PDA

Bekijk de volledige versie : Waar zouden jullie willen wonen?



Britte
24-07-2002, 18:40
Jawel, onze landen doen het zo slecht nog niet als je de internationale welzijnsindex 2002 van de Verenigde Naties bekijkt.

Dit is de top 10:
1 Norway
2 Sweden
3 Canada
4 Belgium
5 Australia
6 United States
7 Iceland
8 Netherlands
9 Japan
10 Finland
11 Switzerland
12 France
13 United Kingdom
14 Denmark
15 Austria

Persoonlijk vind ik het prima in België al spreekt de Zweedse mentaliteit me ook wel aan...maar daar is het dan weer te koud naar mijn zin...
Ook Italië lijkt me wel interessant maar dan eerder om een paar maandjes per jaar te wonen.

Art
24-07-2002, 18:47
Ik vind het prima in dit kikkerlandje :D Maar Zwitserland, Denemarken, Zweden en vooral Frankrijk zouden in aanmerking komen als ik het hier benauwd krijg :D

kaptein Pikaard
24-07-2002, 18:53
Ik vind japan wel wat hebben en Italie.Ook een tropisch eiland lijkt me wel mooi om mijn pensioen door te brengen!:o

boudewijn
24-07-2002, 19:01
opvallend dat de landen waar de zelfmoord percentages het hoogst zijn, het meest populair zijn...makes you wonder :rolleyes:


waar ik wil wonen???

AMSTERDAM!!....snik

Beloved
24-07-2002, 19:12
als London niet zo vervloekt duur was dan zou dat mijn toekomstige woonplaats worden ;)

Dane
24-07-2002, 19:16
als London niet zo vervloekt duur was dan zou dat mijn toekomstige woonplaats worden ;)

Sluit ik me helemaal bij aan, london is echt een prachtige stad, maar die prijzen....

Amerika heeft me altijd ook getrokken, amerika heeft vast veel minpunten, maar ik ben echt van plan om er een keer een paar maanden naar toe te gaan, volgend jaar rond deze tijd zit ik er misschien wel i.v.m. mn stage die ik dan loop, want als alles goed is kan ik voor mn stage naar amerika, lijkt me echt geweldig.

Elwood.

Donovan
24-07-2002, 19:28
Amerika heeft me altijd ook getrokken, amerika heeft vast veel minpunten

Zo lang je maar geld hebt is amerika volgens mij best een goed land.

Ik vind Nederland eigenlijk wel heel erg best. Er valt zat over te ********, maar als je ziet wat we hier allemaal hebben geregeld en hoe veel vrijheid je hier hebt, ik denk niet dat er veel landen zijn waar dat beter is.

Alternatieven die waarschijnlijk geen uitleg behoeven: Brazilie en Spanje. Beiden met de zelfde voorwaarde: zorg dat je geld hebt voor je er heen gaat :p

Edit: iemand heeft de minder fijne woorden vervangen door sterretjes, zal er in het vervolg rekening mee houden

Kasper P.
24-07-2002, 22:05
1 London = absoluut
2 The usa = wat een *** volk en wat een geweldig land (ben er al geweest in London Trouwens ook)
3 Belgie
4 Zweden
5 Nederland

Glenn Smits
24-07-2002, 23:07
1 Brasil!!!
2 Indonesie
3 Spanje

Richard B.
24-07-2002, 23:46
Engeland, en dan in het bijzonder Londen lijkt me fantastisch. Prachtige mensen wonen daar en ook het land is gewoon heel erg mooi. Echt een verademing als je 'te' lang in NL gezeten hebt.
New York lijkt me trouwens ook cool om te wonen en Nieuw Zeeland was en is ook een land wat ik nog een keer wil bezoeken (nee, niet vanwege LotR!) alhoewel ik daar niet direct zou hoeven te wonen.

Nathan Strik
24-07-2002, 23:50
Hoe kouder hoe beter wat mij betreft... het hoge noorden heeft wel wat...

*TIMMIE*
25-07-2002, 00:04
op een onbewoond eiland, midden in de oceaan...;):D

de usa. kweenie... zit er al lang in. blijf het een mooi land vinden.

australie ga ik waarschijnlijk volgend jaar proberen voor een half jaar. als alles goed is ga ik namelijk daar op stage.

Lex v/d Moolen
25-07-2002, 00:12
In oktober ga ik naar Midden-Aarde en misschien blijf ik daar wel wonen:)

Lourens
25-07-2002, 00:50
Ik denk van alle landen waar ik geweest ben Nederland het best is om voor mij om in te wonen.
Ben zelf al 3x naar de USA geweest, ga maandag weer :)
Is zeker een mooi land, maar niet meer dan dat, toch houden mijn oom, tante en nicht het alweer 15 jaar daar uit...
Ze zijn zelfs Amerikaans staatsburger geworden.

marije van der mark
25-07-2002, 00:54
De Schotse hooglanden zou ik wel willen wonen, alleen voor de geweldige omgeving.

Lars_JJ
25-07-2002, 01:01
Manhatten!

Louis Bouduin
25-07-2002, 03:52
Winter in Londen
Lente in Parijs
Zomer in Rome
Herfst in Brugge

Edwin V
25-07-2002, 06:43
In een wereld zonder geweld:)

Henk Heideveld
25-07-2002, 08:35
Hier mijn voorkeurlijstje:
1. In een land waar de DVD's het goedkoopst zijn.
2. In een land waar de DVD's goedkoper zijn.
3. in een land waar de DVD's goedkoop zijn.
4. In een land waar de DVD's niet al te duur zijn.
Beseffen jullie wel dat sommigen landen opsommen waar uberhaupt geen DVD's te krijgen zijn:o :o :o

Henk Heideveld
25-07-2002, 08:40
Originally posted by Britte

Persoonlijk vind ik het prima in België al spreekt de Zweedse mentaliteit me ook wel aan...maar daar is het dan weer te koud naar mijn zin...
Ook Italië lijkt me wel interessant maar dan eerder om een paar maandjes per jaar te wonen.
Nou Britte, Zweden is niks, onbetaalbaar de drank daar, zou ik me als Bourgondische zuiderling kapot aan ergeren:mad: en naar verwachting aan failliet :D gaan.
Veel mensen lopen in Zweden ook depri rond vanwege de vele donkere dagen, korte dagen en lange nachten, en zo.
Italië benoem ik ook altijd als een prachtig land, in heel veel opzichten, er moesten alleen geen Italianen wonen, die pruim ik dus op een of andere manier echt niet.

starbuck
25-07-2002, 08:42
* bali

* florida

* kenia

maar dan alleen als ik elke maand naar nederland kan vliegen en op schiphol een dvd-excursie kan boeken langs verschillende dvd-dealers.:)

Henk Heideveld
25-07-2002, 09:20
De Schotse hooglanden zou ik wel willen wonen, alleen voor de geweldige omgeving.
Geweldige omgeving: De Schotse Laaglanden.:rolleyes: :rolleyes:

Henk Heideveld
25-07-2002, 09:27
1. Centraal in Europa zou ik in Zwitserland gaan zitten. Goeie levensstandaard, hoog ontwikkelingsniveau, prachtige natuur en goeie uitvalsbasis voor alle richtingen binnen Europe. Alle landen binnen handbereik.

2. Op een Grieks eiland. Ben er 15 keer geweest. Maar zou niet op 1 eiland opgesloten moeten zitten. Wil wel kunnen eilandhoppen. Zijn zat onondekte niet toeristische eilanden over.

3. Australië: ruim genoeg om je niet op een eilandje opgesloten toe voelen. Veel ruimte, prachtige natuur, goed ontwikkeld land met goeie levensstandaard en heel veel ruimte om je af en toe behoorlijk van de bewoonde werled te kunnen terugtrekken.
Enne.......DVd's zijn daar echt goedkoop:D :D
Zet Australië dan toch voor de zekerheid maar op nr. 1.:)

Rutger
25-07-2002, 09:30
welke landen of plaatsen.

Ik woon goed in Nederland, en ik denk ook dat als je ergens een tijdje bent je daar weer gaat vervelend, zonder je vrienden en familie. Maar goed hier mijn "droom" top 5

1. Barcelona
2. Spanje algemeen
3. Cyprus
4. Griekenland
5. USA

Dat is tot nu toe, misschien kom ik eerdaags wel weer ergens dat ik denk Ja, dit is het.

Henk Heideveld
25-07-2002, 09:39
Is Luther al met vakantie? Ik heb hem hier nog niet gezien.
Of zou ie in de problemen komen als ie laat doorklinken dat ie beste wel ergens anders dan in Spakenburg zou willen wonen:D :D :D

Matt D
25-07-2002, 09:48
mijn absolute droomstad lijkt me San Franciso, verder ook Hong Kong, Japan en nog wel wat plekjes in Azië. In de VS ook wel LA, Chicago, Seattle, New York of Miami

indien het europa moet zijn : Londen
indien het nederland moet zijn : amsterdam
indien het belgie moet zijn : gent

kaptein Pikaard
25-07-2002, 09:59
klinkt vergezocht maar als het mogelijk is in de verre toekomst ergens in deep space !als kolonist of zo,lijkt me cool.:cool:

Henk Heideveld
25-07-2002, 09:59
mijn absolute droomstad lijkt me San Franciso, verder ook Hong Kong, Japan en nog wel wat plekjes in Azië. In de VS ook wel LA, Chicago, Seattle, New York of Miami
indien het europa moet zijn : Londen
indien het nederland moet zijn : amsterdam
indien het belgie moet zijn : gent
Dat laatste is waarschijnlijk echt het allerlaatste??????:D
Wel een echte grote-steden-man, jij???:confused:

Matt D
25-07-2002, 10:02
uhm indeed, kan me nt voorstellen dat ik ergens in de middle of where moet wonen, wil alles dicht bij de hand hebben, de ongemakken van een stad neem ik er wel bij

Chris Howitt
25-07-2002, 10:06
Ik ben vorig jaar in Vancouver (Canada) geweest en moet toch eerlijk zeggen dat dit best wel een Place to be is.

Dus als ik ergens anders zou willen gaan wonen, zouden de volgende landen/steden aan bod komen.

1. Vancouver
2. London
2. Ergens een mooie Chalet in Zwitserland
3. New Zeeland

Steven Maas
25-07-2002, 10:15
4

Henk Heideveld
25-07-2002, 10:45
Ik ben vorig jaar in Vancouver (Canada) geweest en moet toch eerlijk zeggen dat dit best wel een Place to be is.

Dus als ik ergens anders zou willen gaan wonen, zouden de volgende landen/steden aan bod komen.

1. Vancouver
2. London
2. Ergens een mooie Chalet in Zwitserland
3. New Zeeland
Telraampje lenen, Chris???:D :D

Steven Maas
25-07-2002, 11:23
Telraampje lenen, Chris???:D :D Dat was vast een gedeelde 2de plaats.:)

Henk Heideveld
25-07-2002, 11:40
Dat was vast een gedeelde 2de plaats.:)
Jij bent mild in je oordeel, ik hou 't er op dat ie niet krek goed rekenen kan.
Bij 2 de tel al kwijtraken? 'k Weet het niet, hoor.:confused:

Chris Howitt
25-07-2002, 12:12
Henk, rekenen heb ik toch wel ooit ergens in de schoolbanken geleerd. 1,2,3,4,5, verder weet ik het zo gauw niet :rolleyes:

En Steven jij hebt gelijk een gedeelde 2 plaats is ook mogelijk.

Luther Hartog
25-07-2002, 12:17
Ik zou wel in Nieuw-Zeeland willen wonen.

Laurens-Jan
25-07-2002, 13:18
1. Groningen (helaas nog geen kamer gevonden :( )
2. Barcelona, echt een wereldstad
3. NYC, idem dito

Henk Heideveld
25-07-2002, 14:17
Henk, rekenen heb ik toch wel ooit ergens in de schoolbanken geleerd. 1,2,3,4,5, verder weet ik het zo gauw niet :rolleyes:
En Steven jij hebt gelijk een gedeelde 2 plaats is ook mogelijk.
Ja, een Surinamer vertelde mij laatst dat zij nu ook radio hebben.
Zoals wij Hilversum 1,2, en 3 hebben, vertelde hij, hebben ze daar Paramaribo 1,2, en veel.:D :D

Henk Heideveld
25-07-2002, 14:18
Ik zou wel in Nieuw-Zeeland willen wonen.
Jij komt Spakenburg/Bunschoten niet meer uit.:mad: :mad: :mad:

Chris Howitt
25-07-2002, 16:00
Ja, een Surinamer vertelde mij laatst dat zij nu ook radio hebben.
Zoals wij Hilversum 1,2, en 3 hebben, vertelde hij, hebben ze daar Paramaribo 1,2, en veel.:D :D

Verry Funny Henk :D :) :cool:

Lex v/d Moolen
25-07-2002, 16:37
Ik ben vorig jaar in Vancouver (Canada) geweest en moet toch eerlijk zeggen dat dit best wel een Place to be is.Yep, erg relaxte stad. Ik ben er twee jaar geleden ook geweest. Een wereld van verschil met bv Calgary. Ook Vancouver Island is niet verkeerd.

Maar ook San Francisco is een hele gave stad, met al die hoogteverschillen. Moet wel een crime zijn voor de landmeters daar, zeg ik beroepshalve.

martin
25-07-2002, 17:31
Op een vrouwen eiland en dan als enigste man...:D
maar gaat wel me HT mee.

Louis Bouduin
25-07-2002, 18:00
mijn absolute droomstad lijkt me San Franciso, verder ook Hong Kong, Japan en nog wel wat plekjes in Azië. In de VS ook wel LA, Chicago, Seattle, New York of Miami

Overal zou ik je buur willen zijn, behalve in Seattle. Daar ben ik ooit geweest en pardon me maar dat vond ik even vervelend als Erps Kwerps op een late zondagnamiddag. :)

Art
25-07-2002, 18:07
Het valt me op dat veel voor een grote stad kiezen :) Ik zou juist voor de rust en de schoonheid van het landschap gaan. Geef mij maar een huisje in de Provence of iets dergelijks :)

Louis Bouduin
25-07-2002, 18:14
Het valt me op dat veel voor een grote stad kiezen :) Ik zou juist voor de rust en de schoonheid van het landschap gaan. Geef mij maar een huisje in de Provence of iets dergelijks :)

Tussen al die vlamingen en hollanders zeker?

Art
25-07-2002, 18:20
Tussen al die vlamingen en hollanders zeker?
Hèhè :D Ik zou dan nog een onontdekt plekje uitzoeken want dat zijn er nog zat :D Ik zat meer te denken aan de Drôme :) Dat is ook een schiterrende omgeving :)

Lex v/d Moolen
25-07-2002, 18:22
Het valt me op dat veel voor een grote stad kiezen :) Ik zou juist voor de rust en de schoonheid van het landschap gaan. Geef mij maar een huisje in de Provence of iets dergelijks :) Ik vermoed dat dat ook gaat vervelen, Art. Misschien een combinatie van beide?:D

Art
25-07-2002, 18:25
Ik vermoed dat dat ook gaat vervelen, Art. Misschien een combinatie van beide?:D
Kan ook :) Een buitenwijk van een middelgrote stad ergens aan de Middellandse Zee, dat moet ook wel lukken :D

Marco
25-07-2002, 18:57
Mijn top 5 van uitstekende woonplaatsen (uiteraard onder voorbehoud)

1) De Spaanse kust, oftewel de vele Costa's (en doe mij maar Barcelona er ook bij). Zon, zee, strand en vrouwen olé ;)
En ik vind Spaans ook een mooie taal (das ook een reden)

2) Australië natuurlijk vanwege de DVD's :eek:

3) Hawaii, ook hier weer zon, zee, strand en euh vrouwen :)

4) Zweden, er zijn meer vrouwen dan mannen in Zweden. Plus het feit dat Zweedse vrouwen de allermooiste van de gehele wereld zijn :D

5) De maan. Lijkt me heerlijk om na een stress werkdag even tot rust te komen :rolleyes:

Britte
25-07-2002, 19:08
Ik heb een jaar in een iets grotere stad gewoond: Paris en ik vond er absoluut niets aan. Je bent een anoniem nummertje en dat hele metro-gedoe was al helemaal klote....

Never again!!

Kasper P.
25-07-2002, 19:13
en dat hele metro-gedoe was al helemaal klote....


Ik vindt de metro in een stad altijd geweldig............

Philippe
25-07-2002, 19:17
1. Beverly Hills (tja, je kan altijd de lotto eens winnen)
2. LA
3. San Francisco
4. Miami

De States zijn echt wel mijn droombestemming. En mijn voorkeur gaat uit naar California, the sunshine state. Lekker relaxed cruisen in deze steden... :cool: :cool:

Kasper P.
25-07-2002, 19:21
1. Beverly Hills (tja, je kan altijd de lotto eens winnen)
2. LA
3. San Francisco


Ik ben in alle 3 geweest alleen San Fracisco is echt mooi de rest niet. LA is een grote achterbuurt op een paar straten na! En Beverly Hills stelt ook niet zoveel voor............ (vindt ik dan!)

Anonymous
25-07-2002, 21:37
Ik wil niet in een ander land wonen, maar ik ben van plan
in de komende 2 of 3 jaar te verhuizen van utrecht naar

Houten - Hofstad

Nieuwegein - NG Zuid

Vianen - Vianen Zuid

Lex v/d Moolen
25-07-2002, 23:01
Ik ben in alle 3 geweest alleen San Fracisco is echt mooi de rest niet. LA is een grote achterbuurt op een paar straten na! En Beverly Hills stelt ook niet zoveel voor............ (vindt ik dan!) Helemaal mee eens, ook Hollywood vond ik tegenvallen, op the avenue of stars en Chinese theater na. San Francisco is veel relaxter, met de hoogteverschillen en de baai en natuurlijk de Golden Gate Bridge, als je daar aan de overkant boven op die berg staat.... wauw

Lourens
25-07-2002, 23:24
Helemaal mee eens, ook Hollywood vond ik tegenvallen, op the avenue of stars en Chinese theater na. San Francisco is veel relaxter, met de hoogteverschillen en de baai en natuurlijk de Golden Gate Bridge, als je daar aan de overkant boven op die berg staat.... wauw

Ik ben 2x in San Fransisco geweest in 1x in LA en Beverly Hills, en ben het met jullie eens dat San Fransisco alles heeft.
Maandag ga ik weer, en wat me 2 jaar geleden niet lukte, om een wedstrijd te bezoeken van de SF Giants, lukt me nu wel omdat mijn tante uit Los Altos kaartjes heeft gekocht voor ons :cool:

Lex v/d Moolen
25-07-2002, 23:30
Ik ben 2x in San Fransisco geweest in 1x in LA en Beverly Hills, en ben het met jullie eens dat San Fransisco alles heeft.
Maandag ga ik weer, en wat me 2 jaar niet lukte, om een wedstrijd te bezoeken van de SF Giants, lukt me nu wel omdat mijn tante uit Los Altos kaartjes heeft gekocht voor ons :cool: Leuk! Wist je dat ze uit dat stadion een bal in de baai kunnen slaan:D

Kasper P.
25-07-2002, 23:42
Helemaal mee eens, ook Hollywood vond ik tegenvallen, op the avenue of stars en Chinese theater na. San Francisco is veel relaxter, met de hoogteverschillen en de baai en natuurlijk de Golden Gate Bridge, als je daar aan de overkant boven op die berg staat.... wauw Dat is precies wat ik ook bedoel gewoon geweldig en fishermen's warf enzo is ook veel sfeervoller dan LA

Kasper P.
25-07-2002, 23:43
Ik ben 2x in San Fransisco geweest in 1x in LA en Beverly Hills, en ben het met jullie eens dat San Fransisco alles heeft.
Maandag ga ik weer, en wat me 2 jaar niet lukte, om een wedstrijd te bezoeken van de SF Giants, lukt me nu wel omdat mijn tante uit Los Altos kaartjes heeft gekocht voor ons :cool:

VETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT Ik ben nu sinds een jaar enorm honkbal fan (sinds ik het spel zelf snap :rolleyes: ) Da's super!

HaNZ
26-07-2002, 02:26
Ik zou wel in Nieuw-Zeeland willen wonen.
Heb ik gedaan (vandaar de NZ in HaNZ) en zou zo weer terug willen... Ook Australië heeft wel iets (met name Sydney)... Verder zou ik Schotland ook wel iets vinden. Mijn top 3 is dus:
[list=1]
Nieuw Zeeland
Australië
Schotland
[/list=1]

Britte
26-07-2002, 07:55
Ik vind de metro in een stad altijd geweldig............

Ja, als je er als toerist bent ofzo wel maar anderhalf uur onder de grond naar je unif en dan nog eens anderhalf uur terug ...pf.
En als je iemand wil bezoeken die aan de andere kant van Parijs woont....opnieuw zo lang dat ding in. En die krengen rijden maar tot 1u 's nachts!! Dus steeds opletten dat je de laatste wel haalt.... En met de auto is het al helemaal niet te doen daar: druk, geen parkeerplaats en ze rijden als gekken: iedere auto heeft daar blutsen en scharen!

Scorpion
26-07-2002, 09:29
Ik heb niet gelezen dat het perse op deze planeet moest zijn, anders zou ik wel op Endor willen wonen.

Als het wel op aarde moest zijn dan laat mij maar lekker gewon in Nederland blijven en dan het liefst in een rustig dorpje. De naam ervan doet er niet toe, ik ben niet zo'n grote steden fan.

technocat
26-07-2002, 10:30
ik ben ook al niet zon grote steden fan, geef mij maar een ruim huis ergens in een rustig, schoon gebied.. de zwitsere bergen ofzo.
Dat huis moet dan natuurlijk wel voorzien zijn van alles, uiteraard een thuisbioscoop, zwembad erbij, the works..

dat vind ik een stuk interessanter dan een klein, onbetaalbaar flatje ergens in een grote anonieme stad waar je je leven niet zeker bent.

Lourens
26-07-2002, 10:44
Leuk! Wist je dat ze uit dat stadion een bal in de baai kunnen slaan:D

Ja, ben ook bij stadion geweest, alleen nog niet erin, we probeerde nog kaartjes te krijgen toen, alleen dat lukte niet, was een belangrijke wedstrijd geloof ik, de Bay Area derby of zo, tegen de Oakland A's...

Henk Heideveld
26-07-2002, 10:46
Naast mijn reeds aangegeven voorkeuren kwam ik er nog op eentje:
een paar dagen in het Huis Van De Toekomst. Staat hier in Den Bosch. Dijk van een DVD-installatie:) ........door het hele huis:D :D :D :D

Matt D
26-07-2002, 10:52
Ik vindt de metro in een stad altijd geweldig............

k neem iedere dag een paar keer de metro in Brussel, er zijn wel dingen die leuker zijn lol ;)

Nicole Roques
26-07-2002, 12:38
Het maakt me niet uit waar ik woon. Wel een vrijstaand huis met een hek en sloot eromheen en een ophaalbrug. Op de onderkant van de brug een bord: Niet storen, ik zit een DVD te kijken :-)
Ook wil ik dan een prive-masseur (mag razend knap zijn natuurlijk) Personeel om de boel schoon te houden, 1x in de week. Twee old english mastiffs om me gezelschap te houden.
Het huis hoeft niet overdreven luxe te hebben maar lekker rustig gelegen. Nooit geen boodschappen meer doen, ik laat Albert alles bezorgen :-) Doe maar Nederland, anders wordt het voor de honden te warm :-)

Johan van den D.
24-08-2002, 22:34
wonen op een heel groot luxe jacht en dan de hele wereld over
paar maandjes hierzo paar maandjes daarzo:bier:

Ronald Dassen
25-08-2002, 00:17
Op Koh Samui (Thailand), of in een vrijstaand huisje ergens op de Veluwe :)

Johan van den D.
25-08-2002, 08:18
in dat geval ronald kom ik zeker ff bij je langs varen in thailand;)

Hanna
25-08-2002, 10:58
het bevalt me best onder de rook van rotterdam, maar ik zou wel heel graag naar de stad van de liefde willen: PARIJS!!!
geweldige taal, 'lekker klimaatje, hordes winkels en... als je het moet geloven; mannen die de hele dag 'de universele taal van de liefde' met je willen 'bespreken' :o

Luther Hartog
25-08-2002, 11:15
het bevalt me best onder de rook van rotterdam, maar ik zou wel heel graag naar de stad van de liefde willenSpakenburg?

Lex v/d Moolen
25-08-2002, 11:17
Spakenburg? stad ? hahahaha(6)

lieshout84
25-08-2002, 11:19
New york lijkt mij echt de stad om te wonen....waarom weet ik eigenlijk niet maar lijkt me echt fantastisch

Lex v/d Moolen
25-08-2002, 11:21
New york lijkt mij echt de stad om te wonen....waarom weet ik eigenlijk niet maar lijkt me echt fantastisch Er is maar 1 stad in de USA waar ik zou willen wonen: San Francisco.

Hilde
25-08-2002, 11:38
Maakt mij niet uit, als het maar in een rustige buurt en vlakbij mijn werk is.
Verder moet het wel een HAT-woning of een tweekamerflat zijn waarvan de huur inclusief gas, water en electriciteit is.

Johan van den D.
25-08-2002, 12:14
san francisco lijk mij inderdaad ook wel
die stad ...ja dat heefd toch iets
je ziet wel ik kan gewoon niet kiezen
met jacht de wereld rond naar alle mooie plaatsen,thailand,san francisco
er is gewoon zoveel moois :rolleyes:

Philippe
25-08-2002, 12:17
met jacht de wereld rond naar alle mooie plaatsen,thailand,san francisco
er is gewoon zoveel moois :rolleyes:

Dit zie ik ook wel zitten! Heerlijk met je jacht (met HT-ruimte natuurlijk:D ) de wereld rondvaren. (y)

martin
25-08-2002, 14:30
Er is maar 1 stad in de USA waar ik zou willen wonen: San Francisco.

Dat is toch die stad waar alle mannen in het leer lopen met leren petjes en dikke zwarte snorren.:confused:

Art
25-08-2002, 14:32
Dat is toch die stad waar alle mannen in het leer lopen met leren petjes en dikke zwarte snorren.:confused:
Ja Lex, verklaar je nader :D :D :D :D

Philippe
25-08-2002, 14:40
Ja Lex, verklaar je nader :D :D :D :D

Ben opeens ook hééééél nieuwsgierig geworden.:D :D

Lex v/d Moolen
25-08-2002, 15:08
Dat is toch die stad waar alle mannen in het leer lopen met leren petjes en dikke zwarte snorren.:confused: Ja? Niet gezien hoor:D Nee wat jij bedoelt is de wijk met de regenboogvlaggen, daar zal je mij niet zien. Ik doel meer op de Wharf, the Bridge and the Bay. Aan de Bay zou ik wel een huisje willen. Ook de binnenstad is gaaf met al die hoogteverschillen. Veel gezelliger dan L.A. dat is een veel te grote stinkstad

Mike Philippens
26-08-2002, 00:38
Ik wil hier wonen:
http://www.vladi-private-islands.de/sales_islands/medien/08_swan_ar.gif
Kan ik af en toe lekker met de roeiboot naar de lokale EzyDVD vestiging roeien...
Prijzen op Vladi's Private Islands (http://www.vladi-private-islands.de/sales_islands/sites/08_swan.html).

Martin de Goeij
27-08-2002, 07:43
Dat is toch die stad waar alle mannen in het leer lopen met leren petjes en dikke zwarte snorren.:confused: ::nono: zeker nooit buiten Nederland geweest? :o :rolleyes:

PS: mijn voorkeur gaat uit naar de Provence..:D

Britte
27-08-2002, 07:52
het bevalt me best onder de rook van rotterdam, maar ik zou wel heel graag naar de stad van de liefde willen: PARIJS!!!
geweldige taal, 'lekker klimaatje, hordes winkels en... als je het moet geloven; mannen die de hele dag 'de universele taal van de liefde' met je willen 'bespreken' :o

Zoals ik al zei: heel romantisch allemaal maar de realiteit is toch anders: het klimaat sucks even hard als hier, oké... de winkels zijn inderdaad de moeite (Lafayette rules!) maar de mannen zijn absoluut de moeite niet (en hun taal al evenmin):nono:

Beloved
28-08-2002, 21:10
parijs is echt zo'n ontzettend ranzige stad. de straten zien er mooi uit (hoewel er eigenlijk nergens vuilnisbakken te vinden zijn) maar verder is het ranzig. vooral die metro. de luchten alleen al... of pislucht of schoonmaaklucht waar je zere ogen en neus van krijgt. De metro zelf werkt wel fijn, fijner dan die in Londen vind ik, maar het is zooo goor, vooral in de zomer. er lopen echt de meest ranzige mensen rond zodra de klok negen keer slaat 's avonds. echt, een prachtige stad en fijn om te shoppen, maar het is tevens ontzettend smerig en de mensen zijn behoorlijk asociaal. nee, parijs is leuk om even te bezoeken maar ik zou er niet kunnen wonen.

Mark de Jong
28-08-2002, 21:14
France would be nice :) Wel Zuid-Frankrijk uiteraard :D

PlaneTeeR
28-08-2002, 21:23
Nieuw Zeeland...The Place To Be, volgend jaar op vakantie, kijken hoe het er is. Dan daar proberen te gaan wonen, hoeveel ik ook van Rotterdam hou! :( Alleen word een beetje te agro hier.

Lex v/d Moolen
28-08-2002, 22:04
Nieuw Zeeland...The Place To Be, volgend jaar op vakantie, kijken hoe het er is. 8 oktober ga ik erheen, heb er erg veel zin in(y)

PlaneTeeR
28-08-2002, 22:26
Lucky bastard

Bob
29-08-2002, 00:05
September - April : Gewoon in Breda, waar ik al in mijn leven (in de buurt) woon. Alles bij de hand (behalve een MM, maar ja), je kunt er nest leuk stappen, lekker uit eten en Antwerpen (voor de bioscoop) in om de hoek.

De rest van het jaar zou ik wel in Turkije willen wonen. Ben ditjaar voor het eerst naar Turkije (Marmaris) op vakantie geweest (4 weken in twee maanden tijd) en dat is me meer dan uitstekend bevallen. Lekker weer, goed eten, vriendelijke mensen. Heeeeeeerlijk...:p

JayLunar
29-08-2002, 13:14
1)-> Japan
2)-> Engeland
3)-> Zweden
4)-> Singapore
5)-> Canada

JayLunar
29-08-2002, 13:22
Op Koh Samui (Thailand), of in een vrijstaand huisje ergens op de Veluwe :)
Weet je dat samui Japans is voor KOUD!!! Weet je wel heel zeker dat je daar zou willen wonen? :D

Danielle Gerards
30-08-2002, 00:42
In Wassenaar natuurlijk!!!

Daniël van Zanten
30-08-2002, 02:00
In Wassenaar natuurlijk!!!

Kom een keer een bakkie doen!:bier:

:D :D :D

Sjef
28-09-2002, 16:17
Waar ik zou willen wonen is in een schildpaddenhuisje.:D :D :D
Dan hoefde ik ook geen hypotheek te betalen. (6)

Hilde
28-09-2002, 17:58
Ik wil wel in een hobbitwoning in Midden-Aarde wonen:D