PDA

Bekijk de volledige versie : plastic DVD standaardje?



Gerrit
21-07-2002, 12:45
Hoi,

Ik zoek voor de wat luxere DVD's in mijn collectie een soort plastic standaard/houder zodat ze wat beter tot hun recht komen. Zelf zat ik al te denken aan een provisorische oplossing zoals een stukje karton vouwen, maar ik ben bang dat de DVD's (4 in totaal) straks schots en scheef naast elkaar staan. Daarom mijn vraag: kent iemand een winkel of oplossing waar je voor plus-minus een euro een houdertje voor het rechtop (of met een kleine hoek t.o.v. de vertikale as) plaatsen (met het frontje naar voren gericht) van een keep case?

PM
22-07-2002, 08:29
Hebben ze bij Cinemagica in Oss!
Ga maar eens kijken.. ze hebben nog meer van dat soort spul.. DD/DTS/THX plaques, petjes, stoelen etc. etc.

Gerrit
22-07-2002, 13:39
Bedankt voor de tip! Weet je of er toevallig ook een Cinemagica wat meer in de buurt van Eindhoven is? Ik zal anders na de zomervakantie (dan is me OV weer geldig ;) ) eens een bezoekje brengen aan Oss (ze hebben daar hopelijk toch wel een station he? :rolleyes: )

Eric van Ballegoie
22-07-2002, 13:47
Hmmmm als je nou in Groningen had gewoond... ;) Oss ligt praktisch tegen Eindhoven aan!

Gerrit
22-07-2002, 14:11
Hmmz. De 55 kilometertjes (en de schade aan mijn gezondheid die door toedoen van het fietsen is veroorzaakt ) ;) wegdenkend, dan ligt Oss inderdaad naast Eindhoven. Hmm nee ik wacht toch liever tot m'n OV weer geldig is :p

PM
22-07-2002, 14:37
Bedankt voor de tip! Weet je of er toevallig ook een Cinemagica wat meer in de buurt van Eindhoven is? Ik zal anders na de zomervakantie (dan is me OV weer geldig ;) ) eens een bezoekje brengen aan Oss (ze hebben daar hopelijk toch wel een station he? :rolleyes: )

Er is maar een Cinemagica vestiging. Deze is in Oss en het station (Oss West) is zo goed als voor de deur.. dus met het OV goed bereikbaar.