PDA

Bekijk de volledige versie : Most wanted films op verlanglijst



DJR
19-06-2009, 00:13
Ik denk dat iedereen wel een aantal films op zijn verlanglijstje heeft staan waarvan je weet dat er alternatieve en/of ongecensureerde oorspronkelijke versies van zijn maar deze om bepaalde redenen niet dusdanig zijn uitgebracht.

Als je twee films mocht kiezen die toch in de oorspronkelijke vorm opnieuw zouden worden uitgebracht welke zouden dat dan zijn?

Voor mij deze:

Evil Dead 2 - Mijn favouriete film allertijde dus ik zou graag al die alternatieve gore scenes en ook de "possessed Henrietta" scene willen zien. Helaas zijn er alleen nog maar stills van over daar het desbetreffende filmmateriaal naar verluid niet meer bestaat...

Friday The 13Th Part VII - Dankzij de overijverige MPAA en hun negatieve houding jegens horrorfilms die tijd ging deze zevende Friday The 13th film zelf onder het mes, ALLE moordscenes zijn drastisch ingekort of compleet eruit geknipt. Gelukkig zijn ze nog op You Tube te zien... Alle inspanning van fans en de regisseur ten spijt geeft Paramount niet toe aan een unrated re-release van deze en andere Friday films.

jan_tran
19-06-2009, 07:44
Volgens mij is er al een topic met dit onderwerp.