PDA

Bekijk de volledige versie : Onkyo TX-SR607 + harman/kardon HKTS11bq



BASS
16-09-2009, 10:53
Deze set-aanbieding voor € 798,- zag ik staan op:
http://www.besthomecinema.nl/txsr607-harmankardon-hkts11bq-p-853.html

iemand ervaring met deze receiver of speaker set?
en wat vinden jullie van de aanbieding?

Edgar Smit
16-09-2009, 11:04
De Onkyo is zeer zeker een goed apparaat, de speakers zijn een uitstekende beginnersopstelling die ook in een later stadium geupgrade kunnen (en eigenlijk moeten) worden.

qua prijs een leuke aanbieding.

BASS
16-09-2009, 12:00
okay bedankt voor je reactie (y)

bedoel je met upgraden dat het in de toekomst leuk is om bijvoorbeeld de front-speakers in te ruilen voor een paar mooie vloerluidsprekers?
Of denk je dat met een compleet andere speaker-set de receiver veel meer tot zijn recht komt?

Edgar Smit
16-09-2009, 12:03
okay bedankt voor je reactie (y)

bedoel je met upgraden dat het in de toekomst leuk is om bijvoorbeeld de front-speakers in te ruilen voor een paar mooie vloerluidsprekers?
Of denk je dat met een compleet andere speaker-set de receiver veel meer tot zijn recht komt?De HK set zijn sattelietjes en uitstekend geschikt voor film, maar voor muziek zijn zelfs boekenplankmodellen superieur aan sattelieten. Dus inderdaad op termijn een paar grotere (echte) luidsprekers doen de onkyo nog beter tot zijn recht komen.
Maar je moet ergens beginnen en niet iedereen kan meteen flink veel geld aan speakers (je hebt er toch minimaal 5 nodig) en een receiver uitgeven en dan is dit een mooie oplossing om te starten en vandaaruit eventueel verder te gaan.

BASS
16-09-2009, 12:53
een wat betere opstelling voor ook muziek zou dan misschien zijn om de "Jamo S 606 HCS" speakers erbij te kopen? Hierbij heb je voor 3-weg zuil-speakers.

zag deze set in combinatie met de onkyo receiver staan voor € 1049,- op:
http://www.eshop.nl/winkel/A_V_receiver/Onkyo_TX_SR607_zwart.html

Edgar Smit
16-09-2009, 13:27
Het grote probleem met hifi en home cinema is dat je veel moet luisteren. Wat jij mooi vind klinken kan een ander wel verschrikkelijk vinden. Zomaar op internet wat aanbiedingen kopen en blind kopen kan natuuriijk ook maar je moet altijd maar afwachten of jij dat wel mooi vind klinken.
Ik raad je dan ook aan om eerst eens te gaan luisteren naar de Onkyo en een paar verschillende merken speakers zodat je hort hoe en wat voor verschilen dat kan maken.

hstadman
16-09-2009, 14:21
De onkyo staat goed bekend onder de liefhebbers als een goedkoop en niet veel minder dan de duurdere receivers zijnde optie.

Die speakers moet je niet al teveel van verwachten maar geluid zullen ze zeker wel geven.

je zou de onkyo kunnen nemen en 2 x 2 jamo a 125 euro plus een rel quake 2...dan heb je een 4.1 opstelling, dan kun je eventueel later een centerspeaker erbij nemen.

Weet niet wat je wilt of wat je wilt uitgeven.

Mogelijkheden genoeg.

BASS
16-09-2009, 22:35
bedankt voor de tips, ik ga er eens op m'n gemak over nadenken (y)

DVDProfilersFilmgek
19-09-2009, 15:16
Deze set-aanbieding voor € 798,- zag ik staan op:
http://www.besthomecinema.nl/txsr607-harmankardon-hkts11bq-p-853.html

iemand ervaring met deze receiver of speaker set?
en wat vinden jullie van de aanbieding?


De sub van die H&K set schijnt een ontzettende probleembak te zijn, die zou ik lekker laten staan.