PDA

Bekijk de volledige versie : Terminator 2: Judgement Day – Skynet Edition [Blu-ray Disc]



Koen Koene
15-09-2009, 07:48
Terminator 2: Judgement Day – Skynet Edition

Alweer een nieuwe uitgave van James Camerons actieklassieker.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3963)

Bas Hokke
15-09-2009, 10:39
Maar zoals je zelf al aangeeft;

James Camerons Terminator 2 behoeft eigenlijk geen verdere toelichting. Vrijwel alle filmliefhebbers zullen deze geslaagde actieklassieker in een of andere vorm – op DVD, BD of misschien zelfs VHS – in de kast hebben staan. Nu kunnen ze daar eventueel een nieuwe versie aan toevoegen. Na de eerdere (kale) Director's Cut uitgave op Blu-ray Disc, komt Universal nu namelijk met de “Skynet Edition” op BD. Deze bevat drie verschillende versies van de film, heeft een uitstekende geluidskwaliteit en een ruime hoeveelheid extra’s. Al is het een minpuntje dat het meeste extra materiaal alleen als picture-in-picture track te bekijken is. Opvallend genoeg is op beeldgebied de DC-uitgave de betere. De Skynet Edition oogt namelijk iets minder scherp en gedetailleerd. Dat neemt niet weg dat het schijfje de liefhebber veel te bieden heeft, maar de ultieme uitgave is het net niet. Volgende keer beter.

Ik snap werkelijk niet dat deze versie MINDER scherp is dan de vorige: Dat slaat toch nergens op???
Toch weer jammer dat het niet de ultieme uitgave is geworden, want ze hebben er namelijk wel het ultieme schijfje voor gebruikt.
Ik ben het helemaal eens met je laatste zin in je conclusie, "Volgende keer beter." Want het uitmelken is nog niet klaar.

In mijn ogen kan de filmwereld 2 dingen doen.
1) stoppen met dat uitmelken en gewoon de beste versie in 1x uitbrengen. Het downloaden zal dan veel minder worden
2) gewoon zo doorgaan met het uitbrengen van verknipte films en dat zal leiden tot meer illigale downloads.

Albert Kostwinder
15-09-2009, 11:29
Maar zoals je zelf al aangeeft;


Ik snap werkelijk niet dat deze versie MINDER scherp is dan de vorige: Dat slaat toch nergens op???
Toch weer jammer dat het niet de ultieme uitgave is geworden, want ze hebben er namelijk wel het ultieme schijfje voor gebruikt.
Ik ben het helemaal eens met je laatste zin in je conclusie, "Volgende keer beter." Want het uitmelken is nog niet klaar.

In mijn ogen kan de filmwereld 2 dingen doen.
1) stoppen met dat uitmelken en gewoon de beste versie in 1x uitbrengen. Het downloaden zal dan veel minder worden
2) gewoon zo doorgaan met het uitbrengen van verknipte films en dat zal leiden tot meer illigale downloads.

Moet eerlijk zeggen dat ik het minder scherp schromelijk overdreven vind. De skynet oogt net ff wat minder hard. Echt slecht kan ik dit niet noemen want zo ziet hij er ook zeer goed uit. Wordt wel eens moe trouwens van dat gezever over het uitmelken van een produkt. Jij zou dus t2 meteen als mega uber vette blu ray uitbrengen waardoor elke andere heruitgave overbodig wordt. Hmm, leuk voor ons maar niet zo slim natuurlijk... :) Het ontgaat je zeker dat een film gemaakt wordt om geld mee te verdienen en het liefst zo veel mogelijk. Bovendien ben je er zelf bij en mag je deze kopen. Niets moet natuurlijk...:)

pietdvd
15-09-2009, 12:37
Als je hem al kan vinden, is deze uitgaven wel redelijk te noemen. Voor mij lang niet genoeg extra´s. Maar het is wel een voorbeeld van hoe het ook kan met diverse versies van een film ipv 3 verschillende versies.

Ik zelf heb deel 2 nog niet, maar beide 2 disc en 3 disc zijn behoorlijk moeilijk te vinden. De keren dat ik de 3 disc heb gezien, was de prijs te hoog en heel raar doosje. Maar ik wil de bioscoop versie ook wel is zien, ondanks dat Terminator 2 een uitzondering is waarvan ik de DC prefer omdat deze ook op tv word uitgezonden. Daarnaast lijkt me de nieuwe doco wel interessant. Aan de andere kant lijkt me het script (te vinden op de 2 disc) ook wel cool en heeft de 2 disc kwa geluid nog wat voordelen zoals een 448 bitrate terwijl de 3 disc 384 is.

Marc T.
15-09-2009, 13:04
De blu-ray met het meest onoverzichtelijke, domme, niet te begrijpen en onmogelijk uit te vogelen menu dat ik ooit heb gezien. Ik ben 15 minuten bezig geweest om het commentaar aan te krijgen en toen het nog niet lukte ben ik er maar mee gestopt. Wat een gedoe.

De film is uiteraard briljant. Menu is ruk.

hstadman
15-09-2009, 13:25
Moet eerlijk zeggen dat ik het minder scherp schromelijk overdreven vind. De skynet oogt net ff wat minder hard. Echt slecht kan ik dit niet noemen want zo ziet hij er ook zeer goed uit. Wordt wel eens moe trouwens van dat gezever over het uitmelken van een produkt. Jij zou dus t2 meteen als mega uber vette blu ray uitbrengen waardoor elke andere heruitgave overbodig wordt. Hmm, leuk voor ons maar niet zo slim natuurlijk... :) Het ontgaat je zeker dat een film gemaakt wordt om geld mee te verdienen en het liefst zo veel mogelijk. Bovendien ben je er zelf bij en mag je deze kopen. Niets moet natuurlijk...:) kijkende naar de screens, zijn die echt niet slecht te noemen.

Albert Kostwinder
15-09-2009, 14:35
kijkende naar de screens, zijn die echt niet slecht te noemen.

Heb hem destijds in de bios gezien en de blu ray komt eng dicht in de buurt. Kan hem niet 1 op 1 vergelijken maar voor mijn gevoel is de blu ray beter dus waar hebben we het hier over... Als er geen nieuwe versie meer zou komen heb ik er wel vrede mee.... :)

martin
15-09-2009, 16:37
Het laden van deze versie duurt erg lang, om dat hij vreemd genoeg steeds op het internet gegevens wil binnen halen terwijl ik in het menu van mijn speler heb aangegeven niet aangesloten bent op het web.

Nog meer mensen hier last van?

homernt
15-09-2009, 17:33
Het laden van deze versie duurt erg lang, om dat hij vreemd genoeg steeds op het internet gegevens wil binnen halen terwijl ik in het menu van mijn speler heb aangegeven niet aangesloten bent op het web.

Nog meer mensen hier last van?

Bij mij ook die van mij hangt niet eens in het netwerk.

Michael Hamers
15-09-2009, 17:37
Het is gewoon een erg trage disc... Heeft met de complexiteit van de Java code te maken denk ik...

Michael Hamers
15-09-2009, 18:26
Als je hem al kan vinden, is deze uitgaven wel redelijk te noemen. Voor mij lang niet genoeg extra´s. Maar het is wel een voorbeeld van hoe het ook kan met diverse versies van een film ipv 3 verschillende versies.

Ik zelf heb deel 2 nog niet, maar beide 2 disc en 3 disc zijn behoorlijk moeilijk te vinden. De keren dat ik de 3 disc heb gezien, was de prijs te hoog en heel raar doosje. Maar ik wil de bioscoop versie ook wel is zien, ondanks dat Terminator 2 een uitzondering is waarvan ik de DC prefer omdat deze ook op tv word uitgezonden. Daarnaast lijkt me de nieuwe doco wel interessant. Aan de andere kant lijkt me het script (te vinden op de 2 disc) ook wel cool en heeft de 2 disc kwa geluid nog wat voordelen zoals een 448 bitrate terwijl de 3 disc 384 is.

Volgens mij ben je weer over een dvd aan het raaskallen terwijl we het hier over een bluray hebben...

Erwin Hamers
15-09-2009, 19:08
Ik mis op alle uitgaves tot nu toe de video clip van Guns ''n'' Roses!!!!!!!!

BrianB
15-09-2009, 20:17
In mijn ogen kan de filmwereld 2 dingen doen.
1) stoppen met dat uitmelken en gewoon de beste versie in 1x uitbrengen. Het downloaden zal dan veel minder worden
2) gewoon zo doorgaan met het uitbrengen van verknipte films en dat zal leiden tot meer illigale downloads.

Mensen die Blu-ray's kopen, downloaden zelden dus daar heb je de maatschappijen niet mee. En het staat je natuurlijk vrij om deze versie niet te kopen, zeker als je weet dat er al een volgende aan komt. Bovendien is er nog geen nieuwe master gemaakt, dus sowieso had er al weinig vooruitgang geweest ten opzichte van de vorige Blu.

hstadman
15-09-2009, 22:02
Mensen die Blu-ray's kopen, downloaden zelden dus daar heb je de maatschappijen niet mee. En het staat je natuurlijk vrij om deze versie niet te kopen, zeker als je weet dat er al een volgende aan komt. Bovendien is er nog geen nieuwe master gemaakt, dus sowieso had er al weinig vooruitgang geweest ten opzichte van de vorige Blu.

De meeste mensen graaien snel even een dvd of blu ray uit het schap van een media markt, bart smit of bij een supermarkt. Die weten niet eens of de film die ze in de hand houden ook goed is, laat staan de technische kant van een film!

Wij, de dvd.nl bezoekers, beslaan mischien 10% van het totaal aantal mensen dat dvd en blu-ray koopt en zijn derhalve beter geinformeerd over de technische kant en de inhoudt van een film.

Jurriaan Wittenberg
16-09-2009, 10:24
Ik heb de US versies van zowel de Skynet Edition EN de de vorige BluRay allebei liggen en ondanks dat ik de Skynet edition nog niet heb kunnen aanschouwen, wil ik aan de kwaliteits-issue nog even het volgende toevoegen:
Op de digital bits website heb ik hier het een en ander over gevolgd. Hier zijn toen een aantal dingen uit naar voren gekomen:
- Oude versie BluRay lijkt scherper vanwege Edge Enhancement
- Er zijn verschillen in beeldkwaliteit/compressie te zien omdat de encodes met verschillende codecs zijn gedaan. Iedere codec heeft zo zijn eigen signature.

Er had een kennis van Bill Hunt (editor digital bits) onafhankelijk naar gekeken (zit diep in de video codecs/encoderings industrie) en die was tot de conclusie gekomen dat ondanks dat de skynet edition iets minder scherp lijkt, dit te wijten is aan de edge enhancement op de oude versie. Dit is dus geïntroduceerde NEP scherpte. Het "minder scherpe" karakter van de Skynet edition is voornamelijk te wijten aan de gebruikte codec en het resultaat is op zich van hoge kwaliteit. Ondanks dat sommige stills toch artifacten kunnen vertonen, zal zich dit minder manifesteren in het bewegende beeld.

Ik kan hier helaas niet meer de links op de digital bits website bij vinden. Maar misschien dat iemand die nog moet beslissen of hij 'm koopt nog dieper in wil graven.

Maar zover mijn input.

Hellboy
16-09-2009, 10:26
Het is gewoon een erg trage disc... Heeft met de complexiteit van de Java code te maken denk ik...

Dat ding is echt continue aan het laden, en dat komt idd door het java menu wat zoveel " loading " vraagt.

Erg vervelend, maar als het menu draait, is het wel een mooi menu :)

dewallef
17-09-2009, 09:55
Heb ze beide in bezit, de "kale" T2 blu-ray was de eerste blu-ray die ik ooit kocht en de Skynet editie heb ik aangeschaft omdat deze de drie versies van de fim bevat, altijd handig als je eens de "originele" versie wilt bekijken die je in de cinema in vervoering bracht. Blijf het een dijk van een film vinden waar veel van de huidige films niet eens aan kunnen tippen en dit voor en film uit de jaren 90!

pieterrijkers
17-09-2009, 14:17
Zelf heb ik de ultimate versie (dvd).
Volgens de recensent komt die versie alleen op deze bluray voor. Niet dus.
Zelfs de manier om bij de extended cut te komen is hetzelfde.
Heb die dvd versie overigens voor een euro of 5 incl. verzendkosten uit engeland laten komen. Kan geen bluray tegenop.

hstadman
17-09-2009, 14:44
Ik heb de US versies van zowel de Skynet Edition EN de de vorige BluRay allebei liggen en ondanks dat ik de Skynet edition nog niet heb kunnen aanschouwen, wil ik aan de kwaliteits-issue nog even het volgende toevoegen:
Op de digital bits website heb ik hier het een en ander over gevolgd. Hier zijn toen een aantal dingen uit naar voren gekomen:
- Oude versie BluRay lijkt scherper vanwege Edge Enhancement
- Er zijn verschillen in beeldkwaliteit/compressie te zien omdat de encodes met verschillende codecs zijn gedaan. Iedere codec heeft zo zijn eigen signature.

Er had een kennis van Bill Hunt (editor digital bits) onafhankelijk naar gekeken (zit diep in de video codecs/encoderings industrie) en die was tot de conclusie gekomen dat ondanks dat de skynet edition iets minder scherp lijkt, dit te wijten is aan de edge enhancement op de oude versie. Dit is dus geïntroduceerde NEP scherpte. Het "minder scherpe" karakter van de Skynet edition is voornamelijk te wijten aan de gebruikte codec en het resultaat is op zich van hoge kwaliteit. Ondanks dat sommige stills toch artifacten kunnen vertonen, zal zich dit minder manifesteren in het bewegende beeld.

Ik kan hier helaas niet meer de links op de digital bits website bij vinden. Maar misschien dat iemand die nog moet beslissen of hij 'm koopt nog dieper in wil graven.

Maar zover mijn input.

Ik vond/vind deze skynet editie er natuurlijker uitzien dan de oude blu-ray, duidelijk enhancement te zien. En kwa scherpte is het verschil echt miniem...

Raymond Gelmers
18-09-2009, 15:41
Leuk. Ik hou het bij de kale DC versie, daar kan ik prima mee leven. Dit is overigens wel 1 van mijn top 10 favorites aller tijden. Samen met Natural Born Killers mijn meest bekeken prentje.

Marc T.
18-04-2011, 19:59
"Deze bevat drie verschillende versies van de film: de bioscoopversie (136 min), de Director's Cut (153 min) en de Extended Cut met alternatief einde (156 min). Laatstgenoemde is te selecteren door in het menu met de afstandsbediening de code “82997” (de datum van de “Dag des Oordeels”) in te voeren."

Ik probeer de alternate version af te spelen maar ik krijg het niet voor elkaar om die code in te voeren. Iemand een idee wat er fout gaat? Het lukt niet met mijn afstandsbediening en ook niet met mijn PS3 controller.

jerox
18-04-2011, 20:04
Wie weet of de skynet edition bij Bol.com Ned subs heeft ???

Marc T.
18-04-2011, 20:08
"Deze bevat drie verschillende versies van de film: de bioscoopversie (136 min), de Director's Cut (153 min) en de Extended Cut met alternatief einde (156 min). Laatstgenoemde is te selecteren door in het menu met de afstandsbediening de code “82997” (de datum van de “Dag des Oordeels”) in te voeren."

Ik probeer de alternate version af te spelen maar ik krijg het niet voor elkaar om die code in te voeren. Iemand een idee wat er fout gaat? Het lukt niet met mijn afstandsbediening en ook niet met mijn PS3 controller.

Is al opgelost. Als je het driehoekje op de PS3 controller indrukt krijg je cijfers die je kunt intoetsen.

jerox
18-04-2011, 20:10
O shit net even bij Bol nog gekeken en de skynet edition is weg.

Franklin1975
20-04-2011, 16:33
Mijn Skynet Edition heeft helaas geen NL subs. Heb ook nergens een versie gevonden met die subs.

En zoals eerder al genoemd, jammer dat de videoclip van GNR er niet op staat. Maar dat is ongetwijfeld een rechtenkwestie.

Marc T.
22-04-2011, 10:27
Volgens mij heeft de mijne gewoon NL subs, maar dat moet ik even checken vanavond.

jerox
22-04-2011, 10:32
Volgens mij heeft de mijne gewoon NL subs, maar dat moet ik even checken vanavond.
Als hij NL subs heeft wil je dan ook even vermelden waar jij de skynet
versie besteld hebt.;)

De_Hollander
25-04-2011, 19:56
Ik heb de DC versie, ik geef niks om de extra's.
Maar de DC is die scherper ja?

Franklin1975
21-09-2011, 17:08
Gisteren de Skynet Steelbook voor 12,50 euro op eBay gekocht (+ 4 euro verzending).
Ben benieuwd wat er op de disc staat qua ondertitels e.d. De steelbook zelf ziet er iig schitterend uit.

lennox-06
29-09-2011, 08:39
ik wil de skynet editie bestellen, maar is er al bekend dat er een nieuwere versie gaat uitkomen ?

of helemaal niet ?

BrianB
03-10-2011, 11:35
ik wil de skynet editie bestellen, maar is er al bekend dat er een nieuwere versie gaat uitkomen ?

of helemaal niet ?

Er is officieel nog niets bekend, maar ik wacht gewoon totdat er een echt goede uitgave verschijnt. Ik blijf niet aan de gang :-P.

Rogier Burghout
03-10-2011, 13:44
Tja, van T2 zijn ontelbare edities uitgekomen; dat begon al met de verlengde versie die in de UK extra werd uitgebracht op VHS. Toch denk ik dat deze wel erg compleet is en er verder weinig aan toe te voegen is..... Tja, of misschien een verpakking van liquid metal ofzo.... ;)

lennox-06
11-10-2011, 17:39
ik heb de skynet edition gekocht en bekeken, wat een geluid voor al joh !

bedankt voor jullie reacties nog.

Franklin1975
11-10-2011, 19:28
ik heb de skynet edition gekocht en bekeken, wat een geluid voor al joh !

bedankt voor jullie reacties nog.
Je had hem ook van mij kunnen kopen ;-)

Samba-boy
14-10-2011, 23:49
Ik mis op alle uitgaves tot nu toe de video clip van Guns ''n'' Roses!!!!!!!!

Copyright-problemen met het liedje?

Franklin1975
19-10-2011, 16:10
Dat is toch al jaren bekend? Niks nieuws onder de zon. Helaas! Geweldig nummer én videoclip natuurlijk.

Xenomorph
03-12-2011, 12:00
Hallo , ik ben recentelijk overgestapt op blue ray en heb inmiddels de volgende blue ray verzameling:
Star Wars box(1-6)
Lord of the Rings trilogy special extended edition
Alien Anthology
The dark Knight
Pirates of the carribean 4: 3-D
Avatar special collectors edition

Ik mis nog 1 van mijn favoriete films op blue ray:
Terminator 2 Skynet edition met NL subs met de 3 versie's v/d film

Is er iemand op deze site die weet waar deze nog in NL te koop is(met NL sub!)
of iemand die hem al heeft en eventueel wil verkopen???

groet Xenomorph

Franklin1975
03-12-2011, 13:23
Iedereen wil die geloof ik wel hebben, maar alleen de UK versie met Engelse subs is gewoon te koop. En zo moeilijk te volgen is de film niet op die manier.
Nu ik ook de Steelbook heb van de Skynet Editie, heb ik de gewone amaray over (voor verkoop of ruil), dus sla je slag ;-)

Mark van L.
03-12-2011, 13:35
Hallo , ik ben recentelijk overgestapt op blue ray en heb inmiddels de volgende blue ray verzameling:
Star Wars box(1-6)
Lord of the Rings trilogy special extended edition
Alien Anthology
The dark Knight
Pirates of the carribean 4: 3-D
Avatar special collectors edition

Ik mis nog 1 van mijn favoriete films op blue ray:
Terminator 2 Skynet edition met NL subs met de 3 versie's v/d film

Is er iemand op deze site die weet waar deze nog in NL te koop is(met NL sub!)
of iemand die hem al heeft en eventueel wil verkopen???

groet Xenomorph

In Eindhoven heb ik 'm laatst bij Moviemax zien staan (2x)
voor 15 eur p/st (steelbook)

Xenomorph
05-12-2011, 18:38
In Eindhoven heb ik 'm laatst bij Moviemax zien staan (2x)
voor 15 eur p/st (steelbook)
Hallo Max
ben gisteren toevallig in Eindhoven geweest, en had via internet 2 adressen voor moviemax in eindhoven gevonden.
Biede panden lagen er verlaten en leeg bij en bij allebei hing een bordje te huur

---------------------------
Our scout ships have reached Dantooine. They have found the remains of a Rebel base, but they estimate that it has been deserted for some time. They are now conducting an extensive search of the surrounding systems.

Xenomorph
05-12-2011, 18:45
Iedereen wil die geloof ik wel hebben, maar alleen de UK versie met Engelse subs is gewoon te koop. En zo moeilijk te volgen is de film niet op die manier.
Nu ik ook de Steelbook heb van de Skynet Editie, heb ik de gewone amaray over (voor verkoop of ruil), dus sla je slag ;-)


Hallo Franklin, ik ben niet zo thuis in de termen en afkortingen die jullie hier op het forum gebruiken.
Wat is de amaray?, is deze met NL sub?en welke versie betreft dit, de normale bioscoopversie of de director's cut?

Ik kwam gisteren in eindhoven bij V&D wel de blue ray directors cut van T2 tegen ,maar dan in de normale blue ray doosje. dan heb ik toch liever de steelbook versie , of de skynet edition

Frank
05-12-2011, 21:02
Hallo Franklin, ik ben niet zo thuis in de termen en afkortingen die jullie hier op het forum gebruiken.
Wat is de amaray?, is deze met NL sub?en welke versie betreft dit, de normale bioscoopversie of de director's cut?

Ik kwam gisteren in eindhoven bij V&D wel de blue ray directors cut van T2 tegen ,maar dan in de normale blue ray doosje. dan heb ik toch liever de steelbook versie , of de skynet edition
Amaray is een merk dat keepcases uitbrengt, de doosjes waar de disc in zit. De uitgave in een normaal doosje bevat de Special Edition-versie van de film. De Skynet Edition (voor zover ik weet alleen uitgebracht in een steelbook-verpakking) bevat zowel de bioscoopversie (137 minuten), Special Edition-versie (153 minuten) en de Extended Special Edition-versie (156 minuten) en diverse extra's.

Mark van L.
06-12-2011, 08:01
Oeps, Videoland op de Kruisstraat/Woenselsemarkt !


Hallo Max
ben gisteren toevallig in Eindhoven geweest, en had via internet 2 adressen voor moviemax in eindhoven gevonden.
Biede panden lagen er verlaten en leeg bij en bij allebei hing een bordje te huur

---------------------------
Our scout ships have reached Dantooine. They have found the remains of a Rebel base, but they estimate that it has been deserted for some time. They are now conducting an extensive search of the surrounding systems.

Xenomorph
06-12-2011, 18:55
en bij videoland op de Kruisstraat/Woenselsemarkt , had men dus de blue ray terminator 2 skynet edition, of was dit de terminator 2 steelcase edition?
Welke versie(s) staan hier op, alleen de originele of de directors cut?

Mark van L.
06-12-2011, 19:06
Steelbook SKY net edition, met alle 3 versie's (HD) en veel extra's (SD)

Marc T.
29-05-2012, 12:55
Ik wilde gebruik maken van de zogenaamde THX optimizer op deze disc, maar ik krijg hem niet aan de praat. Ik zie linksonder in het beeld "AUDIOTESTEN" staan en "VIDEOTESTEN" beide zijn aanklikbaar, maar er gebeurt verder niets. Iemand een tip?

jamiev
29-05-2012, 16:08
heb je de starwars dvd nog,daar staat ook een optomizer op,gebruik ik nog vaak voor sommige beeldinstellingen.

jurgen42u
04-06-2012, 19:16
Die skynet editie is wel heel duur in de UK. zie prijzen op amazon van 28 GBP.
Is die niet ergens anders goedkoper te verkrijgen?

Roger B.
04-06-2012, 22:11
Die skynet editie is wel heel duur in de UK. zie prijzen op amazon van 28 GBP.
Is die niet ergens anders goedkoper te verkrijgen?

Zie hem bij Amazon.uk voor 8,11 GBP.

scorpius
04-06-2012, 22:55
€ 14,71 bij amazon.de (steelbook uitgave):
http://www.amazon.de/Terminator-Steelbook-Blu-ray-Arnold-Schwarzenegger/dp/B002HLJ0DI/ref=sr_1_9?ie=UTF8&qid=1338846842&sr=8-9

jurgen42u
05-06-2012, 00:13
Zie hem bij Amazon.uk voor 8,11 GBP.

Dat is niet de steelbook, maar de gewone amaray versie. De steelbook staat echt wel voor 28 gbp om amazon :cry:

Roger B.
05-06-2012, 07:37
Dat is niet de steelbook, maar de gewone amaray versie. De steelbook staat echt wel voor 28 gbp om amazon :cry:
Oké,had niet begrepen dat je de steelbook zocht.

lennox-06
12-09-2012, 14:33
Komt deze skynet editie nog in de winkels te liggen volgend jaar ofzo?

DVD Watcher
12-09-2012, 14:46
Komt deze skynet editie nog in de winkels te liggen volgend jaar ofzo?

Denk niet dat ze hem opnieuw in de schappen gaan leggen.

Misschien ooit als een andere release, maar deze hoef je niet meer te verwachten.

Joslyn
10-03-2018, 12:53
Ik heb één van mijn favorite films nog niet op blu-ray: T2 - Judgement Day. Nu kwam ik per ongeluk de remastered edition tegen. Dit is de blu-ray uitgave nadat T2 in 3D in de bios heeft gedraaid. Zelf zat ik lang te denken op de Skynet Edition te kopen maar ik lees dat die beeldkwaliteit niet geheel goed is. Heeft iemand deze Remastered Edition in huis? Is de beeldkwaliteit beter dan eerdere releases? Zijn de extra's van de Skynet Edition overgenomen?

Remastered Edition:
https://www.zavvi.nl/blu-ray/terminator-2-remastered/11515065.html

Skynet Edition:
https://www.zavvi.nl/blu-ray/terminator-2-judgment-day-skynet-edition/10044782.html

Koroshiya Ichi
10-03-2018, 13:17
Vergelijking tussen 3 uitgaves:
http://caps-a-holic.com/c_list.php?c=4415 (http://caps-a-holic.com/c_list.php?c=4415)

Als je regio A kan afspelen, dan raad ik van harte de US 2015 Release aan. Blijft een kwestie van smaak natuurlijk ;).