PDA

Bekijk de volledige versie : Samsung Syncmaster 933HD



Ingmar B.
23-10-2009, 19:49
Ik ben een beetje aan het orienteren om in de toekomst, een nieuwe TV te halen om mijn PS3 op aan te sluiten. Nu is mijn budget niet enorm hoog, dus ik zat te kijken in de prijsklasse van rondom de 200 euro. Ik weet dat al die TV's niet Full HD zijn, dus ik loop kwaliteit mis , maar ik kan nou eenmaal niet meer missen.

Nu zag ik op BBC.nl deze TV staan : Samsung Syncmaster 933HD. Hij heeft overal wel goede recensies en ik vroeg me af wat jullie, Filmkenners, ervan vonden. Is het een goede keuze of kan ik beter rondkijken?

DVDProfilersFilmgek
25-10-2009, 11:58
Ik ben een beetje aan het orienteren om in de toekomst, een nieuwe TV te halen om mijn PS3 op aan te sluiten. Nu is mijn budget niet enorm hoog, dus ik zat te kijken in de prijsklasse van rondom de 200 euro. Ik weet dat al die TV's niet Full HD zijn, dus ik loop kwaliteit mis , maar ik kan nou eenmaal niet meer missen.

Nu zag ik op BBC.nl deze TV staan : Samsung Syncmaster 933HD. Hij heeft overal wel goede recensies en ik vroeg me af wat jullie, Filmkenners, ervan vonden. Is het een goede keuze of kan ik beter rondkijken?


Ik wil helemaal niet lullig doen of zo...... maar dat dat is geen TV maar een lullige 19inch PC monitor met als extra dat er een digitale tuner is ingebouwd waarmee je naar NLD 1 2 3 en de lokale provincie zender kunt kijken.

Probeer wat aan je budget te doen, waar een wil is is een weg, voor het dubbele kun je tegenwoordig al een nieuwe 42inch HD ready plasma kopen...... misschien kun je voor de helft wel een leuke gebruikte kopen.

BTW, kan zelfs niet begrijpen dat er nog mensen zijn die een 19inch breedbeeld monitor willen hebben bij hun PC, in het geval van een laptop is een klein scherm toch weer een heel ander verhaal. :confused:

Eigenlijk mag hier op het forum helemaal niet over PC's en aanverwante artikelen ge.... worden, maar als verder kijkt als je neus lang is heb je voor 30 euro meer een 24 inch Full HD die het icm je PS3 heel goed zal doen..... en niet naar de BCC gaan:idea:

http://www.kieskeurig.nl/lcd_monitor/iiyama/prolite_b2409hds-1/307781/

Heb bovenstaand voorbeeldje dan ook niet echt gegeven, het hoort hier niet thuis:mrgreen: