PDA

Bekijk de volledige versie : [TK] Harman Kardon 255



DeXoN
31-07-2009, 16:35
Dus ik zou graag m'n HK AVR 255 verkopen omdat ik een zwaardere receiver nodig heb. De receiver is nu ongeveer een 9 maand oud en is zo goed als nieuw (als ik hem in de verpakking steek ga je niet zien dat ie gebruikt is :-p).

Mijn vraagprijs is 450 EUR excl verzendkosten.

De receiver gaat verzonden worden omdat afhalen jammergenoeg zeer moeilijk gaat.

Kan met taxipost verzonden worden (verzekerd natuurlijk) dan is de prijs als ik me niet vergis ongeveer 11 EUR (BE, NL zou ik moeten opzoeken).
Of als je zelf UPS ofzo wil wil ik hem ook wel met een verzendbedrijf versturen.

In de verpakking gaat alles zitten zoals handleiding, microfoon om automatisch de speakers in te stellen, afstandbediening, etc.

Samen met de receiver gaat er een kopie van de factuur bijzitten voor de garantie (ofwel de receiver naar de winkel brengen/versturen of je kan zelf contact opnemen met Harmon Kardon).

Als je een foto wenst kan ik die nemen maar veel ga je ervan niet zien want hij zit in een kast (dus kan enkel een foto nemen van de voorkant).

De specs zijn:
Type: 7.1 kanaalversterker
HDMI aansluiting: Ja
Totaal vermogen: 350 Watt
Ampères: 35 Amps
Impedantie: 8 Ohms
DTS Digital Surround: Ja
Dolby Prologic 2: Ja
Dolby Digital EX: Ja
Component in: 2
Coaxial Digital in: 3
Optical digital in: 3
Audio inputs: 2
AV input: 4
Audio outputs: Niet vermeld
AV outputs: Niet vermeld
Component outputs: 1
Phono in: Niet vermeld
Tuner: Digitaal
Golflengtes: AM/FM
Geluidseffecten: Niet vermeld
Preselecties: 30
Afmetingen (hxbxd): 16.5 x 44 x 38.2
Gewicht: 13.6 Kg

*Specs komen van vandenborre

Link Harman Kardon: harman/kardon (http://harmankardon.com/product_detail.aspx?Region=EUROPE&Country=BE&Language=ENG&cat=REC&prod=AVR%20255/230&sType=C)

En enkel excl bieden aub.

DeXoN
07-08-2009, 17:03
Is verkocht dus mag dicht (y)