PDA

Bekijk de volledige versie : Digitenne van KPN



Backa
09-07-2009, 10:23
Beste lezers,

Ik heb sinds kort Digitenne van KPN.
Ik dacht slim te zijn dit eerst te proberen, had het standaard pakket besteld incl. tunner.
Het hele zootje aangesloten op m'n TV en het zag er echt perfect uit.

Maar goed ik wil geen externe tunner, ik kan namelijk zo'n cam module kwijt in mijn Sony Bravia TV.
Dus ik dacht weetje wat ik probeer het eerst een aantal weekjes op de TV die in de slaapkamer staat.

Eergister een Cam module besteld voor de TV beneden, gisteren in huis.
De boel aangesloten, nog beter beeld als met de losse tunner.

Alleen m'n beeld bevriest ongeveer om de 5 a 10 minuten. allemaal blokken en toestanden.
Het signaal valt helemaal weg om vervolgens weer op zeer sterk terug te komen.

Heb de antenne allerlei kanten opgezet hoog laag noem maar op.
Zonder enige verbetering, ik word er helemaal gefrustreerd van, ik hoop eigenlijk dat iemand mij hier een oplossing voor kan geven ?

Het vreemde vind ik dat m'n signaal op zeer sterk staat en dan toch steeds totaal weg valt en weer terug komt op zeer sterk.

Dennis Oosterhuis
09-07-2009, 18:15
Heb zelf ook Digitenne en had dat probleem in het begin ook. Heb het toen opgelost door de antenne in plaats van achter de TV in de buurt van een raam te zetten. Sindsdien nooit meer last gehad van bevroren beeld.

SpeedyJohnnyNL
10-07-2009, 10:42
Ik heb jaren Digitenne gehad, vond het zelf helemaal niks als er een brommer voorbij kwam rijden in de straat begon het beeld te storen, een maat van me heeft nu ook digitenne en vind het nog steeds helemaal niks,heb zelf Digitale TV van Ziggo op dit moment en dat ziet er mooi uit sinds afgelopen weekend hebben we Nederland 1,2 en 3 in HD en moet zeggen valt me niet tegen.

Backa
10-07-2009, 11:37
Hmm antenne staat niet achter m'n tv maar in het raam kozijn.
Ik heb 2 bomen in m'n tuin staan zou dat signaal tegen kunnen houden ?

Boven op de slaapkamer heb ik uitstekend beeld, baal als een stekker zeg maar.
Heb nu maar even de upc kabel terug gestoken!

Als iemand een oplossing weet dan heel graag !

adkort
15-01-2010, 23:27
digitenne heeft wel eens problemen met ontvangst stotteren beeld, geluid loopt niet synchroom,

dit alles is op te lossen door een buiten antenne te gebruiken.