabriel
16-10-2009, 21:16
Is er ook een actie zoals deze in België ?:confused:

.:Quadran:.
16-10-2009, 23:32
Bij sommige Extrazones heb je 2 voor 30 acties met toptitels gehad (No Country For Old Men, Little Miss Sunshine,...).

Bij FRS België nog niet echt blu-ray minded heb ik de indruk.

Thomas Gabriel
17-10-2009, 11:53
Bij sommige Extrazones heb je 2 voor 30 acties met toptitels gehad (No Country For Old Men, Little Miss Sunshine,...).

Bij FRS België nog niet echt blu-ray minded heb ik de indruk.
Ja dat weet ik ook in MM en Saturn geweest die actie...

Marcel Hoeve
09-11-2009, 20:16
Zojuist een e-mail binnengekregen van een 3=2 Blu-ray actie bij de FRS, maar helaas krijg je dan geen Blu-ray Club korting meer. Wel vreemd, want op deze manier heb je als Blu-ray Club lid geen extra voordeel ten opzichte van andere klanten.

Klopt. In de begeleidende brief bij het pasje staat: "Op vertoon van je Blu-ray Club ledenpas ontvang je 10% korting op al je Blu-ray aankopen bij free record shop en frs.nl."

Vervolgens, enkele regels later: "De pas is geldig tot en met 31 december 2010 en niet geldig in combinatie met andere acties en of kortingen." :-x. Ik versta onder "al je Blu-ray aankopen" toch echt wat anders.

Met andere woorden: wat is nu eigenlijk mijn voordeel als pashouder t.o.v. zij die geen pas hebben?

Thomas Gabriel
09-11-2009, 20:39
Klopt. In de begeleidende brief bij het pasje staat: "Op vertoon van je Blu-ray Club ledenpas ontvang je 10% korting op al je Blu-ray aankopen bij free record shop en frs.nl."

Vervolgens, enkele regels later: "De pas is geldig tot en met 31 december 2010 en niet geldig in combinatie met andere acties en of kortingen." :-x. Ik versta onder "al je Blu-ray aankopen" toch echt wat anders.

Met andere woorden: wat is nu eigenlijk mijn voordeel als pashouder t.o.v. zij die geen pas hebben?
Als je je blu-rays apart koopt en niet in een actie.

Rick Lanting
10-11-2009, 06:12
Als je je blu-rays apart koopt en niet in een actie.

Precies, dat is het enige.

Maar goed, je kan alsnog tot hele leuke prijzen komen:
- 3=2 actie combineren met Addiscount
- losse Blu-ray's combineren met Addiscount én 10% Blu-ray Club

Dat laatste werkt wel aangezien Addiscount als coupon gezien wordt en je in die zin dus geen combinatiekorting hebt.

VLD_Rico
10-11-2009, 11:00
Addiscount word bij mij geblokt via internet explorer dus kan me niet registreren

Rick Lanting
10-11-2009, 11:07
Gebruik dan Google Chrome of Firefox. Ik gebruik Chrome en daar werkt het zonder problemen mee. Maar weet je zeker dat het geblokkeerd wordt en je niet gewoon Flash Player mist ofzo?

peptalk
10-11-2009, 18:05
Ik heb vorige week trouwens 2 pasjes binnen gehad, in 2 verschillende enveloppen, maar wel met hetzelfde registratienummer......
Kan nu dus ook in de winkel 10 procent korting krijgen:-)

Rick Lanting
10-11-2009, 18:06
Voor mij geldt hetzelfde, zonde van al het papier en de pasjes. Ach... nu kan ik er een weggeven, heeft ook zo zijn voordelen. ;)

VLD_Rico
10-11-2009, 19:15
Nee volgens internet explorer is dat addiscount onveilig

Rick Lanting
11-11-2009, 09:32
Nee volgens internet explorer is dat addiscount onveilig
Dus... gebruik je Firefox of Chrome. (y)

peptalk
12-11-2009, 10:19
Dus... gebruik je Firefox of Chrome. (y)

Of je verandert de beveiligingsinstellingen in IE naar een iets lager niveau, of je voegt addiscount toe aan de lijst met veilige websites.

Jos Verheij
12-11-2009, 18:36
Of beter nog: Opera. IE is sowieso een slecht idee.

Maar om ontopic te blijven:
In plaats van 10% Blu ray club korting, krijg je nu 20% Friends & Family korting, blijkbaar.

Thomas Gabriel
12-11-2009, 18:47
Inderdaad!(y) Heerlijk!

Paul Hoeks
13-11-2009, 11:10
Of beter nog: Opera. IE is sowieso een slecht idee.

Maar om ontopic te blijven:
In plaats van 10% Blu ray club korting, krijg je nu 20% Friends & Family korting, blijkbaar.

Was blijkmaar maar 1 dag. Want is nu weer voorbij. Heb er gelukkig nog van kunnen profiteren :-P. Green Mile 12 euro, Hangover, Taking of Pelham 123, Up 15 euro, Millenium 18 euro,

Jos Verheij
13-11-2009, 15:38
Inderdaad, zal wel weer een foutje bedankt zijn geweest. We zijn terug naar de standaard 10% korting helaas.

Trailer Trash
13-11-2009, 15:48
Inderdaad, zal wel weer een foutje bedankt zijn geweest. We zijn terug naar de standaard 10% korting helaas.

Het was 1 dag ter 'viering' van de nieuwe personeelskorting. Daar konden de vrienden en familie van de personeelsleden ook 1 dag gebruik van maken.
Waarschijnlijk door een foutje, want scheutig zijn ze niet met extra's gold de korting voor iedereen :)

Coen P.
21-11-2009, 19:58
ik heb een addiscount code, maar als ik hem bij de frs invoer in het veld 'coupon, waardebon of kortingsbon' krijg ik steeds een foutmelding. Wat doe ik verkeerd? (gaat om 3 blu rays in de 3 voor 2 actie waaronder 1 pre order)

Bas Reuver
21-11-2009, 20:09
Je moet hem invullen bij de checkout, daar vraagt ie specifiek om de adddiscount code.

Thomas Gabriel
21-11-2009, 20:22
Het stomme aan de addiscountcode is dat eens je hem hebt ingevoerd verplicht bent je aankoop te doen (als je nog wilt genieten van je code). Ook al heb je niet betaald en je doet je pagina dicht dan zal je code nadien niet meer geldig zijn...

ferryb86
22-11-2009, 11:26
ik heb een addiscount code, maar als ik hem bij de frs invoer in het veld 'coupon, waardebon of kortingsbon' krijg ik steeds een foutmelding. Wat doe ik verkeerd? (gaat om 3 blu rays in de 3 voor 2 actie waaronder 1 pre order)

werkte addiscount juist niet met de 3 voor 2 actie?

Rick Lanting
22-11-2009, 16:26
Wat Vilnix zegt klopt, je kan dus niet even je Addiscount code "proberen" en vervolgens besluiten deze later te gaan gebruiken. Dus ik vermoed dat dit in jouw geval ook zo is, dus gewoon even nogmaals zeven minuten reclame kijken. ;)

KingMustafa
22-11-2009, 18:04
Ik heb de laatste tijd wat Blu-ray Discs besteld i.v.m. 3=2 actie en met behulp van AddDiscount. Echter zijn nu alle reclames van mijn AddDiscount account op en binnenkort wil ik weer wat bestellen. Moet ik mijn account sluiten en een nieuwe creëren (ander naam ander e-mailadres?)? Word ik dan niet 'geband' van AddDiscount wegens 'misbruik'? Heeft iemand hier ervaring mee?

Rick Lanting
22-11-2009, 18:09
In de veelgestelde vragen staat daar niks over, maar wel dat je met meerdere gezinsleden niet één account hoeft te delen, maar het beter is om verschillende accounts te gebruiken.

Dus ik denk dat het weinig kwaad kan om een tweede account aan te maken. Ik denk wel dat je e-mailadres anders moet zijn, anders zal het sowieso niet werken.

leungep
16-04-2010, 20:04
Volgens mij kun je bij FRS niet meer met addiscount een korting bij elkaar verdienen. Was eerst 25%, later 10% en nu niks meer.... :???:

reusla
16-04-2010, 21:20
Dan zijn ze in elk geval een klant kwijt. Met die Addiscount kon je samen met de 10% korting van de Blu-ray club nog wel eens een leuk prijsje voor een Blu-ray bepalen.
Zonder die Addiscount prijzen ze zich dus heel makkelijk uit de markt....

Marcel Hoeve
07-11-2010, 13:12
Kennelijk gaat Free Record Shop ook in 2011 door met de 10% korting-actie voor Blu-ray Club-leden.
Zie hier (http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewContent-DisplayFull?Folder=usergroups&SelectTemplate=blurayactie&utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=FRSNL_2010_week44_Bluray_10p_k)

Niet duidelijk is of bestaande leden hun lidmaatschap moeten verlengen of dat dit automatisch doorloopt.

MvdS
07-11-2010, 17:51
Kennelijk gaat Free Record Shop ook in 2011 door met de 10% korting-actie voor Blu-ray Club-leden.
Zie hier (http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewContent-DisplayFull?Folder=usergroups&SelectTemplate=blurayactie&utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=FRSNL_2010_week44_Bluray_10p_k)

Niet duidelijk is of bestaande leden hun lidmaatschap moeten verlengen of dat dit automatisch doorloopt.
Maar, alleen toch maar voor internet?
Niet meer de 10% in de winkels.

Marcel Hoeve
07-11-2010, 19:30
Dat zou wel heel vreemd zijn. Ik zie - zakelijk gezien - geen verschil in bestellen (met korting) via internet en in de winkel ophalen of direct in de winkel kopen en bij de kassa korting krijgen. Bovendien: ik zou juist (potentiële) klanten met zo'n kortingkaart naar mijn winkel proberen te lokken in de hoop dat ze nog wat meer dingen kopen.

Hombre
09-11-2010, 07:10
De FRS / BCC Blu-ray pas is wel in de winkel geldig..

MvdS
09-11-2010, 07:45
De FRS / BCC Blu-ray pas is wel in de winkel geldig..Staat echt duidelijk alleen geldig in onze webshop...

"Wordt nu lid van de freerecordshop.nl Blu-ray Club!
Heb jij een Blu-ray speler, PlayStation 3 of Blu-ray Home Cinema Set vul dan hiernaast je gegevens in en je wordt automatisch lid van de Blu-ray Club.

Na aanmelding is je lidmaatschap direct geactiveerd. Leden van de Blu-ray Club ontvangen tot eind 2011 op hun Blu-ray aankopen op freerecordshop.nl standaard 10% korting op Blu-ray discs!

Let op! De korting is alleen geldig in onze webshop en niet in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen."

Marcel Hoeve
08-01-2011, 11:08
Van Free Record Shop onderstaand bericht ontvangen:

Enige tijd geleden heb je je ingeschreven voor de BCC en Free Record Shop Blu-ray Club. Door je inschrijving ontvang je in de winkels én in de webwinkel van Free Record Shop 10% korting op Blu-ray Discs. Deze samenwerking loopt tot en met 31 december 2010. De Blu-ray Club zal in deze vorm per 31 december 2010 eindigen.

De korting van 10% op Blu-ray Discs in onze winkels vervalt per die datum.
Per 1 januari 2011 ontvang je nog wel 10% korting op je Blu-ray aankopen via freerecordshop.nl.
Jij hoeft niets te doen om in onze webwinkel te blijven profiteren van de korting.

Je online profiel van 10% korting op Blu-ray Discs in de webshop van Free Record Shop wordt automatisch verlengd tot en met 31 januari 2011!

Op 1 februari 2011 zullen bij Free Record Shop de Blu-ray weken beginnen. Op dat moment zullen we je uiteraard ook informeren over de verdere vorm van de Blu-ray Club voor 2011 in onze winkels en online.

Met vriendelijke groet,
Free Record Shop