PDA

Bekijk de volledige versie : Disney's Treasures



Rochan
19-07-2002, 13:23
Onderstaande vinden jullie de covers van de 3 Disney's van de 3 Disney's Treasures dvd die gaan uitkomen . Een woord Cooooooool:D
Bron www.ignn.comhttp://dvdmedia.ign.com/dvd/image/treasures1_boxlg.jpg
http://dvdmedia.ign.com/dvd/image/treasures2_boxlg.jpg

Voor de 3e cover moeten jullie maar even zelf naar de site van ign .com gaan, want die kon ik niet meer openen
:(

Yi-Long
20-07-2002, 18:59
Die van Goofy vond ik altyd erg leuk...dan ging het over 'voetbal' of over 'karate' etc....heel droog allemaal...
Die oude filmpjes van Mickey ken ik helaas niet echt.

Rochan
20-07-2002, 20:32
Die van Goofy vond ik altyd erg leuk...dan ging het over 'voetbal' of over 'karate' etc....heel droog allemaal...
Die oude filmpjes van Mickey ken ik helaas niet echt.

Ik weet eerlijk gezegd ook niet meer welke filmpjes het zijn. Ik heb er vroeger best wel veel gezien op tv, maar ik kan me de titles niet meer herinneren:(

Remco de Swart
20-07-2002, 22:16
Ik bezit uit de vorige treasure serie Mickey Mouse in living color en Silly Symphonies. Beide zijn echte aanraders. De aandacht die Disney aan deze releases gegeven heeft is een stuk beter als de regio 2 bagger releases. De nieuw aangekondigde titels komen dan ook zeker in mijn collectie.

Remco de Swart
20-07-2002, 22:20
Info van Walt Disney over de titel: Mickey Mouse in black and white.

Witness the birth of an American icon. This historic compilation chronicles Mickey Mouse's early career, from his landmark debut in 1928's "Steamboat Willie" to the last of his black-and-white shorts, "Mickey's Service Station," in 1935. Gain insights into Mickey's beginnings in new interviews with legendary Disney animators Frank Thomas and Ollie Johnston. See the earliest visuals on record showing the creative birth of animation's most historically significant cartoon as well as the only black-and-white cartoon pencil footage known to exist. All of this and more is revealed in this homage to the mouse who captured the imagination of the world. Featuring exclusive introductions by film historian Leonard Maltin, this is a timeless collection from generations past for generations to come.

Zie voor meer info over deze en andere titels:

http://psc.disney.go.com/disneyvideos/moviefinder/products/2584603.html

HaNZ
21-07-2002, 09:36
Ik bezit uit de vorige treasure serie Mickey Mouse in living color en Silly Symphonies.
Waar kan je ze kopen eigenlijk? Op www.ignn.com kan ik er niks over vinden overigens... Misschien kan Rochan even uitleggen waar ik het moet zoeken?

Remco de Swart
21-07-2002, 10:30
Probeer het eens bij http://www.dvdboxoffice.com/ zoek vervolgens op treasures en je zult de titels Mickey Mouse in living color en silly symphonies vinden. Ook de titels Davy Crockett en Disneyland USA uit de treausure serie zijn hier nog verkrijgbaar. De nieuwe titels komen pas op 3 december dit jaar uit! De data staan gegeven op de Disney site. Let op Amerikanen draaien de maand en dag om.

Rochan
21-07-2002, 12:40
Waar kan je ze kopen eigenlijk? Op www.ignn.com kan ik er niks over vinden overigens... Misschien kan Rochan even uitleggen waar ik het moet zoeken?
Klopt Hanz, ik zie ook niets meer op IGN meer. Waarschijnlijk ze er weer van afgehaald. Vreemd. Maar meestal kan je bij Amazon .com
of een paar andere internet shops wel bestellen. Maar ik zie dat Remco ook als wat sites voor je heeft gevonden:rolleyes: :)

HaNZ
21-07-2002, 13:54
De nieuwe titels komen pas op 3 december dit jaar uit! De data staan gegeven op de Disney site. Let op Amerikanen draaien de maand en dag om. Denk je dat er tegen die tijd ook R2 versies in Nederland te koop zijn? Ik zal eens bij Rodisc informeren...

Rochan
21-07-2002, 17:08
Probeer het eens bij http://www.dvdboxoffice.com/ zoek vervolgens op treasures en je zult de titels Mickey Mouse in living color en silly symphonies vinden. Ook de titels Davy Crockett en Disneyland USA uit de treausure serie zijn hier nog verkrijgbaar. De nieuwe titels komen pas op 3 december dit jaar uit! De data staan gegeven op de Disney site. Let op Amerikanen draaien de maand en dag om.


Dit is het laatste nieuws wat ik heb gevonden over de 3 Dinsey's Treasures die uit gaan komen. Bron www.upcomingdisc.com

Walt Disney Treasures: Disney has just announced the 2nd wave of their acclaimed Walt Disney Treasures series. Arriving on November 27th will be Mickey Mouse in Black and White, The Complete Goofy, and Behind the Scenes at The Walt Disney Studio. Each set will be release in the customary tin, and will contain a nice collection of extras, such as shorts, still galleries, promotional spots and much more.:rolleyes:

Tossie
22-07-2002, 11:03
Waar kan je ze kopen eigenlijk? Op www.ignn.com kan ik er niks over vinden overigens... Misschien kan Rochan even uitleggen waar ik het moet zoeken?

Is er geen europese webwinkel waar deze te koop zijn?

Nu maar hopen dat er ook een Donald Duck uitvoering komt!

upje
29-07-2002, 18:51
Helemaal geen regio 2 voor deze releases?

Remco de Swart
29-07-2002, 19:54
De vorige serie is naar mijn weten nooit op regio 2 verschenen. Ik ga er dus jammer genoeg vanuit dat dit met de nieuwe delen ook niet het geval zal zijn. Misschien toch tijd voor een regiovrije DVD-speler.:rolleyes:

Danny Woensdregt
17-11-2002, 16:42
Ik was gisteren op de Verzamelaarsbeurs in Utrecht en daar zag ik ze liggen bij een kraam met allerlei Disney-hebbedingetjes.
Helaas vroegen ze ruim €64 voor de DVD's en dat vond ik eigenlijk een beetje té gek.:(

Remco de Swart
17-11-2002, 17:41
Volgens Buena Vista (of hoeje dat ook mag schrijven) komen ze in 2003 op de Nederlandse markt. Tenminste de originele treasure serie.

michelvanduivenbode
02-01-2003, 22:56
de dvd's zijn in nederland te bestellen bij sorry no subtitles
adres is sorry.demon.nl
heb goede ervaringen met deze zaak
alles wordt er netjes geregeld dus voor de liefhebber
groeten michel

Remco de Swart
02-01-2003, 23:04
Ik ken deze zaak ook ze verkopen ook andere Disney gerelateerde artikelen. Echter het lijkt mij goedkoper de DVD's zelf in de VS of Canada te bestellen. Sorry no subtitles wil ook wat verdienen wat de DVD's weer duurder maakt. Mijn Disney treasures heb ik besteld bij http://www.dvdboxoffice.com/

michelvanduivenbode
02-01-2003, 23:29
de tip was ook meer voor de mensen die nog niet het gemak van een creditcard hebben groeten michel

DaniL
05-01-2003, 19:54
Hmmm, ik heb gisteravond Silly Symphonies en Mickey Mouse in color bij dvdboxoffice.com besteld alleen hij staat daar volgens mij niet in stock. ik denk eigelijk niet dat ze hem voorlopig nog krijgen... :s
Weet iemand misschien een webshop waar ze hem nog in stock hebben? Dan bedoel ik die oude serie, en vooral silly sim en mickey in color. Uit de nieuwe wave heb ik ook al mickey in b&w en goofy besteld bij dvdsoon.com alleen dat zal wel lukken (3 december uitgegeven dus zal nog wel niet op zijn).

Tossie
05-01-2003, 20:06
Hmmm, ik heb gisteravond Silly Symphonies en Mickey Mouse in color bij dvdboxoffice.com besteld alleen hij staat daar volgens mij niet in stock. ik denk eigelijk niet dat ze hem voorlopig nog krijgen... :s
Weet iemand misschien een webshop waar ze hem nog in stock hebben? Dan bedoel ik die oude serie, en vooral silly sim en mickey in color. Uit de nieuwe wave heb ik ook al mickey in b&w en goofy besteld bij dvdsoon.com alleen dat zal wel lukken (3 december uitgegeven dus zal nog wel niet op zijn).

Ik heb heb hem vorige week (Silly) via ebay besteld bij de volgende gast:
www.amazon.com/shops/Redford-Films

Volgens mij gaat dvdboxoffice ze niet meer krijgen. Ik denk dat ze gewoon op zijn.

DaniL
05-01-2003, 20:50
heb jij $50 ervoor betaald?? Das behoorlijk veel. Ik ga denk ik in ieder geval Mickey In Living Color van sorry no subtitles halen (www.sorry.demon.nl). Silly Symphonies koop ik dan later nog ergens wel.

Tossie
05-01-2003, 21:34
Dan is de prijs behoorlijk omhoog gegaan. Ik heb hem, inclusief verzenden, voor $ 36.78 (excl. verzenden was ie 26,99, is dus $13 duurder geworden).
Nog steeds duur, maar ik denk dat ie op een normale manier niet meer te verkrijgen is.
En het lijkt me een toppertje.
Zoals gezegd, nu Donald Duck nog. Ik moet het nu doen met een aantal filmpjes op VCD gebrand...

Remco de Swart
05-01-2003, 22:09
Ik heb ze beiden destijds voor iets meer dan 20 euro per stuk aangeschaft. Dit was februari vorig jaar. Dit was bij DVD Box Office. De nieuwe serie kost daar ongeveer €22,- (36,95 Canadese dollar) Verzendkosten zij bij deze shop altijd inclusief.

DaniL
06-01-2003, 10:01
Ik heb daarnet Mickey In Living Color bij sorry no subtitles besteld, daar kost hij 39,99 maar die prijs vind ik wel meevallen. Dit is namelijk de zeldzaamste Disney Treasure en al lang OOP. Op internet zie je hem aangeboden voor boven de $80 (nieuw dan). Silly Symphonies koop ik later nog wel, ook bij sorry no subtitles denk ik. Verder hoop ik goof en mickey in b&w van dvdsoon.com te krijgen, hij staat daar alleen on order... ik stuur ze wel een email om te vragen of ze hem nog krijgen.

Remco de Swart
06-01-2003, 19:35
Dankzij dit forum was ik reeds voor de release van de vorige serie, met o.a. Mickey Mouse in living color op de hoogte van deze serie. Dat heeft me, naar nu blijkt,een hoop geld bespaard. Zodra mijn salaris weer binnen is wil ik d nieuwe Goofy en Mickey Mouse in black and white bestellen.

alienzzz
07-01-2003, 23:39
Het zou netjes zijn als ze ze nog hebben bij sorry no subtitles...
ze zijn namelijk volgens mij bij zo ongeveer geen enkele webshop in amerika en canada meer te krijgen.

Ook in de "gewone" winkels zijn ze zo goed als verdwenen..
Ik heb er net vandaag een weten te bemachtigen bij een jongen die op hawai woont... $23 + Shipping... aardige jongen... :D

Terwijl ze volgens mij nu al voor $50+ gaan op ebay..

Tossie
09-01-2003, 00:58
Hij is vandaag binnengekomen! Toppie.

Ben ik ff blij dat ik hem nu heb. Ik heb er $26,99 voor betaald. OP dezelfde site is ie nu te koop voor $69,99.
Is toch niet normaal?
Gaat dit straks ook met de andere Treasures gebeuren?

michelvanduivenbode
09-01-2003, 06:56
gisteren 8-1 goofy en mickey in living color binnengekregen
te gek hulde voor sorry no subtitles
ben er zeer blij mee, nu wachten op living color 2 voor de verdere mickey filmpjes maar hier zitten veel van mijn favorieten bij de eenzame spoken , de klokschoonmakers, bootbouwers enz te gek
michel
alleen jammer dat je op de goofy dvd de filmpjes niet in een keer kan afspelen op mickey in living color,
2 easter egs gevonden op goofy nog geen, weet iemand of hier ook easter eggs op staan??

Remco de Swart
09-01-2003, 17:28
gisteren 8-1 goofy en mickey in living color binnengekregen
te gek hulde voor sorry no subtitles
ben er zeer blij mee, nu wachten op living color 2 voor de verdere mickey filmpjes maar hier zitten veel van mijn favorieten bij de eenzame spoken , de klokschoonmakers, bootbouwers enz te gek
michel

Wat bedoel je met Living Color 2, die is er namelijk niet! De tweede Mickey Mouse DVD heet Mickey Mouse in Black and White. De genoemde filmpjes staat inderdaad op Mickey Mouse in Living Color en wel op de tweede DVD. Maar het is dan ook een dubbeldvd in een hoes met daarom de tin can. Ik neem aan dat je de twee dvd's in één keer hebt binnen gekregen.

michelvanduivenbode
09-01-2003, 19:15
klopt mickey in living color in tin can, ook heb ik complete goofy net binnen ook erg leuk het intervieuw met de man die de stem van goofy verzorgd is grappig je hoort goofy's stem uit zijn mond en denkt onmogelijk alleen jammer dat je de filmpjes niet in een serie kan spelen maar na ieder filmpje weer naar het menu gaat bij goofy dan.
ik las ook ergens op deze site in een tread over donald duck cartoons dat er geruchten waren over de volgende release van de treasures 2003 en dat daarbij dan donald duck en mickey in living color 2 zouden zitten , nou wat mij betreft perfekt. als deze uitkomen ga ik ze ook zekker kopen ik. nu maar afwachten of het ook werkelijk waar is.
ook had ik al de treasure van disneyland deze vind ik wat minder dan mickey en goofy
en ik twijfel nog over mickey in black and white en over de silly simphonies
wie weet later
groet michel

toine_schoots
16-01-2003, 09:22
Hoi,
Waar heeft iemand informatie gelezen over de Treasures die evt. nieuw zouden uitkomen?..ben er benieuwd..heb alle treasures nu zelf ook...maar ben dus wel weer heel erg benieuwd..ennuh

www.amazon.com/shops/Redford-Films is echt een hele dure jongen hoor...check ff de laaste treasure die hij heeft staan..........


199 dollartjes he...
******...
goed maar ik hoor het wel waar de info staat....

maaruh 1 ding is zeker....treasures zijn echt met heel veel aandacht gemaakt en zijn echt wat mij betreft DE masterpieces van Disney op dis moment!!
Greetz,
Toine

mail:
toine_schoots@hotmail.com

MichielV
17-01-2003, 13:31
De Treasure DVD's zijn briljant. Ik heb drie weken geleden nog zonder problemen The Disney Studios en The Complete Goofy bij Amazon besteld. Daarvoor een paar titels bij eBay gescoord en bij dvdboxoffice.com (verreweg het goedkoopst), maar die had met sommige titels al vrij snel moeite met leveren. De beperkte oplage van de serie heeft me toen toch maar doen besluiten om de nog openstaande titels daar te cancelen en bij Amazon uit te zetten.

Volgens de eerste geruchten worden dit trouwens de volgende titels (verschijnen december 2003):


Mickey Mouse in Living Color #2
The Complete Donald Duck #1
Wartime Disney

toine_schoots
17-01-2003, 13:32
Kijk dat zijn nog eens berichten!!!
En waar heb je die eerste geruchten vandaan?....ik ben benieuwd!!..
greetz,
Toine

MichielV
17-01-2003, 14:45
Op een Disney-forum (ik weet het, niet de meest betrouwbare bron, maar toch.... het is een begin):

http://www.laughingplace.com/default.asp?WCI=MsgBoard&WCE=T-29860-P-1&Refresh=0117054913

toine_schoots
17-01-2003, 18:06
heb het in mijn fovo's gezet..ennuh ik blijf koekeloeren, want ben nu wel nieuwsgierig geworden...
groeten

DaniL
18-01-2003, 13:39
Ik heb The Complete Goofy en Mickey in B&W (iets van een week geleden) bij amazon.com besteld. Daar waren ze gewoon in stock dus ik verwacht ze ergens volgende week :). Verder wordt Mickey in Living Color binnenkort besteld bij sorry no subtitles. Later wil ik ook nog wel Silly Symphonies, in de rest ben ik niet zo heel erg geinteresseerd (misschien behind the scenes at Walt Disney Studios... is dat wat?).

toine_schoots
18-01-2003, 14:13
Dan mag je wel goed gaan zoeken en als je wat vindt dan hoor ik het graag op mijn e-mail:
toine_schoots@hotmail.com
want Silly Symphonies is moeilijk nog te vinden...ik heb ze nu allemaal en moet je eerlij zeggen dat ik er nog een paar heb besteld, maar ik heb ze op silly Symphoenes na, allemaal nog in seal...maar die is zeker weten echt heel gaaf...dec 2003 komen er dus nog drie heb ik via een forum in USA bevestigd gekregen, dus al met al...mooie tijden voor de echte disney fan!!!
greetz,
Toine

Joost v.d. Ham
22-01-2003, 00:25
zojuist bij boxoffice Gofy besteld.

maar zijn ze nog wel te leveren??
ook bij amazon lijken ze toch echt nog gewoon makkelijk te kopen,
of lees ik ergens overheen......?

toine_schoots
22-01-2003, 02:59
volgens mij lijkt het ja....Als je daadwerkelijk gaat klikken en een bestelling wilt makne dan zie je dat er enkele out of stock zijn...maar mochten ze er zijn.....DOEN!!
Greetz,
Toine

DaniL
25-01-2003, 15:55
Vanochtend een paar pakketjes van amazon binnengekregen, waaronder een met Mickey in Black & White :D. Gelijk natuurlijk wat gekeken, en wat zijn ze goed zeg. Met de hele familie ontzettend gelachen om die shorts. Ze zijn zo hilarisch. Ik heb Mickey in Living Color ook al besteld en The Complete Goofy zal wel morgen of zo aankomen. Die treasures zijn echt top!

Tossie
25-01-2003, 16:01
Deze"Mickey in Living Color" is toch niet meer tegen een normale prijs te krijgen?

Ik heb vanavond de Behind the Scenes gekregen van CDWOW. Die is leuk zeg!

Nu nog wachten op Donald Duck! Ik kan niet wachten. Heb inmiddels maar filmpjes via Kazaa gedownload en op VCD gezet.

Joost v.d. Ham
28-01-2003, 23:22
vandaag binengekregen:

Mickey in Black&White :)

ook een mailtje ontvangen dat Goofy 4 weken op zich zal laten wachten :(

Sander Dubbeldam
29-01-2003, 17:04
vandaag binengekregen:

Mickey in Black&White :)

ook een mailtje ontvangen dat Goofy 4 weken op zich zal laten wachten :(

dan weet ik hoelang ik nog moet wachten, heb hem namelijk ook besteld.

DaniL
29-01-2003, 17:14
The Complete Goofy ook vanmiddag ontvangen van amazon.com. Nu zit ik nog te wachten op Mickey in Living Color. En misschien wil ik nog behind the scenes, is die leuk? Silly Symphonies moet ik ook nog ergens vandaan proberen te halen... hoop dat ik hem nog ergens voor een *redelijke* prijs vind.

Tossie
29-01-2003, 17:16
The Complete Goofy ook vanmiddag ontvangen van amazon.com. Nu zit ik nog te wachten op Mickey in Living Color. En misschien wil ik nog behind the scenes, is die leuk? Silly Symphonies moet ik ook nog ergens vandaan proberen te halen... hoop dat ik hem nog ergens voor een *redelijke* prijs vind.

Waar heb je MM in living color vandaan (tegen een redelijke prijs?).
Zelf heb ik de behind the scenes ook. Wat ik er van gezien heb, is het erg leuk! Heb een docu gezien over hoe de animatie film ontstaan is enzo. Erg leuk!

Joost v.d. Ham
29-01-2003, 19:38
Waar heb je MM in living color vandaan (tegen een redelijke prijs?).
Zelf heb ik de behind the scenes ook. Wat ik er van gezien heb, is het erg leuk! Heb een docu gezien over hoe de animatie film ontstaan is enzo. Erg leuk!

ik heb MM in color vandaag besteld bij Amazon.com

voor $35,67 incl. shipping, best prijzig dus!

ben wel bang voor de douane :(

DaniL
31-01-2003, 01:07
ik heb MM in color vandaag besteld bij Amazon.com

voor ,67 incl. shipping, best prijzig dus!

ben wel bang voor de douane :(

jammer, maar die zul je nooit ontvangen. Mickey in Living Color is de meest zeldzame Treasure DVD die al lang OOP is. Hij staat op ebay soms al boven de $200. Ze hebben er nog een paar bij Sorry! No Subtitles, een nederlandse webshop (eerder in thread gemeld) maar dat is dan ook zo'n beetje de enige echte webshop die er nog wat heeft.

Tossie
31-01-2003, 13:36
jammer, maar die zul je nooit ontvangen. Mickey in Living Color is de meest zeldzame Treasure DVD die al lang OOP is. Hij staat op ebay soms al boven de 0. Ze hebben er nog een paar bij Sorry! No Subtitles, een nederlandse webshop (eerder in thread gemeld) maar dat is dan ook zo'n beetje de enige echte webshop die er nog wat heeft.

Misschien heb je gelijk, maar ik heb hem ook besteld. Dit is de status:

Items not yet shipped:
Delivery estimate: February 13 - February 19 1 of: Walt Disney Treasures - Mickey Mouse in Living Color

We zullen zien!

alienzzz
01-02-2003, 22:14
Misschien heb je gelijk, maar ik heb hem ook besteld. Dit is de status:

Items not yet shipped:
Delivery estimate: February 13 - February 19 1 of: Walt Disney Treasures - Mickey Mouse in Living Color

We zullen zien!

Ik vind het zeer spijtig, maar dit lijkt me vrij kansloos. Amazon maakt wel vaker van dit soort "foutjes". Laats stond ook "The Killer" Criterion Collection (Al zeer lang OOP) opeens met de melding "delivery in 2-3 weeks". Gaat helaas niet gebeuren.

Als ik jou was, zou ik snel contact opnemen met sorry no subs, want volgens mij zijn zij zo ongeveer de enigste webshop ter wereld die inderdaad nog wat op voorraad kunen hebben.

Joost v.d. Ham
03-02-2003, 00:49
en wat is de URL van sorry no subs??

ach, om deze dvd zit echt te springen hoor.
alleen wel leuk om zowel B&W als color te hebben....

Remco de Swart
03-02-2003, 06:55
http://www.sorry.demon.nl/

michelvanduivenbode
03-02-2003, 08:43
sorry.demon.nl

michelvanduivenbode
03-02-2003, 08:43
www.sorry.demon.nl

DaniL
03-02-2003, 15:03
lol. trouwens ik zou echt heel snel zijn, dit staat nu op sorry no subs:
Nog zeer beperkt leverbaar.
ALLE resterende exemplaren zijn gedeukt, wij versturen altijd de meest gave eerst.
Wees snel, want deze DVD is heel zeldzaam aan het worden. Als je hem nu koopt kan je hem in principte meteen doorverkopen voor op zijn minst 100 euro of zo.

alienzzz
03-02-2003, 21:08
en wat is de URL van sorry no subs??




http://www.sorry.demon.nl/

Remco de Swart
03-02-2003, 21:54
Blijven we het adres nu herhalen?

Rochan
03-02-2003, 22:50
Blijven we het adres nu herhalen?

Dat is de kracht van reclame, herhalen ;)

Tossie
29-06-2003, 00:22
Is er inmiddels al meer nieuws over Donald Duck?

utmachine
10-07-2003, 15:36
is alleen jammer dat aan de eerste serie "treasures" een bietje moeilijk aan is te komen voor een normale prijs :(

Hennie
10-07-2003, 15:48
Denk dat ze alleen nog maar duurder worden, hier in nederland komen eind dit jaar ook een paar treasures uit maar heb ik nog geen verdere info over.

Tossie
10-07-2003, 16:19
Denk dat ze alleen nog maar duurder worden, hier in nederland komen eind dit jaar ook een paar treasures uit maar heb ik nog geen verdere info over.

Waarom denk je dat ?

Harry B.
10-07-2003, 16:22
Denk dat ze alleen nog maar duurder worden, hier in nederland komen eind dit jaar ook een paar treasures uit maar heb ik nog geen verdere info over.

Waarom denk je dat ?
Omdat er maar een beperkt aantal zijn gemaakt en er steeds minder aangeboden worden :roll:

Hennie
10-07-2003, 16:31
precies, maar het is maar wat er een gek voor geeft :wink:

Harry B.
10-07-2003, 16:36
precies, maar het is maar wat er een gek voor geeft :wink:
Juist, een slordige $80,- voor Mickey in livving color om maar wat te noemen (ben ik blij dat ik ze al heb ;) )