PDA

Bekijk de volledige versie : Easter eggs



BrianB
15-09-2001, 21:43
Deze Thread gaat over Easter eggs, van die dingen op DVD's waar je iets voor moet doen, ergens op klikken bijvoorbeeld.
Als jij zo'n Easter egg weet (die het WEL doet want ik heb diverse gezien die het niet deden) kan je die hier zetten of als je er hier eentje ziet die het niet doet kan je dat ook hier zetten

marcel
15-09-2001, 21:50
Is het niet makkelijker om deze site even af te gaan??
http://www.dvdreview.com/html/hidden_features.shtml
alle dvd's die ik heb voldoen aan de hidden features hier beschreven.

BrianB
15-09-2001, 21:55
Oke, dan verander ik het wel. Als iemand een goede site heeft waar Easter eggs op staan kunnen ze die hier ook neer zetten, want op jouw site stonden geen DVD's die ik had.

Alex van den Berg
15-09-2001, 22:15
Op zich vind ik het geen verkeerd idee wanneer de DVD.nl crew een aparte afdeling voor Easter Eggs op deze site zou inrichten.
Wat ik tot nu toe op het net heb gezien was inderdaad niet echt interessant en is vaak (meestal?) niet voor regio 2 DVD's....

Wanneer er besloten wordt om op deze site een afdeling te bouwen, is het misschien een goed idee om wat vollediger in de omschrijving van de DVD te zijn.
Behalve de titel en regio, zou ook het UPC (barcode) nummer genoemd kunnen worden.... Dit i.v.m. met verschillende releases en persingen.

Dennis Veldhuizen
15-09-2001, 22:30
i like the idea Open Mind has!!
reken mij er alvast maar bij als "medewerker" :D

BrianB
15-09-2001, 22:47
Ik vind het ook wel een gaaf idee