PDA

Bekijk de volledige versie : mp3's op een dvd speler



johan1962
15-09-2001, 19:45
kan een cd met mp3s in mappen afgespeeld worden op een dvd of mogen deze niet in een directorie staan?

Wurzel
15-09-2001, 22:06
Briljante vraag. Dat ik daar zelf nou niet op ben gekomen.
Ook ik zou graag het antwoord willen weten.
Aangezien ik alle LP's van de Beatles op één CD heb staan, maar (zoals je waarschijnlijk al vermoed) ook in directories. :(

Hopelijk werkt het zo ook, aangezien ik zelf geen cd-brander bezit om 'm opnieuw te branden.

Ik heb daarvoor nl speciaal een DVD-speler gekocht die mp3 kan afspelen. ( deze is dankzij logistieke problemen bij de It's nog niet bij mij binnen :mad: )

B-Molson
16-09-2001, 15:12
bij mijn speler kan dat gewoon, ik heb verschillende mp3 cd's gebrand, en ik kan in het begin gewoon "zappen" tussen de mappen.. dwz ik krijg een overzicht van welke mappen er zijn, en daar kan ik er dan een van selecteren..

jaja, en dat voor een MUSTEK speler van nog geen 500 piekies..

Maar volgens mij moet een speler die mp3 aankan, ook mappen aankunnen,..

Groeten

B-Molson

www.filmbuster.nl

johan1962
17-09-2001, 15:11
:confused: Waar hebt u die mustek dvd gekocht,voor die prijs lijkt me dit wel een koopje?

B-Molson
17-09-2001, 15:39
ik heb hem via mijn toenmalige baas bij McDos gekocht.. was mede zo goedkoop omdat ik mijn baas natuurlijk de BTW liet betalen... maar ben er ERG tevreden mee..

Nu nog even wachten op mijn Yamaha DTS/DD versterker met boxen (VS-10)..

Groeten
B-Molson

Marty vanluit
17-09-2001, 16:21
simpel antwoord:
Ligt aan de type speler,... De enige waarvan ik zeker weet dat hij "ook in folders afspeelt" is de DiViDence...

Ronnie van Straalen
17-09-2001, 20:02
Hoi,

Ik zelf ben de gelukkige eigenaar van een Hiteker BI-600-E en deze speler leest ook mp3.

Je kunt gewoon mappen maken, dat werkt allemaal en dan kan je ook nog zappen tussen de verschillende nummers.

Het enige wat niet kan is scrollen in een mp3 liedje maar ik weet niet of dat altijd zo is of alleen bij mijn speler.

C U

johan1962
18-09-2001, 15:14
morgen dvd mustek v300 waarschijnlijk kopen,hier bij carrefour 6999Bfr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mastergame2
21-09-2001, 21:03
Waar ga jij die kopen ? Ik heb net uitgerekent op www.gwk.nl/koersconverter.lp en blijkt dat 3999 belgische frank ongeveer 382,35 nederlandse gulden en dat is weer 173,50 Euro.

Is ie tweedehands of nieuw? Mag ik aub een specificatie van
deze speler en waar je hem kan kopen?

H E E L E R G B E D A N K T A L V A S T ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

STUUR het naar robin.ketelaars@hccnet.nl aub of zet het op de site bij DVD hardware ofzo. Zet het wel graag op deze replay.

B E D A N K T ! ! ! ! ! ! ! ! !

B-Molson
22-09-2001, 19:07
Ik heb het hele net afgezocht en ben maar 1 plek tegengekomen waar je deze speler nog kon kopen...

www.mcdos.nl maar die leveren alleen aan bedrijven.. inclusief btw en verzendkosten etc etc zal hij dan op ongeveer 450 oudhollandse guldens komen... maar ja, nogmaals, hoe je hem kan bestellen is een raadsel... misschien even informeren..

De speler is in ieder geval geweldig.. je kan hem handmatig switchen tussen alle regio's, en op regio vrij zetten... heb je dan een DVD die het alleen op regio 1 doet, en niet op een regiovrije speler... geen probleem, paar knoppen indrukken, en de speler is weer gewoon een bepaalde regio....

en dan heb ik het nog niet eens over de mp3 die hij speelt.. toppie gewoon, zeker voor die 450 piek..

Groeten
B-Molson

www.filmbuster.nl

mastergame2
23-09-2001, 11:44
Doet ie ook audio cd, cd-r , cd-rw en video CD?
En trouwens, wat voor bestanden zijn VCD's?

System 3rror
23-09-2001, 12:25
VCD's hebben als extensie .DAT
In mijn dvd speler kunnen ze ook worden afgespeeld, alleen jammer dat de kwaliteit altijd zo laag is... maja, je moet wat!

B-Molson
23-09-2001, 12:37
Mustek speler speelt ze allemaal...

Groeten
B-Molson

www.filmbuster.nl

B-Molson
23-09-2001, 13:24
Voor de liefhebbers.. Ik heb een 2e hands Mustek V300 staan, die ik weg doe.. even de Specs:

- speelt alles wat los en vast zit: mp3 vcd, dvd, cdr etc
- dolby digital encoder
- handmatig switchen tussen regio 1 - 6, en regio vrij stand (als dus een dvd het niet op regiovrij doet, zet je hem gewoon op de betreffende regio !!)
- Met AB

Ideaal, gaat weg omdat ik een speler met DTS decoder wil, laat maar even een bod achter als je interesse hebt..

Groeten
B-Molson

rkrijger
24-09-2004, 20:42
Op mijn Grundig Xenaro is het geen probleem...