PDA

Bekijk de volledige versie : Pulp Fiction bij FRS in aanbieding



MrSissor
22-07-2002, 08:22
Goedemorgen DVD fans

Aangezien ik Pulp Fiction wilde aanschaffen ging ik eens kijken waar ik deze kon kopen en voor hoeveel.
Ik kwam terecht bij Discoland wat zo.n 20 zaken heeft in Noord Holland deze verkochten een standaard versie voor het schandalige bedrag van 29,99 euro.Toen ik op de site van de free record shop keek stond daar tot mijn stomme verbazing in de aanbieding Pulp Fiction met DTS voor 19.99 euro ik natuurlijk op de fiets naar FRS aangezien ik nog een kortingpasje heb van FRS koste mij Pulp Fiction 17,00 euro.
Toen ik hem ging kijken verbaasde mij de kwaliteit nooit verwacht fantastische beeld super helder en scherp en natuurlijk DTS.

Kortom goed shoppen voor dvd,s bij FRS en koop vooral niet bij Discoland met zulke idiote prijzen.(schandalig prijsverschil van 10 euro omgerekend ruim 20 gulden.
FRS heeft goede prijzen en vooral extra ,s op dvd,s.

Met Vriendelijke Groet

Pepijn Wildbret
22-07-2002, 08:37
Het is op zich heel goed dat je dit soort dingen op dit forum post, maar er bestaan wel al twee grote threads over dit onderwerp (een over de FRS en de ander over de film). Probeer in het vervolg eerst even de zoekfunctie te gerbuiken voor dat je een nieuwe thread start :D

MVG :)

Pepijn