PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuw Blu-ray Disc label van Warner Home Entertainment: Warner Bros. Essentials



Ludo Keeris
04-09-2009, 13:08
Nieuw Blu-ray Disc label van Warner Home Entertainment: Warner Bros. Essentials



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=3383)

Werner
04-09-2009, 14:40
Waarom moeten al die budgetlijnen van dvd's en nu ook Blu-rays zo'n archilelijk artwork meekrijgen?

wimv
04-09-2009, 14:57
Positief dat nieuwe releases goedkoper worden (van 29,99 naar 24,99). Winkels als MM en Saturn zullen daar dan ook weer onder gaan zitten met hun prijzen.

-Jaap-
04-09-2009, 15:10
Waarom moeten al die budgetlijnen van dvd's en nu ook Blu-rays zo'n archilelijk artwork meekrijgen?
Don't worry, 't is gewoon een algeneme slipcase voor deze reeks.;)

HEGO
04-09-2009, 15:13
lekker belangrijk hoe zo'n hoesje eruit ziet, of zit je hele dagen tegen de voorkant aan te kijken ipv de film, welke in mijn opinie toch belangrijker is (y)

Werner
04-09-2009, 15:35
Don't worry, 't is gewoon een algeneme slipcase voor deze reeks.;)

Oef.

Digi-gek
04-09-2009, 18:58
Sorry hoor, maar €18 euro is nog steeds te duur, zeker voor films die al zo oud zijn. Bij elke Britse on-line winkel zijn deze titels voor de helft van de prijs te verkrijgen. Ik snap echt niet waarom BDs zo achterlijk duur moeten zijn in Nederland.

SuperDre
04-09-2009, 19:37
Sorry hoor, maar €18 euro is nog steeds te duur, zeker voor films die al zo oud zijn. Bij elke Britse on-line winkel zijn deze titels voor de helft van de prijs te verkrijgen. Ik snap echt niet waarom BDs zo achterlijk duur moeten zijn in Nederland.

Uhm... dan mag jij mij aanwijzen bij welke Britse online winkel deze titels 9 euro zijn... en vergeet niet, dit zijn adviesprijzen... Ik vindt 18 euro ook veel te veel en koop ook alleen eigenlijk maar mijn blurays in Britse online winkels als ze per stuk niet meer dan 5 euro kosten (ex verzendkosten), met heel af en toe een uitzondering, zat te twijfelen over Indy4 voor 16 euro, maar ik wacht nog wel..

Daniël V.
05-09-2009, 07:54
De zogenaamde Consumenten Adviesprijzen vallen altijd nog een stukje hoger uit dan de uiteindelijke winkelprijzen. Dit zou dus nog best interessant kunnen worden. Ik heb uit dit lijstje in ieder geval interesse in L.A. Confidential, Swordfish en Troy DC. The Matrix eigenlijk ook, maar daarvan wil ik nog eens de Ultimate Collection in huis halen.

Peter van 't Wout
05-09-2009, 09:15
Ik heb ze nergens nog in de winkels zien liggen,
gewoon nog de oude dure prijzen!

Albert Kostwinder
05-09-2009, 12:12
Uhm... dan mag jij mij aanwijzen bij welke Britse online winkel deze titels 9 euro zijn... en vergeet niet, dit zijn adviesprijzen... Ik vindt 18 euro ook veel te veel en koop ook alleen eigenlijk maar mijn blurays in Britse online winkels als ze per stuk niet meer dan 5 euro kosten (ex verzendkosten), met heel af en toe een uitzondering, zat te twijfelen over Indy4 voor 16 euro, maar ik wacht nog wel..

bij thehut.com en amazon.co.uk zijn de meeste titels echt tussen de 8 en 15 euro te krijgen hoor...

Ben eigenlijk meer benieuwd waar jij in hemelsnaam blu rays koopt voor € 5,-- :)

SuperDre
05-09-2009, 12:31
bij thehut.com en amazon.co.uk zijn de meeste titels echt tussen de 8 en 15 euro te krijgen hoor...

Ben eigenlijk meer benieuwd waar jij in hemelsnaam blu rays koopt voor € 5,-- :)

Zelfde plek waar jij ze blijkbaar haalt, maar het is niet alsof ik er veel koop nu, vindt dus de prijzen nog te hoog... maar bv dark knight is echt niet voor 8-15 euro te krijgen (ja hij was een paar weken geleden heel even in de aanbieding bij 'thehut' maar inmiddels is dat ook weer gewoon de oude prijs van 16+ euro)..

Reinbo
05-09-2009, 12:33
FIlms als Moordwijven, Happy Feet en I Am Legend, Essentials noemen :wallbash:
Zo haal je je eigen label ntuurlijk direct onderuit.... Wel mooi dat ze waarschijnlijk in no time voor 10 euro in de schappen staan.

Digi-gek
05-09-2009, 12:50
Uhm... dan mag jij mij aanwijzen bij welke Britse online winkel deze titels 9 euro zijn... en vergeet niet, dit zijn adviesprijzen... Ik vindt 18 euro ook veel te veel en koop ook alleen eigenlijk maar mijn blurays in Britse online winkels als ze per stuk niet meer dan 5 euro kosten (ex verzendkosten), met heel af en toe een uitzondering, zat te twijfelen over Indy4 voor 16 euro, maar ik wacht nog wel..

Ik snap je reactie niet helemaal. waarom moet ik je winkels aanwijzen als jij blijkbaar on-line winkels hebt gevonden waar je BDs voor 5 euro kan kopen? Dat heb ik zelfs nog niet eens gezien.

Mijn punt is, is dat de hierboven genoemde titels al maanden te koop zijn bij Amazon en Play voor 10 pond. Dus ook met verzendkosten ben je dan nog goedkoper uit. Ik vind het gewoon ontzettend suf dat Warner in Nederland met veel fanfare een budgetline presenteert terwijl in andere landen deze titels gewoon in de eerste instantie voor een normale prijs te kopen zijn.

bart1971
05-09-2009, 15:48
Lady in the Water lag laatst bij MediaMarkt in Breda voor 10 euro. Dat zijn pas budgetprijzen..!

Werner
05-09-2009, 16:21
bij thehut.com en amazon.co.uk zijn de meeste titels echt tussen de 8 en 15 euro te krijgen hoor...

Als ik bij amazon.co.uk koop dan komt er bij de afrekening altijd nog een hoop taxes bij, en de verzendkosten van amazon zijn niet echt goedkoop. Uiteindelijk ben ik er niet goedkoper mee af. Bij The Hut koop ik niet meer na een negatieve ervaring.

Daniël V.
06-09-2009, 13:33
FIlms als Moordwijven, Happy Feet en I Am Legend, Essentials noemen :wallbash:
Zo haal je je eigen label ntuurlijk direct onderuit.... Wel mooi dat ze waarschijnlijk in no time voor 10 euro in de schappen staan.
Tja, ik denk dat het beestje gewoon een naam moet hebben. Want dit is natuurlijk niet meer dan de eerste random selectie Warner Blu-rays die vanuit de distributeur voor € 17,50 of lager aangeboden gaan worden. Uiteindelijk komt de rest van de catalogus ook aan de beurt.

SuperDre
06-09-2009, 17:28
Tja, ik denk dat het beestje gewoon een naam moet hebben. Want dit is natuurlijk niet meer dan de eerste random selectie Warner Blu-rays die vanuit de distributeur voor € 17,50 of lager aangeboden gaan worden. Uiteindelijk komt de rest van de catalogus ook aan de beurt.

Juist dat dacht ik dus ook al, naast het feit dat wat hij misschien wel als essentials bedenkt, wij hetzelfde :wallbash: smiley zouden gebruiken bij zijn keuzes wat volgens hem wel essentials zouden zijn. It's all in the eye of the beholder.....

scheur
07-09-2009, 12:29
Bij de V&D worden veel titels uit de Ess. per stuk voor 19,95 aangeboden, maar samen voor 35,- dan krijg je een redelijke prijs....

Gast_09
07-09-2009, 22:21
vind die labels op films niks, idd altijd lelijk artwork of een lelijke rand met een groot logo over het originele artwork, erg jammer

-Jaap-
07-09-2009, 22:26
Dit zijn gewoon normale BD uitgaven in hun originele cover, alleen zit er voor deze catalogus een simpel kartonnetje omheen geschoven.

Marcel Hoeve
18-09-2009, 19:12
Ben benieuwd of dit de originele versies zijn met een ander hoesje, of dat dit gestripte versies zijn zonder extra's, om ze op die manier goedkoper aan te kunnen bieden.

Frank
18-09-2009, 19:15
Het zijn de originele versies voorzien van een slipcase.