PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwe batman ?



Anonymous
17-07-2002, 18:26
Joblo kwam met volgende bericht :

With casting on the BATMAN VS. SUPERMAN movie set to be completed by the end of the month, the rumors have already begun leaking as to who can play either hero. Our first solid lead is for who can play our Caped Crusader. SuperHero Hype reported this weekend that Christian Bale was to star as Batman in the film. Not much was thought about the news at the time with the thinking being, every young actor is being considering to star. But fansite www.batman-on-film.com got ahold of Christian Bale's rep and asked them straight-up about the news. Here's what they said: "As with any actor, any role involves negotiation so I cannot confirm or deny rumors at this time. If and when Christian lands a role, I announce it on the NEWS section of his web site." Hmmmm....certainly piques my interest. This guy sounds like he's bursting at the seams with excitement, just WANTING to talk about it so bad but knows he can't. If it were complete hogwash, why not just come out and say so? If any of our media friends overseas are reading this and are prepping a Bale interview for REIGN OF FIRE, ask the man a question. Probe him about BATMAN VS. SUPERMAN and see what he knows. He certainly would make a good Bruce Wayne/Batman and I'd hate for this to be some BS rumor that never comes to fruition. This news combined with Superhero Hype's report that Bale is "almost a lock" could make for a pretty cool new Batman. One down, one to go...

Dit is dus diezelfde gast als uit American Psycho.Als je het
mij vraagt kan hij een geschikte Batman zijn....

Geert Jan Alsem
17-07-2002, 18:32
Dit is dus diezelfde gast als uit American Psycho.Als je het
mij vraagt kan hij een geschikte Batman zijn....
Ja opzich wel...
Hij heeft alleen een beetje een groot hoofd. Ik vraag me af of dat niet raar staat met een Batman masker...

Jaded
17-07-2002, 18:34
Hij lijkt me niet 'duister' genoeg.
Ook heeft hij een te jong uitzicht.

That's my opinion.

Lex v/d Moolen
17-07-2002, 18:38
Wat vonden jullie eigenlijk van de vorige Batman films?

Sander Haarmans
17-07-2002, 18:42
Wat vonden jullie eigenlijk van de vorige Batman films?

De vorige Batman films vond ik erg goed/leuk behalve Batman returns vond ik toch wel wat minder.

Lex v/d Moolen
17-07-2002, 18:44
De vorige Batman films vond ik erg goed/leuk behalve Batman returns vond ik toch wel wat minder. Ik vraag dit omdat er bij ezy een box van Batman zeer goedkoop staat.

Weet je trouwens dat je heel erg op Kuifje lijkt?:D

Jaded
17-07-2002, 18:48
Wat vonden jullie eigenlijk van de vorige Batman films? Nummer 1 en 2 verdwijnen nog wel in mijn collectie, maar enkel als er een goede versie van verkrijgbaar is.
De laatste 2 zijn gewoonweg commerciƫle vehikels, en zeker nummer 4.

Matt D
17-07-2002, 18:57
misschien ligt het aan mij maar ik heb hier gisteren al een topic over geopend, strange dat de helft hier plots wel wil reageren :(

Sander Haarmans
17-07-2002, 19:10
Weet je trouwens dat je heel erg op Kuifje lijkt?:D

Inderdaad nu je het zegt, het was me nog niet opgevallen.;)

Lex v/d Moolen
17-07-2002, 19:13
misschien ligt het aan mij maar ik heb hier gisteren al een topic over geopend, strange dat de helft hier plots wel wil reageren :( Sorry EG maar ik had die niet gezien en ik heb net op ezy gezien van die goedkope boxset

Sander Haarmans
17-07-2002, 19:24
misschien ligt het aan mij maar ik heb hier gisteren al een topic over geopend, strange dat de helft hier plots wel wil reageren :(
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik kan jou topic hierover niet zo 123 vinden, waar staat ie dan ?

Jaded
17-07-2002, 19:28
Misschien dat het aan mij ligt, maar ik kan jou topic hierover niet zo 123 vinden, waar staat ie dan ?
4 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9165)

Lex v/d Moolen
17-07-2002, 19:34
4 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9165) Vreemd dat Paul Hauer deze thread opent, hij heeft in EG's thread ook al wat gezet

Anonymous
17-07-2002, 19:49
misschien ligt het aan mij maar ik heb hier gisteren al een topic over geopend, strange dat de helft hier plots wel wil reageren :(

Ooow ? Kan je even de url geven, opnieuw heeft de zoekmachine
mij dus in de steek gelaten :mad:

Anonymous
17-07-2002, 19:50
Vreemd dat Paul Hauer deze thread opent, hij heeft in EG's thread ook al wat gezet

Ja mijn fout, maar ik kon geen batman thread vinden :confused:

Lex v/d Moolen
17-07-2002, 19:54
Ja mijn fout, maar ik kon geen batman thread vinden :confused: Gek, als ik zoek op batman, dan zie ik EG's Batman en Superman er toch duidelijk bij staan. En ben je nu al weer vergeten dat je daar ook een bericht heb ingezet?:D

Anonymous
17-07-2002, 20:00
Gek, als ik zoek op batman, dan zie ik EG's Batman en Superman er toch duidelijk bij staan. En ben je nu al weer vergeten dat je daar ook een bericht heb ingezet?:D

Ooow die thread ? Die gaat niet specifiek over de nieuwe
batman verkiezing als ik het goed heb Lex :D

Matt D
17-07-2002, 20:39
Sorry EG maar ik had die niet gezien en ik heb net op ezy gezien van die goedkope boxset

geen probleem hoor lex en alle anderen, jullie mogen nog steeds mijn vriendjes zijn :-)

toch bedankt voor de reacties ;-)

Anonymous
17-07-2002, 20:41
:) Maar iig mag deze thread dicht als er al een soortgelijke thread
is crew....

Lex v/d Moolen
17-07-2002, 20:41
geen probleem hoor lex en alle anderen, jullie mogen nog steeds mijn vriendjes zijn :-)

toch bedankt voor de reacties ;-) Gelukkig, een Goblin als vriend mag je niet missen:D

mark t
08-01-2003, 19:04
Er duiken weer geruchten op over Batman 5. Een mogelijke eerste versie van het script bevat o.a. de volgende positieve onderdelen (let op: misschien zijn het spoilers):
-Geen Robin, geen Batgirl;
-Schurk: The Scarecrow (Jonathan Crane);
-Duidelijk duisterder van toon dan de laatste twee films, misschien wel duisterder dan de eerste;
-Het verhaal begint als Batman uit een gesticht ontsnapt(!) en laat vervolgens via flashbacks zien hoe hij in het gesticht terecht is gekomen.

Zie verder: http://www.aint-it-cool-news.com/display.cgi?id=14127
Let op: Het betreft onbevestigd nieuws. Bovendien wordt de eerste versie van een gemiddeld script meestal nog een aantal keer herschreven voordat het daadwerkelijke filmen begint. Maar het klinkt toch redelijk positief.

M Balje
12-01-2003, 13:16
Nu nog meer informatie het wordt waarschijnlijk een prequel,dus voor de film Batman.
De film gaat waarschijnlijk begin 2004 in de bioscoop draaien (dat denk ik omdat op de pagina de film bijna helemaal boven aan staat) en gaat waarschijnlijk Batman: The Frightening heten.

http://www.darkhorizons.com/2004/index-n.htm

Yi-Long
12-01-2003, 13:26
Het liefst zou ik Joaquin Phoenix in de rol van Batman/Bruce Wayne zien; hij heeft er de perfecte ogen en het perfecte uiterlijk voor, plus is het een erg goede acteur die de uitdagende rol zeker aan zou kunnen.

Adrien Brody (The Pianist,2003) zou wel een goede Scarecrow zijn...hy heeft er in ieder geval het uiterlijk voor als je hem in The Pianist ziet.

Zou in ieder geval goed nieuws zijn als de film weer de duistere kant opgaat want de laatste 2 Batman films waren misselijkmakend slecht.

Geert Jan Alsem
12-01-2003, 13:29
het wordt waarschijnlijk een prequel
possible = mogelijk, niet waarschijnlijk

Gabriel B.
13-01-2003, 20:50
Originally posted by Lex v/d Moolen
[B]Wat vonden jullie eigenlijk van de vorige Batman films?

Hoewel in Nr. 1 en Nr. 3 een poging ondernomen werd, schieten alle Batman-films schielijk te kort in het gegeven dat Batman in de eerste plaats een detective is.

mark t
13-01-2003, 21:16
Hoewel in Nr. 1 en Nr. 3 een poging ondernomen werd, schieten alle Batman-films schielijk te kort in het gegeven dat Batman in de eerste plaats een detective is. In de script-versie die op Aint-it-cool-news besproken wordt, is expliciet sprake van meer detective-werk voor Batman.

M Balje
07-02-2003, 16:10
Christopher Nolan maakt Batman 5

Regisseur Christopher Nolan verraste de wereld al twee keer aangenaam met zijn films Memento en Insomnia. Nu stort hij zich op zijn jeugdliefde Batman.

Na Tim Burton (Batman, Batman Returns) en Joel Schumacher (Batman Forever,Batman & Robin) zal Christopher Nolan de vijfde Batmanfilm in de serie gaan maken. Onlangs tekende Nolan het contract met Warner Bros. die drie nieuwe Batmanfilms in ontwikkeling hebben. Nolan zei te zijn opgegroeid met Batman en dat het karakter hem altijd gefascineerd heeft. Volgens Nolan is Batman de meest realistische superheld onder de superhelden.
Eind jaren '80 begon de franchise met Michael Keaton als Batman in Batman en Batman Returns. Hij werd in de jaren '90 opgevolgd door Val Kilmer in Batman Forever en George Clooney in Batman & Robin. Deze twee laatste films flopten echter. Wie de hoofdrol zal spelen in de vijfde Batmanfilm is nog niet bekend.

De andere twee Batman projecten die bij Warner Bros. in ontwikkeling zijn, zijn Batman: Year One, een duister sprookje van regisseur Darren Aranofsky (Requiem for a Dream) en Catwoman, waarin Ashley Judd vermoedelijk de rol van Michelle
Pfeiffer (Batman Returns) over neemt.

Bron: zwolle@moviestore.nl nieuwsbrief

Art
07-02-2003, 16:38
Trouwens Pitof (Vidocq) gaat de film Catwoman maken met mogelijk Nicole Kidman in de hoofdrol. Die neemt alleen de rol als het script bevalt, een andere favoriet voor de rol is Ashley Judd. Dit las ik op teletekst en op IMDB :)

Gabriel B.
07-02-2003, 19:03
Originally posted by Art
[B]Trouwens Pitof (Vidocq) gaat de film Catwoman maken
En ik die dacht dat niemand het slechter kon doen dan Schumacher in Batman en Robin.

P@rick
08-02-2003, 08:20
Trouwens Pitof (Vidocq) gaat de film Catwoman maken met mogelijk Nicole Kidman in de hoofdrol...

Damn, ze moeten Anna Nicole Smith casten voor catwomen. Die zal zo een latex pakje goed staan:D:D:D

Dan the Man
08-02-2003, 14:18
Holy News Batman!

Nicole Kidman als Catwoman zou een erg goede keus zijn, zij heeft de laatste jaren toch wel bewezen een van de beste actrices te zijn. Toch heb ik, ondanks dat ik een onnoemelijk grote Batman fan ben, nog altijd mijn bedenkingen over deze spin-off.

Veel meer verwacht ik van Batman: Year One, die nog altijd door Darren Aronofsky geregisseerd zou worden. Hoewel Batman-On-Film schreef dat dit project eigenlijk echt van de baan was:( , evenals Wolfgang Petersen's Batman vs. Superman.

Wel zou Nolan een fantastische nieuwe Batman film kunnen maken, waar eindelijk eens de echte Batman getoond wordt. Met Nolan wordt dit vast en zeker niet zo'n commerciele troep als Daredevil is geworden...

Nog even mijn antwoord op de vraag van Lex.
Batman is omdat het de eerste was, nog altijd de beste film van de vier. Batman Returns is een prachtig sprookje, Tim Burton was echt de juiste man voor de Batman films. En Keaton de beste Batman (en vooral Bruce Wayne) van de drie.
Schumacher's Batman Forever was mooi gemaakt, maar staat helemaal los van de originele Batman die door Bob Kane werd gecreeerd. Batman & Robin (de titel alleen al) heeft een paar aardige dingen (waaronder een redelijke Clooney) maar is duidelijk de minste van de vier en heeft bij tijd en wijlen totaal niets meer met de comic Batman te maken, wat het eerste deel wel had.
Hopelijk heb je er iets aan, Batman misstaat nooit in een collectie, maar de uitgave van Warner Bros. is een grote schande. Slechte DVD's, lelijke menu's zonder extra's een een abominale verpakking. Waar blijven de Special Editions???

Jaded
08-02-2003, 14:29
Waar blijven de Special Editions???
Vraag ik me ook af.
Ik heb het opgeven en toch maar de eerste 2 films gekocht ...