PDA

Bekijk de volledige versie : sopranos seizoen 1 t/m 6 complete collection (30dvd) NL



yuglwek
06-10-2009, 16:06
Heb de serie in z'n geheel 1x bekeken, omdat ik mezelf niet nogmaals de serie zie kijken, bied ik hem te koop aan. Is dus de nieuwe release (met bonus discs en alles met NL ondertiteling)

Nieuwprijs: 199,95
Vraagprijs: 120 euro, of een goed bod.


Omschrijving:

De complete serie van The Sopranos, 86 afleveringen op 30 discs, in een mooie verzamelbox.

Eénvan de meestgeprezenTV-series allertijden! Maak kennis met Tony Soprano: een doorsnee zakenman van middelbare leeftijd. Tony heeft een plichtsbewuste vrouw. Een niet bepaald plichtsbewuste dochter. Een zoon genaamd Anthony Jr. Een moeder die hij een rusthuis wil aanpraten. Een heethoofd van een oom. Een geheime - nou ja - maîtresse. En een zielenknijper waar hij met al z'n geheimen terecht kan, behalve dat ene wat ze al kent: Tony is een maffiabaas. Maar tegenwoordig is hogerop geraken in de moordbusiness... moordend. Het is niet omdat je een gangster bent, dat alles zomaar z'n gangetje gaat.

* Beeld: 16:9, 1.78:1, 1:77:1
* Geluid: Dolby Digital 5.1
* Taalkeuze: Engels, Frans
* Ondertiteling: Nederlands, Arabisch, Bulgaars, Deens, Engels, Engels voor doven en slecht horenden, Fins, Frans, Grieks, Hebreeuws, Hongaars, IJslands, Kroatisch, Noors, Pools, Portugees, Roemeens, Tsjechisch, Turks, Zweeds
* Extra's:

Boekje van 16 pagina's met de afleveringen

Hilarische parodieën op The Sopranos

It's time we had a sit-down

Seminar van The Paley center for media

Twee onthullende diepte-interviews

Weggelaten scenes

yuglwek
12-10-2009, 12:48
vraagprijs verlaagd (van 140) nu 120 euro, of doe een goed bod.

E@gle
12-10-2009, 15:30
Hallo,

Ik heb je hier een PM over gestuurd

yuglwek
14-10-2009, 10:27
verkocht; mag op slot