PDA

Bekijk de volledige versie : INTERVIEW: Timothy



Jordy van Buel
22-06-2009, 09:56
Hieronder volgt het interview met Timothy

De vragen staan hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1330164#post1330164). Deze kan de geïnterviewde kopiëren naar zijn post.

P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Timothy zijn interview geplaatst heeft.

Alhier (http://www.dvd.nl/forum/showpost.php?p=1330145&postcount=1) staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.

Timothy
22-06-2009, 19:43
Interview verwijderd...

Patrick van den Hul
22-06-2009, 21:32
Het was weer leuk om te lezen. To the point en daardoor interessant. Heb ook even vluchtig wat van je schrijfsels doorgenomen en dat leest lekker weg.
Mocht je ooit nog eens een overstap willen maken, dan weet je ons te vinden ;).

Timecop
23-06-2009, 09:15
Interessant interview, vondt het 48hr project ook erg leuk om te zien :)

Marcel v/d H.
23-06-2009, 09:39
Leuk interview! En je hebt een goede smaak, Six Feet Under, Once (y) Kijk zelf ook graag series om precies dezelfde reden die jij aangeeft, meer ruimte voor karakterontwikkeling. Six Feet Under is daar het ultieme voorbeeld van en er zijn maar weinig serie-/ filmscenes die de laatste tien minuten van SFU kunnen evenaren.

Timothy
24-06-2009, 09:30
Mocht je ooit nog eens een overstap willen maken, dan weet je ons te vinden ;).

Daar heb ik echt te weinig technische kennis voor. Beeld zou ik nog enigszins kunnen beoordelen, maar bij geluid zou ik in de problemen komen denk ik.

Timothy
24-06-2009, 09:31
Six Feet Under is daar het ultieme voorbeeld van en er zijn maar weinig serie-/ filmscenes die de laatste tien minuten van SFU kunnen evenaren.

Absoluut. Ik ken geen serie die mooier en passender werd afgerond dan Six Feet Under.

Jordy van Buel
24-06-2009, 09:49
Absoluut. Ik ken geen serie die mooier en passender werd afgerond dan Six Feet Under.

Al bekend met the Sopranos? ;) Leuk interview verder Timothy (y)

Timothy
24-06-2009, 10:05
The Sopranos? Ik zou zelfs zover durven gaan als te zeggen dat The Sopranos geen afronding kende. Men zou zonder problemen een nieuw seizoen kunnen maken. Verder ook een briljante serie overigens, zoals alles wat ik uit de HBO stal heb gezien.

Jordy van Buel
24-06-2009, 10:15
The Sopranos? Ik zou zelfs zover durven gaan als te zeggen dat The Sopranos geen afronding kende.

Je had het over een mooie en passende afronding, waar David Chase imo zeer goed in is geslaagd :)

Patrick van den Hul
24-06-2009, 11:13
Daar heb ik echt te weinig technische kennis voor. Beeld zou ik nog enigszins kunnen beoordelen, maar bij geluid zou ik in de problemen komen denk ik.

Vormt op zich geen belemmering hoor, dat kan altijd geleerd worden. Maar als je geen 5.1 set hebt houdt het wel op ;)

Coen P.
24-06-2009, 12:18
Leuk, al is Walkabout een briljant stukje cinema hoor!

Coen P.
24-06-2009, 12:19
oh ja, 50 titels is geen kijkachterstand hoor, daar lach ik om ;)

1101
24-06-2009, 20:56
The Sopranos? Ik zou zelfs zover durven gaan als te zeggen dat The Sopranos geen afronding kende. Men zou zonder problemen een nieuw seizoen kunnen maken. Verder ook een briljante serie overigens, zoals alles wat ik uit de HBO stal heb gezien.

Ik vond het eind van The Soprano's echt keigoed (al heb ik de rest van de serie niet echt gevolgd), en het is mijns inziens echt een afronding van een dynastie. Six Feet Under vond ik erg corny en echt: EINDE! Soprano's was in al zijn ruwheid veel subtieler. Hehe.