PDA

Bekijk de volledige versie : Regio 4 discs toch geschikt voor regio 2?



figurehead
20-07-2002, 12:11
Bedrijven als EzyDVD bieden op hun pagina regio informatie per titel aan. Nu zijn er veel titels aangemerkt als regio 4 met o.a. nederlandse ondertiteling. Sommige hiervan blijken ook op regio 2 spelers te werken ondanks dat de hoes alleen Regio 4 vermeld, zoals bijvoorbeeld "O brother, where art thou?"

Bij mijn vraag aan een van hun medewerkers of er meerdere titels zijn, die ondanks dat het niet op hun pagina vermeld staat, toch regio 2 compatibel zijn, kreeg ik te horen dat dit best goed mogelijk is. Zij plaatsen enkel de informatie van de leverancier op hun pagina.

Zijn er mensen die weten of er daadwerkelijk titels zijn die ondanks dat het niet vermeld wordt, toch geschikt zijn voor regio 2 players??

Mijn collectie

Mike Philippens
20-07-2002, 12:16
Gewoon effe checken bij Michael (http://www.michaeldvd.com.au/). Hier wordt exact vermeld of ie ook R2 is. Op de doos staat echter vaak dat ie echt alleen R4 is, maar dat is bull. Velen zijn R2/R4. Soms hebben ze zelfs nog NL subtitles.

Yi-Long
05-08-2002, 18:09
weet iemand toevallig of deze film (Time and Tide) óók regio 2/4 is!?
Ik vermoed zelf van wél, aangezien ie ook Dutch Subs heeft, maar hy staat niet op www.michaeldvd.com dus wil het graag even zeker weten :)

Mike Philippens
05-08-2002, 19:34
Ik vermoed zelf van wél, aangezien ie ook Dutch Subs heeft, maar hy staat niet op www.michaeldvd.com dus wil het graag even zeker weten :)
Dutch subs is geen garantie. Hannibal R4 heeft ook Dutch subs, maar is echt alleen R4. Ik weet ook niet hoe je het kunt achterhalen. Gewoon je speler laten 'helpen' dan ben je van het probleem af...

Yi-Long
05-08-2002, 21:39
Myn speler is een Xbox dus ik moet nog ff wachten op de regionx zodat ik andere regio's kan afspelen, maar de region x wordt steeds uitgesteld :(
Anyway, thanks for the info :)

wolsinkpower
15-08-2002, 16:38
op michaeldvd is amper wat R4/2 want fight club niet matrixniet blabla etc etc

Greetz
Spawn

*TIMMIE*
15-08-2002, 19:03
genoeg te vinden dat wel multi-coded is. gewoon verder zoeken.

Mike Philippens
15-08-2002, 23:32
op michaeldvd is amper wat R4/2 want fight club niet matrixniet blabla etc etc
Je moet het ook maar net treffen. Er zijn er zat, maar het kan best dat precies die DVD's die jij wilt hebben er niet bij zitten...
Gladiator, Blues Brothers, Snatch en Apollo 13 zijn er een handvol die wel R2/4 zijn. Zo zijn er nog zat te vinden.

Charley Baak
19-08-2002, 16:05
idd, zo ook Pitch Black, Iron giant, Star Wars Episode 1, Back to the future Trilogy, Backdraft, The Blues Brothers, Appollo 13, Charlie's Angels ;) , planet of the apes 2002 SE (de laatste voor maar 25 aussie$$ = ongeveer €14 excl verzendkosten)

Je moet eens bij Ezy klikken op powersearch en dan regio 2 en Dutch subtitles kiezen. Dan krijg je een hele zwik titels. 122 om precies te zijn, en daar zit best wel wat leuks tussen. Als je alleen op regio 2 zoekt krijg je 881 titels. Om toch nog te controleren of dit inderdaad waar is kan je altijd nog ff bij Michael (http://www.michaeldvd.com.au) aankloppen en checken of het klopt. Dat kan je natuurlijk ook doen voor de titels met nederlandse subs (741 stuks bij ezy). Moet gek wezen als er niet een aantal bij zitten die toch regio 2 zijn. Is bijvoorbeeld het geval bij 8mm, A.I - Artificial Intelligence, Bridget Jones's Diary, Demolition man en ga zo maar door! Toch niet de minste titels.


link naar powersearch (http://www.ezydvd.com.au/mech/p_search.zml)