PDA

Bekijk de volledige versie : Stomme rot-DvD'Profiler



Meanrat
23-07-2002, 18:04
Ha mensen.

Veel van jullie gebruiken de DvD profiler om je collectie op te zetten. Ik nu ook. Maar wat ik nu merk is dat hij steeds 1 titel NIET weergeeft! GRRRRRRRR!!! En dat is "Dancer in the Dark" van Lars von Trier. Ik upload en upload en upload en heb in mijn instellingen van de profiler maar gezet dat hij ook adult-DvD's moet gaan laten zien. Die heb ik niet, maar misschien denkt ie dat "Dancer in the Dark" een danseres in een dark-room is. Sex in het donker ofzo. Maar nee, hij laat hem nog steeds niet zien.

Hoe kan dit? Weet iemand dat?
Dank je wel alvast.

Mean Rat

Chris Howitt
23-07-2002, 18:15
Meanrat,

ga naar www.dvdprofiler.com kies daarvoor My Profiler en dan change options daar kun je onder andere aanvinken wat allemaal gezien mag worden op dvdprofiler.

En vergeet niet dat hier in Holland de leeftijds grens veel lager licht dan in Amerika. Vandaar dat sommige titels de Adult stempel dragen.

Suc6

Meanrat
23-07-2002, 18:20
Ha Chris

Bedankt voor je reactie, maar naar mijn idee staat alles al goed :(.

Visibility:
**PUBLIC

Include in public listing:
**Alles aangevinkt

Include in private listing:
**ADULT TITLES

Look & Feel
**Lijkt me niet zo belangrijk...

Premium Options
**Ik ben geen premium lid


Goed, enige oplossingen? Op mijn eigen collectie (private) staat wel dat ik 3 dvd's in bezit heb dus daar MOET Dancer in the Dark tussen zitten, aangezien Juliën Donkey-boy in the ordered list zit. Er zijn dus in totaal 4 DvD's...

:confused: :confused: :confused: :confused:

MeanRat

Meanrat
23-07-2002, 18:23
Ja, daar ben ik weer...

Als je wil, Chris (of wie dan ook!) check ff of je de DvD "Dancer in the Dark" ziet staan. Zo ja, meld dat hier ff.
Hij lijkt er nu tussen te staan op 1 of andere manier...maar misschien kan ik dat zien omdat ik ben ingelogd op DvDprofiler.com ofzo.

Bedankt
MeanRat

Chris Howitt
23-07-2002, 18:24
Ik ben wel premium lid, maar dat maakt voor zulke instellingen niets uit.

Hier hoe mijn instellingen er uit zien:

http://www.dvdcollectie.nl/profile.JPG

Chris Howitt
23-07-2002, 18:25
Ik zie Dancer in the dark er gewoon tussen staan.

Als je op de page bent. Ververs hem eens, kan zijn dat hij in jou geheugen staat of zoiets

Meanrat
23-07-2002, 18:32
Nou, bedankt voor het kijken.
Ik had al refresh gedaan. Zelfs eerst van tevoren alle tijdelijke internetbestanden gewist en DAN pas refresh. Maar niets hielp. Nu heb ik wel even een vinkje aangezet bij include adult in private list ofzoiets, maar of dat ECHT hielp weet ik niet. Misschien wel. In ieder geval doet ie het nu. Maar dat deed ie een paar dagen geleden ook. Ik hoop dat ie het nu BLIJFT doen. Het staat nu precies zoals bij jou (de instellingen).

Ik moet nog ff doorgaan met sparen van DvD's voor ik een beetje kwa aantal bij jou in de buurt kom ;).

Ajú!
Mean Rat

Lex v/d Moolen
23-07-2002, 18:32
Ja, daar ben ik weer...

Als je wil, Chris (of wie dan ook!) check ff of je de DvD "Dancer in the Dark" ziet staan. Zo ja, meld dat hier ff.
Hij lijkt er nu tussen te staan op 1 of andere manier...maar misschien kan ik dat zien omdat ik ben ingelogd op DvDprofiler.com ofzo.

Bedankt
MeanRat Ik zie Dancer wel degelijk erbij staan

Chris Howitt
23-07-2002, 18:41
Suc6 met het uitbreiden van je collectie :)