PDA

Bekijk de volledige versie : Panasonic TXP37X10 goede keuze?



pimhagen
07-10-2009, 23:16
Hallo Allemaal,

Binnenkort ga ik in mijn nieuwbouwhuis wonen (als ik klaar ben met klussen).

Daar hoort natuurlijk een mooie TV aan de muur. Mijn oog is gevallen op de Panasonic TXP37X10. Ik vind deze betaalbaar en groot genoeg.Groter krijg ik er ook thuis niet doorheen helaas. Ik zit 3 meter van de TV af en zal de TV alleen gebruiken voor TV (via UPC digitaal) en soms een Blue Ray filmpje en muziek (via 2:1) speler van LG (HB354BS). Een solide apparaat voor iemand die geen enorme audio eisen heeft. Ik heb deze nog niet gekocht maar heb wel een voorkeur voor dit apparaat.

Kunnen jullie je vinden in deze keuze of zeggen jullie, vooral wat anders doen?

Ennu dure HDMI kabel kopen of gewoon een goedkope?

PascalE
09-10-2009, 18:24
Hoi Pim en welkom hier,

Ik heb vorige week de Panasonic TXP37C10 gekocht, dat kwa beeld exact dezelfde tv als de X10 maar zonder enkele handige functies zoals een anti reflecteer laag en minder aansluitingen. Dus over het beeld kan ik je wel wat vertellen: analoog tv kijken: zeer acceptabel (dus zal het met digitale tv nog een stuk beter worden). HD films kijken: natuurlijk fantastisch, al is 37" op 3 meter wat klein voor HD films (omdat je niet alle details ziet), ik zit er 2 meter vanaf.

Ik maak uit je tekst op dat hij in de woonkamer komt? Dan is de X10 zeker aan te raden boven de C10 aangezien de C10 behoorlijk spiegelt, zelf heb ik er geen last van in een kleine en makkelijk donker te maken kamer.

Over de HDMI kabel: goedkope, laat je niet gekmaken. Ik heb mijn PS3 verbonden met een kabeltje van 4,50 euro en het werkt fantastisch.

Mocht je weer willen weten dan hoor ik het wel.