PDA

Bekijk de volledige versie : Reservoir Dogs Poll: Welke koop jij?



MAD
21-07-2002, 14:52
Er was al wat discussie in een andere thread over de nieuwe SE van Reservoir Dogs met variabele voorkant en welke je eventueel gaat kopen. Dus ik besloot toch eens een echte poll te starten hierover: Welke versie koop jij en waarom?

Ik ga voor Mr. White, gezien hij de coolste quotes heeft! Misschien wil ik uiteindelijk wel de limited versie (? of is dit gewoon een hype) van Mr. Brown, want wie weet zitten hier wel extra eastereggs op of zo...

Luther Hartog
21-07-2002, 15:08
Ik mis de optie "allemaal"

Matt D
21-07-2002, 15:32
ik heb mr brown besteld, valt nu af te wachten of ik hem ook effectief krijg toegestuurd

Lex v/d Moolen
21-07-2002, 15:39
Ik heb mr. Brown ook ge-pre-ordered. Ik was er vroeg bij.:cool:

Rochan
21-07-2002, 15:58
Ik mis de optie "allemaal"
Die optie mis ik ook:confused: Ik zie het gebeuren dat ik ze misschien wel allemaal gaat nemen:D Maar op het ogenblik twijfel ik tussen Mr Pink en Mr Brown. Ik hou voor nu even op Mr Pink:)

MAD
21-07-2002, 17:44
Ik mis de optie "allemaal"

Had er nog wel aan gedacht om de optie "allemaal" toe te voegen. Maar dacht toen: wie is er nou zo gek om 5x dezelfde DVD aan te schaffen, alleen om de 5 verschillende voorkanten te bemachtigen. :confused:
De prijs van de verschillende afzonderlijke DVD's is immers toch ongeveer €25,- (incl. verz.) en om nou €125,- voor 1 DVD (1 film) met 5 voorkanten uit te geven... :eek:

Ik mis eigenlijk bij al jullie antwoorden nog de motivatie (waarom allemaal, of waarom nou juist mr. brown/mr.pink/etc.)

MiKe__LL
21-07-2002, 17:49
En ik mis de optie: geen enkele ;)

Lex v/d Moolen
21-07-2002, 17:56
Ik mis eigenlijk bij al jullie antwoorden nog de motivatie (waarom allemaal, of waarom nou juist mr. brown/mr.pink/etc.) Mr. Brown omdat het een limited edition is met nog wat extra materiaal, zoals een boekje.

De optie "geen enkele" vond ik ook een goede opmerking, maar je kan natuurlijk ook gewoon niet stemmen

Tommy Brok
21-07-2002, 18:12
Had er nog wel aan gedacht om de optie "allemaal" toe te voegen. Maar dacht toen: wie is er nou zo gek om 5x dezelfde DVD aan te schaffen, alleen om de 5 verschillende voorkanten te bemachtigen. :confused:Inderdaad, dan spoor je volgens mij niet helemaal! Maarja, er zullen er wel zijn die dat doen!
Ik weet nog niet of ik hem ga halen, vind het op zich wel een goeie film! Ik zie wel!

Louis Bouduin
21-07-2002, 18:23
Mr. Brown omdat het een limited edition is met nog wat extra materiaal, zoals een boekje.

Hier sluit ik me naadloos bij aan. :)

JayLunar
21-07-2002, 18:26
Hier sluit ik me naadloos bij aan. :)
Ik, ook... en de Brown-versie is bovendien even duur :)

Art
21-07-2002, 18:27
Hier sluit ik me naadloos bij aan. :)
Ik heb hier niets op te zeggen :D Ik ga ook voor deze :o

JvdM
21-07-2002, 18:44
Mr. Pink ga ik zeker kopen, Buscemi is de beste. Alleen staat een roze dvd best lullig bij je andere DVD's maar dat mag de pret niet drukken.

Effe off-topic: Ik heb ergens een Url gezien van de Pulp Fiction en Jacki Brown SE. Kan het nergens vinden, kan iemand die effe posten?

Matthijs de Graaf
21-07-2002, 18:48
waar kun je ze dan bestellen???

MAD
21-07-2002, 19:01
waar kun je ze dan bestellen???

bij de gebruikelijke internetverkopers is hij in de pre-order (hij komt 27/08 pas uit): www.play.com / www.dvdboxoffice.com / etc.

MAD
21-07-2002, 19:07
Mr. Brown omdat het een limited edition is met nog wat extra materiaal, zoals een boekje.

Volgens mij zijn het allemaal limited editions met een boekje met quotes van de desbetreffende persoon op de voorkant. Ik heb zelf nog niet kunnen ontdekken wat het verschil van Mr. Brown met de rest is, maar er was wat hype over dat er minder Mr. Brown DVD's verschenen (in vergelijk tot de anderen) en dat deze op 1 of andere manier daarom bijzonderder zou zijn... Maar op alle sites staan bij Mr. Brown exact dezelfde features als bij de andere delen.

MAD
21-07-2002, 19:23
Ik trek mijn laatste post toch in twijfel, omdat ik nog even ben gaan zoeken. Er komt ook een 4-pack uitgave waarin 4 dezelfde DVD's zitten (er wordt expliciet bij vermeld dat het om 4x dezelfde DVD gaat met alleen een steeds andere voorkant) waar overigens wel een totaalprijs van 4x de normale prijs van de losse DVD's voor wordt gerekend. :confused:
De 4-pack bevat Mr. Blonde, Mr. Pink, Mr. White en Mr. Orange en NIET Mr. Brown. Mr. Brown is de enige DVD die alleen als losse DVD wordt uitgebracht (misschien zijn er daarom ook minder van). VAAG!!! MEDIASTUNT??? :confused: :confused: :confused:

Lex v/d Moolen
21-07-2002, 19:24
Volgens mij zijn het allemaal limited editions met een boekje met quotes van de desbetreffende persoon op de voorkant. Ik heb zelf nog niet kunnen ontdekken wat het verschil van Mr. Brown met de rest is, maar er was wat hype over dat er minder Mr. Brown DVD's verschenen (in vergelijk tot de anderen) en dat deze op 1 of andere manier daarom bijzonderder zou zijn... Maar op alle sites staan bij Mr. Brown exact dezelfde features als bij de andere delen. Je hebt gelijk, de Mr. Brown versie zou eerst de enige limited edition worden, en nu zijn ze bij Amazon allemaal limited! Een lekker verkooptruucje lijkt het. Maar desondanks wou ik die toch van Tarantino hebben.

Art
21-07-2002, 20:40
Ik heb gekozen voor Mr.Brown omdat dit een LE zou worden maar is dus precies hetzelfde als de andere. Ik zou nu voor Mr.Blonde kiezen en dat is alleen al om die quotes van hem :D

Chris Howitt
21-07-2002, 20:48
Heb ook de Mr-Brown versie in de pre-order staan, was er gelukkig zeer vroeg bij. De shop waar ik hem besteld heb, neemt geen bestellingen meer aan voor de Mr-Brown versie wel voor de andere.

A.J
21-07-2002, 22:01
ff offtopic vraagje:
Komt die S.E van resevoir Dogs ook op regio 2 uit ????

Mark_vdH
21-07-2002, 22:17
Even een nieuw vraagje: wat betalen we ervoor?

Ik heb hem (Mr Brown), inclusief verzending, voor USD 24,20 bij Amazon besteld.

Lex v/d Moolen
21-07-2002, 23:36
Even een nieuw vraagje: wat betalen we ervoor?

Ik heb hem (Mr Brown), inclusief verzending, voor USD 24,20 bij Amazon besteld. Ik hem hem ook daar besteld, maar dit soort berichten hoort eigenlijk in Pricewatch nietwaar?

Robbo
22-07-2002, 10:16
Volgens mij is dat hele limited gewoon een verkooptruk. En wat is limited dan eigenlijk : 10.000 stuks? 100.000 stuks ? dat zeggen ze er niet bij.

Allemaal flauwekul dus.

Voor het grootste part zijn de 5 versies allemaal hetzelfde. Het is net voor welke van de 5 Misters je de voorkeur hebt ivm het quote boekje.

JvdM
22-07-2002, 12:44
Gelukkig kan ik het gewoon in Nederland kopen ;) Dus zal het gewoon 20 dollar voor mij zijn.

Denk dat er van de Mr. Brown editie veel wordt gemaakt en dat deze later niet meer te kopen is in de winkel. Dus dan wordt die limited :/

Jeroen Titulaer
23-07-2002, 21:26
Mr. Brown !

Mark_vdH
23-07-2002, 21:41
Volgens mij is dat hele limited gewoon een verkooptruk. En wat is limited dan eigenlijk : 10.000 stuks? 100.000 stuks ? dat zeggen ze er niet bij.

Hij is gelimiteerd tot het aantal stuks dat ze kunnen verkopen...

Jeroen Titulaer
23-07-2002, 21:59
Mr. Brown !

Robbo
25-07-2002, 10:00
Hij is gelimiteerd tot het aantal stuks dat ze kunnen verkopen...

:D

Dat denk ik ook.....

Robbo
25-07-2002, 10:01
Overigens bij play.com staan ze alle 5 in de catalogus voor 17.99 pond.

Robbo
25-07-2002, 10:02
Overigens bij play.com staan ze alle 5 in de catalogus voor 17.99 pond / stuk

R. Schaap
28-09-2002, 17:59
ik heb Mr Blonde besteld om de quotes. Brown is al (tijdelijk?) out of stock bij play. In de beschrijvingen van play staat niets dat erop wijst dat brown Limited is. Maarja, we zullen wel zien!

Matt D
28-09-2002, 18:28
ik heb ondertussen al een tijdje de mr brown versie, k denk helemaal nt dat ie limited is ;-)

EVO
28-09-2002, 19:12
En ik mis de optie: geen enkele ;)

eey, die mis ik ook...
sorry maar ik vind het een baggerfilm...
au au niet slaan!!:(

(6) respect voor jullie smaak hoor (6)

Lex v/d Moolen
29-09-2002, 18:17
ik heb ondertussen al een tijdje de mr brown versie, k denk helemaal nt dat ie limited is ;-) Ik heb ook Mr. Brown en ik denk dat er geen verschil is met de andere.

Ik vraag me wel af:
De slipcase is helemaal Mr. Brown
Maar de keepcase die er in zit, daar staan de andere mannen op.

Zou nou bij bv Mr Pink de keepcase gemaakt zijn met Mr. Brown erbij ipv Mr.Pink?:D

Dane
02-10-2002, 17:09
Als het goed is bestelt Donovan voor mij de mr. Brown editie bij cd-wow.com voor £16.99

Elwood.

R. Schaap
05-10-2002, 17:37
ik heb hem ik heb hem ik heb hem!!!! Hij lag vandaag in de brievenbus, zoooo gaaf.

Daniel1974
13-10-2002, 19:30
De Mr. Brown versie heb ik aangeschaft. Deze is inderdaad gelimiteerd omdat Tarantino een aantal van deze discs persoonlijk gesigneerd heeft. De mijn heeft inderdaad een krabbel met een goudstift, of het echt door de master zelf is aangeraakt is natuurlijk altijd de vraag. Maar zover als ik weet lees je ook inderdaad dat Mr. Brown daarom gelimiteerd is, en dat hij ook inderdaad is gesigneerd.

Mark S
17-10-2002, 11:36
Ik heb afgelopen weekend de Mr Pink versie binnen gekregen. Brown was (te lang naar mijn zin) niet leverbaar. En die Pink versie knalt er aardig tussenuit tussen mijn andere dvd's.
Het "boekje" (leaflet is een beter woord) met quotes vind ik tegenvallen, slechts 2 stuks. Hoe zit dat bij de andere versies?
Uiteindelijk gaat het om de film en de extra's. Puik spul...

Dave
23-10-2002, 08:36
Ik ga denk ik toch op zeer korte termijn de Mr Brown editie aanschaffen, nu kan het nog dadelijk is deze helemaal verdwenen en ik wil me dat als echte RD fan toch niet laten gebeuren... mocht hij echt niet meer te krijgen zijn tegen die tijd ga ik voor de Mr Blonde editie :)

D.Heijnen
29-10-2002, 19:57
Ik wil 'm ook, maar weet iemand of ie ook zonder CC aan te komen is??

Dave
30-10-2002, 08:11
Dat zou ik ook wel eens willen weten.

Jeroen Driessen
30-10-2002, 09:05
Heb vorige week Mr. Orange binnengekregen. Supergaaf knaloranje hoesje....WAUW deze springt er echt uit in de collectie. Zijn de andere ook zo enorm fel (vooral Pink en Blond)??

Moet de film zelf nog kijken, maar een eerste look zag er goed uit!

Mark S
30-10-2002, 09:24
Yep, Pink is knalroze.

D.Heijnen
30-10-2002, 13:28
Dat zou ik ook wel eens willen weten.

Met dank aan Gerrit ben ik erachter gekomen dat je via cd-wow.nl met 'rabobank direct betalen' kunt betalen. Je moet dan alleen wel een rabobank rekening en een rabox hebben.
De prijzen varieren van 21.95 (Mr. Orange) tot 26,95 (Overige)
De (limited) Mr. Brown versie kost overigens 'maar' 23,95. Deze heb ik dus besteld :D

Dave
30-10-2002, 13:49
Ok, dankje voor de info (y)

Dane
30-10-2002, 15:08
Met dank aan Gerrit ben ik erachter gekomen dat je via cd-wow.nl met 'rabobank direct betalen' kunt betalen. Je moet dan alleen wel een rabobank rekening en een rabox hebben.
De prijzen varieren van 21.95 (Mr. Orange) tot 26,95 (Overige)
De (limited) Mr. Brown versie kost overigens 'maar' 23,95. Deze heb ik dus besteld :D

Bestel altijd via cd-wow.com scheelt altijd een paar centen, de Mr. Brown versie kost daar dan €22.15, ok het is niet veel maar toch...

Ik heb de Mr. Brown versie ook, en er staat idd een goudkleurige krabbel op van Tarantino, staat dit op alle Mr. Brown dvd's? lijkt me wel toch.

Elwood.

D.Heijnen
30-10-2002, 15:35
Bestel altijd via cd-wow.com scheelt altijd een paar centen, de Mr. Brown versie kost daar dan €22.15, ok het is niet veel maar toch...

Elwood.

ja maar daar kun je dus alleen met CC betalen en die heb ik niet, maarja iig toch bedankt voor je tip.
kan niet wachten tot ik 'm binnen heb

Tossie
02-05-2003, 00:10
Ik ga denk ik toch op zeer korte termijn de Mr Brown editie aanschaffen, nu kan het nog dadelijk is deze helemaal verdwenen en ik wil me dat als echte RD fan toch niet laten gebeuren... mocht hij echt niet meer te krijgen zijn tegen die tijd ga ik voor de Mr Blonde editie :)

En inmiddels zijn ze allemaal nog te krijgen...
Tegen een veel scherpere prijs ook nog. We hebben ons weer gek laten maken :roll: :x

kruspe
02-05-2003, 00:24
is deze eigenlijk ondertiteld???

Lex v/d Moolen
02-05-2003, 00:28
is deze eigenlijk ondertiteld???Alleen Spaans dacht ik... :?

kruspe
02-05-2003, 00:35
is deze eigenlijk ondertiteld???Alleen Spaans dacht ik... :?

Das heel jammer..... :? Lijkt mij eigenlijk niet echt een film om zonder subs goed te kunnen volgen.
Of valt dat toch wel mee?

Acinony
02-05-2003, 00:43
Komt deze ook nog in de nederlandse winkels te liggen ... ??
( met nl subs dus )

Lex v/d Moolen
02-05-2003, 00:51
is deze eigenlijk ondertiteld???Alleen Spaans dacht ik... :?

Das heel jammer..... :? Lijkt mij eigenlijk niet echt een film om zonder subs goed te kunnen volgen.
Of valt dat toch wel mee?Ik vond het wel meevallen. Alleen de beruchte tafelscene proloog is het heel goed luisteren geblazen.

kruspe
02-05-2003, 00:55
is deze eigenlijk ondertiteld???Alleen Spaans dacht ik... :?

Das heel jammer..... :? Lijkt mij eigenlijk niet echt een film om zonder subs goed te kunnen volgen.
Of valt dat toch wel mee?Ik vond het wel meevallen. Alleen de beruchte tafelscene proloog is het heel goed luisteren geblazen.

Ja,die bedoelde ik ook :)
Ik ga hem toch maar bestellen denk ik...€ 22 incl. bij Amazon.com

Psykomike
02-05-2003, 07:51
is deze eigenlijk ondertiteld???Alleen Spaans dacht ik... :?

Das heel jammer..... :? Lijkt mij eigenlijk niet echt een film om zonder subs goed te kunnen volgen.
Of valt dat toch wel mee?Ik vond het wel meevallen. Alleen de beruchte tafelscene proloog is het heel goed luisteren geblazen.

Ja,die bedoelde ik ook :)
Ik ga hem toch maar bestellen denk ik...€ 22 incl. bij Amazon.com

Bij http://www.deepdiscountdvd.com/ kun je hem voor zo'n 15, 50 euro (inclusief verzenden) krijgen. Ik heb daar de Mr Pink uitgave besteld. Helaas wacht ik er nog steeds op. Op 16 april is hij verzonden, hij zou nu toch wel een keer moeten arriveren.

R. Schaap
03-05-2003, 15:31
Ik heb Mr Blonde en Mr Brown. Blonde vind ik de gaafste en de Tarantino versie wil ik sowiezo ervan hebben.

Niels Simons
03-05-2003, 15:35
bij deepdiscount is mr brown momenteel spotgoedkoop!!

mazzel,niels

FLEPSER
03-05-2003, 15:43
Waar kun je deze verschillende versies dan kopen/bestellen. Ik kom ze nergens tegen...
Kan iemand eventjes een link plaatsen.

Zijn ze ook bij Play.Com te verkrijgen...?
Zo ja plaats ook die link even dan??!!

Tossie
03-05-2003, 15:43
bij deepdiscount is mr brown momenteel spotgoedkoop!!

mazzel,niels

Allemaal toch?

Weet iemand of er verschillen tussen deze versies en de australische?

En ik snap dit niet:
Full Frame - 1.33

Is deze film 4:3??!?!?

Tossie
03-05-2003, 15:44
Waar kun je deze verschillende versies dan kopen/bestellen. Ik kom ze nergens tegen...
Kan iemand eventjes een link plaatsen.

Zijn ze ook bij Play.Com te verkrijgen...?
Zo ja plaats ook die link even dan??!!

Hoezo? Je kunt toch ook zoeken? deepdiscount lijkt me niet lastig te vinden hoor.

En als je ze bij Play wilt vinden, kun je toch ook zelf zoeken :?:
Ik snap het probleem niet zo. :shock:

R. Schaap
03-05-2003, 15:46
bij deepdiscount is mr brown momenteel spotgoedkoop!!

mazzel,niels

Allemaal toch?

Weet iemand of er verschillen tussen deze versies en de australische?

En ik snap dit niet:
Full Frame - 1.33

Is deze film 4:3??!?!?

je kunt beide versies kiezen op de dvd's. Heel handig dus voor mensen die films nog in 4:3 bekijken :wink:

volgens mij zit er niet veel verschil met de aussies, maar daar moet je me niet op vastpinnen.

www.michaeldvd.com weet daar meer van natuurlijk!

Ernest Hamstra
03-05-2003, 18:09
Waar kun je deze verschillende versies dan kopen/bestellen. Ik kom ze nergens tegen...
Kan iemand eventjes een link plaatsen.

Zijn ze ook bij Play.Com te verkrijgen...?
Zo ja plaats ook die link even dan??!!

Deep Discount DVD (http://www.deepdiscountdvd.com/dvd.cfm?itemID=LVD013147) (Dit is met Mr. Blonde, Pink, White en Orange voorop, maar ze hebben ook alle 4 los, of in een box, of Mr. Brown)
Play (http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R1&title=105005) (Dit is Mr. Blonde, maar Pink, White en Orange zijn ook bij Play verkrijgbaar.)

:roll:

Mark de Jong
06-05-2003, 22:54
Heb de Mr. Brown editie besteld, maar moet 'em nog binnenkrijgen. Puur toeval, het maakt me eigenlijk vrij weinig uit welke ik krijg.

Ernest Hamstra
06-05-2003, 23:01
Heb de Mr. Brown editie besteld, maar moet 'em nog binnenkrijgen. Puur toeval, het maakt me eigenlijk vrij weinig uit welke ik krijg.

Ik heb ook voor meneer De Bruin gekozen, eigenlijk puur omdat Tarantino erop staat. Heel even overwogen om zeer decadent de box met 4 DVD's te bestellen, maar wat mot je d'r mee. 't Is eigenlijk te zot voor woorden, 4 exact identieke DVD's in een box.

Mark de Jong
06-05-2003, 23:03
Heb de Mr. Brown editie besteld, maar moet 'em nog binnenkrijgen. Puur toeval, het maakt me eigenlijk vrij weinig uit welke ik krijg.

Ik heb ook voor meneer De Bruin gekozen, eigenlijk puur omdat Tarantino erop staat. Heel even overwogen om zeer decadent de box met 4 DVD's te bestellen, maar wat mot je d'r mee. 't Is eigenlijk te zot voor woorden, 4 exact identieke DVD's in een box.

Inderdaad, wel leuk om te hebben, maar compleet overbodig.

Lex v/d Moolen
06-05-2003, 23:06
Heb de Mr. Brown editie besteld, maar moet 'em nog binnenkrijgen. Puur toeval, het maakt me eigenlijk vrij weinig uit welke ik krijg.

Ik heb ook voor meneer De Bruin gekozen, eigenlijk puur omdat Tarantino erop staat. Heel even overwogen om zeer decadent de box met 4 DVD's te bestellen, maar wat mot je d'r mee. 't Is eigenlijk te zot voor woorden, 4 exact identieke DVD's in een box.Gaat mij ook veel te ver. Ik heb ook die bruine, en de andere kleuren zijn toch ook mooi te zien op de cover van de keepcase. Top uitgave (y)

Ernest Hamstra
06-05-2003, 23:19
Heb de Mr. Brown editie besteld, maar moet 'em nog binnenkrijgen. Puur toeval, het maakt me eigenlijk vrij weinig uit welke ik krijg.

Ik heb ook voor meneer De Bruin gekozen, eigenlijk puur omdat Tarantino erop staat. Heel even overwogen om zeer decadent de box met 4 DVD's te bestellen, maar wat mot je d'r mee. 't Is eigenlijk te zot voor woorden, 4 exact identieke DVD's in een box.Gaat mij ook veel te ver. Ik heb ook die bruine, en de andere kleuren zijn toch ook mooi te zien op de cover van de keepcase. Top uitgave (y)

Oh, dat is mooi Lex, dat wist ik nog niet (y). Ik heb 'm in bestelling staan, vandaar... Dan is die Mr. Brown versie inderdaad de beste die je kunt kiezen.

R. Schaap
07-05-2003, 00:16
Ik heb Mr Blonde en Mr Brown. Blonde vind ik de gaafste en de Tarantino versie wil ik sowiezo ervan hebben.

2 van de 4 mag wel he?? :wink:

Lex v/d Moolen
07-05-2003, 00:22
Ik heb Mr Blonde en Mr Brown. Blonde vind ik de gaafste en de Tarantino versie wil ik sowiezo ervan hebben.

2 van de 4 mag wel he?? :wink:Alles mag, Rein. :)

Komt het gezicht van mr Brown nou ook voor op de keepcase in de Mr. Blond editie ?

Tossie
07-05-2003, 00:25
De Brown versie is bij DVDSoon inmiddels out of print.
Heb hem nu maar besteld bij Deepdiscount :lol:

kruspe
07-05-2003, 00:26
Ik heb net de Mr. Pink versie besteld..
Heeft iemand voor mij misschien het nummer van de streepjescode voor deze dvd?
Dan kan ik hem vast in mijn profiler zetten :)

R. Schaap
07-05-2003, 00:35
zie mijn profiler voor de streepjescode......

kruspe
07-05-2003, 00:39
zie mijn profiler voor de streepjescode......
Dank U!!! :D

badtzje
07-05-2003, 01:04
Mr. Pink -> Steve Buscemi!!!

Mark de Jong
07-05-2003, 11:19
Heb 'em vandaag binnengekregen van de buren. Was eigenlijk gisteren al gearriveerd. Ziet er zeer netjes uit (y) :)

JaapM
07-05-2003, 12:00
http://images.amazon.com/images/P/B000068U03.01.LZZZZZZZ.jpg

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

kruspe
07-05-2003, 12:21
Heb 'em vandaag binnengekregen van de buren. Was eigenlijk gisteren al gearriveerd. Ziet er zeer netjes uit (y) :)

is ie lang onderweg geweest?

Mark de Jong
07-05-2003, 12:50
Heb 'em vandaag binnengekregen van de buren. Was eigenlijk gisteren al gearriveerd. Ziet er zeer netjes uit (y) :)

is ie lang onderweg geweest?

Iets korter dan een week. Cd-Wow is zeer snel (y)

kruspe
07-05-2003, 13:44
ik heb hem bij deepdiscount besteld,is mijn eerste bestelling daar,dus ben benieuwd hoelang ie er over gaat doen om hier te komen

Tossie
07-05-2003, 13:47
ik heb hem bij deepdiscount besteld,is mijn eerste bestelling daar,dus ben benieuwd hoelang ie er over gaat doen om hier te komen

Same here!
Was zulks een mooie prijs. Zeker goedkoper dan bij CDwow volgens mij :P

kruspe
07-05-2003, 13:54
ik heb hem bij deepdiscount besteld,is mijn eerste bestelling daar,dus ben benieuwd hoelang ie er over gaat doen om hier te komen

Same here!
Was zulks een mooie prijs. Zeker goedkoper dan bij CDwow volgens mij :P

icl.verzendkosten € 14,74!!!
koopje lijkt mij zo...

Mark de Jong
07-05-2003, 13:55
ik heb hem bij deepdiscount besteld,is mijn eerste bestelling daar,dus ben benieuwd hoelang ie er over gaat doen om hier te komen

Same here!
Was zulks een mooie prijs. Zeker goedkoper dan bij CDwow volgens mij :P

Ach, ik maak me niet zo druk om de prijzen :)

Tossie
07-05-2003, 13:57
ik heb hem bij deepdiscount besteld,is mijn eerste bestelling daar,dus ben benieuwd hoelang ie er over gaat doen om hier te komen

Same here!
Was zulks een mooie prijs. Zeker goedkoper dan bij CDwow volgens mij :P

Ach, ik maak me niet zo druk om de prijzen :)

€10 :shock: niet om druk maken! Nou ja, de film is het wel waard!

Mark de Jong
07-05-2003, 13:59
ik heb hem bij deepdiscount besteld,is mijn eerste bestelling daar,dus ben benieuwd hoelang ie er over gaat doen om hier te komen

Same here!
Was zulks een mooie prijs. Zeker goedkoper dan bij CDwow volgens mij :P

Ach, ik maak me niet zo druk om de prijzen :)

€10 :shock: niet om druk maken! Nou ja, de film is het wel waard!

Tja, dat komt wel eens voor :)
Maar zoals ik al zei maak ik me daar niet echt druk om, tenzij het een boxset is ;)

Cinemaniac
04-06-2003, 00:22
Ik heb de Mr. Blonde versie. Daar had ik bij voorbaat al voor gekozen. Michael Madsen is mijn favo Reservoir Dog, geniaal maniakaal :twisted: !!!!!!!!! "Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite?"

Britte
04-06-2003, 09:09
Hij is nu trouwens bij DVDsoon maar voor 12 euro incl.
Heb hem echter nog niet aangeschaft omdat ik misschien toch de R2 Tarantino box wil aanschaffen.... RR is daar wel maar de 1 disk versie maar toch...

Sicco
09-06-2003, 08:46
ik kan bij deepdiscount toch gewoon voor de gratis verzendkosten kiezen, of is dit alleen voor binnen de USA?

is er al iemand die hem heeft binnen gekregen van deepdiscount? ik wil de bruine bestellen, zou gewoon moeten kunnen volgens de site, op andere sites is ie niet meer leverbaar....

edit: bij dvdsoon is mr brown niet meer leverbaar, maar de anderen wel voor 13,98 can.dollar. omgerekend is dit zo'n 9 euro volgens mij...klopt dit wel?

Britte
09-06-2003, 09:08
Yep, sicco.... nu is hij bij DVDsoon nog goedkoper dan bij die andere!!

Sicco
09-06-2003, 09:10
Yep, sicco.... nu is hij bij DVDsoon nog goedkoper dan bij die andere!!

maar ja, geen mr. brown meer dus....

Martijn_R
13-06-2003, 13:09
Heb vandaag Mr. Pink edition binnengekregen. Ben dolgelukkig :D.
Ik werd wakker gemaakt, er is een pakketje voor je. :)

Heb alleen gekeken of dvd speler hem las, want heb hem gister regio vrij gemaakt. Maar het werkte, dus vanavond leuke film avond 8) Ik was vrij zeker dat ik mr pink edition wilde, vind steve buscemi erg goed.
Heb hem overigens bij play.com gekocht

sander
19-06-2003, 14:50
britte :hartelijk bedankt voor de prijs tip tav dvdsoon.com!!!!!

Mr Pink meteen besteld. Nu maar hopen dat ie een beetje snel wordt opgestuurd, hij is nu in ieder geval nog pending!! :?

Britte
20-06-2003, 17:57
Bij mij was hij na één dag al verstuurd.... de Mr Blonde versie.
Nu hopen dat dee douane hem niet tegen houdt!!

sander
28-07-2003, 09:52
mr pink is in mijn bezit! :lol:
Binnen een paar dagen was ie binnen van dvd soon, zonder douane gezeur.
Absoluut geen problemen gehad. Maar ik blijf hun site een beetje tricky en rommelig vinden.

Nog even dit. Ik kreeg het gevoel dat de snelheid van de beelden op de 16:9 disc langzamer is, dan die op de 4:3 disc. Mijn tv is zelf 4:3, maar normaal heb ik nooit problemen. Is iemand anders dit ook opgevallen?

Qique
29-07-2003, 18:08
Mr. Brown is eindelijk binnen 8) 8)

Het heeft even geduurd (bijna 8 weken) maar DeepDiscountDVD heeft hem gelukkig toch geleverd, en dan heb je ook wat!

Ik ben dus blij met deze 'upgrade' van mijn verzameling. :lol: :lol:

Coen Vermeer
29-07-2003, 18:35
Mr. Pink ga ik zeker kopen, Buscemi is de beste. Alleen staat een roze dvd best lullig bij je andere DVD's maar dat mag de pret niet drukken.

Effe off-topic: Ik heb ergens een Url gezien van de Pulp Fiction en Jacki Brown SE. Kan het nergens vinden, kan iemand die effe posten?

absoluut mr pink buscemi is 1 van me favoriete acteurs en ook in deze film weer het beste karakter.

pavko
07-08-2003, 00:39
Bij mij was hij na één dag al verstuurd.... de Mr Blonde versie.
Nu hopen dat dee douane hem niet tegen houdt!!

Britte, als je in Nederland woont heb je sowieso geen enkel probleem bij het ontvangen van deze dvd. Zolang de waarde van de zending onder de 22 euro blijft ben je gevrijwaard van elke verder btw of douane heffing

Ikzelf heb de blijkbaar behoorlijk zeldzame (4%) Mr Orange editie (Tim Roth) in mijn bezit (was destijds een van mijn eerste dvd's en koste toen nog rond de 20 euro). Ik denk dat ik er voor die 9 euro nog maar een geseald exemplaar van Mr Pink naast ga zetten...

Britte
07-08-2003, 09:25
De Blonde versie is bij mij al een hele tijd goed aangekomen...

Dat van die ondergrens van 22 euro geldt dus niet steeds hoor... bv niet bij DVD's (heb ooit eens moeten betalen en daar stonden die regels toen bij!)

pavko
08-08-2003, 16:47
Oh, dat hoor ik dan voor het eerst! Was het toen misschien het geval dat de dvd + de verzendkosten samen hoger uitvielen dan 22 euro? De douane gaat namelijk altijd uit van het totaal.

(maar de btw en invoerrechten op 9 euro kunnen noooit erg hoog worden)

Coen P.
30-09-2003, 19:59
ikzelf bezit de mr brown versie...
een van de juweeltjes van mijn collectie!!!

gr. Coen

mradem
30-09-2003, 20:55
Ik ben nog in het bezit van de simpele NL versie. Zonde natuurlijk van zo'n mooie film.

Maar na wat zoekwerk is volgens mij de SE van R4 het beste. Kan iemand met mij deze mening delen? Hoewel ik de R1 kleuren edities erg leuk gedaan vind.

pavko
30-09-2003, 23:30
hmmmm, rewind zegt er over:

OVERALL : Draw - between the R1 10th Anniversary Edition from Artisan and the R4.

wat trekt jou zo aan in de R4?

Het hoesje ziet er iig niet uit :|


zoek gewoon je favoriete dog uit en bestel hem bij dvdsoon (voor weinig)

mradem
01-10-2003, 09:58
De beeldkwaliteit is een stuk beter op R4 dan R1. Op de Amerikaanse forums zijn na de release heel veel topics geweest over het feit dat de beeldtransfer niet is wat het zou moeten zijn. De R4 heeft het een stuk beter voor elkaar.

mradem
01-10-2003, 10:02
Ik zie dat de R4 bij ezydvd no longer available is ook.

mradem
01-10-2003, 11:04
the no longer available is incl. poster. De normale is wel te koop nog voor zo'n €14 euro.

Ro1671
12-11-2003, 23:33
mr brown in bestelling bij dvdsoon
thank u
want ik wist niet dat deze uitkwamen :p

b4rth3zz
13-11-2003, 10:36
dvdsoon heeft nu tijdelijk gratis wereldwijde verzending.
Blonde en Orange nog te verkrijgen voor 10,54 incl verzending

ontopic: vergis ik mij als ik zeg dat de brown-versie die nu nog verkocht wordt niet meer de limited is met handtekening van QT ?
Als die wel nog getekend is, ga ik die nog bestellen.
Anders ga ik voor pink

Arjenth
13-11-2003, 12:59
Brown nu dus tijdelijk weer beschikbaar, in beperkte hoeveelheid (16.98 CAD), zie hier (https://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=42492)

b4rth3zz
14-11-2003, 22:10
Had het weer moeilijk om te beslissen: heb dan maar zowel Mr Brown als Mr Blonde als Mr Pink besteld. Dan beslis ik wel welke ik bijhou als ze hier zijn, de rest verkoop ik dan verder

Ro1671
22-11-2003, 23:28
Had het weer moeilijk om te beslissen: heb dan maar zowel Mr Brown als Mr Blonde als Mr Pink besteld. Dan beslis ik wel welke ik bijhou als ze hier zijn, de rest verkoop ik dan verder


hahahah freak :wink:

kheb mr. brown binnen met een goude handtekening (weet niet of jullie deze bedoelen..) het is iig een gedrukte handtekening en geen `echte`..

Kars
23-11-2003, 14:20
Ik heb ook net Mr. Brown besteld, jammer dat deze S.E. wel een paar regeltjes dialoog mist. Ik hou mijn RCV-versie er wel gewoon bij.

Lourens
23-11-2003, 16:15
Heb van de week Mr. Blonde besteld bij Play.com. Michael Madsen is de man hehe

raampie
25-11-2003, 19:32
Heb van de week Mr. Blonde besteld bij Play.com. Michael Madsen is de man hehe Me too, maar dan bij DVD Soon. Heb jaren een mega poster van Mr. blonde in m'n kamer gehad (I don't care what you'r going to say, I'm going to ill you anyway). Keuze was dus simpel.

pavko
26-11-2003, 22:04
Het lijkt er op dat mijn nieuw bestelde Mr Brown is kwijtgeraakt in de post :(

Over een weekje maar even in de pen kruipen richting DVDSoon.

(Gelukkig heb ik hier al bijna een jaar wel de Mr Orange in huis, die blijkens de Poll maar weinig voorkomt in Nederland )

Lourens
27-11-2003, 17:48
Vandaag binnengehad, in het DVD-hoesje zit onderin een gat maar voor de rest is de DVD in een goede conditie.

Bob Hiemstra
30-11-2003, 19:26
Ik heb inmiddels ook de Mr Brown besteld, er stond bij limited quantity dus maar hopen dat ze hem nog hebben.

twc02
31-01-2004, 15:21
vandaag maar besteld bij DVDBoxoffice.com

als ze deze nog leveren dan bestel ik de rest ook :)

jokey
31-01-2004, 19:30
Vandaag ontvangen van Soon: Mr. Brown :D en nog onderweg: Mr. Blonde (Michael Madsen is errug cool)

Lex v/d Moolen
31-01-2004, 19:38
Ik heb mr. Brown alweer een tijdje. Steengoede film, maar ik vind het persoonlijk nou ook weer niet nodig om 5 dezelfde films te kopen met alleen een ander hoesje en boekje.

Kevin Baeckelandt
31-01-2004, 19:51
Net Mr. Blonde gekocht via veiling van Britte, deze leek mij de coolste versie met Michael Madsen :lol:

MiguelTegen
09-02-2004, 18:32
Vorig jaar bij Rodirect de Mr. Blonde editie besteld. Blijft gewoon een klasse misdaadfilm en de geboden extra's op deze versie vind ik zeker de moeite waard.