PDA

Bekijk de volledige versie : Vesa 200x200 naar...iets anders?



remonvv
29-07-2009, 21:29
Hallo!

Ik heb een 42LG70 televisie met een 200mm x 200mm vesa mount bevestiging. Nu heb een Vogel's Trimotor electrische wall mount gekocht :

http://www.4monitor.nl/icecatimages/high/109798.jpg

Als je goed kijkt zie je de 200mm x 200mm aansluitingen zitten maar deze zitten aan de bovekant van de mount (bovenste 2 schroeven helemaal aan de bovenkant, onderste 2 schroeven ongeveer in het midden). Probleem is dat de 42LG70 aan de onderkant een soort bobbel heeft zitten waar de voet in moet als je de tv ergens neer wilt zetten. Dankzij deze bobbel past de plaat van de Vogels niet direct op de 200x200 vesa aansluiting. Het gaat om ongeveer 1cm hoogteverschil.

Het lijkt me niet zo'n goed idee om er buisjes van 1cm tussen te zetten omdat deze tegen het plastic van de tv aan komen te zitten. Ik zat dus te denken om een adapter te kopen van 200x200 naar 800x400 of iets dergelijks (400mm kan niet want dat is precies waar de aansluitingen zitten.

Mijn vraag dus; bestaat zoiets? waar kan ik die krijgen? betere oplossingen?

Ik hoor graag van jullie!

Groet,

Remon

Michael Hamers
30-07-2009, 16:17
Naar mijn weten kun je die busjes er gewoon tussen zetten, want er zit aan de binnenkant van de tv altijd een stevige metalen schroefdraad. Of bedoel je het anders met, tegen het plastic?