PDA

Bekijk de volledige versie : Tnt



vince curtin
25-06-2009, 17:45
Hoi Allemaal,

Ik zit te wachten op drie DVD`s van mensen die ik 100% vertrouw en ik krijk maar niks binnen.Drie verschillende mensen heeft DVD`s naar mij gestured vorige week vrijdag,zaterdag en maandag en ik heb geen enkel binnen,wel een paar brieven.
Vanochtend heb ik de klachtenlijn van TNT gebeld en een mevrouw heeft mijn gegevens genoteered een beloft om een onderzoek te doen bij de vestiging maar ze zei dat omdat het onverzekerde post was kunnen ze weining doen.
Wel kunnen de verstuurders een klacht indienen.
Ik vind dit heel vreemd en ik heb nooit zoiets meegemaakt.. Julie wel ?

gr,vince.

Michael Hamers
25-06-2009, 19:20
Toevallig vorige week. Toen wilde ik een bluray naar iemand versturen, maar die is daar nooit aangekomen. Je kunt er gewoon helemaal niks mee. Waarschijnlijk heb je een kleptomanische postbode. Enige oplossing om er zeker van te zijn dat dit niet gebeurd is verzekerd laten versturen, oftewel aangetekend, maar dat is een stuk duurder...

Mark van L.
25-06-2009, 19:23
Hoi Allemaal,

Ik zit te wachten op drie DVD`s van mensen die ik 100% vertrouw en ik krijk maar niks binnen.Drie verschillende mensen heeft DVD`s naar mij gestured vorige week vrijdag,zaterdag en maandag en ik heb geen enkel binnen,wel een paar brieven.
Vanochtend heb ik de klachtenlijn van TNT gebeld en een mevrouw heeft mijn gegevens genoteered een beloft om een onderzoek te doen bij de vestiging maar ze zei dat omdat het onverzekerde post was kunnen ze weining doen.
Wel kunnen de verstuurders een klacht indienen.
Ik vind dit heel vreemd en ik heb nooit zoiets meegemaakt.. Julie wel ?

gr,vince.

Yep,
daarom heb ik deze post aangemaak(in bluray)

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=69094

Ik voel dus met je mee

Coen P.
25-06-2009, 20:19
Zuur.

Gaat het om de zaterdagkracht? Dat zijn vaak studentjes of scholiertjes. Door de week heb je de vast in dienstgangers...

Jordy van Buel
25-06-2009, 20:23
Zuur.

Gaat het om de zaterdagkracht? Dat zijn vaak studentjes of scholiertjes. Door de week heb je de vast in dienstgangers...

Dat wil natuurlijk niks zeggen Coen :)

John Sital
25-06-2009, 20:23
balen, of iemand in sorteercentrum of de postbode is er nu helaas blij mee.
Omdat je het niet kunt tracken is het moeilijk om precies aan te wijzen waar het fout is gegaan, ik hoop dat ze alsnog aankomen maar ik vrees van niet, iig succes ermee

Coen P.
25-06-2009, 20:25
Dat wil natuurlijk niks zeggen Coen :)

Mijn praktijk zegt het anders Jordy. Heb al zo'n 1100 deals via internet en ik ken de postbodes en weet dat de vaste mensen niet graag hun zekere baan op de tocht willen zetten...

vince curtin
25-06-2009, 23:57
Ik doe dit ook al langer en dit heb ik nooit meegemaakt.
Wat klote is is dat ik durf nu niks meer te ruilen of kopen :-x

vince.

John Sital
26-06-2009, 07:49
Ik doe dit ook al langer en dit heb ik nooit meegemaakt.
Wat klote is is dat ik durf nu niks meer te ruilen of kopen :-x

vince.


tja, begrijpelijke reactie maar je bedoelt ook kopen via webshops?
of puur via forums?

vince curtin
26-06-2009, 08:22
Alleen via forums John maar tegenwoordig zijn web winkels toch goedkoper :)

gr,vince.

Coen P.
26-06-2009, 08:56
probeer anders ff een adres van vrienden, kijken of ie dan wel aankomt...

John Sital
26-06-2009, 09:24
Alleen via forums John maar tegenwoordig zijn web winkels toch goedkoper :)

gr,vince.


je weet dat ik het goedkoopst ben:mrgreen: ;)

vince curtin
30-06-2009, 19:39
Goed nieuws :)
Twee van mijn dvd`s zijn vandaag bij mij aangekomen,beide met een postmark van 12-06-2009:shock: Ik miss er nu maar een en het zal altijd een mysterie blijven ......

vince.

*NERAZZURRI*
30-06-2009, 20:50
Postbode heeft eerst de dvd's gekeken en ze vervolgens alsnog dichtgeplakt en afgeleverd :wink:

patrick434
30-06-2009, 21:14
of hij vindt je film smaak maar niets.. ;)

vince curtin
30-06-2009, 21:20
Dat zit er dik in maar hij is duidelijk een western fan omdat hij heeft mijn 3 10 to Yuma steelboek nog steeds :confused:

gr,vince.