PDA

Bekijk de volledige versie : Regels 'Pricewatch Forum'



Eric van Ballegoie
14-09-2001, 14:51
Omdat gebleken is dat er behoefte is aan een forum waar mensen koopjes met elkaar kunnen delen openen we bij deze dit subforum.

Om het systeem te laten werken moeten we ons wel aan een aantal regels houden, anders wordt het een chaos:

-Post als onderwerp ALLEEN DE TITEL van de DVD (b.v 'Stargate Director's Cut') en niet de prijs van de titel.

Vermeld BINNEN het bericht:

- de aanbiedingsprijs (incl BTW)
- de winkel waarbij de aanbieding geldt
- indien mogelijk de looptijd van de aanbieding

Wanneer iemand anders dezelfde titels ergens anders ook in de aanbieding heeft gezien kan er gereageert worden binnen de originele thread.

Veel plezier!

(Disney)Tom Houben
14-09-2001, 15:25
Omdat gebleken is dat er behoefte is aan een forum waar mensen koopjes met elkaar kunnen delen openen we bij deze dit subforum.



Sjiek! Dit is echt een goed idee zeg!!!

Louis-Paul Linssen
14-09-2001, 18:23
Misschien een idee om euro prijzen er bij te vermelden?
Ik weet niet hoe groot de belgische populatie hier is, voor hen zou het een stuk makkelijker zijn.
En over enkele maanden zal de euro toch volledig ingeburgerd zijn en hebben we alvast overal euro prijzen van.

Alex van den Berg
14-09-2001, 19:21
belgische populatie hier

1 euro = 2,20371 gulden

Bob
14-09-2001, 22:17
1 euro = BEF 40.3399

Alex van den Berg
15-09-2001, 01:34
Goed initiatief hoor!!
Helemaal mooi zou het zijn wanneer de Threads in deze afdeling gealfabetiseerd zichtbaar zouden worden.

Alexander de Mol
15-09-2001, 13:49
Graag gedaan! ;)

Alfabetisch sorteren...hmm..wellicht als je dat per user kunt definieren. Anders moet je het niet doen denk ik. Op de huidige manier krijg je immers altijd de actuele DVD prijzen/acties als eerste op je scherm. Indien je een specifieke titel zoekt laat je gewoon de zoekfunctie erop los.

Alexander
(tevreden dat de Pricewatch een feit is op dvd.nl !)

Alex van den Berg
15-09-2001, 17:44
Op de huidige manier krijg je immers altijd de actuele DVD prijzen/acties als eerste op je scherm.

Aktuele prijzen.... Hmmm... Zo had ik er nog niet bij stil gestaan... Vergeet dat alfabetiseren maar weer... :)

Goh... Ontdek ik net dat je kunt sorteren door op de header van een kolom te klikken... :)
Goedemorgen! :D

Fred van Putten
18-09-2001, 17:36
Misschien om verwarring te voorkomen over welke versie DVD zo voordelig is, is het misschien handig om de unieke EAN code van de desbetreffende DVD te vermelden.

Fred van Putten
18-09-2001, 17:39
Wanneer de EAN code is vermeld kun je in programma's zoals DVD Profiler meer gegevens over de kwaliteit (DTS, Beeldformaat, etc.) van de DVD achterhalen.

Remco de Swart
18-09-2001, 23:10
-Post als onderwerp ALLEEN DE TITEL van de DVD (b.v 'Stargate Director's Cut') en niet de prijs van de titel.



En als ik nu een aanbieding tegenkom met dertig verschillende titels. Moet ik dan dertig verschillende Threads maken? Dit lijkt mij erg onoverzichtelijk en aanzienlijk veel werk. Als je de volgende link volgt zie je wat ik bedoel en hoe ik het nu opgelost heb. http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=872

Alex van den Berg
19-09-2001, 01:21
Moet ik dan dertig verschillende Threads maken? Dit lijkt mij erg onoverzichtelijk en aanzienlijk veel werk.
Op zich vind ik niet dat je het verkeerd opgelost hebt, maar ik denk dat de meeste mensen toch zoeken op een titel en niet op een maatschappij.
Allemaal aparte titels maakt het juist overzichtelijk (is n.l. op alfabet te sorteren), en ik zie meteen of een bepaalde film bij de Hema goedkoper is of bij EzyDVD... en da's tenslotte het doel van deze threat :)
Ja... het is wat werk, maar je bent niet verplicht om de door jou gevonden aanbiedingen te noemen hoor :D

Laten we in ieder geval afspreken dat het niet noemen van een regio betekent dat het om een Regio-2 of Regio-0 versie gaat.
Alle andere regio's dus wel noemen... lijkt mij...

Iedereen het daarmee eens? :)

Alexander de Mol
19-09-2001, 09:41
Allemaal aparte titels maakt het juist overzichtelijk (is n.l. op alfabet te sorteren) <knip>... en da's tenslotte het doel van deze threat :)Helemaal eens !!
[b]Ja... het is wat werk, maar je bent niet verplicht om de door jou gevonden aanbiedingen te noemen hoor :DProbeer de meest interessante titels (en daarover valt natuurlijk ook weer te discussieren..) eruit te pikken. Doe die in een afzonderlijke thread.
Wellicht dat grote acties zoals die van play247.com, Ezydvd en een DVDBoxoffice in een aparte commerciele post geplaatst kunnen worden in bijv. 'DVD Algemeen (http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=22)'. Heren forumbeheerders?
[b]Laten we in ieder geval afspreken dat het niet noemen van een regio betekent dat het om een Regio-2 of Regio-0 versie gaat.
Alle andere regio's dus wel noemen... lijkt mij...
Iedereen het daarmee eens? :) Uiteraard spreek ik voor mezelf! ;) : Eens

Eric van Ballegoie
23-09-2001, 09:23
Laten we blijven proberen om zoveel mogelijk threads op titel aan te maken, threads met als naam 'dertig titels in de aanbieding bij Bart Smit' zijn gewoon totaal niet duidelijk. Als je ervan maakt '30 FOX titels in de aanbieding' of 'Warner Best Buy titels nog goedkoper' dan moet dat wel kunnen.

Remco de Swart
23-09-2001, 10:06
Zou het niet handig zijn als de titels automatisch op alfabetische volgorde komen te staan. Dit vergemakkelijkt het zoeken. Op dit moment groeit dit forum als een bezetene en wordt het naar mijn mening steeds onoverzichtelijker.

Alex van den Berg
23-09-2001, 13:45
Dat had ik dus ook al voorgesteld, totdat ik er achter kwam dat ieder forum te sorteren is door op de header van een kolom te klikken... :)

B-Molson
23-09-2001, 13:51
ach ja we zien allemaal wel eens wat over het hoofd :D

Groeten
B-Molson

Remco de Swart
23-09-2001, 14:52
Ik had dat inderdaad over het hoofd gezien dit terwijl dit nog wel een reactie was op één mijn posts. Sorry!

Nog nooit gezien dat je de post ook nog eens kon sorteren op alfabet. Weer wat geleerd want dit werkt perfect.

R. Schaap
18-05-2002, 01:10
deze kan denk ik best wel eens gesloten worden, iedereen kent de regels toch nu? en ze staan sticky

King Dingeling
18-05-2002, 05:53
deze kan denk ik best wel eens gesloten worden, iedereen kent de regels toch nu? en ze staan sticky

maar er komen steeds nieuwe members die nog van nix weten....

Alexander de Mol
18-05-2002, 09:03
maar er komen steeds nieuwe members die nog van nix weten.... Om deze reden zal ik deze thread verhuizen naar het Op- / aanmerkingen op DVD.nl forum.

R. Schaap
18-05-2002, 11:40
leuk gevonden wel he, stond verloren op de enalaatste pagina van de pricewatch.

Alexander de Mol
14-12-2002, 22:18
Hierbij weer even een officiele oproep om de Pricewatch overzichtelijk te houden. Stop a.u.b. met OH-en.
Reacties als "Thanks (y)", "Die ga ik meteen halen..", "Die heb ik al een week in huis" zijn irrelevant en vaak ook niet interessant voor Pricewatch lezers.
Keep it clean please! Alleen prijzen vermelden dus....

Henk Heideveld
18-12-2002, 11:30
Hierbij weer even een officiele oproep om de Pricewatch overzichtelijk te houden. Stop a.u.b. met OH-en.
Reacties als "Thanks (y)", "Die ga ik meteen halen..", "Die heb ik al een week in huis" zijn irrelevant en vaak ook niet interessant voor Pricewatch lezers.
Keep it clean please! Alleen prijzen vermelden dus....
Ja, ik gebruik tegenwoordig even de p.m. om achter gevraagde informatie te komen.. Werkt snel en direct.(y)