PDA

Bekijk de volledige versie : Wie heeft de beste, leukste, mooiste....signature



Dane
26-07-2002, 13:50
In de stijl van Wie heeft de beste, leukste, mooiste....avatar (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=8479) , nu dus eenzelfde thread alleen dan over Signatures...

Ik verander mn Sig af en toe, nu heb ik er een van Hans Teeuwen, de quote komt uit het stukje dat Eindhoven heet, echt supergrappig.

Dus, waarom heb je de sig die je hebt, en welke vind je het beste, leukste of mooiste(ik weet niet wat een "mooie" sig precies voorstelt, maar nu past de titel van de thread mooi bij de avatar thread;) )

Elwood.

Nathan Strik
26-07-2002, 14:10
Even een herinnering: de crew stelt dus geen prijs op al te bonte signatures. Een halve scène uit een film quoten is bijvoorbeeld geen goed idee.
Beperk het als het kan tot een regel of 2 á 3.

Dane
26-07-2002, 14:13
Even een herinnering: de crew stelt dus geen prijs op al te bonte signatures. Een halve scène uit een film quoten is bijvoorbeeld geen goed idee.
Beperk het als het kan tot een regel of 2 á 3.

Op een ander forum had iemand de quote van John Travolta uit het begin van Swordfish in zn totaliteit overgenomen, dat was idd geen gezicht, en ook erg irritant, maar waarom heb jij geen Sig nathan?

Elwood.

PM
26-07-2002, 14:16
Ik heb deze optie lekker uit staan.. ik zie niemand zijn signature.. lekker rustig..

Louis Bouduin
26-07-2002, 14:22
Ik heb deze optie lekker uit staan.. ik zie niemand zijn signature.. lekker rustig..

Hier heb ik tenminste iets aardigs van opgestoken. Thanks. :)

Louis Bouduin
26-07-2002, 14:24
Hier heb ik tenminste iets aardigs van opgestoken. Thanks. :)

Helaas kun je op die manier ook de collecties niet meer zien. :)

Alex van den Berg
26-07-2002, 14:44
Quoten... quoten.... quoten....
Is er dan niemand zo creatief om een eigen "wijsheid" te bedenken? :)

mark t
26-07-2002, 15:02
Quoten... quoten.... quoten....
Is er dan niemand zo creatief om een eigen "wijsheid" te bedenken? :)

Dat lijkt me best een leuke signature.;)

Dane
26-07-2002, 15:23
Quoten... quoten.... quoten....
Is er dan niemand zo creatief om een eigen "wijsheid" te bedenken? :)

Signature's hoeven ook niet altijd ge-quote te zijn, maar heb jij "Don't be human, Be Peacefull" helemaal zelf verzonnen dan?? Knap hoor....;)

Elwood.

Nathan Strik
26-07-2002, 15:23
maar waarom heb jij geen Sig nathan? Ik heb wel degelijk een sig. Met een aantal linkjes erin.

Dane
26-07-2002, 15:25
Ik heb wel degelijk een sig. Met een aantal linkjes erin.

:o *zucht*, You know what I mean..., geen quote, of een ander kort tekstje of iets....

Elwood.

Nathan Strik
26-07-2002, 15:43
:o *zucht*, You know what I mean..., geen quote, of een ander kort tekstje of iets....

Elwood. Had ik eerst wel, maar moest ik van Eric korter maken.
De filmquotes en wijsheden zet ik nu ook weleens in mijn MSN-naam.

Edit: ik zal eens even kijken of ik een beetje kan schuiven... moment.

PS. Ik heb gereageerd op jouw vraag over The Abyss S.E. ;)

Nathan Strik
26-07-2002, 15:49
Edit: ik zal eens even kijken of ik een beetje kan schuiven... moment. Zo, done... ik zal elke dag een andere quote neerzetten... ;)

Dane
26-07-2002, 16:26
Leuke quote uit Futurama, elke dag een nieuwe quote? ben benieuwd...

Elwood.

P.S.: Heb wederom gereageerd op The Abbys S.E.....

Edwin vd Zwaard
26-07-2002, 16:48
Mine is best :)

Dane
26-07-2002, 16:52
Mine is best :)

Waar komt je sig vandaan dan? Ik ken volgens mij alleen maar djinn uit het GBA-spel Golden Sun.... :confused: :rolleyes: :D

Elwood.

Alex van den Berg
26-07-2002, 18:12
Signature's hoeven ook niet altijd ge-quote te zijn, maar heb jij "Don't be human, Be Peacefull" helemaal zelf verzonnen dan?? Knap hoor....;) Yep... Af en toe heb ik nog weleens een brainstorm waar wat uit komt borrelen... :D

Dane
26-07-2002, 18:18
Yep... Af en toe heb ik nog weleens een brainstorm waar wat uit komt borrelen... :D

Ik had zelfpersoonlijk jouw quote anders gemaakt: "Don't try to be peaceful, try to be human" of iets in die richting...:)

Elwood.

marije van der mark
26-07-2002, 18:20
Ik let niet zo erg op sigs. De beste sigs vind ik wel die sigs die níet gequote zijn. Dat zijn namelijk ook de sigs met een eigen motto (meestal dan). De beste sig weet ik niet, maar ik vind de mijne wel goed :D

Dane
26-07-2002, 18:30
"Don't try to be peaceful, try to be human" of iets in die richting...:)

Elwood.

Of: "Be both as humanly peaceful as peacefully human":D

Elwood.

Hanna
26-07-2002, 18:50
mijn quote is dan misschien zo ge-quote als het kan, ik vind er een waarheid als een koe inzitten, en vind het een leuke bijkomstigheid dat het zo goed rijmt! als laatste komt de quote uit één van mijn lievelingsfilms, dus het kan niet op!!!!;)

Alex van den Berg
26-07-2002, 19:32
"Don't try to be peaceful, try to be human"Dan begrijp je mijn quote niet helemaal...
Ik vind de mensheid over het algemeen helemaal niet zo vredelievend en aardig... En da's precies wat ik ermee wil zeggen... :)

Kasper P.
26-07-2002, 20:17
Ik heb er net zelf weer een bijgezet......... ik vindt hem zelf erg goed :)

Lars_JJ
26-07-2002, 20:29
ik vind die van mij ook wel cool!

Alex van den Berg
26-07-2002, 20:42
ik vind die van mij ook wel cool! Tja... Het zou ook wel echt gestoord worden wanneer iemand zou zeggen; "Ik vind die van mij maar flut en nergens op slaan" :D

Lars_JJ
26-07-2002, 20:44
Tja... Het zou ook wel echt gestoord worden wanneer iemand zou zeggen; "Ik vind die van mij maar flut en nergens op slaan" :D

behalve als jij het zegt ;)



edit => Oei, niet doen bij DVD.nl crew ;)

marije van der mark
26-07-2002, 20:45
mijn quote is dan misschien zo ge-quote als het kan, ik vind er een waarheid als een koe inzitten, en vind het een leuke bijkomstigheid dat het zo goed rijmt! als laatste komt de quote uit één van mijn lievelingsfilms, dus het kan niet op!!!!;) Quotes vind ik ook wel mooi hoor, als ze bij de poster passen tenminste ;)

Lars_JJ
26-07-2002, 20:48
Quotes vind ik ook wel mooi hoor, als ze bij de poster passen tenminste ;)

het is net als een film. Die hoeft ook niet origineel om goed te zijn. Of een film met weinig verhaal is ook niet altijd een slecte film! Dus quote er lekker op los zou ik zeggen.


het is net als een film. Die hoeft ook niet origineel om goed te zijn. Of een film met weinig verhaal is ook niet altijd een slecte film! Dus quote er lekker op los zou ik zeggen.

Dane
26-07-2002, 21:14
Dan begrijp je mijn quote niet helemaal...
Ik vind de mensheid over het algemeen helemaal niet zo vredelievend en aardig... En da's precies wat ik ermee wil zeggen... :)

Ik bedoelde niet te zeggen wat ik dacht dat jouw quote betekende, ik bedoelde te zeggen wat ik er zelf van zou maken, met "Don't try to be peaceful, try to be human" bedoel ik ook; Dat je helemaal niet altijd maar vredelievend/perfect hoeft te zijn, maar je moet gewoon menselijk zijn, doen wat je kunt en fouten horen daar bij....., ja daar heb ik vanmiddag over na gedacht!:D

Elwood.

EVO
27-07-2002, 09:05
k dan....

een vriendelijke quote is altijd goed?

Dane
27-07-2002, 12:35
Ik luister net een nummer van Blink 182, en de teksten van hun nummers zijn vaak echt grappig, dus heb ik het begin van "What's my age again" maar als guote geplaatst, leek me wel toepasselijk voor ons dvd/T.V. liefhebbers...., maar als je het zover laat komen, dan weet je dat je een probleem hebt...:)

Elwood.

Hanna
28-07-2002, 14:56
Ik heb er net zelf weer een bijgezet......... ik vindt hem zelf erg goed :)

staat dan toch mooier om te quoten:

the only thing you have to fear is fear itselves!

System 3rror
29-07-2002, 08:17
the only thing you have to fear is fear itselves! Hanna... Bijna goed:

The only thing to fear is running out of beer! :)

Kasper P.
29-07-2002, 19:59
staat dan toch mooier om te quoten:

the only thing you have to fear is fear itselves!

Mag ik je quoten? :D

Hanna
29-07-2002, 22:02
Hanna... Bijna goed:

The only thing to fear is running out of beer! :)


laat me raden....studentje...:rolleyes:??????

;);););)!!!

Kasper P.
29-07-2002, 22:17
laat me raden....studentje...:rolleyes:??????

;);););)!!! Ik ben zo vrij geweest je te quoten :p :D

Britte
29-07-2002, 22:55
staat dan toch mooier om te quoten:

the only thing you have to fear is fear itselves!

Als leerkracht Engels kan ik daar maar één ding op zeggen:

the only thing you have to fear is fear itself
by Franklin D. Roosevelt

Jaded
29-07-2002, 22:57
The only thing you have to fear is [/B]
Nu wil ik deze zin afmaken, maar ik ken de juiste spelwijze van het woord niet.

Help je me even Britte?

Engels voor zelfkritiek?

Self-critisism?

Britte
29-07-2002, 22:59
prima zo hoor...:p

Jaded
29-07-2002, 23:05
prima zo hoor...:p
Dank je, dus ...

The only thing you have to fear is self-critisism.

Maar dat vind ik. :)

Britte
29-07-2002, 23:07
Is wel een goeie ja...

Dane
30-07-2002, 11:08
Weer een nieuwe sig, hij is misschien een beetje cliche, maar ik vindt t wel een goede tekst...

Elwood.

Richard B.
23-08-2003, 23:34
Ik vond mijn nieuwe wel geslaagd: is een fragment uit de songtekst van 'The Promised Land' van Bruce Springsteen. Het is een les die bijna transparant op elke negatieve gebeurtenis in het leven kan worden toegepast.

Lex v/d Moolen
23-08-2003, 23:56
Ik let niet zo erg op sigs. De beste sigs vind ik wel die sigs die níet gequote zijn. Dat zijn namelijk ook de sigs met een eigen motto (meestal dan). De beste sig weet ik niet, maar ik vind de mijne wel goed :DZie ik weer eens een bericht van Marije terug. Hoe zou het toch met haar zijn ? :(

Richard B.
24-08-2003, 00:04
Ik let niet zo erg op sigs. De beste sigs vind ik wel die sigs die níet gequote zijn. Dat zijn namelijk ook de sigs met een eigen motto (meestal dan). De beste sig weet ik niet, maar ik vind de mijne wel goed :DZie ik weer eens een bericht van Marije terug. Hoe zou het toch met haar zijn ? :(
Geen idee. Ik hoop dat ze ooit nog eens een keer terugkomt. Net zoals zoveel mensen waarvan ik de namen ben tegengekomen in oude threads hier en daar....