PDA

Bekijk de volledige versie : Trailers downloaden



Kevin Rijm
07-10-2009, 20:34
Hallo iedereen,

Ik wist niet meteen waar ik deze vraag moest plaatsen dus zet ik em hier maar.

Naar aanleiding van m'n Halloween filmnight eind deze maand ben ik op zoek naar een site waar ik (gratis) trailers kan downloaden. Ik heb de films wel op dvd en hoogstwaarschijnlijk kan ik die trailers daar wel vinden maar dan sta ik ongeveer een uur aan de speler om de dvd continu te wisselen voor de volgende trailer.

Ze overzetten naar de computer is ook een optie maar dat gaat denk ik nogal lang duren aangezien om zo'n 20 trailers gaat.

Ik zou de trailers willen gebruiken om op democratische wijze een keuze te maken welke films we zullen kijken.

Alvast bedankt!!

Symphony X
07-10-2009, 20:38
http://www.hd-trailers.net/

Hier download/bekijk ik altijd de nieuwste trailers, de 480p trailers staan er ook bij.

Kevin Rijm
07-10-2009, 20:59
Bij de meeste trailers krijg ik de melding acces denied en als ik al iets verder raak kom ik op een site terecht om i-tunes te downloaden...

Michael Hamers
07-10-2009, 21:04
www.apple.com/trailers

-Jaap-
07-10-2009, 21:17
Voor Apple bestaat een trucje om een link zodanig te manipuleren dat je 'm kan downloaden.
Het lukt mij zelfs om de trailers naar AVCHD om te zetten en via een SD kaartje op mijn Panny BD55 af te spelen, werkt prima!

Kevin Rijm
07-10-2009, 23:19
En hoe werkt dat trucje? :razz:

Heb al meerdere links om trailers gewoon te bekijken maar aangezien m'n pc niet in de woonruimte staat is dat geen goede optie. We zijn die avond met 12 personen en die allemaal hierboven op klein pc-schermpje lijkt me niet evident.

Zou gewoon graag de trailers kunnen downloaden zodat ik ze op een schijfje kan branden en dat dan in m'n dvd-speler duwen.

Snap eigenlijk niet waarom deze niet gewoon verkrijgbaar zijn als download, is toch promotiemateriaal. Verspreiding ervan kan enkel de films ten goede komen lijkt me.

MatrixTom
08-10-2009, 01:30
Ook één van dé sites: www.movie-list.com (http://www.movie-list.com).

Kevin Rijm
10-10-2009, 19:54
Is gelukt!! Was eigenlijk tamelijk eenvoudig. Gewoon op youtube zoeken naar 'How to download from youtube' en je krijgt een groot aantal filmpjes waarin ze het heel goed en duidelijk uitleggen.

Toch allemaal bedankt, heb weer een hoop sites bij waar ik trailers kan kijken!