PDA

Bekijk de volledige versie : Bourne identity



John Sital
28-07-2002, 12:30
weet iemand wanneer deze titel te verwachten is op dvd?
ZAg hem laatst, was wel aardige film.

Rochan
28-07-2002, 12:40
weet iemand wanneer deze titel te verwachten is op dvd?
ZAg hem laatst, was wel aardige film.

Draait de film al in de bioscoop hier dan John? Ik wil de film ook graag zien. En weer on topic. Ik weet nog niet wanneer ie of dvd uitkomt :(

John Sital
28-07-2002, 12:43
nou, zag hem op een import dvd'tje, redelijk beeld en geluid, maar vond het goede film, in de vs draait ie wel, hier in nderland nog niks van bekend dacht ik.

Jason Bourne
28-07-2002, 12:44
Hij komt in Nederland pas ergens in september/oktober in de bioscoop. Een aantal boeken van Ludlum is echter al eens verfilmd. Het kán natuurlijk zijn dat het om een oudere versie van de film gaat.
In U.S.A. draait de film echter al wel.

Groetjes,

Marco
28-07-2002, 12:44
Voorlopig staat de datum op 1 November (ik heb het uiteraard over de R1 versie).

John Sital
28-07-2002, 12:46
Hij komt in Nederland pas ergens in september/oktober in de bioscoop. Een aantal boeken van Ludlum is echter al eens verfilmd. Het kán natuurlijk zijn dat het om een oudere versie van de film gaat.
In U.S.A. draait de film echter al wel.

Groetjes,


ja die bedoel ik, ik bedoel de nieuwste versie met matt damon

Jason Bourne
28-07-2002, 12:46
[John Sital
nou, zag hem op een import dvd'tje ]

OK. My mistake.:D

Rochan
28-07-2002, 12:47
nou, zag hem op een import dvd'tje, redelijk beeld en geluid, maar vond het goede film, in de vs draait ie wel, hier in nderland nog niks van bekend dacht ik.

Ik heb trailers van de film gezien, en zag er goed uit. Dus lijkt mij ook wel een goede film:cool: Dan wacht ik nog rustig af, em misschien ga de film in Belgie wel eerder draaien:rolleyes:

Marco
28-07-2002, 12:56
Hij komt in Nederland pas ergens in september/oktober in de bioscoop.17 Oktober voor Nederland. België op 4 September.

Rochan
28-07-2002, 13:04
17 Oktober voor Nederland. België op 4 September.
Bedankt voor de info Marco, dus in Belgie toch eerder:cool:

mjlfadriaans
11-10-2002, 07:11
Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar ik ben meer weg van het origineel. Komt waarschijnlijk door een acteur die ik in die tijd erg goed vond, Richard Chamberlain. Ik wacht wel op meer van zijn verfilmingen op R2 (o.a. The three musketeers, The four musketeers, Counte of Monte Christo en King Solomon's Mines).

Marco

R. Schaap
21-10-2002, 15:56
Ik heb gisteren deze nieuwe versie met mister Matt Damon gezien en ook ik vind de oude mooier. Gewoon omdat die zich wel aan het boek houdt en deze nieuwe totaal niet. Dat vind ik echt heel jammer, het boek is namelijk zo steengoed.

Deze versie heeft de actie wel veel beter uitgewerkt, de knokkerij is echt steengoed te noemen.

Conclusie: doe mij de oude maar!

Rogier Burghout
22-10-2002, 09:59
Ik twijfel dus om de oude te kopen. Ik vind de versie met Matt Damon goed, maar dat komt merendeels door de locaties ed. Het verhaal is vrij standaard. de uitwerking van de actie (auto achtervolging) is ook goed gedaan. Maar is er in de oude versie een beetje snelheid te vinden? hoeft niet qua actie, maar dat het niet zo´n langdradige (hij duurt 3 uur) dialoogfilm is....

Rochan
22-10-2002, 21:40
Heb de nieuwe versie afgelopen Vrijdag gezien en ik vindt deze stukken beter als de oude tv versie. Mede omdat ik Richard Chamberlain nou niet tot een van mijn favoriete acteurs behoort.
Maar de nieuwe versie heeft lekker veel actie en spanning en een goede acteerprestatie van Matt. Ook al wordt er afgeweken van het het boek, vind ik toch niet dat de film er daardoor minder wordt. Het is gewoon een toppertje(y)

M Balje
27-01-2003, 00:43
Net gevonden op david dvd.com

Leuke screenshots van de Regio 1 dvd.

http://www.davisdvd.com/Miscellaneous/gallery_d.htm

Marco
27-01-2003, 22:12
Zit trouwens een klein foutje in de English Captions.
Wanneer Matt/Jason Bourne Nederlands spreekt krijg je te lezen dat hij Duits spreekt. Tja Dutch lijkt op Duits :rolleyes:

De R2 heeft trouwens precies dezelfde specs (afgezonderd van de OT).

R. Schaap
07-02-2003, 10:56
ik vind de extra's niet bijzonder, het alternatieve einde stelt niets voor. De comentaartrack vind ik wel een goede.

Gelukkig maakt de film zelf veel goed. Maar ik blijf de oude beter vinden, gewoon omdat daarin het verhaal veel beter gevolgd wordt. Maar dat is bij de nieuwe ook nooit de intentie geweest zeggen ze.

Reinier Gunther
08-02-2003, 21:35
Heb een weekje geleden de ouwe gezien.
Nou er kan misschien veel actie met matt damon in zitten, maar de ouwe heerst echt hoor. Wat een goede film, ga het boek van m'n pa maar ff lenen....weer wat voor de zomer vakantie