PDA

Bekijk de volledige versie : Welke DVD heb je gehuurd?



Pagina's : [1] 2 3

Luther Hartog
16-07-2002, 01:42
Raar dat deze thread nog niet bestond.

Omdat ik van plan ben om wat vaker eerst een film te huren, voordat ik weer koop en later verkoop komt deze thread er bij.

De bedoeling is dus dat je hier ff zegt welke film je hebt gehuurd en wat je er van vond.

grtz.

Hilde
16-07-2002, 05:52
Ik had afgelopen zaterdag de film Final Fantasy The Spirits within gehuurd, de dag daarna gekeken en ik vind hem heel goed. Die ga ik zeker kopen. Ik huur altijd eerst films voordat ik ze koop tenzij ik ze in de bioscoop heb gezien

Ernest Hamstra
16-07-2002, 06:18
welke film je hebt gehuurdt

Als dit een veel gebruikte thread wordt zou ik de titel veranderen in 'Welke film heb je gehuurd'

Ik heb onlangs Beverly Hills Cop I,II en III gehuurd. Deel I is wel goed, vol goede muziek ook, deel II al een stuk minder en deel III ronduit waardeloos.

Je ziet duidelijk dat bij het eerste deel er aandacht is besteed aan het verhaal en bij de andere delen eigenlijk alles om Axel Foley moet draaien.

Romans
16-07-2002, 09:22
Ik heb laatst Driven, Shrek, 15 minutes, Enemy at the Gates en Traffic gehuurd. De enige film hiervan die ik niet echt goed vond was Driven. De film was gewoon te voorspelbaar, je wist van het begin eigenlijk al dat die ene gozer zou winnen.

Matt D
16-07-2002, 09:58
even komma ****** maar verleden tijd of voltooid deelwoord van ww heeft bij mijn weten nooit dt lol


ik huur even geen dvds meer omdat ik nog zowat 40 gekochte dvds liggen heb die ik nog nooit heb gezien

en dan heb ik het nog nt eens over de honderden dvds waarvan ik nog nt alle extra's heb gezien

Britte
16-07-2002, 10:50
Luther... op het andere forum kan ik alle dt-fouten verbeteren maar hier dus niet :D

Wij huren trouwens ook geen DVD's meer. Toen we nog niet kochten, deden we dat wel maar ik denk dat het nu toch al van in december geleden is.

Louis Bouduin
16-07-2002, 10:57
Alleen films die ik niet van plan ben om te kopen, maar toch om de een of andere reden gezien wil hebben.

Nathan Strik
16-07-2002, 12:00
Laatst:

- The Last Temptation of Christ (Goeie film, niks om over naar huis te schrijven alleen) :)

- Intimacy (Bah, wat een vreselijk slechte film zeg... sex... gewone scène... sex... gewone scène... etc...) :mad:

Alexander de Mol
16-07-2002, 12:05
Luther... op het andere forum kan ik alle dt-fouten verbeteren maar hier dus niet :D Gelukkig kan ik het hier wel..! ;)

De laatste keer dat ik een film op DVD heb gehuurd moet The Score geweest zijn.
Wel leuk om gezien te hebben, met name door het goede spel van Norton, maar geen hoogvlieger.

Kaneda
16-07-2002, 12:20
Ik heb gisteren 2 films gehuurd.

Jeepers Creepers (engelse versie); ik vond deze film wel goed en ik denk dat ik deze op dvd ga aanschaffen wanneer de nederlandse versie uitkomt.

Jay en silent bob strike back: ik vond dat deze film een beetje tegenvallen, hij is wel leuk om een keer te huren, maar niet om te kopen.

Luther Hartog
16-07-2002, 12:27
Wij huren trouwens ook geen DVD's meer. Toen we nog niet kochten, deden we dat wel maar ik denk dat het nu toch al van in december geleden is. Ik huurde dus ook niet meer, maar ik ben van plan om het wel weer te gaan doen. Films als Enemy of the State zijn leuke films, maar die hoef ik niet te hebben. Ik ga nu alleen nog voor de films die ik echt HHEEEEELLLL erg goed vind

Richard B.
16-07-2002, 12:35
Ik huur heeeel weinig, maar toevallig heb ik afgelopen weekend die French Connection-set gehuurt om te zien of dat wat was (ik overweeg om hem aan te schaffen). Da's bij mij meestal het motief: checken of het de moeite waard is voor opname in mijn collectie.

JayLunar
16-07-2002, 15:57
Heb net Shiri met Min-sik Choi uit de videotheek geript. Eindelijk wassie er :)

Marco
16-07-2002, 19:07
De laatste 2 films die ik had gehuurd was American Pie 2 en A.I. Goh wat ben ik blij dat ik deze DVD's niet heb gekocht.


rnmboon
Da's bij mij meestal het motief: checken of het de moeite waard is voor opname in mijn collectie.
Idd, bij twijfelgevallen eerst huren.

Anyway ik ben wel van plan om LOTR te gaan huren, zodat ik mijn 'honger' kan stillen tot midden/eind November voor die 'grote' gift set :)

Frank J.
16-07-2002, 20:00
Training day, 3000 miles to graceland van het weekend gehuurd

Training day 7,5
3000 miles to graceland 7,0

Rochan
16-07-2002, 20:21
Ik huur regelmatig, minimaal 2 x keer per week een dvd film. Vandaag heb ik Behind Enemy Lines gehuurd. :cool:

Matthijs de Graaf
16-07-2002, 20:26
Ik heb net behind enemy lines gehuurd

Art
16-07-2002, 23:49
Ik heb net behind enemy lines gehuurd
Ik ook :D En ik vond hem erg tegenvallen :( Mulholland Dr heb ik ook gehuurd en is echt een topfilm :) :cool:

Louis Bouduin
17-07-2002, 01:32
Gehuurd: T2. Vond het eindelijk eens tijd om deze film, zo'n 300 jaar na de eerste, te bekijken. Goh, had ik even verwacht dat er in T2 een even gemene, moordende cyborg te bewonderen viel als in de vorige film. Niks van. Arnie is gewoon een aardige vent, een soort babysit, en z'n tegenstander, een stuk vloeiend metaal in menselijk flaporen gedaante, heeft op een gegeven moment een politieuniform aan. Van boven gefilmd ziet hij er uit als zo'n inkpot vroeger op school.
"Hasta la vista, baby."

DaniL
17-07-2002, 01:59
Laatste paar weken American Psycho, 15 Minutes en Pulp Fiction gehuurd. American Psycho vond ik gewoon een beetje flut. 15 Minutes was opzich wel leuk om een keer te zien maar ik had hem heel anders verw8, veel minder mainstream-8ig en meer thriller-8ig, maar helaas was dat niet het geval en viel hij dus een beetje tegen. Maar Pulp Fiction daarintegen... poe hey! Wat een mega-film, hij is gewoon zo goed! je zit 2 en een half uur 8er elkaar te genieten en voordat je het weet is hij afgelopen :) Ik heb nu al mijn ogen gericht op de collectors edition die in augustus uitkomt :) nog even de algemene cijfers:
American Psycho: 6+ (nooit kopen)
15 Minutes: 7- (niet kopen)
Pulp Fiction: 9+ (kopen:))

Rochan
17-07-2002, 19:00
heb vandaag The 3rd Wheel gehurd, kijken of de film mij aan het lachen kan krijgen:D

Sander Haarmans
17-07-2002, 19:06
Heb net Apocalypse now redux, 3000 miles to graceland en vidocq gehuurd, ga ze van de week even kijken.
Als ik Apocalypse now echt een erg goede film vind dan koop ik hem binnenkort bij de FRS, daar kost ie nu toch maar €14,99.

Nathan Strik
17-07-2002, 23:02
Ik heb vandaag gehuurd:

- Vanilla Sky (dagfilm): net gekeken en ik vond het een heel goeie film.
- Rear Window (weekfilm): ik ga een kleine Hitchcock marathon houden de komende tijd en deze had ik nog nooit gezien, dus...
- The Mexican (weekfilm): gewoon... uit nieuwsgierigheid.

Christiaan Sauer
17-07-2002, 23:40
Gister Don't Say a Word uit de videotheek meegenomen. Was weer eens binnegelopen voor het eerst sinds ik mijn dvd speler heb (zeg dus maar voor het eerst sinds half maart). Film zelf heeft geen uitleg meer nodig denk ik.
Volgende keer dat ik er ben: volgende week als Lord of the Rings op huurversie te krijgen is. Kan niet wachten. Denk ook niet dat ik hem terug breng: :D Ik moet die film gewoon hebben.
(ooh sjit, terwijl ik dit schrijf bedenk ik dat die k*t film vandaag terug had moeten zijn, meteen boete aan mijn broek hangen. Advies: niet huren maar kopen. :p

Henk Heideveld
18-07-2002, 10:05
Vorig jaar haalde ik nog wel eens en DVD in de bieb, maar dit jaar nog geen enkele keer. Ze zijn wat trager geworden met het opnemen van nieuwe uitkomsten in hun collectie. En dan zie je het, dan verliezen ze snel terrein.

Hooked72
18-07-2002, 13:15
Heb gister vanilla sky gehuurd. Topfilm.

Frank J.
18-07-2002, 14:16
ik heb net The Others gehuurd en gekeken, spooky film en mijn ma wilde nieteens kijken want het geluid alleen al vond ze eng :eek:
Ik vond het zelf niet een super film maar het eind verraste me wat ik wel leuk vond.

een 6,5je

Romans
18-07-2002, 15:13
Laatst heb ik Exit Wounds, Chicken Run en Vertical Limit gehuurd.

- Chicken Run vond ik zeer goed, echt heel knap gemaakt.

- Exit Wounds vond ik niet zo heel bijzonder. Het verhaal was niet verrassend. Gewoon veel actie.

- Vertical Limit ga ik vanavond kijken. Ben best benieuwd hoe deze film nou eigenlijk is. Ik heb van veel mensen gehoord dat ie langdradig saai en niet echt bijzonder zou zijn, maar daarentegen heb ik ook weer mensen gehoord die er enthousiast over waren. Over smaak valt niet te twisten......

Nathan Strik
18-07-2002, 17:22
Heb gister Vanilla Sky gehuurd. Topfilm. Ja, zeker weten. Ik heb vandaag trouwens even de extra´s gecheckt en wat is dat audiocommentaar geweldig zeg!!!
Echt heel relaxt allemaal, er wordt tussendoor gespeeld op een gitaar door Nancy Wilson (de vrouw van de regisseur) en de rustige stem van regisseur Cameron Crowe maakt dat je voelt alsof hij een mooi verhaal verteld bij een kampvuur ofzo onder begeleiding van Wilson´s gitaar. Echt een hele aparte sfeer.

Het feit dat tussendoor zijn zoontje nog even binnenkomt en hij even later Tom Cruise opbelt om een stukje te lullen over een scène maakt dit een onvergetelijk audiocommentaar: warm, grappig, informatief, leuk, prettig, origineel...
De audiotracks van Se7en en Fight Club waren goed, maar deze is nog net ff een stukkie beter.

Subliem!!! Deze DVD gaat zeker in mijn collectie. En ik zou hem iedereen aanraden, vooral Cameron Crowe fans. Tel daarbij de mooie muziek van de film (Radiohead, Paul McCartney, alles komt voorbij) en het sterke acteerwerk en je hebt een superfilm.

Ik vond Cameron´s vorige film Almost Famous al goed, maar deze is so much better. Liefhebbers van plot-heavy films die niet bang zijn om na te denken over een film zullen hiervan smullen. I now I did... ;)

Mike Philippens
18-07-2002, 17:25
Ik heb gewoon 2x DVDProfiler geïnstalleerd en houd in de ene bij wat ik heb en in de andere wat ik huur/leen. Kijk dus maar in mijn sig.

Dave
18-07-2002, 18:31
Ik heb net Kiss Of Hte Dragon gehuurd, ben benieuwd ga er om 20.30 zoiets aan beginnen!

RobW
18-07-2002, 19:39
Ik heb Lord of the Rings gehuurd.
De menu's zijn mooi, mooie animatie.
In de stijl van de film.
Beeld was ook goed, etc. niks te klagen dus

Rochan
24-07-2002, 18:17
heb vandaag Ghost of Mars gehuurd:cool:

Sander Haarmans
25-07-2002, 08:20
Ik heb Lord of the Rings, Requiem for a dream en Blow gehuurd, de eerste heb ik al gekeken en de andere 2 ga ik van de week even kijken.

kaptein Pikaard
25-07-2002, 10:03
heb laatst lord of the rings gehuurd met een steven king mini serie red rose en nog eens thirteen gosth.De laatst genoemde was trouwens wel lekker eng!

Jaak
25-07-2002, 10:21
Heb gisteren Jeepers Creepers op huurdvd gezien.
Geluid (dts) vond ik zeer goed, beeld was wat minder.
Film begint goed, maar naar het einde toe vond ik er niet veel meer aan.


Jaak

Rochan
25-07-2002, 18:25
Heb vandaag 13 Ghost gehuurd:)

F. Philipsen
25-07-2002, 19:08
ook vanilly sky gehuurd....best wel een goede film...geen spijt van gehad in ieder geval

Arriën
25-07-2002, 21:31
Ook ik heb Vanilla Sky gehuurd, dat vind ik een van de beste films die ik dit jaar gezien heb! Ik moet hem eigenlijk nog een keer zien om te kijken hoe alles precies in elkaar valt, maar het was een dagfilm, ik had helaas ook geen tijd meer om het commentaar te luisteren.
Dat wordt dus weer kopen...

Rochan
27-07-2002, 08:27
Heb de volgende dvd's gehuurd:
High Heels and Low Lifes
Frequency
About Adam

:cool: :cool: :cool:

Sander Meijer
29-07-2002, 16:41
Gister "Large" gehuurd ... erg flauwe film

King Dingeling
29-07-2002, 17:43
Gister Behind Enemy Lines en Spy Game gehuurd....

Behind Enemy Lines vond niet echt slecht...best goed zelfs....

Spy Game vond ik wat minder...prima acteer en camerawerk alleen de inhoud van de film vond ik wat minder...

Hanna
29-07-2002, 22:07
vanilla sky.. en ben een soort van discussie aan het voeren op dit forum om er achter te komen wat ik er nou echt van vond....:(!!!

John Steed
29-07-2002, 22:41
Just Visiting, erg komisch. Jean Reno is altijd geweldig.
Princess Diaries, leuke Disney
Kiss of the dragon, goeie actie met Jet Li en Bridget Fonda

Frank J.
30-07-2002, 11:24
Afgelopen vrijdag Legally blond gekeken met mijn ex :confused: ja beetje raar en uiteindelijk was ik ook pas maandag weer thuis :D De film, nou wat ik ervan gezien heb :eek: is het een huppel k u t ten film en aan het einde zuigt ze nogsteeds :p LOL
Geen leuke film

Hilde
30-07-2002, 14:26
Ik heb de film "the Searchers" met onder andere John Wayne gehuurd. Ik ga hem morgen kijken

Sander Meijer
30-07-2002, 15:31
ik heb net The Others gehuurd en gekeken, spooky film en mijn ma wilde nieteens kijken want het geluid alleen al vond ze eng :eek:
Ik vond het zelf niet een super film maar het eind verraste me wat ik wel leuk vond.

een 6,5je


IK weet niet .. maar ik had bij deze film al vrij vroeg door wat het einde zal zijn ... iedereen heeft het er over van dat het z;n speciale einde heeft ... ik vond het dus gewoon slap.. ... Bij 6th Sense was ik wel verrast ...

Ik denk dat meer mee willen op het succes van 6th Sense... Dragonfly heeft ook al z'n onverwacht einde .NOT Ze volgen te kort op na 6th Sense.

Christiaan Sauer
30-07-2002, 17:26
eergister memento en Behind Enemy Lines (de eerste een 8.5, de andere een 6.5/magere 7), en gister nog Men In Black (heb ik niet op dvd, en de videotheek had em verdomme alleen op vhs. Wat ziet dat er toch minderwaardig uit als je zoveel dvd kijkt :D ).
En daarna heb ik vannacht nog maar even Cast Away gekeken (geen huur, maar leen van iemand)

Dave
30-07-2002, 18:08
Ik heb Jeepers Creepers gehuurd.

Ik ben benieuwd of deze kan evenaren aan de grote Horror's...

Rochan
30-07-2002, 18:57
Heb vandaag Kate and Leopold gehuurd:cool:

hamakerse
02-08-2002, 15:16
Laatst Jay en silent bob strike back, een hele film van deze personen kan me niet bekoren.

Huren doe ik niet zo vaak meer, koop ze liever. Ben een beetje gek om € 4 aan een dagfilm te spenderen. Begint best wel prijzig te worden. Ze zouden eigenlijk die € 4 in mindering moeten brengen als je de film koopt.

Rochan
03-08-2002, 18:12
Heb vandaag de volgende films gehuurd:
Proof of Life
Bait
The 13th Warrior
Deuce Bigalow- Male Gigolo
Reindeer Games
:D :cool: :rolleyes: :cool:

Rochan
06-08-2002, 17:51
Heb net The Musketeer gehuurd:rolleyes:

hamakerse
07-08-2002, 09:25
Gisteren 2001: A space travesty gehuurd van Leslie Nielsen. Een beetje in de stijl van de Naked Gun series. Veel flauwe grappen, maar al met al een leuke film.

Rochan
11-08-2002, 17:57
Ben net naar de videotheek en heb de volgende films gehuurd:

The Contender
Someone like you
Shanghai Noon
Sweet November
Enemy at the Gates
Entrapment
Blub ik ben een vis


:cool: :D :cool:

J. Rim
11-08-2002, 18:55
Ik heb gisteren Shrek gehuurd en vandaag gekeken.

Jenny:)

Art
11-08-2002, 21:10
Ik heb gehuurd :o :
DVD :
*AntiTrust
*The Contender

Op VHS :D :
*The Shining
*The Good, The Bad & The Ugly
*The Color of Money
*Oktober Sky
*Harry, Un Ami Qui Vous Veut Du Bien

Cat
11-08-2002, 23:38
Ik heb net "D-tox" gezien. Geluid was erg goed en de film begon ook aardig goed, maar werd later voorspelbaar en zakte een beetje in.
Gister heb ik "Spy Game" gekeken, viel een beetje tegen omdat ik waarschijnlijk met een te hoge verwachting ben gaan kijken.

Verder huur ik zo ongeveer 3 films per week omdat kopen mij gewoon te duur is. Alleen de echte goeie films wil ik hebben.

Jaak
13-08-2002, 21:42
Net Battle Royale gezien op huur-dvd.
Geinig filmpje, nogal gewelddadig :-)
Over het algemeen toch eens een keer het bekijken waard, ga hem wel niet kopen denk ik.

Jaak

Rochan
15-08-2002, 18:43
Heb vandaag Mean Machine gehuurd:cool:

BrianB
15-08-2002, 20:15
Ik heb vorige week Training Day en The Lord of the Rings: Fellowship of the Ring gehuurd, LOTR vond ik geweldig (daar weet ik dus zeker van dat ik de DC in November ga kopen en dat ik naar deel twee en drie in de bioscoop ga) maar Training Day was heel erg slecht, ik wist van te voren niet wat ik er van moest vinden en dat wist ik na afloop nog niet, ik vond er echt geen reet aan (zo goed vond ik Denzel Washington niet, hij had die Oscar van mij niet hoeven krijgen.)
Eergisteren heb ik Ocean's Eleven en Memento gehuurd, Ocean's Eleven vond ik goed, ik denk niet dat ik die ga kopen, maar Memento vond ik fantastisch! Echt geweldig! Ik hou wel van die verwarrende films, en ik dacht van te voren dat ik deze wel goed zou vinden, en ik had gelukkig gelijk! Deze ga ik zeker kopen.

weststar
17-08-2002, 16:57
'k heb net Amelie gehuurd... engels ondertiteld... ben heel erg benieuwd!

Rochan
21-08-2002, 20:00
Heb vandaag de videotheek weer een dvd lichter gemaakt en Enigma gehuurd

:D

Sander Meijer
21-08-2002, 21:58
ik heb Osmosis Jones gehuurd ... geweldige film/tekenfilm met Bill Murray en Chris Rock.

Echt de moeite

Cat
22-08-2002, 15:27
Voor de kids op m'n werk heb ik "Valentine" gehuurd..... Voor de liefhebbers van dit genre is het een middelmatige film.

Rochan
23-08-2002, 19:38
Heb A Beautifull Mind gehuurd, ben benieuwd:rolleyes:

Buscemi
23-08-2002, 19:44
Gisteren From Hell met Johnny Depp gehuurd.
Fantastisch...

Art
23-08-2002, 19:45
Heb A Beautifull Mind gehuurd, ben benieuwd:rolleyes:
Topfilm Roos (y)

Sander Haarmans
23-08-2002, 19:50
Ik heb gehuurd:

American Pie II
The fourth angel
The Pledge

Sander Haarmans
25-08-2002, 15:55
Ik heb gehuurd:

Snatch
Replicate

Ga ze van de week ff kijken.

Jason Bourne
25-08-2002, 16:44
Heb A Beautifull Mind gehuurd, ben benieuwd:rolleyes:

Hee cool is die al op huur. Dat wordt deze week nog ff een bezoekje brengen aan de dvd dealer.

Rochan
25-08-2002, 16:59
Heb voor de verandering wer eens een bezoekje aan de videotheek gebracht en heb de volgende films gehuurd:
Payback
The Parent Trap
Courage undr Fire
Carrie 2 - The Rage
Boys and Girls
The 13th Floor
EDTV
:cool:

lieshout84
25-08-2002, 18:50
Kheb gisteren training day gehuurd.
was wel een leuke film maar geen aanrader vind ik zelf

Don Corleone
25-08-2002, 19:09
Net Blow en Captain Corelli's Mandolin gehuurd...

Dave
25-08-2002, 20:28
Mean Machine, Behind Enemy Lines :)

Coen Vermeer
25-08-2002, 21:55
Spy game. Toch best wel een aanrader. Oke Robert Redford zal nooit me favoriete acteur worden en die actrice (Weet haar naam niet meer)was ook niet heel erg boeiend maar toch was het wel een spannende film.

Romans
26-08-2002, 16:09
Voor deze week heb ik gehuurd:

- Blow
- The Fast and the Furious
- Rush Hour 2
- Vidocq

Ik hoef me dus niet te vervelen.

Rochan
30-08-2002, 18:13
Heb vandaag Bully gehuurd:cool: :D

Art
30-08-2002, 18:17
Heb vandaag Bully gehuurd:cool: :D
Ik lees wel of je hem goed vindt en of ik hem moet gaan huren :D

Rochan
30-08-2002, 18:20
Ik lees wel of je hem goed vindt en of ik hem moet gaan huren :D

Zal ik doen Art, ik ga de film morgenochtend kijken, want vanavond zal het er wel niet van komen, want krijg aardig wat bezoek:( :D

Dave
01-09-2002, 08:52
Gisteren gehuurd en gekeken:

Joy Ride :cool:

Zeer spannende film, weer eens lekker oudererwetse spanning :D

Aanrader tot huur ;)

Rochan
01-09-2002, 12:04
Gisteren gehuurd en gekeken:

Joy Ride :cool:

Zeer spannende film, weer eens lekker oudererwetse spanning :D

Aanrader tot huur ;)

Heb deze film een tijdje geleden in de bioscoop (in Belgie, want daar heeft de film wel in de bioscoop gedraaid) en vond het ook een leuke en spannende film(y)

T-Spoon
01-09-2002, 12:10
2001 A Space Travesty

Lourens
01-09-2002, 13:10
Heb gisteren Romeo must Die gehuurd, ik vond hem zeer de moeite waard, gewoon verstand op 0 en genieten maar :)

jokey
01-09-2002, 20:05
Dit weekend gehuurd:

Blow :)

Enigma :(

Rochan
07-09-2002, 14:53
Heb vandaag Gosford Park gehuurd:)

Art
07-09-2002, 14:58
Heb vandaag Gosford Park gehuurd:)
Ik vond hem een beetje tegenvallen, laat even weten wat jij er van vindt :)

Rochan
07-09-2002, 15:31
Ik vond hem een beetje tegenvallen, laat even weten wat jij er van vindt :)

Is goed Art, ben van plan om hem vanavond te bekijken, anders morgenochtend. ik wilde eigelijk eerst Monsters Ball huren, maar die was er niet meer, dus heb ik die voor morgen gereserveerd:)

Sjef
07-09-2002, 15:35
Ik heb A.I. gehuurd maar vond hem flink tegenvallen

Martijn Veldhuizen
07-09-2002, 16:02
Ik heb A.I. gehuurd maar vond hem flink tegenvallen

A.I. blijft toch een van mijn favoriete films moet ik zeggen.

Nathan Strik
07-09-2002, 17:01
A.I. blijft toch een van mijn favoriete films moet ik zeggen. A.I. is een meesterwerk inderdaad. Maar ach, je moet er wel van houden. En aangezien Kubrick achter het scenario zit, valt er vaak meer te zien dan je denkt op het eerste gezicht.

FrenkieB
07-09-2002, 20:35
Ring (die Japanse horror waar een westerse remake van wordt gemaakt)

(en twin peaks de serie aflevering 1,2 en 3 op vhs)

Rochan
08-09-2002, 18:40
Monster's Ball gehuurd vandaag. Ben benieuwd:)

Dave
09-09-2002, 09:37
Gisteren Spy Game gehuurd, zeer goede film (y)

Edwin vd Zwaard
09-09-2002, 11:24
Afgelopen weekend voor de 3e keer

Jay and Silent Bob Strike back

gehuurd... Deze film is gewoon echt super :D:D

lieshout84
09-09-2002, 12:09
kheb eergisteren "the one" gehuurd.
Was wel een super goede film.(y)

SmashingSteve
09-09-2002, 14:51
Uhum Blue Streak! Leuke actie-komedie, maar niet meer dan dat!

Roberto G
10-09-2002, 01:07
Heb Stir of Echos van Kevin Bacon net gehuurd, ik heb hem al gekeken, en ik moet zeggen dat dit echt een top film is ZEKER HET KOPEN WAARD!!!!(y) (y) (y)

Gerco Bakkenes
12-09-2002, 18:06
Heb gisteren Harrison's Flowers gehuurd. Had niet zulke hoge verwachtingen van deze film. Ik moet echter zeggen dat deze film 100% meeviel. Ik vond Andie MacDowell goed spelen en vond het verhaal ook goed tot de verbeelding spreken.
Al met al het huren waard.

Rochan
12-09-2002, 21:18
Heb vandaag Amelie gehuurd, ben wel heel erg benieuwd:)

Gabriël de Rop
13-09-2002, 08:03
...

Gabriël de Rop
13-09-2002, 08:03
Gisteren Bully (van de regisseur van Kids) gehuurd; een aanrader....

Charley Baak
13-09-2002, 08:11
Laatst Jeepers Creepers en Ocean's 11 gehuurd. Beide zeer aardige films, totaal niet met elkaar te vergelijken. Ik zal ze beide niet aanschaffen, Jeepers Creepers vanwege het feit dat het de eerste keer toch het leukste kijken is (griezeleffect). Ocean's 11 vanwege die foeilelijke snappercase.

Remco Out
13-09-2002, 08:55
Ik heb 2 weken geleden Don't say a word gehuurd, vond het wel een aardige film.

Rochan
13-09-2002, 17:31
Heb vandaag The Mothman Prophecies gehuurd:)

Art
13-09-2002, 17:32
Heb vandaag The Mothman Prophecies gehuurd:)
Is op zich wel een vermakelijke film dus veel plezier er mee :bier:

Rochan
13-09-2002, 17:33
Is op zich wel een vermakelijke film dus veel plezier er mee :bier:
Dankjewe Art, hoop dattie wat beter is als Unfaithfull, die vond ook behoorlijk tegenvallen:rolleyes:

Art
13-09-2002, 17:34
Dankjewe Art, hoop dattie wat beter is als Unfaithfull, die vond ook behoorlijk tegenvallen:rolleyes:
Deze is beter :) Ik ga denk ik zo ook even langs de videotheek :D

RRodie
13-09-2002, 19:11
Vorige week Enigma gehuurd.

Trage film, het is dat ik films altijd uitkijk, maar deze had halverwege gestopt kunnen worden.

Net "the time machine" gehuurd, nog niet gekeken. Lijkt me geen topper, maar er was niet zoveel keus meer.

Point7
14-09-2002, 08:05
Ik heb gisteren gehuurd:
- The Mothman Prophecies
- Heist
- The Time Machine

Heb enkel Mothman tot nu toe gezien. Redelijk vond ik. Goed om 1 keer te huren en dan te vergeten.

RRodie
14-09-2002, 14:56
The Time Machine inmiddels gekeken. Viel me mee. Het verhaal is erg goed (vandaar dat het boek waarschijnlijk ook zo beroemd is, duh), ook met de verfilming niets mis. Redelijk vermaak.

Net meegenomen, Monsters Inc.

Rochan
14-09-2002, 18:25
kom net van Videoland en heb Time Machine gehuurd.:)

Reginald
14-09-2002, 19:14
Kom ook van videoland en heb net gehuurd:
-Shiri
-Battle Royale
-Harry Potter
-Townb and Country
-Pauline en Paulette
voor iedereen in de familie iets. :D
(ouders tevreden houden zodat zij nog betalen) (6)

Reginald
14-09-2002, 19:14
Kom ook van videoland en heb net gehuurd:
-Shiri
-Battle Royale
-Harry Potter
-Townb and Country
-Pauline en Paulette
voor iedereen in de familie iets. :D
(ouders tevreden houden zodat zij nog betalen) (6)

Reginald
14-09-2002, 19:15
zeer raar 2 keer?
3e keer trakteren :bier:

Rochan
16-09-2002, 19:09
Heb vanovond weer een bezoekej aan de videotheek gebracht en heb de volgende film gehuurd. Summer Catch, met o.a. Freddie Prinze Jr.:D

Art
16-09-2002, 20:52
Eindelijk weer is naar de videotheek gegaan en heb meegenomen :
*Trois Couleurs (Blue, Blanc, Rouge)
*Waking the Dead
*The Straight Story
*The Abyss
*Tilsammans (Together)

Kortom, een Filmhuis-weekje voor Art :D

Art
16-09-2002, 20:53
O ja Roos, In the Bedroom ligt er al hoor :D

Rochan
16-09-2002, 22:10
O ja Roos, In the Bedroom ligt er al hoor :D

Klopt heb gezien dattie uit is. Ga ik van de week huren:)

Jason Bourne
17-09-2002, 18:35
Afgelopen zondag The green mile gehuurd, ik had het boek al gelezen. Wat een indrukwekkende film.

Groetjes,

Art
21-09-2002, 12:45
Ik heb The Royal Tenenbaums en Ghost World gehuurd :o

Nathan Strik
21-09-2002, 16:14
A Beautiful Mind
en
The Glass House vandaag gehuurd... ben benieuwd.

Marcel Schuman
21-09-2002, 17:05
Heb net Monsters Inc en The Caveman's Valentine mee genomen van de videotheek.
Zal me benieuwen .:bier:


Greetz Mars

Rochan
24-09-2002, 19:06
Heb voor vanavond Shallow Hal gehuurd:D

Rochan
27-09-2002, 19:53
Heb vandaag Ali gehuurd:D

lieshout84
29-09-2002, 09:21
Kheb gisteren A beautiful mind gehuurd.

Gabriël de Rop
30-09-2002, 08:07
Van het weekend Spy Game gehuurd......een echte aanrader !

Richard B.
30-09-2002, 12:27
Afgelopen weekend Black Hawk Down. Op basis van wat ik gezien heb ga ik de retail-editie zekere aanschaffen. De commentaartracks zijn zekere aanraders.

Art
30-09-2002, 21:13
Het is weer dolle pret :D Ik heb meegenomen:
*Wildschut
*Zusje
*Lijmen
*Lola Rennt
*Taxi

Weer leuke films voor de komende week :bier:

Dave
01-10-2002, 16:43
Blair Witch Project 2 - Book Of Shadows, shcijnt heel anders dan 1 te zijn maar asl losse film goed te pruimen... ben benieuwd :)

Rochan
01-10-2002, 17:44
Domestic Disturbance heb ik voor vanavond gehuurd:bier:

Guus Josee
01-10-2002, 18:43
Ik heb er lang aangetwijfeld, maar toch maar een keer gehuurd:
- Romeo must die.

Erik Brands
01-10-2002, 18:47
Dit weekend waren het...

- Ali (yuk)
- Blow (best okay)
- Trois Couleurs; Bleu, Blanc, Rouge (Samenhang was wat raar, maar op zich wel drie mooie films)

C'est tous..

Sander Haarmans
06-10-2002, 16:47
Ik kom net van Videoland en heb de volgende dvd's gehuurd:

The score

"O"

The discovery of heaven

The others

Legally blond

Ik ga ze deze week bekijken.

Rochan
06-10-2002, 20:08
Vandaag bij Movie Max mijn wekelijkse portie films gehuurd;
The Beach
Tigerland
Legally Blonde
X-files: Dead Alive
The Faculty
De Speelplein
Muizen jacht
:D (y)

Jaap22
06-10-2002, 20:27
Gehuurd:

Boondock Saints
Black Hawk Down

Gave films, ga ik ook zeker nog kopen!

lieshout84
06-10-2002, 21:07
kheb net jay and silent bob strike back & Spy game gehuurd.:D

Ludo Keeris
08-10-2002, 14:24
Gehuurd en gekeken:

Patch Adams (Mooie film, maar wordt gerangschikt onder Komedie en dat klopt volgens mij toch echt niet)

Jaak
08-10-2002, 16:17
Ik heb een opmerking over deze thread.
Zou het niet interessanter zijn voor iedereen als je zegt welke film(s) je gehuurd/gekeken hebt nadat je hem hebt gezien en niet op voorhand.
Zo kan je meteen je mening over de betreffende film(s) geven.
Er zijn er velen die opnoemen wat ze gehuurd hebben en daar blijft het bij. Hier heeft de grote meerderheid volgens mij niks aan.

Jaak

Rochan
08-10-2002, 19:08
Heb voor vanavond American Psycho2 gehuurd. Ben benieuwd, vond deel 1 al een toppertje:D

BLACKENED
08-10-2002, 19:49
Black Knight (coole film!) :D

Rochan
11-10-2002, 16:44
Kheb vandaag We were soldiers gehuurd:)

Werner
11-10-2002, 22:38
Crazy/Beautiful. De moeite...

Acinony
11-10-2002, 22:41
Gister maar is een keer wat gehuurd ipv gekocht:
- Shallow Hal ( errug goede grappen, einde alleen wat minder )
- Killing me Softly ( flut film, als je het boek gelezen hebt )
- Spy Game ( Top !! )

Al met al, toch goed om weer een keer gehuurd te hebben....
Scheelt weer wat miskopen :D

Laurens-Jan
11-10-2002, 22:53
Gisteren met twee vrienden the Royal Tenenbaums gehuurd en gekeken.
Goede komedie, die ga ik wel kopen als ie in december uitkomt.

Rochan
12-10-2002, 18:17
Rollerball (remake) gehuurd vandaag:D

floris franken
12-10-2002, 18:58
ik heb black hawk down gehuurd
ga hem zo effe kijken

Luther Hartog
12-10-2002, 22:11
From Hell

Cat
13-10-2002, 09:09
Gisteren "A Beautiful Mind" gehuurd. Dit op aanraden van een aantal vrienden..... Het eerste uur heb ik me eigenlijk behoorlijk verveeld, daarna werd hij verrassend en heb ik toch nog een plezierige smaak over gehouden aan deze film.

Dave
13-10-2002, 16:22
The Royal Tenenbaums.

En vanavond ga ik hem kijken :) ben benieuwd.

Remy Mark
14-10-2002, 13:01
Heb laatst de film Amelie gehuurt, of eigenlijk de laatse twee keer heb ik deze film gehuurt.
Ik vond dit een erg leuke en aparte film. Ik moest hem gewoon nog een keer zien.

Sander Haarmans
14-10-2002, 13:19
Heb gister Black hawk down en Alone gehuurd, BHD vond ik een zeer goede oorlogsfilm met mooie beelden en goed geluid en de film Alone ga ik denk ik vanavond kijken.

lieshout84
14-10-2002, 13:51
Kheb gisteren the score gehuurd.
was wel een goede film.

Rochan
15-10-2002, 18:31
Weer eens langs de viedotheek geweest en de Donnie Darko gehuurd:D

HarryCallehan
15-10-2002, 18:44
Ik heb een opmerking over deze thread.
Zou het niet interessanter zijn voor iedereen als je zegt welke film(s) je gehuurd/gekeken hebt nadat je hem hebt gezien en niet op voorhand.
Zo kan je meteen je mening over de betreffende film(s) geven.
Er zijn er velen die opnoemen wat ze gehuurd hebben en daar blijft het bij. Hier heeft de grote meerderheid volgens mij niks aan.

Jaak

Inderdaad Jaak.
Ik dacht effe een leuke filmtip te vinden via het forum en zag deze prima tread.. Maar helaas zoals gebruikelijk steeds weer het zelfde gel u l...
Wat kan mij het schelen welke film iemand heeft gehuurd. Vertel effe hoe die was !! Daar zit ik namelijk wel op te wachten.


On-Topic.
We were soldiers gehuurd.
Geweldige film. Mooi in beeld gebracht.
DTS geluid en ook op de making off.... ondertitels.
Aanrader voor de liefhebber van het genre...

HC

Rochan
15-10-2002, 19:05
Inderdaad Jaak.
Ik dacht effe een leuke filmtip te vinden via het forum en zag deze prima tread.. Maar helaas zoals gebruikelijk steeds weer het zelfde gel u l...
Wat kan mij het schelen welke film iemand heeft gehuurd. Vertel effe hoe die was !! Daar zit ik namelijk wel op te wachten.


Edit

HC

Harry en Jaak, als ik een film huur, dan verteld ik in de andere thread (welke dvd heb je net gekeken) wat ik van de film vind/vond. dus ik vind het een beetje bull shit wat jullie zeggen over de dat er hier maar hetzelfde gelul is:o

Jos Habets
17-10-2002, 14:11
Heb van de week We Were Soldiers gehuurd.
Super!!!!!
Prima kwaliteit. Dit is echt genieten van je home-theater.

Acinony
17-10-2002, 21:44
Harry en Jaak, als ik een film huur, dan verteld ik in de andere thread (welke dvd heb je net gekeken) wat ik van de film vind/vond. dus ik vind het een beetje bull shit wat jullie zeggen over de dat er hier maar hetzelfde gelul is:o
Same here, tell them Rochan !!

Niels Simons
17-10-2002, 21:46
zaterdag als t goed is blade 2 huren!

Jaak
18-10-2002, 19:07
Harry en Jaak, als ik een film huur, dan verteld ik in de andere thread (welke dvd heb je net gekeken) wat ik van de film vind/vond. dus ik vind het een beetje bull shit wat jullie zeggen over de dat er hier maar hetzelfde gelul is:o

Ik heb het woord gelul niet in de mond genomen.
Hierbij qoute ik mijn opmerking nogmaals:

"""""Ik heb een opmerking over deze thread.
Zou het niet interessanter zijn voor iedereen als je zegt welke film(s) je gehuurd/gekeken hebt nadat je hem hebt gezien en niet op voorhand.
Zo kan je meteen je mening over de betreffende film(s) geven.
Er zijn er velen die opnoemen wat ze gehuurd hebben en daar blijft het bij. Hier heeft de grote meerderheid volgens mij niks aan."""""

Dit is maar een opmerking, meer moet je daar niet achter zoeken hoor.

Jaak

Dave
19-10-2002, 18:16
heb The Heist gehuurd, ga ik vanavond samenmet Fat Basterd kijken :) ben benieuwd...

Rochan
19-10-2002, 18:32
Heb vandaag toch maar besloten een filmpje te huren en het is Showtime geworden. Verwacht niet veel van de film. Vind de films van Eddy Murphy de laatste tijd erg tegenvallen, maar mischien is het met Robert de Niro toch wel wat. ben benieuwd :rolleyes:

Art
19-10-2002, 18:35
Heb vandaag toch maar besloten een filmpje te huren en het is Showtime geworden. Verwacht niet veel van de film. Vindt de films van Eddy Murhpy erg tegenvallen, maar mischien is het met Robert de Niro toch wel wat. ben benieuwd :rolleyes:
Toch maar wat gehuurd? :D Donnie Darko ga ik zo even huren :)

Rochan
19-10-2002, 18:37
Toch maar wat gehuurd? :D Donnie Darko ga ik zo even huren :)

Kon het toch niet laten:D

Guus Josee
19-10-2002, 18:48
Even drie films gehuurd:

- Lawrence of Arabia

- Thelma & Louise S.E.

- O brother, where art thou

Danny Woensdregt
20-10-2002, 20:33
Gisteren één DVD en - noodgedwongen - één VHS gehuurd.
DVD: Proof of life (Meg Ryan, Russell Crowe)
VHS (was niet voorradig op de glimmende schijf): Anna & the king (géén idee met wie, was géén film voor míj:D ).

lieshout84
20-10-2002, 20:33
Kheb net: "behind enemy lines" gehuurd.

Acinony
21-10-2002, 08:37
Gisteren één DVD en - noodgedwongen - één VHS gehuurd.
DVD: Proof of life (Meg Ryan, Russell Crowe)
VHS (was niet voorradig op de glimmende schijf): Anna & the king (géén idee met wie, was géén film voor míj:D ).
Was zeker wel weer wennen: terugspoelen :D :D
( of was diegene niet zo verslaafd aan dvd als jij/ons ? )

Art
21-10-2002, 19:07
Toch maar wat gehuurd? :D Donnie Darko ga ik zo even huren :)
Donnie Darko heb ik vandaag gehuurd :D

Danny Woensdregt
21-10-2002, 21:05
Was zeker wel weer wennen: terugspoelen :D :D
( of was diegene niet zo verslaafd aan dvd als jij/ons ? )
Film was voor m'n vrouw, maarre...ze ziet nu ook wel de voordelen van DVD!:D

Rochan
22-10-2002, 18:42
Kwam weer een langs de videotheek en heb maar The Count of Monte Christo meegenomen. Heb al eens wat screenshots van de film gezien en zag er wel goed, dus hoop dat de film mij kan bekoren:D

Art
22-10-2002, 22:06
The Man Who Wasn't there heb ik gehuurd samen met:
*The Deep End
*Blow
*The Road Home (Wo De Fu Qin Mu Qin)
Dus ik heb weer wat te kijken :D

Art
22-10-2002, 22:12
The Man Who Wasn't there heb ik gehuurd
Ik zie tot mijn grote verbazing dat deze zwart/wit-film in kleur is :( Dus denk hier aan als je hem huurt ;)

Rochan
22-10-2002, 23:15
Ik zie tot mijn grote verbazing dat deze zwart/wit-film in kleur is :( Dus denk hier aan als je hem huurt ;)
Schakel je de kleur van je tv toch uit Art;) Had het ook gelezen, dat de huurfilm in kleur in is :(

Art
22-10-2002, 23:18
Schakel je de kleur van je tv toch uit Art;) Had het ook gelezen, dat de huurfilm in kleur in is :(
Dat kan maar kijk hem gewoon in kleur :D

Dave
26-10-2002, 21:43
Vandaag Showtime gehuurd en net gekeken met een vriend van me, echt een supergave film! :D

floppie
27-10-2002, 11:05
Ik heb ook Showtime gehuurd gisteren, vond deze film nogal tegenvallen.
Wel bekende acteurs maar niet het spectakel wat je verwacht.
Beetje een saaie film eigenlijk, het verhaal is niks bijzonders, geen spanning en je ligt ook niet op de grond van het lachen.

Verder heb ik "The count of monte cristo" gehuurd, het verhaal is best aardig hoewel ik ook wel betere films gezien heb..maar dat is dus mijn eigen smaak.
De film is boeiend, onderhoudend en regelmatig behoorlijk spannend.
Deze film kan ik een ander dus wel aanraden, geen garantie dat jij het ook leuk vind he ;)

Rochan
29-10-2002, 19:30
Voor vanavond The Weight of Water gehuurd. Film met o.a Sean Penn, Liz Hurley en Sarah Polley:)

edwinvb
29-10-2002, 19:43
ali g ......en panic room gehuurd, kijken wat het allemaal is. ali g...eindelijk te huur na 3 weken uitstel, zal wel weer niks zijn na al die ophef.....panic room lijkt me wel wat......

grt

edwin

Art
31-10-2002, 14:34
Ik heb Ice Age gehuurd, ik ben benieuwd :D

Werner
31-10-2002, 22:42
Ik heb The Dish gehuurd, ook al omdat die nog altijd niet te koop schijnt te zijn...

Rochan
02-11-2002, 17:00
Kheb vandaag maar weer een partijtje films gehuurd:
The Deep End
Dude wher's my car
Keepin the Faith
Bring it on/Girls United
Glitter

En op video Fargo, omdat ik die film heel grag wil zien, maar niet op dvd te krijgen is
:D

Art
04-11-2002, 20:57
Ik heb ook weer wat gehuurd :D :
*3000 Miles to Graceland :D
*Osmosis Jones :D
*Dirty Dancing :D
Kortom, laat de popcorn maar komen :D

Jos Habets
05-11-2002, 07:14
Van het weekend Black Hawk Down gehuurd.
Indrukwekkend!

Nathan Strik
05-11-2002, 10:52
Ice Age gehuurd. Echt lachen... :D

En de animatie was echt goed gedaan. En de stijl deed me een beetje denken aan Chuck Jones. Road Runner enzo, met die minimalistische achtergronden en lekkere "snappy" animatie.

Beste animatie in deze film vind ik het figuur Scrat, ik hou wel van dit soort animatie. Lekker vlot.

En natuurlijk ook errug lachen. :D :D

Thijssie
05-11-2002, 11:26
Gisteravond "ALI G in da house" gehuurd. Grappige film. Zou hem alleen niet hoefen. Hij word voorspelbaar en de grapjes worden op het einde aardig irritant. Verder wel goede dvd's met 20 minuten aan weggeknipt materiaal (waarvan ze een aantal beter in de film hadden kunnen laten).

Rochan
05-11-2002, 22:20
Vandaag bad Company gehuurd. Geen hoogstaande film. Af en toe wel grappig. Zal deze film zker niet aanschaffen.:o

Dave
06-11-2002, 06:49
Gisteren samen met een vriend Shallow Hall gehuurd, echt een goede comedy, echt kunnen lachen erbij! :D

aanrader om te huren :)

Jos Habets
06-11-2002, 10:57
Ice Age bekeken.
Echt lachen. Vooral Scrat is mijn favoriet!!
Die brengt nog al wat teweeg met zijn wintervoorraadje.....

Rochan
10-11-2002, 00:09
Heb vandaag The Scorpion King gehuurd. Ben blij dat ik hem eerst gehuurd heb. Want vond het behoorlijk tegenvallen. Ik heb gelukkig de normale versie gekeken en niet de extended versie, die er ook op staat. Die is langer als 2 uur!!!!!!!:(

Dave
10-11-2002, 12:16
Collateral Damage, dadelijk kijken, ben benieuwd :)

Point7
10-11-2002, 12:30
Gisteren gehuurd:

ALI G Indahouse: Met momenten lag ik plat van het lachen. Je houdt van dit soort platte humor of niet.

Queen Of The Damned: Vampieren film met de helaas verongelukte jonge Aaliyah. Weinig spannende film. Redelijke effecten.

Dave
11-11-2002, 10:19
Mijn broer had gisteren Bad Company gehuurd en vanmorgen voor zijn werk aan mij gegeven zodat ik hem vanmiddag kan kijken aangezien ik vandaag vrij ben :D Ik ben benieuwd ;)

Art
11-11-2002, 21:35
Ik heb ook Bad Company gehuurd ;)

Rochan
12-11-2002, 19:17
Birthdaygirl met Nicole Kidman en Ben Chaplin gehuurd:)

Rochan
19-11-2002, 18:07
Kheb voor vanaovond Undisputed gehuurd.:)

Rochan
22-11-2002, 23:18
Heb Clockstopper gehuurd en gekeken. Een Teenmovie die gaat over een jongen die met een horloge de tijd kan stopzetten. Wel leuk om te huren. Maar zker niet om aan te schaffen:)

Dave
23-11-2002, 17:58
The Glass House, ben benieuwd wat hij mij doet, hoor er veel verschillende reacties over... :)

RobW
23-11-2002, 18:48
Panic Room gehuurd, ben wel benieuwd.

Cenobite
24-11-2002, 00:09
Ik vond het maar een matige film . Tobey Maguire overtuigde absoluut niet als Spiderman . Verder komt het verhaal zeer traag ( 45 min ) op gang. Diverse scenes zijn ongeloofelijk nep . Ik ben blij dat ik hem niet gekocht heb.

Blade II is oneindig veel cooler !!!!

Rochan
26-11-2002, 22:27
Vandaag 51 State/Formula 51 gehuurd en gekeken. Echt een leuke film. Leuke humor en leuke actie. Zker een aanrader om te huren(y)

Rochan
01-12-2002, 01:15
Harts War gehuurd. Niet echt een topfilm, ondanks dat Bruce en Colin er in spelen. Eerste uur vond ik de film zelfs saai. 2e gedeelte was wel wat beter. Leuk om te huren en een keertje te kijken, maar ikzelf zal deze film niet aanschaffen:(

Hilde
01-12-2002, 20:01
Ali G indahouse. Niet echt een film maar meer een show. Leuk gedaan

Rochan
01-12-2002, 20:55
The Shipping News voor vandaag. Aparte film. In het begin een beetje gewoon, maar naarmate de film de vordere was het toch wel boeiend. Weer een sterke rollen van Kevin Spacey, Cate Blanchett en Julianne Moore. Deze film is een aanradertje om te huren(y)

Splatterhead
02-12-2002, 20:34
Ichi The Killer.

Extreem geweldadige film van Takashi (Audition) Miike.
In bijna elke scene spat het bloed wel ergens van het scherm af en om eerlijk te wezen, ik vond er niet veel aan.

Geef mij maar 'Audition'.

Rochan
02-12-2002, 22:26
Voor de verandering maar weer eens op maandag een film gehuurd. Dit keer I am Sam, met Sean Penn en Michelle Pfeifer. Behoorlijk sentimentele film, maar vond het toch wel een goede film:) Tijdens het kijken van de film kwamen toch wel vaderlijke gevoelens los:) Een aanrader om te huren(y)

Rochan
03-12-2002, 18:47
Queen of the Damned en Scooby Doo gehuurd vandaag:)

Art
04-12-2002, 20:43
Weer een mooi lijstje :)

*The Majestic

*The Winslow Boy
*Happiness
*Bully
*Enigma
*Jay and Silent Bob Strikes Back

Rochan
05-12-2002, 13:00
Weer een mooi lijstje :)

*The Majestic

*The Winslow Boy
*Happiness
*Bully
*Enigma
*Jay and Silent Bob Strikes Back
Je aardig wat films om de komende dagen wer door te komen Art:D
Ik had gisteren Dragonfly gehuurd. En de film heeft mij aardig kunnen bekoren. Het is geen topper, maar ik vond het wel goed. Ga deze zker aanschaffen. En ik vind het zeker een huurtip(y)

Rochan
05-12-2002, 21:57
Seesion 9 gehuurd. Valt tegen de film. Vind het een saaie film. Had er toch wel wat meer van verwacht.:(

Art
06-12-2002, 00:54
Je aardig wat films om de komende dagen wer door te komen Art:D
Ik had gisteren Dragonfly gehuurd. En de film heeft mij aardig kunnen bekoren. Het is geen topper, maar ik vond het wel goed. Ga deze zker aanschaffen. En ik vind het zeker een huurtip(y)
Ga ik even huren :) Zeker nu je bij Movie Max een kraskaart erbij krijgt en je kans maakt op een reis naar Zuid-Amerika :D

Rochan
06-12-2002, 18:16
Ga ik even huren :) Zeker nu je bij Movie Max een kraskaart erbij krijgt en je kans maakt op een reis naar Zuid-Amerika :D

Ik wens je veel succes met de kraskaart, een reisje naar Zuid-Amerika is natuurlijk altijd wel welkom :D
Heb net ook weer 2 films gehuurd:
Irreversible en Sorority Boy's:)

DVDPsycho
07-12-2002, 17:40
Donderdag Scooby Doo gehuurd. Vond hem wel leuk, maar toch niet zo als de tekenfilms.

Ghast
07-12-2002, 17:48
Ik ook The Shippin News gezien met spacey, op een paar leuke momenten na een zeer magere film , zonde van mijn geld blij dat het maar een huur film was.

Vanavond The Unsaid kijken met Andy Garcia, hopelijk is die beter.

Rochan
08-12-2002, 00:32
Uprising gehuurd. Film gaat over Joodse verzet in Warschau tijdens de 2 W.O. Geen topfilm, maar vond het wel waard om te huren. Wel een lange film, maar heeft me wel geboeid:)

Rochan
08-12-2002, 22:12
The Unsaid, met Andy Garcia. Spannende film. Niet te moelijk, maar wel leuk om te kijken. Huurtip(y)

DaniBierhoff
09-12-2002, 08:12
Ik heb scooby doo gehuurd. Leuke film!

Frank J.
09-12-2002, 08:31
afgelopen weekend BLACK KNIGHT gehuurd. leuke film alleen niet dat je constant dubbel ligt..... een 7 (wel ontzettend leuk eind :D)

GrtZ

Guus Josee
10-12-2002, 09:36
Spiderman gehuurd en gisteren bekeken, was een leuke film.

Rochan
10-12-2002, 23:05
Blade II gehuurd. Leuke film, met lekker veel actie en bloed:D
Geluid is ook erg goed van de film. Komt zker een mijn collectie(y)

Art
11-12-2002, 20:56
Musa : The Warrior heb ik gehuurd :)

Rochan
12-12-2002, 22:24
Musa : The Warrior heb ik gehuurd :)

Heb je Irreversible al gehuurd/gezien Art?:o

Art
13-12-2002, 18:56
Heb je Irreversible al gehuurd/gezien Art?:o
Ik twijfelde tussen Musa en die :) Dus volgende keer neem ik Irrevisble ;)

Dave
14-12-2002, 22:18
Scoobey Doo samen met een vriend van me gehuurd en gekeken :) grappige film gaaf dat Scrabbey erin voor komt (y)

Rochan
17-12-2002, 15:26
Vandaag Monsoon Wedding en John Q gehuurd(y)

Art
17-12-2002, 15:32
Vandaag Monsoon Wedding en John Q gehuurd(y)
Leuke titels Roos ;) Weet je wanneer Monsoon Wedding op dvd wordt uitgebracht? :o

Rochan
17-12-2002, 15:35
Leuke titels Roos ;) Weet je wanneer Monsoon Wedding op dvd wordt uitgebracht? :o

Ik weet het nog niet, ik was al verbaasd dat de film uitgebracht is als huurdvd. Ik denk dat hij over een paar maanden wel op koop zal komen. Ik ben benieuwd. Heeft wel NL subs(y)

Art
17-12-2002, 15:40
Ik weet het nog niet, ik was al verbaasd dat de film uitgebracht is als huurdvd. Ik denk dat hij over een paar maanden wel op koop zal komen. Ik ben benieuwd. Heeft wel NL subs(y)
Ik wist wel dat ie dit jaar uitgebracht zou worden als huur-dvd met Ned Subs :) Ik ben ook benieuwd, we wachten gewoon af ;)

Rochan
24-12-2002, 17:08
Vnadaag Steal gehuurd. Film met o.a Stephen Dorff en Natasha
Henstridge. Ben benieuwd naar deze film :o

Danny Woensdregt
27-12-2002, 23:03
Vandaag Panic room en Showtime gehuurd.

Rochan
30-12-2002, 22:49
Kissing Jessica Stein gehuurd. Leuke film, ondanks dat het misschien een vrouwenfilm is, heeft het me wel geamuseerd. Kan deze film zker aanbevelen om te huren (y)

Rochan
07-01-2003, 22:11
The Accidental Spy met Jackie Chan gehuurd. Een leuke actiefilm.
Leuke film om te huren(y)

Rochan
15-01-2003, 17:24
Tijdje stil geweest met huren, maar heb de volgende films gehuurd:)
Ring
Discovery of Heaven
The Whole Nine yards
Bedazzled
The Next Best Thing
:)

Lex v/d Moolen
15-01-2003, 17:29
Tijdje stil geweest met huren, maar heb de volgende films gehuurd:)
Ring
Discovery of Heaven
The Whole Nine yards
Bedazzled
:) Je hebt weer wat te doen:)

Rochan
15-01-2003, 17:31
Je hebt weer wat te doen:)
Zker weten, kheb ze niet eens zelf gehuurd, maar mijn broertje heeft ze gehuurd en kwam er gisteren mee aanzetten. Dus lekker goedkoop:D

Lex v/d Moolen
15-01-2003, 17:34
Zker weten, kheb ze niet eens zelf gehuurd, maar mijn broertje heeft ze gehuurd en kwam er gisteren mee aanzetten. Dus lekker goedkoop:D Dat is nog veel beter:D
Discovery of Heaven wil ik op zeker nog gaan zien.

Rochan
15-01-2003, 17:36
Dat is nog veel beter:D
Discovery of Heaven wil ik op zeker nog gaan zien.
Lijkt me ook een goede film. Art had me een tijdje geleden ook al de film aanbevolen:D

Art
15-01-2003, 17:48
Tijdje stil geweest met huren, maar heb de volgende films gehuurd:)
Ring
Discovery of Heaven
The Whole Nine yards
Bedazzled
:)
Een leuk lijstje, Roos :)

Art
15-01-2003, 17:48
Lijkt me ook een goede film. Art had me een tijdje geleden ook al de film aanbevolen:D
En terecht :D Een geweldige film die ik binnenkort maar eens ga aanschaffen :)

Art
15-01-2003, 21:09
Ik had weer een tasje vol en het zijn dit keer geworden :D :
*Hearts in Atlantis
*Large
*The Animal
*Human Nature
*Hedwig and the Angry Inch
*The 51th State

Sander Haarmans
16-01-2003, 16:24
Heb er 3 meegenomen bij video(dvd)land.

Das Boot
A beautiful mind
The skulls II

Ga ze in deze dagen bekijken.:)

Dave
16-01-2003, 16:29
Net K-PAX gehuurd, vanavond kijken, ben benieuwd :)

Rochan
16-01-2003, 17:47
Ik had weer een tasje vol en het zijn dit keer geworden :D :
*Hearts in Atlantis
*Large
*The Animal
*Human Nature
*Hedwig and the Angry Inch
*The 51th State

Dus jij je portie ook al binnen voor de komende dagen Art:D Heb van je lijstje alleen 51st State gezien. Er zitten wel titels die ik ook nog wil huren, dus laat je me het weten of het leuke/goede films zijn:rolleyes:

Art
16-01-2003, 19:05
Dus jij je portie ook al binnen voor de komende dagen Art:D Heb van je lijstje alleen 51st State gezien. Er zitten wel titels die ik ook nog wil huren, dus laat je me het weten of het leuke/goede films zijn:rolleyes:
Je kent me ;) Natuurlijk laat ik altijd weten wat ik er van vind :)

Renny Collard
16-01-2003, 20:04
Hearts in Atlantis is aan te raden (y)

Rochan
16-01-2003, 21:18
Hearts in Atlantis is aan te raden (y)

Die zal ik zker dan snel huren. :)

Zaltman
18-01-2003, 13:48
Gisteren 51st State en Nid de Guepes (The Nest) gezien, allebei best aardig.

Danny Woensdregt
18-01-2003, 18:39
Net bij de videotheek Murder by numbers, The fast & the furious en American pie opgehaald.
Laatste op verzoek van m'n dochter (heb 'm zelf al op Canal+ gezien. Beetje flauw).
Ben zelf benieuwd naar The fast.... Heb 'm nog nooit gezien, maar aangezien de meerderheid van de forum-leden nogal lyrisch over deze film zijn, heb ik 'm maar gehuurd.

Art
18-01-2003, 18:40
Hearts in Atlantis is aan te raden (y)
Die heb ik dus gehuurd, ben benieuwd :)

~*Sour-girl*~
18-01-2003, 19:36
-Lilo and Stitch (Leuke disney film)
-Murder by numbers(Tegenvallertje had leuker en better verwacht)
-Donnie Darko(Lekker vaag maar heel leuk) :)