PDA

Bekijk de volledige versie : New Moon



Smooth-J
12-09-2009, 18:09
http://uk.eonline.com/uberblog/b143894_new_new_moon_trailer_in_wild.html

Davidshadow13
12-09-2009, 19:36
Die is misschien wel de meeste gehypte tiener/meiden film van het jaar. Echt op school
hoor je er bijna iedereen over (de meiden) dan. 3 uit onze klas hebben kaarten voor de
nederlandse premiere en die vielen bijna dood toen ze dat hoordeb:-P(y)

En btw, iedereen lijkt wel verliefd op die Robert Pattison, zelf onze docente engels,
en die is 30!!!!:confused::confused::o:-P

Ik heb twillight gezien, de film is op zich wel okee, maar niet super vernieuwend of super
speciaal nou. Ik vind al die ophef nogal overdreven iig.

Thomas Gabriel
13-09-2009, 16:01
Die is misschien wel de meeste gehypte tiener/meiden film van het jaar. Echt op school
hoor je er bijna iedereen over (de meiden) dan. 3 uit onze klas hebben kaarten voor de
nederlandse premiere en die vielen bijna dood toen ze dat hoordeb:-P(y)

En btw, iedereen lijkt wel verliefd op die Robert Pattison, zelf onze docente engels,
en die is 30!!!!:confused::confused::o:-P

Ik heb twillight gezien, de film is op zich wel okee, maar niet super vernieuwend of super
speciaal nou. Ik vind al die ophef nogal overdreven iig.
Bij mij net hetzelfde...:-P

Davidshadow13
13-09-2009, 16:02
Bij mij net hetzelfde...:-P

Een internationaal gevaar dus, xd:-P New Moon neemt de wereld over :o:-P(y)

RobinB
13-09-2009, 18:48
wat kunne we er tegen doen:p

RobinB
13-09-2009, 18:59
Ow ja, de trailer is nog best gaaf:)

Davidshadow13
14-09-2009, 06:51
Ga je mond spoelen met zeep, nu meteen Xd:-P(y)

Joris Springer
14-09-2009, 13:00
Die is misschien wel de meeste gehypte tiener/meiden film van het jaar. Echt op school
hoor je er bijna iedereen over (de meiden) dan. 3 uit onze klas hebben kaarten voor de
nederlandse premiere en die vielen bijna dood toen ze dat hoordeb:-P(y)

En btw, iedereen lijkt wel verliefd op die Robert Pattison, zelf onze docente engels,
en die is 30!!!!:confused::confused::o:-P

Ik heb twillight gezien, de film is op zich wel okee, maar niet super vernieuwend of super
speciaal nou. Ik vind al die ophef nogal overdreven iig.

Op mijn werk ook,ik heb twee collega's die helemaal gek zijn op de serie, het is de hele tijd "oh Edward", gek word ik er van maar goed, iedereen is natuurlijk wel eens ontzettend gek op iets.
De film lijkt mij verder wel een stuk beter dan de vorige film. De trailers laten het al een stuk spannender lijken, nu maar hopen dat het verhaal ook een stuk beter is verfilmd.