PDA

Bekijk de volledige versie : YES! LOTR R1 te koop bij play.com



August de Heij
26-07-2002, 21:04
Ineens zag ik hem, geweldig! 2 disc widescreen edition gelijk besteld voor 16.99 pond (dus 27 Euro en hij komt in de brievenbus)

De 4-disc directors cut (met extended version) in R2 bestel ik in november dan wel, over een week kan ik alvast gaan genieten...

Kon het jullie niet onthouden.

Lex v/d Moolen
26-07-2002, 21:05
Ineens zag ik hem, geweldig! 2 disc widescreen edition gelijk besteld voor 16.99 pond (dus 27 Euro en hij komt in de brievenbus)

De 4-disc directors cut (met extended version) in R2 bestel ik in november dan wel, over een week kan ik alvast gaan genieten...

Kon het jullie niet onthouden. En weer een dubbele thread...........:rolleyes:

August de Heij
26-07-2002, 21:14
Neem me niet kwalijk, ik zag er zo 1,2,3 niets over. Gooi er anders maar een slotje op of delete!

Sorry, was alleen enthousiast!!!

August de Heij
26-07-2002, 21:19
Net even de search gebruikt, maar kan niets vinden wat op mijn post lijkt???!!!??

Graag je reactie want ik houd me graag aan de regels maar nu zie ik de reden even niet. Ik heb de R1 DVD besteld en hij is in stock bij play.com

Lex v/d Moolen
26-07-2002, 21:21
Net even de search gebruikt, maar kan niets vinden wat op mijn post lijkt???!!!??

Graag je reactie want ik houd me graag aan de regels maar nu zie ik de reden even niet. Ik heb de R1 DVD besteld en hij is in stock bij play.com aub

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9519&highlight=lotr

August de Heij
26-07-2002, 21:24
Ik zocht in Regio 1, waar deze post mijns inziens ook thuishoort
maar vooruit je hebt gelijk...

Jeroen Driessen
27-07-2002, 10:16
Ik zocht in Regio 1, waar deze post mijns inziens ook thuishoort
maar vooruit je hebt gelijk... Volgens mij maakt het geen ene zak uit welke regio je koopt van deze DVD, aangezien hij overal hetzelfde is. Als je dan R1 koopt doe je jezelf tekort, want PAL is toch een stuk betere kwaliteit dan NTSC. Cancellen dus en gewoon hier ergens in de winkel kopen. Weet zeker dat je hem hier vast ergens vindt onder de €27.....
En anders in australië bestellen, daar is is zeker goedkoop (www.devoted.com.au), aangezien je toch niks om NL subs geeft en je speler regiovrij is.

August de Heij
27-07-2002, 11:28
Wat denk je puur van het feit dat ik nog maanden moet gaan wachten op de R2 versie?? Dit omdat ik sowieso de meest uitgebreide 4-disc wil hebben en die komt pas in november uit, maar in de tussentijd is het mooi om dit al te hebben. En inderdaad ik geef weinig om subs bij engelse films (vind ze zelfs storend) maar af en toe moet ik wel rekening houden met mijn vriendin want die vindt het wel prettig.

Desalniettemin, geef mij maar aan waar ik de 2-disc widescreen PAL versie met NL-subs nu al kan kopen dan ben je de King, want dat zullen wel meer mensen willen weten. Die bij Devoted is er vanaf 5 augustus en is maar 1-disc dus het is niet een vergelijkbaar product.

Ook zit er bij Play nooit extra kosten meer bij, voor het geld heb je dus alles op je deurmat, dat moet je niet vergeten als je ergens anders de DVD voor 25 euro ziet, dan komt er vaak nog een hoop bij (verzenden+invoerrechten) dus van die 18,5 euro die hij bij Devoted kost wat komt er dan nog bij?

En NTSC is dat nou zo veel slechter dan PAL? ligt volgens mij ook aan je TV, hoe goed de 3:2 pulldown is...

Rossi
27-07-2002, 11:59
Desalniettemin, geef mij maar aan waar ik de 2-disc widescreen PAL versie met NL-subs nu al kan kopen dan ben je de King
Vanaf 8 augustus is de 2-disc widescreen versie gewoon overal te kopen in Nederland. Iedereen weet toch wel dat ie vanaf 8 augustus te koop is?? :confused:

Jeroen Driessen
27-07-2002, 13:29
<KNIP>Die bij Devoted is er vanaf 5 augustus en is maar 1-disc dus het is niet een vergelijkbaar product.Staat toch echt 2-disc achter hoor. Een 1-disc versie is nergens te krijgen (huur misschien)....


[B]Ook zit er bij Play nooit extra kosten meer bij, voor het geld heb je dus alles op je deurmat, dat moet je niet vergeten als je ergens anders de DVD voor 25 euro ziet, dan komt er vaak nog een hoop bij (verzenden+invoerrechten) dus van die 18,5 euro die hij bij Devoted kost wat komt er dan nog bij?Invoerrechten kan pech zijn, maar is een paar eurootjes. Inclusief verzenden is ie dan €18.75, dus een stuk goedkoper.


[B]En NTSC is dat nou zo veel slechter dan PAL? ligt volgens mij ook aan je TV, hoe goed de 3:2 pulldown is... Minder lijnen, dus in principe slechter. Mijviel het in iede rgeval erg op en ik zal altijd de PAL boven NTSC verkiezen, zeker als de ectra's gelijk zijn...

Maar ik hoop dat je hem voor 8 augustus binnen hebt, dan ben jij de eerste. Ik haal hem die dag wel op bij V&D voor 20 eurootjes :D

Danz
27-07-2002, 14:13
LOTR sux anywayz,
ik koop em voor geen goud.
hoop dat the two towers beter is.

August de Heij
27-07-2002, 14:46
Ach het maakt ook allemaal niet uit waar je hem koopt als je er maar happy mee bent, nietwaar? Probeer alleen uit te leggen waarom ik hem op een bepaalde plaats koop etc. en iemand anders denkt daar weer anders over. Discussies daarover zijn niet zinvol. Waarschijnlijk haalt mijn vriendin hem ook nog wel met NL-subs vindt ze toch leuker, maar dan wacht ik even af welke NL winkel er het meest mee stunt.

En ja, als je het helemaal niet leuk vindt dan koop je hem toch lekker niet...:mad:

MAD
28-07-2002, 23:48
Ik zag de LOTR R2-versie van de week in grote getalen al liggen bij de Albert Heijn (Rotterdam Centrum) voor iets van €32,- of zo. :)

Rogier Burghout
29-07-2002, 13:03
Ik ga toch echt voor de R1. Er zullen dan misschien minder beeldlijnen inzitten, het is tenminste wel de goede versie. Hier in NL krijgen we weer een leuke versie met franse credits en alle teksten in het beeld vertaald ipv de originele tekst..

August de Heij
31-07-2002, 00:31
Kijk met jou kan ik praten ;)

Rogier Burghout
31-07-2002, 08:47
:D Alleen jammer dat ie bij play ff out of stock is. naja, ga toch zo 2 weken op vakantie, bestel ik em daarna wel ofzo...:)

Cenobite
31-07-2002, 12:09
Ik ga toch echt voor de R1. Er zullen dan misschien minder beeldlijnen inzitten, het is tenminste wel de goede versie. Hier in NL krijgen we weer een leuke versie met franse credits en alle teksten in het beeld vertaald ipv de originele tekst..

Helemaal mee eens !! En de R1 versie verspild geen kostbare ruimte voor een Franse DD 5.1 track ( F*CK The French ) , deze extra ruimte zorgt weer voor een hogere video bitrate . Heeft PAL mischien ietsie meer beeldlijntjes , maar de R1 versie heeft dan een hogere video bitrate.... :D :D