PDA

Bekijk de volledige versie : DVB-C samsung LE40B553



Steffert
02-11-2009, 13:23
Hallo,

Ik heb een vragen over de CAM module van ziggo.

Is het zo dat ik op mijn tv met de CAM module geen hdtv kan kijken op nl 1,2,3.. en dus het hdtv pakket van Ziggo ook niet?

Heb ik hier een apparte decoder voor nodig?

Groetjes

johanhoitink
02-11-2009, 15:48
hier http://www.ziggo.nl/producten/televisie/ci-plus
vind je onder het tabblad "televisies" alle gecertificeerde types,
o.a. de LE40B553M3PXXN wordt genoemd als tv die CI+ klaar is.

Harrie van Geleuken
02-11-2009, 17:51
Hallo,

Ik heb een vragen over de CAM module van ziggo.

Is het zo dat ik op mijn tv met de CAM module geen hdtv kan kijken op nl 1,2,3.. en dus het hdtv pakket van Ziggo ook niet?

Heb ik hier een apparte decoder voor nodig?

Groetjes
Je hebt inderdaad een aparte decoder nodig omdat de meeste CI tv's geen HD ontvanger hebben ingebouwd !

Ik heb toevallig een nieuwe Samsung DCB- 360 te koop staan voor 85 euro met voll.garantie. kleur zilver incl HDMI kabel...en...gratis thuisbezorgd !(y)
evt 0495-531949

johanhoitink
03-11-2009, 07:29
Je hebt inderdaad een aparte decoder nodig omdat de meeste CI tv's geen HD ontvanger hebben ingebouwd !.....
hoe zit dat harrie, zijn de meeste wel geschikt voor sd decoderen, maar niet voor hd?
en "de meeste" is dat dan wel of niet ook de televisie van de topic starter?
Lijkt me voor hij nog meer geld spendeert best interessant.

Harrie van Geleuken
03-11-2009, 14:12
hoe zit dat harrie, zijn de meeste wel geschikt voor sd decoderen, maar niet voor hd?
en "de meeste" is dat dan wel of niet ook de televisie van de topic starter?
Lijkt me voor hij nog meer geld spendeert best interessant.

Inderdaad, de meeste tv,s hebben alleen SD ontvangst behalve heel dure toestellen van LOEWE,maar daar betaal je dan de hoofdprijs voor !!

Die Samsung 360 geeft een zeer goed SD beeld (upscalen) .
Echter..HD beelden zijn super !
NED 1 2 en 3 alsook Eurosport HD vallen in het Ziggo basispakket !(y)

johanhoitink
03-11-2009, 14:54
heb ik weer wat nieuws geleerd. je moet als consument wel een proffesional zijn zeg met al deze addertjes onder het gras.
denk je van al het losse decoder gezeik af te zijn en neem je een door ziggo ci+ gecertificeerde HDTV, is blijkbaar de ingebouwde decoder lang niet altijd HD in je hdtv?!?

goed dat je het even melde harrie dank daarvoor