Bekijk de volledige versie : Gaming Algemeen
Michael Hamers
05-11-2009, 09:44
Na ruim een jaar en ruim 5000 posts kunnen we wel weer verder in een nieuw deel van...
Het Grote Enige Gameshoekje!!
Hier vind je het vorige deel: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=63377&page=208 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=63377)
Daan de G.
05-11-2009, 09:54
Nog een paar daagjes en dan komt eindelijk MW2 uit!
Hier alvast de Launch trailer, wat een geweldige SP ervaring wordt dit!
http://www.youtube.com/watch?v=429l13dS6kQ&feature=player_embedded
Michael Hamers
05-11-2009, 10:05
Ik heb daar ook wel zin in moet ik zeggen. Effe lekker knallen!
Ben momenteel bezig met Tales of Monkey Island Chapter 4 voor de PC. Ik vind hem tot nu toe best leuk. Al moest ik wel wennen aan Stan en vooral zijn jas. Dacht dat ik zat te trippen achter mijn PC, maar het hoorde zo. Als hommage aan de eerste games.
Claudio Santulli
05-11-2009, 10:18
Moet nog verder met Forza, en er staan al weer een paar toppers voor de deur.
Tijd te kort :-)
Dit is geweldig nieuws.
Phoenix Wright naar de Wii (http://www.adventure-island.nl/index.php?subaction=showcomments&id=1257413095&archive=&start_from=&ucat=5&)
Ik ben hier enorm blij mee want de DS versies zijn geweldig.
Michael Hamers
05-11-2009, 10:29
Moet nog verder met Forza, en er staan al weer een paar toppers voor de deur.
Tijd te kort :-)
Forza ben ik ook nog lang niet klaar mee, maar goed, daarvan is de herspeelbaarheid erg hoog en je hebt niks te maken met een verhaal of wat dan ook. Je kunt em dus makkelijk opzij leggen en een tijdje later weer oppakken...
Claudio Santulli
05-11-2009, 13:06
Maar het is zo verslavend :-)
En dan ook nog wat voetbal competities ertussen door!
En ben bang dat dit ook voor MW2 en ACII geldt.
Daar gaat mijn nachtrust! ;-)
Niemand die ook uitkijkt naar R&C?
Vind dit toch ook wel een topper die in het rijtje van toppers hoort
pokalapoketl
05-11-2009, 13:38
Ik heb net mijn CE van A Crack in Time ontvangen :).
Daan de G.
05-11-2009, 13:45
Borderlands en Dragon age komen ook nog eens bij mij binnen, daar gaat mn vrije tijd ;)
Thomas Gabriel
05-11-2009, 14:07
Vandaag Wanted (PS3) en Dragen Age (PC) gekocht!(y) Wanted is echt lekker trophies pakken!:-P
John Sital
05-11-2009, 14:39
Vandaag Wanted (PS3) en Dragen Age (PC) gekocht!(y) Wanted is echt lekker trophies pakken!:-P
wanted zuigt qua game, wel makkelijke throphies.
mw2 is verstuurd bij een clanmember de fucker, waarschijnlijk heeft ie hem morgen al binnen.
*NERAZZURRI*
05-11-2009, 14:57
mw2 is verstuurd bij een clanmember de fucker, waarschijnlijk heeft ie hem morgen al binnen.
Waar besteld?
MODERN WARFARE 2 KOMT HIER NIET IN HUIS!
Zojuist bevestigd dat er op de PC max. 9 vs. 9 kan online... WHAT THE FUCK ZIJN DAT NOU WEER VOOR N KLEINE PUSSY TEAMS????? Ik speel gvd CoD4 met 24/36/48 man. Nu maximaal 18?
Eerst geen dedicated servers voor PC, en nu wordt je NOG een keer in je kont geneukt door Infinity Ward... Leuke tegen reactie van DICE, een ingezonden brief:
http://www.gamed.nl/messages/124762.jpg
Ik heb net mijn CE van A Crack in Time ontvangen :).
Same here. Ben er al mee aan de slag (y)
IKv ind mw2 niks aan:p De trailer ziet er wel goed uit maar het doet niks bij me..mischien koop ik um wel om te proberen..
Daan de G.
05-11-2009, 17:15
Waar besteld?
Idd, WAAR! :P
MW2 komt hier zeker wel in, PC gaming boeit me al jaren niet meer. Daarnaast kan ik me geen 16vs16 voorstellen als de mappen zo klein zijn als in MW.
*NERAZZURRI*
05-11-2009, 17:26
Idd, WAAR! :P
MW2 komt hier zeker wel in, PC gaming boeit me al jaren niet meer. Daarnaast kan ik me geen 16vs16 voorstellen als de mappen zo klein zijn als in MW.
Inderdaad, met Ground War (18 personen totaal) is het al een hel van jewelste met al die klotegranaten.
Heb 'm een paar dagen terug besteld bij Videogamesplus trouwens (wederom voor 38 euro). Hoop hem op de releasedatum binnen te hebben, maar denk dat er dit keer wat langer overheen zal gaan dan bij Uncharted 2.
Thomas Gabriel
05-11-2009, 17:41
wanted zuigt qua game, wel makkelijke throphies.
De game valt precies wel mee, mede door de trophies...
Lol @ die brief.
Maar goed dat ik een 360 heb :P
John Sital
05-11-2009, 19:03
Waar besteld?
in engeland, hij had een scan van de verzendmail online geplaatst de mofo.
John Sital
05-11-2009, 19:03
De game valt precies wel mee, mede door de trophies...
met en zonder throphies blijft het een crappy game
Don van Straalen
05-11-2009, 20:56
Zojuist Uncharted 2 - MP Survival uitgespeeld! Ging behoorlijk lekker en eindelijk geen teamleden die half-retarded waren!
*NERAZZURRI*
05-11-2009, 21:38
in engeland, hij had een scan van de verzendmail online geplaatst de mofo.
Engeland is geen winkel, John. Kan het iets specifieker?
Meestal duurt verzending uit Engeland wel even, dus ik zou niet te vroeg juichen als ik hem was.
LOL @ console pussies die niet meer als 18 man op 1 map zijn gewend.
Het is niet alleen dat. Het is de zovele voordelen van online gamen op een PC die ze teniet doen door stomme matchmaking te doen ipv dedicated server. Een waslijst aan negatieve punten die het oplevert:
- Geen dedicated servers
- betekend geen favoriete servers in te stellen
- geen admins voor kicken/bannen
- host heeft altijd een Zero Ping voordeel
- rest heeft altijd lag vanwege klote verbinding
- geen modtools
- geen mods
- geen custom maps
- niet meer handmatig servers zoeken (als je dus een specifieke map zoekt met lage ping en veel mensen)
- max 18 spelers ipv 64 (64 is misschien wat veel maar 24/32 op een map is goed te doen. Zeker met TDM, wat ik vrij vaak speel. En het gaat hier niet om het getalletje, maar om de keuze die je nu gewoon niet hebt. Mensen die chaos willen, krijgen dat nu gewoon niet.)
- Geen LAN play meer mogelijk
Wat hou je dan over? Een console met betere graphics... PC gamers krijgen 0,0 op hun brood van Activision. Ze vergeten dat zonder ons, Call of Duty nooit tot deeltje 6 was gekomen. Tyffus lijers...
Don van Straalen
05-11-2009, 22:10
zoals ik al zei: Ik pirate die game wel voor de SP :D
Lan play kan toch nog wel voor de pc lijkt mij? al word het geen ranked denk ik.
Maar goed speel nooit op de pc dus boeit me verder ook niet al is het wel klote voor de gene die het wel doen.
Michael Hamers
05-11-2009, 22:12
Het is niet alleen dat. Het is de zovele voordelen van online gamen op een PC die ze teniet doen door stomme matchmaking te doen ipv dedicated server. Een waslijst aan negatieve punten die het oplevert:
- Geen dedicated servers
- geen modtools
- geen mods
- geen custom maps
- niet meer handmatig servers zoeken (als je dus een specifieke map zoekt met lage ping en veel mensen)
- max 18 spelers ipv 64 (64 is misschien wat veel maar 24/32 op een map is goed te doen. Zeker met TDM, wat ik vrij vaak speel. En het gaat hier niet om het getalletje, maar om de keuze die je nu gewoon niet hebt. Mensen die chaos willen, krijgen dat nu gewoon niet.)
Wat hou je dan over? Een console met betere graphics... PC gamers krijgen 0,0 op hun brood van Activision. Ze vergeten dat zonder ons, Call of Duty nooit tot deeltje 6 was gekomen. Tyffus lijers...
Jezus, het is maar een game... Maak je niet zo druk man...:bier:
En hoezo LOL @ console pussies? Waar slaat dat nu weer op?
Jezus, het is maar een game... Maak je niet zo druk man...:bier:
En hoezo LOL @ console pussies? die niet meer als 18 man op 1 map zijn gewend Waar slaat dat nu weer op?
Iemand hier vond 9 vs 9 wel genoeg. Maar dat is niet genoeg. Niet als je meer gewend bent uit Modern Warfare 1. En ik maak me er druk om, omdat ik Modern Warfare 1 geweldig vond en ik erg uitkeek naar deel 2. En dan wordt je ineens keihard in je kont geneukt door activision met hun debiele acties.
Enige reden waarom dit systeem is ingevoerd voor de PC versie, is geld en controle. Activision bepaald of er andere maps komen, tegen betaling uiteraard. Activision bepaald wanneer het spel niet meer ondersteunt wordt door de plug uit hun IW.net servers te trekken. Ze benadelen hier niet alleen de gebruiker, maar ook de server boeren die met COD4 dik winst maken tegen goede prijzen voor de consument.
COD4 draait op de PC volledig op de community. Clan servers, mods, custom maps, heeft Activision geen omkijken meer naar. DAAROM is het zo'n hit op de PC. En vanwege dat het een hit is, ook doel van piraterij. Als ze dit WERKELIJK tegen piraterij zouden gebruiken, zijn er veel degelijkere oplossingen mogelijk dan het lobotomiseren van PC gaming. De redenen die ze geven voor het invoeren van dit systeem, staan gewoon haaks op de uitkomst. Het zou beter zijn voor gamers, dat is het gewoon niet. En met een petitie met 180.000+ inschrijvingen, kan ik je zeggen dat ik niet de enige ben.
pokalapoketl
05-11-2009, 22:44
Hé, de PC krijgt in ieder geval wel exclusieve features als keyboard & mouse ondersteuning, textchat en schaalbare graphics http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_2.gif.
*NERAZZURRI*
05-11-2009, 22:48
Gamen op de PC is zoooo 90'ies.
Pascal Barroso
05-11-2009, 22:52
Alleen daarom zou ik em al op de pc moeten kopen!
COD 1 heb ik erg veel gespeeld op de PC samen met United Offensive, verder weinig online gedaan, MW2 ga ik toch maar een kans geven.
*NERAZZURRI*
05-11-2009, 22:58
Ik speel COD:UO nog steeds met enige regelmaat op de PC :mrgreen:
Lekker basic one shot riflen, heerlijk :-P
zoals ik al zei: Ik pirate die game wel voor de SP :D
Ja, en wat krijgen we dan te horen?
Activision: "We hebben wederom verontrustende getallen verkregen van downloads betreft de PC versie CoD:MW2. Financieel is het niet gunstig om hier voor te blijven ontwikkelen en schrappen we bij deze de volledige CoD serie voor de PC"
Ik zie het al helemaal gebeuren. Zij veranderen dingen die je gewoonweg NIET HOEFT TE VERANDEREN voor de PC, mensen downloaden, Activision krijgt getallen binnen, en wij krijgen het weer op ons brood.
Ik speel COD:UO nog steeds met enige regelmaat op de PC :mrgreen:
Lekker basic one shot riflen, heerlijk :-P
Die is toch echt uit 2004, met je 90-ies :p
*NERAZZURRI*
05-11-2009, 23:38
Die is toch echt uit 2004, met je 90-ies :p
Je moet mij ook nooit serieus nemen :wink:
Kendorjia
06-11-2009, 12:44
- Geen dedicated servers
- geen modtools
- geen mods
- geen custom maps
of hoe overdrijven ook een kunst is...
Geen modservers is een zaligheid.. Ik krijg het van die games waar alles aan veranderd is en het spel helemaal niet meer speelt zoals het de bedoeling is. Toegegeven, je hebt de keuze of je dat wil of niet wanneer je naar servers zoekt maar vaak, zeker als een game al even uit is, vind je amper nog normale servers en heeft zowat elke server wel een of andere aanpassing aanstaan...
9v9 is meer dan genoeg ja, zeker op zo'n kleine cod maps. Again, het is idd leuk als je de keuze hebt, dat kan ik begrijpen maar ik amuseer me altijd kostelijk met zelfs 6v6 op cod4 dus voor mij hoeft die hele grote groep niet, dan speel ik wel Killzone 2 of zelfs Resistance 2... Bovendien krijgen die games vaak het verwijt dat ze te chaotisch zijn voor veel spelers, maw, meer is niet altijd beter... TD? ,et 32 man op een cod mapje, ja dan speel je tactisch... Als ik jou zo hoor wil jij gewoon rondlopen en knallen zonder veel tactisch werk. Dat kan mss leuk zijn maar mij zegt het niets, ik probeer liever verschillende strategieën en dergelijke uit om bijv een basis binnen te dringen dan spawn, knal, dood, spawn, knal, dood te spelen..
Geen admins voor het kicken en dergelijke klopt, maar voor zover ik weet kan de host vaak spelers verwijderen, of is het zeker mogelijk een vote optie te implementeren. Of dat gedaan is bij MW2 weet ik niet, maar veel matchmaking games bieden deze optie wel aan dus het kan zeker.
ALTIJD klotelag en dergelijke is zo zwaar overdreven en typisch pc gamertje kijkt neer op console gamertje gedrag en is om van te kotsen. Tuurlijk, er zijn gamers mer een ***verbinding die toch gaan hosten waardoor het spel onspeelbaar wordt... Weet je wat dan helpt? Pauze, leave game... en zoek een andere. Hey kijk, opgelost... Als jij dan zo zeker bent dat je eigen verbinding 'de shit' is, host dan zelf. Bovendien speel ik al jaren op console en ondervind ik even veel of weinig (tis maar hoe je het wil) als toen ik nog op pc speelde... Zeker de laatste jaren is online console gaming flink verbeterd en komt lag weinig voor als de game gewoon goed gemaakt is... Dat hele host ended game gedoe van cod4-5 op console was erg irritant maar de keuze van de makers om dat zo in het spel te verwerken en dus dom van hen. Op console werkt het matchmaking gedoe in vele games bijna perfect dus waarom zou dat op pc niet kunnen.
Geen lan games meer is ook zo'n gek argument, waarom zou dat niet mogelijk zijn? Alweer, of het bij MW2 kan weet ik niet, maar er zijn (op console) zat games die matchmaking hebben maar waar je nog steeds LAN servers mee kan opzetten.. Dat is een heel ander proces dan online een game zoeken...
Uiteindelijk begrijp ik de pc community wel maar ze zouden beter eens wat afwachten en dan pas huilen... Jumping to conclusions... Ja er zullen offers gemaakt moeten worden, en ja sommige dingen zijn jammer dat ze nu anders zullen zijn, maar je kan het op zijn minst eens proberen, wie weet speelt het gewoon nog aardig en kan iedereen, op welk platform dan ook genieten van deze topper!
Hoogstwaarschijnlijk gaan al die anti-MW2 pc gamers toch met het spel aan de slag en hoor je ze niet meer. Ik denk niet dat vele gamers dit spel kunnen laten liggen, zeker als iie overal overweldigende reviews gaat krijgen (waarschijnlijk) wat voor online ondersteuning dan ook. Hypocrisie zal weer hoogtij vieren
Enfin, just my two cents
pokalapoketl
06-11-2009, 13:00
Maar dat is nou net het probleem. In plaats van een PC-ervaring te verlangen op de consoles, moeten PC-gamers nu maar een stap terug doen om het gelijk te trekken met consoles. Niemand wordt er beter op behalve de ontwikkelaars/publishers.
Daan de G.
06-11-2009, 13:26
Maar dat is nou net het probleem. In plaats van een PC-ervaring te verlangen op de consoles, moeten PC-gamers nu maar een stap terug doen om het gelijk te trekken met consoles. Niemand wordt er beter op behalve de ontwikkelaars/publishers.
Precies, ze hadden de scheiding gewoon intact moeten laten. En dan maar opscheppen dat ze het met een veel groter budget hebben kunnen doen, maar dat niet deden omdat het niet nodig was. De PCers zijn de ***, gaan het spel downloaden en dan krijgt de piraterij weer de schuld!
Hulde aan Activision, het grootste *** bedrijf van dit moment. Terwijl EA eindelijk inziet dat de consument koning is en een hele andere weg is ingeslagen lijkt Activition juist de omgekeerde weg te gaan. :(
Als adventure fan speel ik veel op de PC (het platform waar de meeste adventures op uitkomen). Ook strategie spellen spelen lekkerder op de PC. Nou speel ik niet zoveel shooters maar wat ik speel, speelt lekkerder op de PC en op een console met een gamepad. Behalve de Wiien de DS, want het shootergenre is perfect voor de Wii Remote en de DS Stylus.
Precies, ze hadden de scheiding gewoon intact moeten laten. En dan maar opscheppen dat ze het met een veel groter budget hebben kunnen doen, maar dat niet deden omdat het niet nodig was. De PCers zijn de ***, gaan het spel downloaden en dan krijgt de piraterij weer de schuld!
Hulde aan Activision, het grootste *** bedrijf van dit moment. Terwijl EA eindelijk inziet dat de consument koning is en een hele andere weg is ingeslagen lijkt Activition juist de omgekeerde weg te gaan. :(
Bekijk het eens van hun kant. Als jij een zaak hebt en je verkoopt aan een bepaald publiek veel minder zodat het rendement wat je eruit haalt veels te weinig is en je kan aan de andere kant een bepaald publiek aanspreken waar je wel genoeg rendement uithaalt dan is je keuze snel gemaakt. Bedrijven doen niet aan liefdadigheid maar zijn er om winst te boeken. Ik snap hun actie dus wel en vind het geen ***bedrijf. Ze voeren een bepaald beleid wat elk ander bedrijf ook doet. Te weinig winst is funest voor hun. Dus keizen ze de weg waar wel genoeg geld te halen valt. Als ik voor die keuze staat zou ik precies hetzelfde doen.
John Sital
06-11-2009, 14:24
Meestal duurt verzending uit Engeland wel even, dus ik zou niet te vroeg juichen als ik hem was.
hij heeft hem al binnen:-( ik zag hem net op psn, was ie al aan het spelen, en iedereen moet het nu aanhoren:-o
John Sital
06-11-2009, 14:34
nee, hij woont zelf in manchester, en had besteld bij een gameshop in de stad zelf
*NERAZZURRI*
06-11-2009, 14:44
Ooooh oké, ik dacht dat het gewoon een Nederlander was. In Nederland schijnen ook al vandaag en morgen her en der de winkels hem te verkopen (hij is vandaag overal binnengekomen las ik).
Ik wacht geduldig af op m'n VGP-order. Ben gelukkig niet zo gehyped dat ik helemaal gek word van eventueel wat langer wachten, en heb de 10e nog een tentamen ook, dus het komt misschien wel beter uit :razz:
echt de hype is niet normaal,..verschillende winkels doen om 00:00 snachts 1 of andere acts en ook de mogelijkheid om de game te krijgen..:o..
zag vandaag dat FRS ook al verstuurd is! maar helaas kreeg ik snel daarna een mailtje met daarin dat het pas dinsdag afgeleverd gaat worden :( hopelijk maakt tnt post nu eens een foutje in mijn voordeel inplaats in mijn nadeel.
dat gedoe over matchmaking kan ik me in sommige punten goed vinden maar sommige dingen zijn erg overdreven.
zoals Kendojira al zei. ik merk weinig verschil. ja je hebt soms een schijt pot netzoals op de PC. maar wat ik wel moet zeggen is als de spelers zelf gaan hosten is dat er een speed test gedaan word op verschillende lokaties want soms gebeurt het dan iemand met isdn het krijgt. zo komen de sterke verbindingen naar boven en moeten die voorkeur krijgen als host.
je kan wel een 100mbit hebben thuis maar dat is niet per definitie een sterke host. als er ergens een zwakke link zit in het netwerk verder op dan is dat altijd de bepalende factor. maar dat probeer ik al jaren tegen veel mensen te vertellen maar geloven doen ze het toch nooit.
dus PC gamers moeten gewoon eerst kijken hoe het gaat en dan pas gaan janken.
maargoed ik heb er zin in en het clubje waar ik altijd mee speel staat ook te trappelen.
heb zelfs vrij genomen. niet speciaal voor MW2 maar komt wel verdomd goed uit dus wel rekening meegehouden :D
Geen modservers is een zaligheid.. Ik krijg het van die games waar alles aan veranderd is en het spel helemaal niet meer speelt zoals het de bedoeling is. Toegegeven, je hebt de keuze of je dat wil of niet wanneer je naar servers zoekt maar vaak, zeker als een game al even uit is, vind je amper nog normale servers en heeft zowat elke server wel een of andere aanpassing aanstaan...
Dan zoek je niet goed. Nogmaals, het gaat niet om het wel of niet gebruiken ervan, het gaat om de KEUZE!
9v9 is meer dan genoeg ja, zeker op zo'n kleine cod maps. Again, het is idd leuk als je de keuze hebt, dat kan ik begrijpen maar ik amuseer me altijd kostelijk met zelfs 6v6 op cod4 dus voor mij hoeft die hele grote groep niet, dan speel ik wel Killzone 2 of zelfs Resistance 2... Bovendien krijgen die games vaak het verwijt dat ze te chaotisch zijn voor veel spelers, maw, meer is niet altijd beter... TD? ,et 32 man op een cod mapje, ja dan speel je tactisch... Als ik jou zo hoor wil jij gewoon rondlopen en knallen zonder veel tactisch werk. Dat kan mss leuk zijn maar mij zegt het niets, ik probeer liever verschillende strategieën en dergelijke uit om bijv een basis binnen te dringen dan spawn, knal, dood, spawn, knal, dood te spelen..
Als ik tactisch wil schieten, speel ik toch echt geen Call of Duty... Het is een arcade shooter. En als ik chaos zoals Unreal Tournament wil, wil ik die keuze ook hebben. Besides, bij CoD 5 zijn er al grotere maps verschenen, waarom zou dat in MW2 niet komen? En idd, keuze.
Geen admins voor het kicken en dergelijke klopt, maar voor zover ik weet kan de host vaak spelers verwijderen, of is het zeker mogelijk een vote optie te implementeren. Of dat gedaan is bij MW2 weet ik niet, maar veel matchmaking games bieden deze optie wel aan dus het kan zeker.
Geen toevoeging
ALTIJD klotelag en dergelijke is zo zwaar overdreven en typisch pc gamertje kijkt neer op console gamertje gedrag en is om van te kotsen. Tuurlijk, er zijn gamers mer een ***verbinding die toch gaan hosten waardoor het spel onspeelbaar wordt... Weet je wat dan helpt? Pauze, leave game... en zoek een andere. Hey kijk, opgelost... Als jij dan zo zeker bent dat je eigen verbinding 'de shit' is, host dan zelf. Bovendien speel ik al jaren op console en ondervind ik even veel of weinig (tis maar hoe je het wil) als toen ik nog op pc speelde... Zeker de laatste jaren is online console gaming flink verbeterd en komt lag weinig voor als de game gewoon goed gemaakt is... Dat hele host ended game gedoe van cod4-5 op console was erg irritant maar de keuze van de makers om dat zo in het spel te verwerken en dus dom van hen. Op console werkt het matchmaking gedoe in vele games bijna perfect dus waarom zou dat op pc niet kunnen.
Volgens mij heb je niet helemaal door hoe je online komt met een pc spel.
Dedicated server: Je kiest het type spel, of je lijst met favoriete servers, kijkt welke map er eventueel draait, met een beetje geluk is er een 24/7 1-map server met rotatie van speltypes. Je kijkt naar aantal spelers, kijkt naar de ping. Ziet t er goed uit? Join. Je hoeft hier dus niet weg, want je WEET waar je terecht komt. Hooguit dat je problemen hebt met de spelers, maar nooit met de server.
Matchmaking: Kies speltype, maakt verbinding, sprokkelt spelers, bidden dat het allemaal soepel gaat en een leuke map is. Er is gewoon geen overzicht. Ik zie niet welke map ik join met hoeveel spelers en wat de ping is van de server (host in dit geval). Tel daar nog de tijd bij op dat je aan het match maken bent...
Ook leuk: als je onregelmatig werkt, kom je dus praktisch nooit dezelfde mensen tegen omdat er geen 1 verzamelpunt is als in een clanserver ofzo. Moet je daar weer speciaal een vriendenlijst voor gaan zitten aanmaken. Een hoop meer moeite om hetzelfde te bereiken als dat je op een dedicated server bereikt. Naast dat staat de server dag en nacht aan, is op 1 centrale plek, zodat je altijd daar terecht kan (ongeacht de tijd) en is het voor meer internationale spelers bereikbaar. Een server kan in Duitsland gevestigd zijn zonder dat er ook maar 1 Duitser op de server hoeft te zijn. Ook leuk als je een internationale clan hebt. Heb je bijvoorbeeld 5 Engelse, 3 Duitsers en 2 Nederlanders, zal bij matchmaking altijd de Nederlanders moeten hosten. Leuk als ze op vakantie zijn, komen die Duitsers en Engelsen nooit in 1 server vanwege de ping. Om maar een extreem voorbeeld te geven.
Geen lan games meer is ook zo'n gek argument, waarom zou dat niet mogelijk zijn? Alweer, of het bij MW2 kan weet ik niet, maar er zijn (op console) zat games die matchmaking hebben maar waar je nog steeds LAN servers mee kan opzetten.. Dat is een heel ander proces dan online een game zoeken...
Schijnt van niet. Ik weet t ook niet precies. Niet dat ik het ooit gebruik. Is gewoon een lijstje, niet met negatieve punten specifiek voor mij. Negatief in het algemeen, waar mensen voor zich zelf meerdere punten zullen zien.
Uiteindelijk begrijp ik de pc community wel maar ze zouden beter eens wat afwachten en dan pas huilen... Jumping to conclusions... Ja er zullen offers gemaakt moeten worden, en ja sommige dingen zijn jammer dat ze nu anders zullen zijn, maar je kan het op zijn minst eens proberen, wie weet speelt het gewoon nog aardig en kan iedereen, op welk platform dan ook genieten van deze topper!
Waarom zouden er offers gemaakt moeten worden? Wat heb ik hun ooit misdaan om zo een franchise om zeep te helpen?
Hoogstwaarschijnlijk gaan al die anti-MW2 pc gamers toch met het spel aan de slag en hoor je ze niet meer. Ik denk niet dat vele gamers dit spel kunnen laten liggen, zeker als iie overal overweldigende reviews gaat krijgen (waarschijnlijk) wat voor online ondersteuning dan ook. Hypocrisie zal weer hoogtij vieren
Ik houd voet bij stuk. Tenzij de community dit spel dusdanig breekt dat er dedicated servers op gedraaid kunnen worden. Zo niet. koop ik dit spel niet. Bewaar mn geld wel voor Bad Company 2 op de PC. Dedicated servers en voor de PS3 al bevestigd met 24 spelers (Bèta).
Enfin, just my two cents
Dank
hstadman
06-11-2009, 19:56
Iemand hier vond 9 vs 9 wel genoeg. Maar dat is niet genoeg. Niet als je meer gewend bent uit Modern Warfare 1. En ik maak me er druk om, omdat ik Modern Warfare 1 geweldig vond en ik erg uitkeek naar deel 2. En dan wordt je ineens keihard in je kont geneukt door activision met hun debiele acties.
Enige reden waarom dit systeem is ingevoerd voor de PC versie, is geld en controle. Activision bepaald of er andere maps komen, tegen betaling uiteraard. Activision bepaald wanneer het spel niet meer ondersteunt wordt door de plug uit hun IW.net servers te trekken. Ze benadelen hier niet alleen de gebruiker, maar ook de server boeren die met COD4 dik winst maken tegen goede prijzen voor de consument.
COD4 draait op de PC volledig op de community. Clan servers, mods, custom maps, heeft Activision geen omkijken meer naar. DAAROM is het zo'n hit op de PC. En vanwege dat het een hit is, ook doel van piraterij. Als ze dit WERKELIJK tegen piraterij zouden gebruiken, zijn er veel degelijkere oplossingen mogelijk dan het lobotomiseren van PC gaming. De redenen die ze geven voor het invoeren van dit systeem, staan gewoon haaks op de uitkomst. Het zou beter zijn voor gamers, dat is het gewoon niet. En met een petitie met 180.000+ inschrijvingen, kan ik je zeggen dat ik niet de enige ben.
Correct.
Ik heb ook lange tijd in een clan gespeeld en alle voordelen van een dedicated server worden nu teniet gedaan.
De game valt voor mij nu dan ook af. Naarmate er meer teamkillers e.d. opkomen zal de animo om op de servers te spelen sterk afnemen!
De servers die overleven zijn degene waar eem goede sfeer heerst, goede mappen heeft (al dan niet custom made) en waar goede admins op zitten.
Ik had hoge verwachtingen voor modern warfare 2 maar dit doet het de das om voor mij. Geen modern warfare 2 voor mij.
Ga kijken voor battlefield 3, die zeker op sommige punten beter zal zijn dan modern warfare 2...bad company 2 vanwege de dedicated servers zal velen van modern warfare 2 afhouden, ook dragon rising houdt nu mensen van modern warfare 2 af... let maar eens op...
Games kunnen alleen lang overleven door goede online servers (dedicated)!
Het is een feit dat modern warfare 2 eerst voor consoles is geschreven en daarna geport naar de pc, grote fout...ze hebben 1 op1 de features van de gekreupelde consoles overgenomen en gedacht dat het wel genoeg zou zijn voor de pc...Daar waar juist de betere pc games juist van 16 naar 32 of 64 gaan!
2de grote fout is dat ze denken dat op consoles geen copieen draaien, naarmate dat groter wordt, wordt het misbruik ook relatief groter...er zijn nu al zat gekraakte console versies.
Gemiste kans!
Goede spellen blijven zichzelf wel verkopen, of het nu de console of de pc is!
Als je een kopie op je console draait de 360 in dit geval(PS3 is dit nog niet aan de orde) zit de kans er dik in dat je verbannen word van Xboxlive en betekend dat je een nieuwe console moet kopen wil je weer online gamen.
En hier word regelmatig op gecontroleerd.
Dat heb je niet bij de PC.
Maar goed straks lekker zorgeloos op mijn 360 MW2 spelen :)
hstadman
06-11-2009, 21:29
Als je een kopie op je console draait de 360 in dit geval(PS3 is dit nog niet aan de orde) zit de kans er dik in dat je verbannen word van Xboxlive en betekend dat je een nieuwe console moet kopen wil je weer online gamen.
En hier word regelmatig op gecontroleerd.
Dat heb je niet bij de PC.
Maar goed straks lekker zorgeloos op mijn 360 MW2 spelen :)
LOL, 9 tegen 9.LOL.....(y)
Sowieso zijn de mappen van bijvoorbeeld battlefield groter, beter voor meer personen.
Hopen dat je niet teveel servers treft met teamkillers e.d. want dan is de lol er al snel af...(dat heb je dus een stuk minder met dedicated servers en kun je gewoon lekker spelen).
LOL, 9 tegen 9.LOL.....(y)
Boeie ik loop teminste niet te bitchen dat ik geen dedicated servers heb ;)
Heb anders nooit problemen met servers en speel meestal toch met mensen uit mijn friendslist en dat is dan al gelijk een compleet team.
hstadman
07-11-2009, 03:06
Boeie ik loop teminste niet te bitchen dat ik geen dedicated servers heb ;)
Heb anders nooit problemen met servers en speel meestal toch met mensen uit mijn friendslist en dat is dan al gelijk een compleet team.
Ik ook niet, ik laat dit spel liggen en koop spellen die het wel hebben, met grotere maps.
Je hebt vast ook geen problemen met servers, anders dan lagg! Waar je wel problemen mee krijgt is teamkillers, spawnkilling e.d. en dan loop je te zeuren en te schreeuwen dat er zoveel zitten te klieren tijdens het spelen.(y) Dat heb je niet met dedicated servers met admins...(y)
*NERAZZURRI*
07-11-2009, 03:57
Altijd weer dat kansloze gezanik tussen PC-losers en consolekneuzen. Kinderachtig geleuter.
hstadman
07-11-2009, 04:23
Altijd weer dat kansloze gezanik tussen PC-losers en consolekneuzen. Kinderachtig geleuter.
Deze game is voor velen inderdaad nu kansloos...:idea:
Er hat zoveel meer ingezeten voor de pc versie...
Thomas Gabriel
07-11-2009, 11:07
Damn zeg, ik heb nu net Wanted uitgespeeld maar ik zit met een klein probleempje, ik weet niet hoe ik die melle-ventjes moet uitschakelen waar je ook je joystick voor moet gebruiken. Ik heb ze telkens uitgeschakeld door ze af te knallen. Ik weet echt niet hoe ik mijn joystick moet houden...:-(
Iemand Halo Waypoint al gedownload? Ik vond er persoonlijk niet zoveel aan, maar voor die-hard Halo fans is het verzamelen van avatar awards en medailles wellicht wel tof.
De drang om ODST aan te schaffen werd er wel groter van, maar eerste andere games uitspelen.
*NERAZZURRI*
07-11-2009, 13:42
Er hat zoveel meer ingezeten voor de pc versie...
Dude... Nee...
Don van Straalen
07-11-2009, 15:13
Dude... Nee...
Ik hield me nog netjes in om er niks over te zeggen (6)
Don van Straalen
07-11-2009, 16:52
Alle treasures verzameld in Uncharted 2, heb voor de laatste 10 (ongeveer) toch wel ff een guide gebruikt, sommigen zaten goed verstopt!
Nu nog maar 4 trophies te gaan voor platinum:
Survivor
SPAS12
GAU19
Crushing
Verbaast me dat ik survivor nog niet hebt gehaald.. hoogste streak is 74 kills.
Pascal Barroso
07-11-2009, 17:51
Ik ben daar ook mee bezig. Zit in chapter 25 voor de laatste 8. Daarna alleen de crushing trophy nog.
Ik ook niet, ik laat dit spel liggen en koop spellen die het wel hebben, met grotere maps.
Je hebt vast ook geen problemen met servers, anders dan lagg! Waar je wel problemen mee krijgt is teamkillers, spawnkilling e.d. en dan loop je te zeuren en te schreeuwen dat er zoveel zitten te klieren tijdens het spelen.(y) Dat heb je niet met dedicated servers met admins...(y)
Mja friendly fire staat niet eens aan tijdens TD of andere speltypes alleen bij hardcore modes(wat ik overigens wel vetter vind)
Je spawnt ook op verschillende plaatsen en als het zo is join ik toch gewoon een ander potje ;) ga me er niet druk om maken.
Je voegt anders ook niet veel toe met je kinderachtige opmerking....
Don van Straalen
08-11-2009, 14:31
Vanmorgen even met Uncharted op trophies-jacht geweest.
Hoef nu nog 'alleen maar' de game op Crushing uit te spelen, maar ik denk dat dit niet héél erg moeillijk gaat worden
Waarom niet??:)
Is Dragon Ball Z Raging Blast wat..?
Pascal Barroso
08-11-2009, 16:58
Als je zonder bovenmatige inspanning door hard loopt zal crushing niet ineens een wereld van verschil zijn.
OKe heb namelijk hard uitgespeeld en crushing bij deel 1 was tievus moeilijk..voor mij dan..
John Sital
08-11-2009, 17:26
OKe heb namelijk hard uitgespeeld en crushing bij deel 1 was tievus moeilijk..voor mij dan..
op persoonlijke titel vond ik 1 uitdagender dan deel 2.
hstadman
08-11-2009, 17:28
Dude... Nee...
Dude ja, 32 x 32 minstens...denk niet zo gelimiteerd als console boy...
John Sital
08-11-2009, 17:29
ps3 ftw lol.
Pascal Barroso
08-11-2009, 17:29
De meeste zeggen inderdaad dat Crushing bij deel 1 moeilijker was. Ik heb daar ook op een paar stukken gefrustreerd vast gezeten.
Daar ben ik het ook mee eens, deel 1 is pittiger dan deel 2..enige punten waar ik "effe" heb vast gezeten was bij de trein boss en de eind boss,alhoewel ik de tweede keer op hard sneller de train boss had gekilled..
hij bedoelde dat je hat schreef inplaats had ;)
Ik heb alle DLC van Fallout 3 uitgespeeld en Point Lookout was absoluut de leukste vond ik, met op een goede tweede plek The Pitt. Beide hele andere omgevingen die sfeervol neergezet worden en originele quests aanbieden.
Don van Straalen
08-11-2009, 19:36
Ik vond Uncharted 1 op Crushing niet eens zo moeilijk. Ben sowieso behoorlijk goed in uncharted, als ik het zelf zeg en als ik eenmaal in uncharted-flow zit loop ik er makkelijk doorheen.
Ik vond Hard ook totaal niet lastig bij U2, al ben ik wel bang voor de eindbaas op crushing, die shotgun is echt dodelijk.
Maar ik zal het komende tijd gaan proberen, misschien valt het wel vies tegen!
wie gaat hier trouwens die Prestige Edition van Modern Warfare 2 kopen of wie heeft em ge-preordered? vind hem zelf nogal prijzig dus ik laat hem liggen al vind ik hem wel erg vet:)
ik koop em echt niet. het is gewoon ver overdreven ze hadden beter te special edition van Game.co.uk kunnen doen. die is leuker en goedkoper.
Ik ben dr uit,ik kopo um helemaal niet..fps zijn bijna niet mijn ding..Vond Killzone 2 wel leuk,Wolfenstein ging..MIschien AC 2 en DBZ Raging ..maar vooral Maffia 2.
Net UNO voor WiiWare gehaald.
Geen idee wat UNO is behalve een kaartspelletje, maar op een Nintendo forum is iedereen razend enthousiast en het kost maar 500 Wii Points (5 Euro), ondersteund Wii Speak en heeft zowel offline als online multi player met online leaderboards.
uno is gewoon pesten, en tevens best leuk.
Heb t op de ps3 gedownload
Pesten kan ik wel. Deden we altijd op vakantie en is inderdaad erg leuk. Hopelijk is het ook zo leuk op de console.
Don van Straalen
08-11-2009, 21:11
Oh dat is inderdaad best wel geniaal! Misschien dat ik die wel een keertje koop!
Kendorjia
08-11-2009, 21:51
dude nee... Resistance 2 heeft 60 man online en volgend jaar MAG met 256 man online.. Denk niet zo bekrompen als een pc boy en zorg dat je de feiten goed kent over console gaming voordat je meteen een oordeel vormt, kneus
Michael Hamers
08-11-2009, 22:09
Moet het nu weer zo persoonlijk worden? Hou het gezellig... altijd dat gezanik over welk platform het beste is...
dude nee... Resistance 2 heeft 60 man online en volgend jaar MAG met 256 man online.. Denk niet zo bekrompen als een pc boy en zorg dat je de feiten goed kent over console gaming voordat je meteen een oordeel vormt, kneus
Als jou precious Resistance 2/Killzone 2/MAG straks met een vervolg komt met minder dan een kwart aan toelaatbare spelers als het huidige deel, ouwehoer jij net zo hard.
Kendorjia
08-11-2009, 22:42
Als jou precious Resistance 2/Killzone 2/MAG straks met een vervolg komt met minder dan een kwart aan toelaatbare spelers als het huidige deel, ouwehoer jij net zo hard.
nee want ik ga me niet zo druk maken in een spelletje, teleurgesteld zal ik best zijn, maar om dan een ander platform te gaan afzeiken begrijp ik niet. Dat wij consolegamers met 6v6 of 9v9 genoeg hebben is toch onze zaak, waarom moet daar plots lachwekkend over worden gedaan en op worden neergekeken... Slaat compleet nergens op en als daar dan commentaar op wordt gegeven reageer ik. Zeker als men zaken gaat vermelden waar men niets van afweet. PC gamers kijken al jaren neer op consolegaming terwijl dat compleet belachelijk is. En ze blijven vasthouden aan zaken die vroeger mss minderwaardig waren maar die ondertussen al lang achterhaald zijn... Zo zou consolegaming veel meer lag en dergelijke hebben....of nu dus, lachen over het minder aantal spelers, terwijl er games zijn die aantonen dat grotere aantallen zeker mogelijk zijn op console. Dat is gewoon lachwekkend, Je gaat geen discussie aan zonder kennis over de zaak, dan moet je je mond houden, zo simpel is het :)
Dat jullie teleurgesteld zijn kan ik zonder problemen begrijpen, maar daar hoef je geen ander platform, of gebruikers van een ander platform plots als minderwaardig voor aanschouwen of iets dergelijks
ze zullen vast nog wel een patch uitbrengen als er flink geklaagd gaat worden, ik ben zelf geen PC gamer maar het is voor de mensen die wel PC-gamen toch balen...........het aantal is tegenwoordig misschien kleiner maar dan is het nog niet nodig om PC-gamers tekort te doen............................
*NERAZZURRI*
08-11-2009, 23:58
Ik ben nou eenmaal nogal cognitief beperkt als consolegamer, sorry. Gelukkig is de spelling doorgaans wel in orde.
Alle treasures verzameld in Uncharted 2, heb voor de laatste 10 (ongeveer) toch wel ff een guide gebruikt, sommigen zaten goed verstopt!
Nu nog maar 4 trophies te gaan voor platinum:
Survivor
SPAS12
GAU19
Crushing
Verbaast me dat ik survivor nog niet hebt gehaald.. hoogste streak is 74 kills.
Wat ziet iedereen toch in die trophies??? Heb de game ook uitgespeeld en lang niet alle trophies gehaald. Persoonlijk boeit het me echt geen zak. Snap ook niet dat iedereen hier altijd zo op aast.
Wat ziet iedereen toch in die trophies??? Heb de game ook uitgespeeld en lang niet alle trophies gehaald. Persoonlijk boeit het me echt geen zak. Snap ook niet dat iedereen hier altijd zo op aast.
Stukje verlenging van een game...
Anders leg je hem na 1x uitspelen weer in de kast(mits er geen goede mp bij zit).
Vind het wel een uitvinding en ik speel hierdoor een game wel langer dan normaal.
Stukje verlenging van een game...
Anders leg je hem na 1x uitspelen weer in de kast(mits er geen goede mp bij zit).
Vind het wel een uitvinding en ik speel hierdoor een game wel langer dan normaal.
Ok. Maar persoonlijk doen die trophies mij niets. Als ik eenmaal een spel heb uitgespeeld dan trekt het me gewoon niet meer. Alles is dan voorspelbaar. Enkel opnieuw spelen voor wat trophies waar je niks mee kan is voor mij persoonlijk niet genoeg. Als ze nou eens een verlenging van het verhaal als bonus geven dan zou het me zeker boeien. De enige spellen die ik altijd kan spelen zijn sportspellen. Maar een game waarvan het verhaal centraal staat is voor mij jammer genoeg na 1 keer uitspelen over en uit. MP doe ik eigenlijk nooit. Ten eerste omdat ik niet van FPS hou (en dat wordt toch wel het meeste gespeeld) en ten 2de omdat er verder niet echt games zijn die me trekken online. Drake wil ik wle gaan proberen. Enkel en alleen omdat ik gehoord heb dat je het verhaal gewoon samen met iemand kunt spelen. (is dat ook zo???) maybe heb je nog tips over actie/avontuur games waarvan je de single player mode samen kunt spelen (en dan niet in Split screen). of gewoon een nieuw avontuur.
Ik weet niet of je games als Fallout 3 dan al gespeeld heb, en verhaal met uitgestrekt land..en waarvan je of de goeie kant of slechte kant kan spelen..heleboel side missies en nu aanvullend dlc erbij..
John Sital
09-11-2009, 14:44
Ik weet niet of je games als Fallout 3 dan al gespeeld heb, en verhaal met uitgestrekt land..en waarvan je of de goeie kant of slechte kant kan spelen..heleboel side missies en nu aanvullend dlc erbij..
ben bezig met die goty versie, was bijna vergeten wat een geweldig spel het is, en de keuzes die je telkens kunt maken. topper
John Sital
09-11-2009, 14:45
wie gaat hier trouwens die Prestige Edition van Modern Warfare 2 kopen of wie heeft em ge-preordered? vind hem zelf nogal prijzig dus ik laat hem liggen al vind ik hem wel erg vet:)
heb hem in de pre order staan, aardig ding maar die gaat dadelijk denk ik wel op ebay ofzo, vanavond naar mm om single disc versie te halen.
hstadman
09-11-2009, 14:48
Die sony shit werkt nog niet, is nog steeds in beta.LOL.
Dweep...
dominique van den hoek
09-11-2009, 14:50
wie gaat naar die release party in rotterdam?
ik zit er stevig over na te denken, alleen niemand die mee gaat :(
Woon in capelle Schollevaar dus 15 in rijden :)
John Sital
09-11-2009, 14:50
Dweep...
yup kan het alleen maar beter worden, paar mensen uit mijn clan spelen de beta en zijn positief verrast dat het soepel loopt, dus er is nog tijd om het te perfectioneren, dus zal zeker goed komen, ook gezien de aandacht kan men zich geen debacle veroorloven.
John Sital
09-11-2009, 14:51
wie gaat naar die release party in rotterdam?
ik zit er stevig over na te denken, alleen niemand die mee gaat :(
Woon in capelle Schollevaar dus 15 in rijden :)
zeg maar dat ze gratis frietje oorlog krijgen als ze meegaan van bram(y)
hstadman
09-11-2009, 14:53
Moet het nu weer zo persoonlijk worden? Hou het gezellig... altijd dat gezanik over welk platform het beste is...
Ik zeg niet welke het beste is, feit is dat consoles gewend zijn aan lage aantallen online spelers. De pc kent al jaren minimaal 16 x 16 en al vele 32 x 32 games, waarbij de mappen ook groter zijn.
Ze hebben mijns inziens een fout gemaakt om de console versies te porten naar de pc. Een speciale pc versie met grotere mappen en een eigen online module waren mijns inziens beter geweest.
Nu gaan velen uitkijken naar andere games, die mischien beter, danwel dedicated servers bieden.
Battlefront 3 gaat ook niet 9 x 9 worden of een battlefield 3!
Trouwens, shooters zoals deze worden bijna altijd door velen op de pc gespeeld, die hier beter voor geschikt is, heb je ook geen auto-aim e.d.
Goed, dit is mijn mening, die gedragen wordt zo schijnt door vele clan's en shooter fans.
hstadman
09-11-2009, 14:59
Ik ben nou eenmaal nogal cognitief beperkt als consolegamer, sorry. Gelukkig is de spelling doorgaans wel in orde.
Dat Ha(t)d je dus al wel door.
Als je je al moet beperken tot het zoeken van typefouten, kunnen we de discussie meteen sluiten.(y)
9 x 9 in computerland tegenwoordig is gewoon te weinig.
Kendorjia
09-11-2009, 15:10
Ik zeg niet welke het beste is, feit is dat consoles gewend zijn aan lage aantallen online spelers. De pc kent al jaren minimaal 16 x 16 en al vele 32 x 32 games, waarbij de mappen ook groter zijn.
Ze hebben mijns inziens een fout gemaakt om de console versies te porten naar de pc. Een speciale pc versie met grotere mappen en een eigen online module waren mijns inziens beter geweest.
Nu gaan velen uitkijken naar andere games, die mischien beter, danwel dedicated servers bieden.
Battlefront 3 gaat ook niet 9 x 9 worden of een battlefield 3!
Trouwens, shooters zoals deze worden bijna altijd door velen op de pc gespeeld, die hier beter voor geschikt is, heb je ook geen auto-aim e.d.
Goed, dit is mijn mening, die gedragen wordt zo schijnt door vele clan's en shooter fans.
Kijk,nu reageer je compleet anders, en veel volwassener. Wat jij hier zegt klopt idd, maar wat je gisteren deed was andere platforms bashen terwijl dat helemaal niet nodig is. Teleurgesteld zijn mag best, en dat jij dan MW2 niet gaat halen is jouw goed recht, maar als consolegamers er dan wel naar uitkijken en jij plots met commentaren gaat gooien als LOL 9v9 LOL en dergelijke slaat compleet nergens op en is vrij kinderachtig imo...
Die Sony shit werkt nog niet, is net zoiets... MAG zit idd in beta fase, en dan? Het spel is toch nog lang niet uit, als er 'grote' problemen zijn na launch kan ik zo'n commentaren wel begrijpen, maar nu het spel nog volop in ontwikkeling is zo'n dingen gaan lopen brullen is alweer erg kinderachtig. Bovendien werkt de beta vrij soepel..; Ik ken genoeg mensen die'm hebben gespeeld en ik hoor erg weinig negatiefs... Dus waar baseer jij je mening op? Heb je'm gespeeld? Was ie zo onspeelbaar? Was er veel lag? Heb je dat zelfs ondervonden? Of heb je toevallig op een of ander anti ps3 forumpje wat willekeurige dingen gelezen dien ergens op gebaseerd zijn en dat dan snel hier lopen brullen? En ook al is het spel nog niet uit, blijkbaar is het toch mogelijk, anders zou Zipper Interactive al lang gestopt zijn met de ontwikkeling...
Resistance 2 is bovendien al meer dan een jaar uit en kan dus 60 man online hebben. Ik heb dat spel sinds de launch, en heb nog geen enkel onspeelbaar potje gehad... Niets lag.. Tuurlijk, er zal altijd wel eens een probleem zijn, of een speler met een klote verbinding, maar dan valt die gewoon weg en het spel loopt soepel verder. Dus alweer, groter aantal spelers zijn best mogelijk op console...
Ik ken je niet, en heb verder ook geen problemen met je, dat dat even duidelijk is. Ieder zijn mening en ik wil hier ook absoluut geen ruzie maken. Maar een beetje respect voor eender wat voor platform en zijn gebruikers mag wel
dominique van den hoek
09-11-2009, 15:24
zeg maar dat ze gratis frietje oorlog krijgen als ze meegaan van bram(y)
:razz:
Dweep...
Vind het anders een geweldig spel en heb absoluut geen last van lag.
Niet in de potjes met 64,128 of 256 man.
De glitches zijn al veelal verholpen en verder begint het steeds completer te werken zodat je medailes e.d. nu ook werken.
Heb m al 2 keer gepreordered(y)
hstadman
09-11-2009, 15:52
Kijk,nu reageer je compleet anders, en veel volwassener. Wat jij hier zegt klopt idd, maar wat je gisteren deed was andere platforms bashen terwijl dat helemaal niet nodig is. Teleurgesteld zijn mag best, en dat jij dan MW2 niet gaat halen is jouw goed recht, maar als consolegamers er dan wel naar uitkijken en jij plots met commentaren gaat gooien als LOL 9v9 LOL en dergelijke slaat compleet nergens op en is vrij kinderachtig imo...
Die Sony shit werkt nog niet, is net zoiets... MAG zit idd in beta fase, en dan? Het spel is toch nog lang niet uit, als er 'grote' problemen zijn na launch kan ik zo'n commentaren wel begrijpen, maar nu het spel nog volop in ontwikkeling is zo'n dingen gaan lopen brullen is alweer erg kinderachtig. Bovendien werkt de beta vrij soepel..; Ik ken genoeg mensen die'm hebben gespeeld en ik hoor erg weinig negatiefs... Dus waar baseer jij je mening op? Heb je'm gespeeld? Was ie zo onspeelbaar? Was er veel lag? Heb je dat zelfs ondervonden? Of heb je toevallig op een of ander anti ps3 forumpje wat willekeurige dingen gelezen dien ergens op gebaseerd zijn en dat dan snel hier lopen brullen? En ook al is het spel nog niet uit, blijkbaar is het toch mogelijk, anders zou Zipper Interactive al lang gestopt zijn met de ontwikkeling...
Resistance 2 is bovendien al meer dan een jaar uit en kan dus 60 man online hebben. Ik heb dat spel sinds de launch, en heb nog geen enkel onspeelbaar potje gehad... Niets lag.. Tuurlijk, er zal altijd wel eens een probleem zijn, of een speler met een klote verbinding, maar dan valt die gewoon weg en het spel loopt soepel verder. Dus alweer, groter aantal spelers zijn best mogelijk op console...
Ik ken je niet, en heb verder ook geen problemen met je, dat dat even duidelijk is. Ieder zijn mening en ik wil hier ook absoluut geen ruzie maken. Maar een beetje respect voor eender wat voor platform en zijn gebruikers mag wel
De enige die hier geen respect heeft is de maker van modern warfare 2, die de grootste community achterstelt ten wille van de consoles.
Verder interesseert het mij niet wie wat waar op speelt.
Voor mij is 9vs 9 nog steeds LOL, een belediging voor de pc community.
De pc is en blijft het krachtigste gaming platform...alleen vanwege het vele copieeren gaat het richting consoles...als die community net zo groot wordt, ga je hetzelfde krijgen als op de pc, namelijk meer die gaan copieeren...waar moeten ze dan naartoe?
Je ziet het nu ook op de pc met assassins creed 2, eerst de consoles en 3 maanden later pas de pc, alleen om de grootste klap te verdienen (minder copieeren) en wordt de verdienste van de pc verkopen als leuke bonus gezien.
De pc heeft gaming groot gemaakt, die nu door de heren wordt geneerd op grote schaal.
P.s.
ik bashte de platformen niet, slechts de belachelijk lage online mogelijkheden voor de pc, die komen door de console port naar de pc.
9 x 9 voor wat de grootste shooter van dit moment moet worden is toch redelijk belachelijk. En ik kan je vertellen, dat als er dedicated servers waren geweest, de pc community ook het langst speelt...
hstadman
09-11-2009, 15:52
Vind het anders een geweldig spel en heb absoluut geen last van lag.
Niet in de potjes met 64,128 of 256 man.
De glitches zijn al veelal verholpen en verder begint het steeds completer te werken zodat je medailes e.d. nu ook werken.
Heb m al 2 keer gepreordered(y)
Fijn, veel plezier ermee.(y)
De enige die hier geen respect heeft is de maker van modern warfare 2, die de grootste community achterstelt ten wille van de consoles.
Verder interesseert het mij niet wie wat waar op speelt.
Voor mij is 9vs 9 nog steeds LOL, een belediging voor de pc community.
De pc is en blijft het krachtigste gaming platform...alleen vanwege het vele copieeren gaat het richting consoles...als die community net zo groot wordt, ga je hetzelfde krijgen als op de pc, namelijk meer die gaan copieeren...waar moeten ze dan naartoe?
Je ziet het nu ook op de pc met assassins creed 2, eerst de consoles en 3 maanden later pas de pc, alleen om de grootste klap te verdienen (minder copieeren) en wordt de verdienste van de pc verkopen als leuke bonus gezien.
De pc heeft gaming groot gemaakt, die nu door de heren wordt geneerd op grote schaal.
P.s.
ik bashte de platformen niet, slechts de belachelijk lage online mogelijkheden voor de pc, die komen door de console port naar de pc.
9 x 9 voor wat de grootste shooter van dit moment moet worden is toch redelijk belachelijk. En ik kan je vertellen, dat als er dedicated servers waren geweest, de pc community ook het langst speelt...
Logisch dat ze dit doen. Als ze daardoor stukken minder winst maken. Zou jij dat niet doen als je een bedrijf had?? Ik wel. En zo gaat het overal. Geld verdienden is hun drijfveer. Verdienden ze geen geld meer dan speel jij/jullie ook niet meer zulke games..
Dus erover zeuren is nutteloos. Wil je het niet spelen omdat je het niet met hun eens ben dan koop je gewoon die game niet.
Nee die vind ik veels te langdradig. Ik hou niet zo van dat gelul in games. De eerste 20 min van de game heb ik gespeeld maar is niks voor mij. Ik hou van games als Drake, Ninja gaiden, Mario, Zelda, Kameo, God of war, Tomb Raider, Psychonuts, MGS, enz enz
Meer platform/adventure/action games dus.
Ik hou niet zo van dat gelul in games...MGS....
LOL!?
zo..vandaag iemand effe mw 2 halen, ja 3 pc' versies en 1 ps3..gaat hij deze zelf verder verkopen mischien.. hmmm..?:p Was effe lekker game snuffelen vandaag..
BUSTED
Peter Cokell (34) een politieagent uit Bristol (Engeland), is schuldig verklaard nadat hij gepakt was wegens het stelen van games uit de winkel, waar hij als taak had om stelende mensen op te pakken. Het beeldmateriaal dat gebruikt werd tijdens zijn proces, laat zien dat hij twee PlayStation 3 games onder zijn pet meeneemt naar achteren. Daar stopt hij de games (Call of Duty: World at War en Killzone 2) onder zijn vest en loopt de winkel uit, zonder het alarm af te laten gaan.
Een beveiliger van de winkel, Gary Sutton, ooggetuige van het misdrijf, confronteerde de politieagent met het feit dat hij hem de games had zien meenemen. Waarop de politieagent reageerde dat hij wist waar de games waren, maar hij ze niet kon bemachtigen, omdat ze achter slot en grendel lagen. Cokell vertelde dat hij de games binnen twee dagen terug zou brengen, maar Sutton rapporteerde het misdrijf aan Cokell’s regio manager.
Gedurende zijn proces weigerde Cokell toe te geven dat hij schuldig was en vertelde het hof dat hij naar de games aan het kijken was om zo meer betrekking te krijgen op jongeren. Verder vertelde hij dat hij zijn pak in orde aan het maken was en dus niet de games aan het stelen was.
Hij voegde hier aan toe: “Ik probeerde onopvallend te handelen om zo te voorkomen dat mensen de verkeerde dingen gingen denken van datgene wat ik met mijn vest aan het doen was. Ik heb geen redenen om de PlayStation 3 games te stelen, omdat ik helemaal geen PlayStation 3 in bezit heb.”
http://www.psfocus.nl/_images/overige/politieagentsteeltgames.jpg
Aerodynamisch
09-11-2009, 17:50
Damn, vandaag toch ingegeven aan de wil om Modern Warfare 2 te spelen. Was eigenlijk niet van plan het te gaan bestellen deze week.
Toch ingegeven en de Prestige Edition voor de X360 besteld. Dat worden leuke uurtjes!
Don van Straalen
09-11-2009, 18:26
LOL!?
Misschien skipped ie de cutscenes?
LOL!?
Das op een andere manier. Ook de enige game waar ik het wel van kan hebben. Bij Fall out moet je te veel gaan praten met andere personages. En dat vind ik helemaal niks. Duurt me allemaal te lang. Weet niet of het heel de game zo doorgaat want na 20 a 30 min hield ik het al voor gezien.
Dat veel praten in fallout valt reuze mee. Ik ben totaal niet van de RPG's maar Fallout 3 en Mass Effect heb ik mij toch enorm mee vermaakt!
http://www.youtube.com/watch?v=bzE0JZWhuk4&feature=related Nieuw maffia filmpje opgedoken,ziet er echt fantastich uit,hier kan the godfather nog wel wat van leren..
John Sital
09-11-2009, 21:13
Das op een andere manier. Ook de enige game waar ik het wel van kan hebben. Bij Fall out moet je te veel gaan praten met andere personages. En dat vind ik helemaal niks. Duurt me allemaal te lang. Weet niet of het heel de game zo doorgaat want na 20 a 30 min hield ik het al voor gezien.
die gesprekken kun je ook versneld doen door telkens op x te drukken
en nog 1....:http://www.youtube.com/watch?v=W1S5DzR7anE&feature=related
Lekker oldies muziek, ..fantastisch..:)
CDA wil verbod op Modern Warfare 2
Het was te verwachten, de moraalridders van de Tweede Kamer gaan zich bemoeien met Modern Warfare 2. Ze lopen een beetje achter, maar ook vandaag is Kamerlid Joop Atsma van het CDA er achter gekomen dat Modern Warfare 2 een scène bevat, waarin je als terrorist burgers naar het hiernamaals kunt knallen. Joop Atsma vindt deze scène afschuwelijk zo zegt hij tegen Tweakers.
Deze scène zou volgens hem aanzetten tot geweld en dat is verboden. Dit zou reden genoeg moeten zijn om dit spel "aan te kaarten" voor een verbod. Momenteel is meneer Atsma in overleg met Nicam om uit te zoeken of Modern Warfare 2 inderdaad aanzet tot geweld. Aan de hand van dit onderzoek wil de man Kamervragen gaan stellen.
In tegenstelling tot het gezeur dat van de heer Dijsselbloem kwam ten tijde van de release van Canis Canem Edit, ook wel Bully in de volksmond, komt de PvdA ditmaal met een positievere kijk op dit verhaal. Kamerlid Martijn van Dam geeft namelijk aan: "Als je pleit voor een verbod, voer je de verkeerde discussie". Van Dam vindt het eerder zinvol om in overleg te gaan met verantwoordelijke bedrijven.
Van Dam vindt Modern Warfare 2 overigens wel "ziekelijk". Hij speelt zelf ook wel eens games, maar begrijpt niet waarom mensen tegenwoordig dit soort dingen in een game stoppen. Volgens hem is het "Dit is doelloos vermoorden van onschuldige burgers. Ik snap daar de lol niet van".
Dan als laatste voegt Joël Voordewind hier nog wat aan toe, hij is Kamerlid namens de ChristenUnie. Hij vindt de vliegveld scène "smakeloos" en "triest". Een verbod zou volgens hem echter niet effectief zijn, het doet men alleen nog maar meer neigen naar de game en daarnaast zijn er volgens hem ook veel gewelddadige films.
Wij snappen de point van deze discussie niet helemaal. Heeft men ook al eens bedacht hoe gruwelijk terroristen in feite zijn en dat je via dit beeld goed over gebracht wordt. Misschien zit er enigszins een idee achter deze missie? Daarnaast bestaat er in de game gewoon de mogelijkheid om dit te skippen, maar wordt, zoals gewoonlijk, doodleuk weer vergeten. We zijn benieuwd waar dit op uitloopt en houden je op de hoogte!
iemand van jullie hier die vannacht naar de mediamarkt gaat voor modern warfare 2?
ikzelf niet trouwens...
John Sital
09-11-2009, 21:25
tja dat mw2 een leeftijd heeft van 18 jaar en ouder wordt niet vermeld door de beste man, en dat je 2x de mogelijkheid hebt om deze missie te skippen hoor je ook niks over.
zoals gewoonlijk zien of horen ze een aspect en verder kijkt men niet, het is wel 1 persoon en niet de gehele partij als ik het zo lees.
wel werken tot 67e maar geen games voor volwassenen spelen:confused:
*NERAZZURRI*
09-11-2009, 21:32
Dat Ha(t)d je dus al wel door.
Als je je al moet beperken tot het zoeken van typefouten, kunnen we de discussie meteen sluiten.(y)
9 x 9 in computerland tegenwoordig is gewoon te weinig.
Er kwam weinig zoekwerk aan te pas hoor. Dat ik er met een beetje cynische zelfreflectie nog een grapje van probeer te maken doet niets af aan de omvang van je blunder. Dat ik vervolgens door je wordt uitgemaakt voor iemand die gelimiteerd denkt omdat ik op een console speel omdat je ondanks m'n benadrukking je eigen fout niet inzag en m'n reactie verkeerd begreep, zegt des te meer over jou.
Overigens is met 9x9 niks mis als de maps en gameplay daar geschikt voor zijn. Het perfecte voorbeeld van Gears Of War zal jou als PC-gamer wel vreemd zijn.
Michael Hamers
09-11-2009, 22:41
MW2 is onderweg :D
hstadman
09-11-2009, 22:44
Logisch dat ze dit doen. Als ze daardoor stukken minder winst maken. Zou jij dat niet doen als je een bedrijf had?? Ik wel. En zo gaat het overal. Geld verdienden is hun drijfveer. Verdienden ze geen geld meer dan speel jij/jullie ook niet meer zulke games..
Dus erover zeuren is nutteloos. Wil je het niet spelen omdat je het niet met hun eens ben dan koop je gewoon die game niet.
Ik vind het persoonlijk niet zo logisch...ze weten dat modern warfare 1 als geen ander langer gespeeld wordt/werd dan op de consoles...
Sommige spellen op de pc verkopen toch wel...zo zal battlefront 3 toch wel redelijk storm gaan lopen...battlefield3, bad company 2...
Ik denk dat ze vanwege het succes van modern warfare 1 zich wel enige arrogantie konden veroorloven. Niets is minder waar. Er zijn veel top games verschoven vanwege het uitkomen van modern warfare 2, nu gezien de feiten is die angst onterecht geweest daar zij zichzelf nu in de vingers hebben gesneden.
Ik lees ook veel dat mensen nu uitwijken naar dragon rising...en straks bad company 2, battlefield3 etc.
Ik heb jarenlange ervaring met clan based gaming en non dedicated servers, ik wens je veel plezier met de teamkillers en andere idioten op de servers. Ik voorspel dat op de console daarom modern warfare 2 toch redelijk snel zal uitsterven.
Verkopen kunnen nu wel eens tegen gaan vallen...
Nee, ik zal hem inderdaad niet kopen, ga kijken voor betere alternatieven...Had er erg veel zin in maar nu alles bekend is geworden voor velen toch wel een redelijke afknapper geworden.
hstadman
09-11-2009, 22:45
MW2 is onderweg :D
Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
hstadman
09-11-2009, 22:56
Er kwam weinig zoekwerk aan te pas hoor. Dat ik er met een beetje cynische zelfreflectie nog een grapje van probeer te maken doet niets af aan de omvang van je blunder. Dat ik vervolgens door je wordt uitgemaakt voor iemand die gelimiteerd denkt omdat ik op een console speel omdat je ondanks m'n benadrukking je eigen fout niet inzag en m'n reactie verkeerd begreep, zegt des te meer over jou.
Overigens is met 9x9 niks mis als de maps en gameplay daar geschikt voor zijn. Het perfecte voorbeeld van Gears Of War zal jou als PC-gamer wel vreemd zijn.
Dat je een typefout als een blunder aangeeft reflecteerd meer over jezelf dan over mij, eerlijk gezegd. Dat zegt al genoeg over je gelimiteerd verweer.
Dat 9 x 9 niet genoeg is blijkt wel uit een petitie die door erg veel mensen wordt ondersteunt.(y)
Ik ga wel lekker battlefield 3 spelen, die wordt sowieso beter dan modern warfare 2 nu is.
Verder maak ik mij echt niet zo druk om games, of wie waar wat op speelt. Dit is een games forum, dus mag ik ook mijn visie omtrent modern warfare 2 hier uiten.
Ik koop niet (meer) zoveel spellen; ik kijk welke ik zou willen hebben en bij uitkomst of ze ook daadwerkelijk voor mij geschikt zijn.
Modern Warfare 2 valt voor mij af.
Voor degenen die het wel kopen, veel plezier ermee, of tot zolang de servers een beetje speelbaar blijven...
hstadman
09-11-2009, 23:13
CDA wil verbod op Modern Warfare 2
Het was te verwachten, de moraalridders van de Tweede Kamer gaan zich bemoeien met Modern Warfare 2. Ze lopen een beetje achter, maar ook vandaag is Kamerlid Joop Atsma van het CDA er achter gekomen dat Modern Warfare 2 een scène bevat, waarin je als terrorist burgers naar het hiernamaals kunt knallen. Joop Atsma vindt deze scène afschuwelijk zo zegt hij tegen Tweakers.
Deze scène zou volgens hem aanzetten tot geweld en dat is verboden. Dit zou reden genoeg moeten zijn om dit spel "aan te kaarten" voor een verbod. Momenteel is meneer Atsma in overleg met Nicam om uit te zoeken of Modern Warfare 2 inderdaad aanzet tot geweld. Aan de hand van dit onderzoek wil de man Kamervragen gaan stellen.
In tegenstelling tot het gezeur dat van de heer Dijsselbloem kwam ten tijde van de release van Canis Canem Edit, ook wel Bully in de volksmond, komt de PvdA ditmaal met een positievere kijk op dit verhaal. Kamerlid Martijn van Dam geeft namelijk aan: "Als je pleit voor een verbod, voer je de verkeerde discussie". Van Dam vindt het eerder zinvol om in overleg te gaan met verantwoordelijke bedrijven.
Van Dam vindt Modern Warfare 2 overigens wel "ziekelijk". Hij speelt zelf ook wel eens games, maar begrijpt niet waarom mensen tegenwoordig dit soort dingen in een game stoppen. Volgens hem is het "Dit is doelloos vermoorden van onschuldige burgers. Ik snap daar de lol niet van".
Dan als laatste voegt Joël Voordewind hier nog wat aan toe, hij is Kamerlid namens de ChristenUnie. Hij vindt de vliegveld scène "smakeloos" en "triest". Een verbod zou volgens hem echter niet effectief zijn, het doet men alleen nog maar meer neigen naar de game en daarnaast zijn er volgens hem ook veel gewelddadige films.
Wij snappen de point van deze discussie niet helemaal. Heeft men ook al eens bedacht hoe gruwelijk terroristen in feite zijn en dat je via dit beeld goed over gebracht wordt. Misschien zit er enigszins een idee achter deze missie? Daarnaast bestaat er in de game gewoon de mogelijkheid om dit te skippen, maar wordt, zoals gewoonlijk, doodleuk weer vergeten. We zijn benieuwd waar dit op uitloopt en houden je op de hoogte!
Belachelijk, vooral de context met amerika( ook veel commentaar op de scene), waar je dagelijks op de tv meer openlijk geweld ziet in series en tv films die wel worden getolereerd maar een tiet op tv of "geweld" in games is niet acceptabel.
Het lijkt erop dat ze van amerika een "Disney" land willen maken...CDA lijkt hierop in te haken...
*NERAZZURRI*
09-11-2009, 23:34
Dat je een typefout als een blunder aangeeft reflecteerd meer over jezelf dan over mij, eerlijk gezegd. Dat zegt al genoeg over je gelimiteerd verweer.
Sure, als jij 'had' met een 't' geen onoverkomelijke fout vindt is je standaard blijkbaar dermate laag dat het je geen zier kan schelen. Mensen die wel normaal Nederlands spreken en schrijven vragen zich dan af hoe je zoiets op kunt schrijven. Geeft verder niks hoor.
Dat 9 x 9 niet genoeg is blijkt wel uit een petitie die door erg veel mensen wordt ondersteunt.(y)
Yup, want de meerderheid heeft altijd gelijk. En meerdere meningen maken van die mening een feit. En die petitie is waarschijnlijk ingevuld door gefrustreerde PC-gamers.
Wat een kneuzen weer. Het is het neerschieten van een berg pixels. Now get the fuck on with your life..
hstadman
09-11-2009, 23:47
Sure, als jij 'had' met een 't' geen onoverkomelijke fout vindt is je standaard blijkbaar dermate laag dat het je geen zier kan schelen. Mensen die wel normaal Nederlands spreken en schrijven vragen zich dan af hoe je zoiets op kunt schrijven. Geeft verder niks hoor.
Yup, want de meerderheid heeft altijd gelijk. En meerdere meningen maken van die mening een feit. En die petitie is waarschijnlijk ingevuld door gefrustreerde PC-gamers.
D of een t is alleen interessant voor een neerlandicus, niet voor een discussie over een game! Overigens is dit geen dictee!
Zo werkt het in een democratie! Mocht je je hier niet in vinden, kun je altijd nog emigreren.
Yup is toch geen Nederlands?
van dale:
"yup de; m,v -s, -pen, yup·pie de; m,v -s (Eng young urban professional) jonge, stedelijke carrièremaker"
Zoveel voor je hoge standaard.
hstadman
09-11-2009, 23:51
Wat een kneuzen weer. Het is het neerschieten van een berg pixels. Now get the fuck on with your life..
Modern Warfare 2 is out of my life...en het interesseert mij verder inderdaad niet zoveel.
Ik heb jarenlange ervaring met clan based gaming en non dedicated servers, ik wens je veel plezier met de teamkillers en andere idioten op de servers. Ik voorspel dat op de console daarom modern warfare 2 toch redelijk snel zal uitsterven.
Het is hetzelfde concept als deel 1 maar dan nieuwer,uitgebreider en mooier.
Waarom zou het dan snel uitgestorven zijn?
Deel 1 word ook tot op de dag van vandaag nog gespeeld op de console.
En nogmaals teamkillen kan niet...
Misschien eens voor de grap een console proberen weet je tenminste wat het is ;)
Verkopen kunnen nu wel eens tegen gaan vallen...
Voor de PC wel ja. :lol:
hstadman
10-11-2009, 00:00
Het is hetzelfde concept als deel 1 maar dan nieuwer,uitgebreider en mooier.
Waarom zou het dan snel uitgestorven zijn?
Deel 1 word ook tot op de dag van vandaag nog gespeeld op de console.
En nogmaals teamkillen kan niet...
Misschien eens voor de grap een console proberen weet je tenminste wat het is ;)
Voor de PC wel ja. :lol:
Tja, dat heb je met auto aim e.d.
Je kunt op de pc precies zien wie altijd consoles spelen want die worden altijd dik ingemaakt door pc gamers die geen auto aim en dergelijke console foefjes kennen.
Reken maar dat teamkillen op de pc mogelijk is, waar ik ook naar refereer. Consoles kan mij niet zoveel schelen. PC is en blijft de krachtigste console voor veel games. Consoles hebben zo hun charmes, zeker, maar niet voor de games die ik zou spelen.
Graphics gaan zeker weten beter zijn voor de pc dan de console versies. Het ricochet system kent geen teamkilling...
hier kun je erover lezen wat ze bijv. op de xbox ervan vinden;
http://boards.ign.com/xbox_360_lobby/b8271/186012534/p1/
Ja, die gaan over op andere games met dedicated servers en grotere mappen.
Of het beter wordt, moet nog blijken, zo is er al veel uitgesloopt, coop, dedicated servers, 9 vs 9. Niet echt aantrekkelijk meer voor clan based pc gaming.
Maar veel plezier ermee...
Tja, dat heb je met auto aim e.d.
Je kunt op de pc precies zien wie altijd consoles spelen want die worden altijd dik ingemaakt door pc gamers die geen auto aim en dergelijke console foefjes kennen.
Reken maar dat teamkillen op de pc mogelijk is, waar ik ook naar refereer. Consoles kan mij niet zoveel schelen. PC is en blijft de krachtigste console voor veel games. Consoles hebben zo hun charmes, zeker, maar niet voor de games die ik zou spelen.
Graphics gaan zeker weten beter zijn voor de pc dan de console versies.
Ja, die gaan over op andere games met dedicated servers en grotere mappen.
Of het beter wordt, moet nog blijken, zo is er al veel uitgesloopt, coop, dedicated servers, 9 vs 9. Niet echt aantrekkelijk meer voor clan based pc gaming.
Maar veel plezier ermee...
Ehh wat heeft auto-aim er ineens mee te maken?
Dat verklaard niet waarom het zoveel gespeeld word op de console en/of dat je niet kan teamkillen.
Tevens kan je het uitzetten als je dat wilt.
Graphics zullen zeker wel beter zijn op de pc mits je de set-up er voor hebt natuurlijk.
Of het idd aanslaat op de pc is maar de vraag.
Anyway gaat zeer zeker lukken dat ik er veel plezier aan ga beleven (y)
Edit: dat ricochet is alleen voor hardcore modes en idd te dom voor woorden als ik het zo lees.
hstadman
10-11-2009, 00:25
Ehh wat heeft auto-aim er ineens mee te maken?
Dat verklaard niet waarom het zoveel gespeeld word op de console en/of dat je niet kan teamkillen.
Tevens kan je het uitzetten als je dat wilt.
Graphics zullen zeker wel beter zijn op de pc mits je de set-up er voor hebt natuurlijk.
Of het idd aanslaat op de pc is maar de vraag.
Anyway gaat zeer zeker lukken dat ik er veel plezier aan ga beleven (y)
Edit: dat ricochet is alleen voor hardcore modes en idd te dom voor woorden als ik het zo lees.
Ja, het systeem is al eens gebruikt in eerdere games en zal op grote schaal ge-exploid worden! Wacht maar af! Er komen ook klachten van de console spelers! Dus teamkillen is nu op een andere manier wel gewoon mogelijk.(y)( loop expres in iemands schotveld en je kunt hem laten killen...) Er zou ook zomaar een crack voor kunnen komen, zodat normaal teamkillen wel weer mogelijk wordt. Zag je ook al bij andere games op de pc bijv.
Het verklaart wel waarom vele pc enthausiasten het nu voorbij laten gaan. Die spelen alleen hardcore, clan based, en willen niet een richochet systeem. Teamkillen gebeurt ook in het echte leger, denk aan Irak. Op dedicated servers kun je teamkillers gewoon kicken en bannen.
Velen spelen console omdat het makkelijker is dan hardcore pc based! (auto aim, no friendly fire etc.)
Nogmaals, veel plezier ermee.(y) Heb niets tegen console games of gamers, heb ook nooit gezegd dat mw2 slecht zou zijn. Alleen deze modern warfare 2 is verre van ideaal voor pc gamers en laat hem derhalve aan mij voorbij gaan.
Ja, het systeem is al eens gebruikt in eerdere games en zal op grote schaal ge-exploid worden! Wacht maar af! Er komen ook klachten van de console spelers!
Het verklaart wel waarom vele pc enthausiasten het nu voorbij laten gaan. Die spelen alleen hardcore, clan based, en willen niet een richochet systeem. Teamkillen gebeurt ook in het echte leger, denk aan Irak. Op dedicated servers kun je teamkillers gewoon kicken en bannen.
Nogmaals, veel plezier ermee.(y)
Speel niet zo veel hardcore dus dat scheelt (y)
Bas Hokke
10-11-2009, 00:34
tja dat mw2 een leeftijd heeft van 18 jaar en ouder wordt niet vermeld door de beste man, en dat je 2x de mogelijkheid hebt om deze missie te skippen hoor je ook niks over.
zoals gewoonlijk zien of horen ze een aspect en verder kijkt men niet, het is wel 1 persoon en niet de gehele partij als ik het zo lees.
wel werken tot 67e maar geen games voor volwassenen spelen:confused:
Dat hoeft ook helemaal niet vermeld te worden.....Net zoals bij films (dvd's & cinema) wordt er namelijk ook bij games niet op de leeftijdscategorie gelet.
Volgens mij is het een advies van kijkwijzer en niet wettelijk.
Ik heb nog nooit gezien dat iemand werd geweigerd bij de bioscoop omdat hij te jong was. Of dat hij geen bepaalde actie film mocht huren omdat hij geen 16 was.
Enkel bij de verkoop van drank of sigaretten letten ze op de leeftijd, maar bij Free record shop, bioscoop etc letten ze niet op de leeftijd.
verder zal het altijd gezeik blijven over geweld in games, muziekclips en films. Ze doen hun best maar.
hstadman
10-11-2009, 00:44
Speel niet zo veel hardcore dus dat scheelt (y)
Ik had inderdaad het idee dat shooters meer casual worden gespeeld op consoles dan clan based pc versies.
Succes...ligt aan de komende titels, zoals assassins creed 2, battlefield 3, bad company 2 etc. Velen zullen dan weer overstappen op een nieuwe game en zullen alleen de 'hardcore' fans overblijven. Meestal clan based.
*NERAZZURRI*
10-11-2009, 01:51
D of een t is alleen interessant voor een neerlandicus
Haha, ja. Een dt'tje of een voltooid deelwoord verkeerd spellen, of een simpele typefout nota bene, dat zal niemand erg vinden, maar had met een 't' schrijven is gewoon treurig.
Yup is toch geen Nederlands?
Nee, Engels. Maar zie eerst Nederlands maar eens onder de knie te krijgen, dan gaan we verder kijken (y)
Kendorjia
10-11-2009, 03:51
Gezaag en gezeik even onderbreken
ik heb Modern Warfare 2 en na enkele uurtjes mp moet ik zeggen erg vet spel! Verbetering op elk vlak. Was niet denkbaar omdat 4 al zo goed was maar toch is IW erin geslaagd om zichzelf te overtreffen... Het voelt grootser aan, bruter, gewoon vetter... Maps zijn iets groter wat voor mij niet per se hoefde maar altijd leuk is. Ze voelen ook groot genoeg voor oei oei, 6v6 Je komt genoeg volk tegen, en toch kan je ook wat rondlopen zonder meteen neergeknald te worden, perfect dus...
Verder is het customizen veel diepgaander deze keer. Je kan echt veel meer upgrades aan je wapens toevoegen, de perks zijn upgradable. de killstreaks kan je allemaal aanpassen en je hebt erg veel mogelijkheden... Dat maakt het spel erg onvoorspelbaar omdat in het ene spel je een helicopter tegen je hebt, terwijl in het andere een harrier op je team neerknalt... Erg leuk en veel afwisselender dan voorheen. Ik heb wel de indruk dat hij iets moeilijker speelt, bij 4 en 5 had ik meteen vrij veel kills tegen weinig deaths maar nu de eerste potjes keer op keer negatieve kd... Nu gaat het alweer beter, net 36 kills tegen 19 deaths dus dat kan er nog mee door.
Grafisch vind ik maar weinig verschil, het oogt weer net wat scherper, mooier, maar 4 was al belachelijk mooi dus de wow-factor is nu iets minder aanwezig maar toch; het is gewoonweg erg mooi.
Oh en eindelijk no more host ended game crap... In het derde spel was het al zover maar game zoekt nieuwe host en hoppa, verder knallen... WOOHOO
Zo meteen maar eens beginnen met sp
Ach ja, ik heb 'maar' de 'armzalige' consoleversie... Maar liever dat dan helemaal nix :mrgreen:
Ik was gisteravond in de Watt in Rotterdam en ben nog even gaan kijken bij de Media Markt en de competitie op groot scherm zag er erg bruut uit.
Ook in Dordrecht bleken drie gamewinkels open te gaan en ik heb zeker dik honderd man zien lopen, dat was toch wel bijzonder om mee te maken.
Michael Hamers
10-11-2009, 08:32
Dat hoeft ook helemaal niet vermeld te worden.....Net zoals bij films (dvd's & cinema) wordt er namelijk ook bij games niet op de leeftijdscategorie gelet.
Ik heb nog nooit gezien dat iemand werd geweigerd bij de bioscoop omdat hij te jong was. Of dat hij geen bepaalde actie film mocht huren omdat hij geen 16 was.
Enkel bij de verkoop van drank of sigaretten letten ze op de leeftijd, maar bij Free record shop, bioscoop etc letten ze niet op de leeftijd.
verder zal het altijd gezeik blijven over geweld in games, muziekclips en films. Ze doen hun best maar.
In Nederland wordt er weldegelijk gecontroleerd bij de bios op leeftijd. Voldoe je niet aan het leeftijdskeuring? Dan kom je er niet in. Met eigen ogen mensen weggestuurd zien worden bij Euroscoop Tilburg...
Pascal Barroso
10-11-2009, 08:58
Mensen met de PC versie klagen over het feit dat het lang duurt voor er een game gevonden is. Het tegenovergestelde lees ik over de PS3 versie, meteen een game zonder lag. Afwachten of het zo blijft als iedereen de beschikking over de game heeft straks.
Ik ga na m'n werk even naar Zuidplein om em op te pikken voor de PS3.
Kendorjia
10-11-2009, 09:00
Mensen met de PC versie klagen over het feit dat het lang duurt voor er een game gevonden is. Het tegenovergestelde lees ik over de PS3 versie, meteen een game zonder lag. Afwachten of het zo blijft als iedereen de beschikking over de game heeft straks.
Ik ga na m'n werk even naar Zuidplein om em op te pikken voor de PS3.
ik heb met de ps3 versie geen enkele keer lag gehad tot dusver, twee keer host migration: Zit al van 1 uur snachts te gamen, ff wat eten en douchen nu :P
Daan de G.
10-11-2009, 09:26
Ik had hem gister vroeg al binnen wegens een gelukje! De hele avond zitten spelen en het is echt een geweldige MP ervaring. Enige nadeel vind ik toch wel het niet kunnen gebruiken van de party chat, want wat zijn die Amerikanen irritant. Gelukkig is er wel een mute functie aanwezig.
De MP ervaring zelf is geniaal, hoog tempo, coole guns, geweldige mappen die perfect zijn voor max. 9vs9 en hele intense scene's.
Kan niet wachten om vanavond verder te gamen :)
Daan de G.
10-11-2009, 09:27
Get your facts straight, hier wordt wel degelijk in Nederland op gelet.
John Sital
10-11-2009, 09:49
jij moet toch ook weten dat politici het graag erger maken dan het is, reken maar dat ze dadelijk gaan roepen dat het schadelijk is voor de jeugd, daarom zeg ik er nu alvast bij dat het voor 18 jaar en ouder is, iets wat politici graag vergeten, maar ik denk dat de discussie omtrent virtueel geweld altijd zal blijven
Bas Hokke
10-11-2009, 09:51
In Nederland wordt er weldegelijk gecontroleerd bij de bios op leeftijd. Voldoe je niet aan het leeftijdskeuring? Dan kom je er niet in. Met eigen ogen mensen weggestuurd zien worden bij Euroscoop Tilburg...
In Belgie nemen ze het niet zo nauw met de regels :)
Get your facts straight, hier wordt wel degelijk in Nederland op gelet.
"fact" is dat ik dus in Belgie woon en heb het daarom ook over wat ik HIER heb meegemaakt. (y)
In de cinema (Kinepolis - Hasselt) bij de film MIRRORS (16) waren kinderen niet toegelaten. Nou, er zaten er heel wat samen met hun ouders.
Hetzelfde als bij "INGLOURIOUS BASTERDS" (12) De kinderen die daar zaten met hun ouders waren echt geen 12. Die trouwens weg gingen na de die eerste honkbal scene in het bos :razz:
Mensen die New Super Mario Bros. Wii nog gaan halen? IGN AU geeft het een 9,2.
http://wii.ign.com/articles/104/1043698p2.html
Ziet er geweldig uit en een 2D old skool mario platformer is altijd geweldig. Denk dat ik hem zelfs ga pre-orderen.
Bas Hokke
10-11-2009, 09:54
jij moet toch ook weten dat politici het graag erger maken dan het is, reken maar dat ze dadelijk gaan roepen dat het schadelijk is voor de jeugd, daarom zeg ik er nu alvast bij dat het voor 18 jaar en ouder is, iets wat politici graag vergeten, maar ik denk dat de discussie omtrent virtueel geweld altijd zal blijven
Dat weet ik ook, dat is de discussie ook niet, want ik ben het helemaal met je eens wat betreft politici die lopen te zeiken over geweld in games.
Ik had inderdaad het idee dat shooters meer casual worden gespeeld op consoles dan clan based pc versies.
Succes...ligt aan de komende titels, zoals assassins creed 2, battlefield 3, bad company 2 etc. Velen zullen dan weer overstappen op een nieuwe game en zullen alleen de 'hardcore' fans overblijven. Meestal clan based.
Deel 1 word zeker ook alleen door de hardcore fans nog gespeeld....zijn er ongelovelijk veel dan.
Aerodynamisch
10-11-2009, 11:20
New Super Mario Bros voor de Wii komt er zeker in. Ben benieuwd naar de co-op gameplay.
En ja net mijn MW2 Prestige Edition (360) binnen. Ziet er goed verzorgd uit, maar ik blijf het zeggen, het is te prijzig voor een LE.
Het spel is nu bezig te installeren dus ik ben de komende dagen wel zoet!
Claudio Santulli
10-11-2009, 12:43
Zo MWII is binnen.
vanavond maar eens beginnen.
ik zie net dat MW2 en Assassin's Creed 2 maar 50 euro zijn bij wehkamp. Mooie prijs lijkt mij zo.
hstadman
10-11-2009, 13:42
Haha, ja. Een dt'tje of een voltooid deelwoord verkeerd spellen, of een simpele typefout nota bene, dat zal niemand erg vinden, maar had met een 't' schrijven is gewoon treurig.
Nee, Engels. Maar zie eerst Nederlands maar eens onder de knie te krijgen, dan gaan we verder kijken (y)
is gewoon treurig
Laten we het daar inderdaad maar op houden, inhoudelijk totaal niets toe kunnen voegen maar gewoon door blijven emmeren over een typefout.
Yup, meester!(y)
P.s.
haha hoort niet aan elkaar.(kuch) Typefoutje zeker.LOL.
hstadman
10-11-2009, 13:44
Deel 1 word zeker ook alleen door de hardcore fans nog gespeeld....zijn er ongelovelijk veel dan. Op de pc zeker. Console geen idee.
Casual gamers gaan vaak sneller van game tot game om even te kijken wat het is maar blijven het vaak niet erg lang spelen.
John Sital
10-11-2009, 13:57
net wat potjes online gespeeld, best veel campers met grenadelaunchers, mappen zien er aardig uit, connectie is soms aan de rare kant, paar keer connection interrupted gehad.
party system is wat minder, vond die van 4 beter, leidt ook af als je die berichten ziet verschijnen in beeld.
Wapens zijn cool, customizen ziet er aardig uit, moet wat meer tijd erin gaan steken, sommige matches gaan redelijk, en sommige zijn zeer triest, maar sta bijna positief met kills.
*NERAZZURRI*
10-11-2009, 17:56
MWII nog niet binnen. Komt goed uit, want ik moet vanavond en morgenochtend nog wat blokwerk verrichten voor een tentamen. Hopen dat ie morgen op de mat ploft, dan kan ik na een eventuele voldoende lekker online rossen als beloning :razz:
En Super Mario Bros. ga ik zeker halen voor de Wii.
Ik haal New Super Mario Bros. ook zeker voor de Wii, net als Super Mario Galaxy 2. Alleen wacht ik denk ik wel een tijdje totdat ze goedkoper zijn.
Hoeft via de tegenwoordige lage prijzen in Engeland niet al te lang te duren.
New Super Mario Bros. voor de Wii is momenteel 37 Euro bij Wehkamp in de pre order.
Thomas Gabriel
10-11-2009, 18:57
ik zie net dat MW2 en Assassin's Creed 2 maar 50 euro zijn bij wehkamp. Mooie prijs lijkt mij zo.
Inderdaad, mooie prijs!(y)
Ben blij dat iedereen MW2 heeft,maar vinden jullie het niet verneukt met prijs en kwaliteit stelling,omdat je de game in 5 uur uit kan spelen,weet dat de multiplayer veel waarde toegeeft maar dan nog, 60 euro is teveel voor deze game..naar mijn mening..
*NERAZZURRI*
10-11-2009, 22:10
MW2 wordt denk ik door 90% van de mensen gekocht voor de heerlijke multiplayer. Ik heb 5x24 uur COD4 gespeeld en verwacht eenzelfde aantal voor deel 2. Dat vind ik wel een paar tientjes waard, zeker als je hem voor 40 euro uit de VS kunt laten overvliegen.
Dat denk ik ook de multiplayer voornamelijk,ik lees zelfs dat mensen deze game gewoon uitspelen in game winkels hehehe..:p
Ik heb ook al aardig wat mensen in mijn friendslist die hem vandaag al een keertje hebben uitgespeeld, maar niet op hardened of veteran.
37 euro is trouwens een mooie prijs Patrick, maar toch koop ik hem pas als hij rond de dertig euro is. Meer heb ik er niet voor over.
Kotaku heeft het trouwens over een mooi rood doosje http://kotaku.com/5401512/new-super-mario-bros-wii-already-standing-out-here/gallery/maar die zal hier wel niet in de winkels liggen. De spaarpot versie was volgens mij ook uk exclusive.
Thomas Gabriel
10-11-2009, 23:06
Review (http://www.gametrailers.com/video/review-hd-modern-warfare/58370) van MW2 van GT, ziet er uitstekend uit!(y)
Thomas Gabriel
10-11-2009, 23:10
Review (http://xbox360.ign.com/dor/objects/14281102/call-of-duty-6/videos/modernwarfare2_vdr_111009.html) van ign.com => zelfde score als GT
37 euro is trouwens een mooie prijs Patrick, maar toch koop ik hem pas als hij rond de dertig euro is. Meer heb ik er niet voor over.
Kotaku heeft het trouwens over een mooi rood doosje http://kotaku.com/5401512/new-super-mario-bros-wii-already-standing-out-here/gallery/maar die zal hier wel niet in de winkels liggen. De spaarpot versie was volgens mij ook uk exclusive.
Dat ziet er tof uit. Zal leuk zijn als die ook zo in Nederland verschijnt. Ik weet overigens niet of de prijs wel tegen de 30 aan gaat komen. Mario games zijn meestal behoorlijk prijsvast (al is het meestal wel goedkoper in het buitenland).
Ben blij dat iedereen MW2 heeft,maar vinden jullie het niet verneukt met prijs en kwaliteit stelling,omdat je de game in 5 uur uit kan spelen,weet dat de multiplayer veel waarde toegeeft maar dan nog, 60 euro is teveel voor deze game..naar mijn mening..
Probeer dat eens op veteran :-P
Maar de SP is gewoon ook leuk maar heb hem idd voor de mp.
Moet wel zeggen dat er door de weinige spelers wel veel campers zitten, of het lijkt zo.
Verder invites werken bij mij niet en bij sommige blijkbaar wel.
Had straks 32 mensen in mn friendslist die mw2 aan het spelen waren lol
John Sital
11-11-2009, 14:25
sp binnen 4 ur uitgespeeld, zaten paar mooie momenten tussen.
qua mp vind ik het nieuwe party systeem bagger, en bijna niemand kan bij elkaar connecten.
ik ben best veel campers tegengekomen en ik vind het jammer dat ik nog geen fmj(deep impact) heb grrr, maar zal wel goed komen, killstreaks zijn nice, sentrygun is ook wel humor, vandaag eens werken aan mijn kills
Thomas Gabriel
11-11-2009, 15:41
Yahoo!!:mrgreen::mrgreen: Net mijn platinum van Wanted vrijgespeeld, nu ben ik het toch ff beu!:-P
John Sital
11-11-2009, 16:42
vandaag is het helemaal triest gesteld met de mp van mw2, bijna niemand kan online spelen, een enkeling wel maar dit is toch te triest voor woorden.
matchmaking werkt inderdaad erg slecht. het probeert 2 lobby's bij elkaar te doen de hele tijd maar dat werkt erg slecht en vaak valt er dan nog iemand uit ook.
dat kampen komt gewoon omdat iedereen het speelt op het moment. geef het een weekje of 2 dan zijn de meeste mensen al verder met iets anders.
waar ik wel veel last van heb is de rare connectie's. op een nederlandse host heeft een amerikaan op een vage manier toch nog voordeel. als je dan in de killcam kijkt zie je je eigen niet eens schieten afentoe. terwijl dat toch andersom zou moeten wezen aangezien de amerikaan diegene met een lag connectie zit. beetje raar. was in deel 4 de laatste tijd ook heel erg. ookal had je de host amerikanen waren niet te schieten terwijl met andere europeanen het allemaal normaal was
Aerodynamisch
11-11-2009, 17:09
Heb MW2 gisteren uitgespeeld. Op Veteran duurde het net iets meer dan 12 uur. Op een lagere stand ga ik er niet aan beginnen.
Heb ook de originele CoD gedownload en dat is wel weer wat anders. Naast 1 heb ik deel 3 ook nog niet gespeeld.
Spec Ops is trouwens leuk om te doen, maar het is duidelijk dat je op Veteran niet ver gaat komen met 1 speler. Hardened en Regular zijn de levels wel te doen.
MP heb ik nog niet kunnen spelen want mijn XBL was weer eens op.
Kendorjia
11-11-2009, 17:25
Ach die mp van MW2 komt wel goed. Ik zag het al aankomen, was destijds met 4 ook, en met 5 ook (ook al is die van een andere maker) Wat ik echter niet begrijp is dat men keer op keer die fout maakt. 'We hadden zoveel volk online niet verwacht' Wat een onzin altijd. Zeker met dit spel, overal lopen hypen, superveel preorders, dan nog eens de hele fanbase van 4 ook. Dan weet je dat toch, zet dan in godsnaam genoeg servers in en stel die dingen op punt! Zo moeilijk kan dat nou toch niet zijn, wie maakt er nou in godsnaam dezelfde fout drie keer na elkaar. Onvoorstelbaar. Echter ga ik me er verder niet druk meer in maken, destijds met 4 was ik echt pissed maar nu had ik dit al verwacht, gewoon typisch.
Heeft er trouwens iemand anders ook problemen met trophies te unlocken? Ik moet elke missie twee keer spelen voor ik de trophy om de missie uit te spelen krijg... Zo zijn er ook nog wel andere trophies die ik al behaald heb maar die ook niet unlocken. Ik lees online wel meer verhalen van mensen met hetzelfde probleem.
Iig geef het een kleine week en IW zal de grootste problemen wel opgelost hebben. Jammer, maar valt niets aan te doen. Geduld hebben dus...
John Sital
11-11-2009, 19:34
Ach die mp van MW2 komt wel goed. Ik zag het al aankomen, was destijds met 4 ook, en met 5 ook (ook al is die van een andere maker) Wat ik echter niet begrijp is dat men keer op keer die fout maakt. 'We hadden zoveel volk online niet verwacht' Wat een onzin altijd. Zeker met dit spel, overal lopen hypen, superveel preorders, dan nog eens de hele fanbase van 4 ook. Dan weet je dat toch, zet dan in godsnaam genoeg servers in en stel die dingen op punt! Zo moeilijk kan dat nou toch niet zijn, wie maakt er nou in godsnaam dezelfde fout drie keer na elkaar. Onvoorstelbaar. Echter ga ik me er verder niet druk meer in maken, destijds met 4 was ik echt pissed maar nu had ik dit al verwacht, gewoon typisch.
Heeft er trouwens iemand anders ook problemen met trophies te unlocken? Ik moet elke missie twee keer spelen voor ik de trophy om de missie uit te spelen krijg... Zo zijn er ook nog wel andere trophies die ik al behaald heb maar die ook niet unlocken. Ik lees online wel meer verhalen van mensen met hetzelfde probleem.
Iig geef het een kleine week en IW zal de grootste problemen wel opgelost hebben. Jammer, maar valt niets aan te doen. Geduld hebben dus...
yup, blijkbaar als je die 1e patch verwijderde kon je die throphies wel normaal krijgen, nu was die 2e patch er om die 1e te verhelpen lijkt het lol.
*NERAZZURRI*
11-11-2009, 20:09
vandaag is het helemaal triest gesteld met de mp van mw2, bijna niemand kan online spelen, een enkeling wel maar dit is toch te triest voor woorden.
Tsja, erg fijn. Eindelijk de tijd om het spel te spelen, zit je met deze ellende.
Ik vind de SP tot nu toe maar boring eigenlijk. Chaotisch, onoverzichtelijk en 't been there done that gevoel, voor de honderdste keer. Maarja, online kan niet hè... :-x
Pascal Barroso
11-11-2009, 20:54
Tsja, erg fijn. Eindelijk de tijd om het spel te spelen, zit je met deze ellende.
Ik vind de SP tot nu toe maar boring eigenlijk. Chaotisch, onoverzichtelijk en 't been there done that gevoel, voor de honderdste keer. Maarja, online kan niet hè... :-x
Erg slim inderdaad, een trophy patch uitbrengen die het online gebeuren plat gooit. En dan op hun gemak vrijdag pas met een patch ervoor komen. Daarnaast is er met de 360 versie niks mis.
Don van Straalen
11-11-2009, 21:07
Erg slim inderdaad, een trophy patch uitbrengen die het online gebeuren plat gooit. En dan op hun gemak vrijdag pas met een patch ervoor komen. Daarnaast is er met de 360 versie niks mis.
Pas op, straks wordt de fanboy-flamewar weer onstoken!
Daan de G.
12-11-2009, 09:21
Vanavond maar weer eens lekker MW2en online ;)
Pascal Barroso
12-11-2009, 11:23
En ik ook want die servers schijnen weer te werken gelukkig.
Nog één dag voor de Dracula Prijsvraag op Adventure-Island.nl. Je maakt kans op één van de vijf Dracula Trilogy pakketten met daarin:
- Dracula: Resurrection
- Dracula 2: The Last Sanctuary,
- Dracula 3: The Path of the Dragon
- Een setje Dracula tanden
Wil je meedoen? Klik hier (http://www.adventure-island.nl/other.php?file=overig/prijsvraagdracula) en stuur ons een mail. Het kan nog tot en met vrijdag de dertiende :wink:.
Kendorjia
12-11-2009, 12:08
En ik ook want die servers schijnen weer te werken gelukkig.
Ze werken inderdaad weer. Morgen zou er ook nog eens een patch komen voor de invites en dan zou alles weer vlot moeten verlopen.
Pascal Barroso
12-11-2009, 13:32
Hopelijk wel, m'n broer koopt de game morgen en wil toch wel graag z'n kop eraf schieten.
John Sital
12-11-2009, 14:28
Hopelijk wel, m'n broer koopt de game morgen en wil toch wel graag z'n kop eraf schieten.
fijne broer ben jij(y)
Dat wou ik ook net zegge..:p
Pascal Barroso
12-11-2009, 15:33
fijne broer ben jij(y)
:mrgreen: Het zal er toch op uitdraaien dat hij mij voor m'n donder schiet. Vooraf kan ik nog doen aan grootspraak.
John Sital
12-11-2009, 19:05
:mrgreen: Het zal er toch op uitdraaien dat hij mij voor m'n donder schiet. Vooraf kan ik nog doen aan grootspraak.
lol, vandaag paar wedstrijden gespeeld, kom ook veel hardline noob tegen, en nog campen ook wtf.
die map op dat dak is best cool en die terminal ook, al hebben veel mensen de neiging om in dat vliegtuig te campen:confused:
Michael Hamers
12-11-2009, 19:46
lol, vandaag paar wedstrijden gespeeld, kom ook veel hardline noob tegen, en nog campen ook wtf.
die map op dat dak is best cool en die terminal ook, al hebben veel mensen de neiging om in dat vliegtuig te campen:confused:
Hardline is toch ideaal? Daar zijn die perks nou die perks nou eenmaal voor. Dat heeft niets met noobs te maken. Campen daarentegen vind ik ook vreselijk, maar goed. Dat maakt het alleen maar leuk op die sukkels te jagen.
Ik moet zeggen dat het me al best goed lukt om keer op keer in de top 3 van de lobby te eindigen. The good old M4 speelt al prima en net met de Scar-H begonnen. Erg vette wapens en de graphics zijn nog beter als in deel 4. En dat iedereen zijn eigen Kill Streaks in kan stellen maakt het eea veel meer onvoorspelbaar. Hier gaan nog vele uurtjes MP aan besteedt worden. Heerlijk!
Pascal Barroso
12-11-2009, 23:07
Ik kan er geen klote van maar vermaak me prima. Inviten zal morgen wel werken maar de optie om zonder invite je bij een vriend te voegen in een join functie had wel prettig geweest. We moeten toch nou een keer wat mensen bij elkaar brengen om te schieten (PS3 versie)
Vandaag ook via een ruil Borderlands binnen. Nog niet lang gespeeld maar het hele stijltje bevalt me wel.
Nog één dag voor de Dracula Prijsvraag op Adventure-Island.nl. Je maakt kans op één van de vijf Dracula Trilogy pakketten met daarin:
- Dracula: Resurrection
- Dracula 2: The Last Sanctuary,
- Dracula 3: The Path of the Dragon
- Een setje Dracula tanden
Wil je meedoen? Klik hier (http://www.adventure-island.nl/other.php?file=overig/prijsvraagdracula) en stuur ons een mail. Het kan nog tot en met vrijdag de dertiende :wink:.
ik heb meegadaan! moet ook wel als dracula-fan....
Lol!
http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/modernwarfare2
Meta score 89 (8 reviews)
user score 1.4 (1901 reviews)
Nice going Activision...
*NERAZZURRI*
13-11-2009, 03:50
We moeten toch nou een keer wat mensen bij elkaar brengen om te schieten (PS3 versie)
Ben er bij hoor! Heb de komende tijd heerlijk NIKS te doen, dus anytime :-P
Vandaag het er ook eens flink van genomen en echt uren achtereen zitten spelen (volgens mij een uurtje of 6 :D). Echt een goddelijke game en verschrikkelijk verslavend.
Alleen die painkiller perk (of deathblabla dinges) is echt irritant zeg. Soms moet je een volledig magazijn in iemand pompen en dan is ie nog niet dood. Verder is de balans in de game eigenlijk wel prima. Uitstekend dat ze ook die bloedirritante martyrdomgranaten op vriendelijke wijze bijna volledig het spel uit gebonjourd hebben.
Pascal Barroso
13-11-2009, 08:16
Ben er bij hoor! Heb de komende tijd heerlijk NIKS te doen, dus anytime :-P
Vandaag het er ook eens flink van genomen en echt uren achtereen zitten spelen (volgens mij een uurtje of 6 :D). Echt een goddelijke game en verschrikkelijk verslavend.
Alleen die painkiller perk (of deathblabla dinges) is echt irritant zeg. Soms moet je een volledig magazijn in iemand pompen en dan is ie nog niet dood. Verder is de balans in de game eigenlijk wel prima. Uitstekend dat ze ook die bloedirritante martyrdomgranaten op vriendelijke wijze bijna volledig het spel uit gebonjourd hebben.
Die painkiller deathperk heb ik nu ook net gekregen. Ik ga zo vaak achter elkaar dood dat ik de copycat deathperk (neem de class van je killer over) te vaak gezien heb :mrgreen: Maar door 10 kills met de FAMAS kreeg ik die dus gelijk maar ingesteld.
Ik geloof dat Martyrdom nu ook zo'n deathperk is in plaats van een normale en dus alleen te gebruiken als je vaak achter elkaar dood gaat.
Wilde ik gisterenavond laat nog even snel gebruik maken van de 20% korting op de site van de Free Record Shop om New Super Mario Bros. voor de Wii te bestellen deed de site het opeens niet meer. Jammer want ik zag het pas nadat ik terugkwam van mijn avondcollege.
Volgens mij krijgen we trouwens wel het rode hoesje voor die game.
Kendorjia
13-11-2009, 11:31
Ik kan er geen klote van maar vermaak me prima. Inviten zal morgen wel werken maar de optie om zonder invite je bij een vriend te voegen in een join functie had wel prettig geweest. We moeten toch nou een keer wat mensen bij elkaar brengen om te schieten (PS3 versie)
Vandaag ook via een ruil Borderlands binnen. Nog niet lang gespeeld maar het hele stijltje bevalt me wel.
Een join functie is er ook. Als je een invite wil sturen naar iemand die ingame zit en er is nog plek in die game staat er onder invite friend to game, join session. Als de game echter vol zit staat dit er, logischerwijs, niet tussen.
Pascal Barroso
13-11-2009, 12:32
Een join functie is er ook. Als je een invite wil sturen naar iemand die ingame zit en er is nog plek in die game staat er onder invite friend to game, join session. Als de game echter vol zit staat dit er, logischerwijs, niet tussen.
Dankje, weet ik dat ook weer (y)
*NERAZZURRI*
13-11-2009, 12:55
Dat werkte gisteren bij mij helaas ook niet. Alleen als ik of de ander niet in een game zat, maar gewoon in het menu. En als het lukte zaten we in een private match... :-(
Ik geloof dat Martyrdom nu ook zo'n deathperk is in plaats van een normale en dus alleen te gebruiken als je vaak achter elkaar dood gaat.
Klopt, na vier deaths zonder kills er tussen laat je een bommetje vallen.
Pascal Barroso
13-11-2009, 13:36
De patch om het invite systeem te fiksen is nog niet online begrijp ik?
Wilde ik gisterenavond laat nog even snel gebruik maken van de 20% korting op de site van de Free Record Shop om New Super Mario Bros. voor de Wii te bestellen deed de site het opeens niet meer. Jammer want ik zag het pas nadat ik terugkwam van mijn avondcollege.
Volgens mij krijgen we trouwens wel het rode hoesje voor die game.
Klopt, erg gaaf hoor. Wordt voor mij lastig. Wilde hem eerst onder de boom leggen, maar ik heb er zoveel zin in dat ik hem misschien wel gelijk ga halen.
Don van Straalen
13-11-2009, 15:30
Eerst spelen en dan alsnog onder de boom leggen, wat maakt het uit :D
17 november komt naast Assassins Creed 2 en Left 4 Dead 2 ook de DLC van Sgt. Pepper uit. Ik ben benieuwd naar de dreamscapes van de nieuwe nummers :D.
:lol: zit ik met een grijs gespeeld spel op kerstdag.
John Sital
13-11-2009, 17:24
vandaag paar potjes demolition gespeeld, aardige game mode maar ook ideaal voor campers
Bas Hokke
14-11-2009, 01:53
Ik word soms helemaal gek wat er allemaal in de lucht hangt. Een enemy helicopter, Stealth bommenwerpers, AC130. Vind dat een beetje teveel van het goede.
ook vind ik dat die krengen veel te lang in de lucht blijven hangen. Vooral die AC130. ben net 4x gerespawned en 5x door de AC130 weggemaaid.
En van die campers krijg ik echt de schijtziekte. Liggen gewoon de hele ronde in een huisje bovenaan een trap te liggen wachten tot er iemand de trap opkomt....man man.....wel een lol moet je dan hebben als je er één neerschiet
verder wel een aardig spel. dat MW2
Daan de G.
14-11-2009, 10:35
Ik word soms helemaal gek wat er allemaal in de lucht hangt. Een enemy helicopter, Stealth bommenwerpers, AC130. Vind dat een beetje teveel van het goede.
ook vind ik dat die krengen veel te lang in de lucht blijven hangen. Vooral die AC130. ben net 4x gerespawned en 5x door de AC130 weggemaaid.
En van die campers krijg ik echt de schijtziekte. Liggen gewoon de hele ronde in een huisje bovenaan een trap te liggen wachten tot er iemand de trap opkomt....man man.....wel een lol moet je dan hebben als je er één neerschiet
Beetje teamwork en ze zijn zo down, gewoon zorgen dat iedereen een stinger op zak heeft.
Daarnaast vind ik Campen ook irritant, maar als ik bijv. domination speel, verdedig ik ook punten vanaf een bepaalde plek, dat is imo GEEN campen.
John Sital
14-11-2009, 11:48
haha, ik ken het, ik heb altijd die 1e raketwerper bij, alleen tegen die ac130 is het waardeloos omdat die flares afschiet zodra er een raket op af komt.
dat campen is ook irritant, maar nu ik die mappen een beetje beter begin te leren kennen leer je dus ook andere routes kennen, en dus altijd fijn gevoel om iemand in zijn rug te steken, of om er semtex aan vast te kleven(y)
John Sital
14-11-2009, 11:49
Beetje teamwork en ze zijn zo down, gewoon zorgen dat iedereen een stinger op zak heeft.
Daarnaast vind ik Campen ook irritant, maar als ik bijv. domination speel, verdedig ik ook punten vanaf een bepaalde plek, dat is imo GEEN campen.
eigenlijk wel:)
maar dat doet iedereen bij die modes.
moet zeggen dat demolition toch wel een verslavende game mode is
Kendorjia
14-11-2009, 14:15
Demolition is idd een van de betere spelmodes. Het valt me ook op dat Sabotage moeilijker is dan met cod4. Toen won ik bijna elke keer maar nu is het bijna altijd overtime. Of dat met de layout van de maps te maken heeft ofzo weet ik niet maar het gaat nu veel moeizamer. En als je team dan nog zo mongool is om niet een beetje mee te helpen houdt het natuurlijk ook op. Ik zal blij zijn als iedereen van mijn vrienden wat ingeknald is en de maps leert kennen enz want met vreemden die maar wat aanklooien is de fun toch een stuk minder.
Dat eeuwige gezeur over campers mag ook wel ophouden imo. Ik hou er ook niet van maar er is nog wel een verschil tussen tijdens tdm in een hoekje zitten wachten, wat echt campen en dus hatelijk en zielig is, en tijdens een of andere objective based mode verdedigend spelen. Dat doe ik namelijk ook en als de vijand dat doet is dat frustrerend en *** maar hoort het er zeker bij en is dat een tactiek als elk andere. Ik ga af en toe ook wel eens bij een vlag in de buurt blijven of bij de bom ofzo om ventjes neer te maaien.
Verder vermakelijk spel en alle probs met inviten lijken me ook van de baan (y)
Kendorjia
14-11-2009, 15:20
LOL dit is toch wel heel vet :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=cudCajMNRM0&feature=player_embedded
Wacht tot het einde
Haha omg hoe bedoel je lucky :P
Thomas Gabriel
14-11-2009, 15:36
Wow, lekker!:-P
*NERAZZURRI*
14-11-2009, 15:40
Bwahaha, wat geniaal zeg :mrgreen:
@ Ken: Sorry dat ik gister ineens pleite was maar ging effe spelen met een paar vrienden van me. En sabotage liep toch voor geen meter, vooral niet in dat pauper Estate. Wat een hemeltergende ***map is dat zeg. De meeste andere maps kende ik trouwens nog niet eens, zoals subbase.
The Gr8oNe
14-11-2009, 20:45
haha niet normaal dit, dit is echt triest en zorgwekkend dat iemand zo doet.
http://www.youtube.com/watch?v=mQpcO8x6NNY&feature=player_embedded
Bas Hokke
15-11-2009, 02:25
klopt Domination is wat anders dan bij TDM. meestal ben ik in beweging. Kijk ik ga ook weleens ergens zitten, maar nooit langer dan 1 kill (of 2 kills als de 2de er vlak na de 1ste komt. Dan pak ik die ook wel mee en dan ben ik weer on the move.
haha, ik ken het, ik heb altijd die 1e raketwerper bij, alleen tegen die ac130 is het waardeloos omdat die flares afschiet zodra er een raket op af komt.
dat campen is ook irritant, maar nu ik die mappen een beetje beter begin te leren kennen leer je dus ook andere routes kennen, en dus altijd fijn gevoel om iemand in zijn rug te steken, of om er semtex aan vast te kleven(y)
Ik ga geen raketwerper meenemen voor die dingen. Vind de AA-12 shotgun veel ste leuk als secondaire. :)
Semtex heb ik nog niet geprobeerd. ga dat volgende keer eens doen. Ik knife ze altijd of throwing knives vind ik ook wel grappig. Daarnaast kijk ik ook altijd de killcams....die gasten blijven (bijna) altijd op dezelfde plek zitten als ze hun zwaar verdiende kill hebben gehaald.
Dat eeuwige gezeur over campers mag ook wel ophouden imo. Ik hou er ook niet van maar er is nog wel een verschil tussen tijdens tdm in een hoekje zitten wachten, wat echt campen en dus hatelijk en zielig is, en tijdens een of andere objective based mode verdedigend spelen. Dat doe ik namelijk ook en als de vijand dat doet is dat frustrerend en *** maar hoort het er zeker bij en is dat een tactiek als elk andere. Ik ga af en toe ook wel eens bij een vlag in de buurt blijven of bij de bom ofzo om ventjes neer te maaien.
Over dikgedrukte heb ik het. Verder moet iedereen zelf weten hoe hij/zij wilt gamen. Maar ik snap niet dat je veel plezier beleeft om tijdens TDM in een hoekje te zitten wachten.
is het de ps3 ook zo als jij of je team genoot (vast team) dat je de eerste pot alles aan puin knalt en dat ze gewoon normaal doodgaan en jij ook. en dan het potje erna tegen dezelfde gasten en dezelfde host dat ze opeens niet meer te raken zijn. dat je ook in de killcam kijkt dat je je eigen niet eens ziet schieten terwijl je dat wel gedaan hebt.
hebben wij nogal eens last van. en het potje erna is er weer niets aan de hand. echt vaag is dat en erg frustrerend.
dat kampen word bij ons al minder. eerst was het elke pot maar nu komen er steeds meer normale gasten tegen. het word er niet makkelijker op maar dat geeft niet ik verlies liever van gasten die constant van plek veranderen dan van kerels die de hele tijd op 1 plek zit.
heel gek vind ik het ook niet want veel maps lenen zich er erg goed voor. te goed. bij deel 4 was er altijd een rondje. een kamper kon je ten alletijden flanken. nu zijn er veel meer doodlopende stukken en kamers waar je goed kan kampen. de maps lenen zich er wel voor dus.
zoals bas ook al zegt. soms blijf ik ook ergens zitten om inderdaad iemand volle bak in zijn giechel te keffen en als er dan meerdere om de hoek komen is het een bonus. maar ze zullen me daar nooit kunnen pakken omdat ze de killcam zien en weten waar ik zit. tenzij is ook hard geraakt ben dus even wacht om wat minder rood te zijn.
al favo guns trouwens heren?
ben zelf nogal fan van ACR :D. volgens stats is de damage 1 van de zwakkere maar het schiet enorm zuiver en heeft weinig terugslag. De m16 is nog wel de sterkste maar ik vind em nogal stuiteren waardoor je snel de vijand uit het oog verliest als hij nog niet dood is.
maargoed ondaks het best lastig is online vind ik em wel erg gaaf. of ik em gaver vind dan 4 weet ik nog niet laat eerst die kampers maar weg gaan. straks is het weer kerst en dan komen er weer genoeg games dus dan zijn we die kwijt.
en vond deze ook wel mooi :D
(http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1258050971.8455.jpg&w=&h=&wmf=watermark.gif)
Wat spelen de boycotters? (http://games.fok.nl/news.php?newsid=35277)
Bas Hokke
15-11-2009, 09:26
ja het lijkt wel of ze die mappen gemaakt hebben voor de snipers. Ze zitten nu echt overal.
Ik ben nu lvl 31, dus de ACR heb ik nog niet.
Mijn favo wapens zijn:
Assault: SCAR-H (ACR zodra ik hem kan kiezen) Als ik een attachment gebruik , dan is dat de shotgun. secondair wapen is vaak een AA12 shotty
SMG: Good old P90, maar de vind ik KRISS Super-V ook geweldig.
LMG: L86
Sniper: gebruik ik niet. Riot shield gebruik ik ook niet.
Ik blijf bij hetzelfde wapen totrdta ik alle challenges heb vrijgespeeld. Ben bijna klaar met de SCAR-H en ga daarna beginnen met de M4 of TAR-21
Vinden jullie ook dat de crosshairs van de wapens hier beter zijn? In MW1 koos ik meteen de red dot zodra die er was. maar in MW2 vind ik de sight van bijv. de SCAR-H heel fijn om te gebruiken. Zo ook met meerdere wapens.
Bij de TAR-21 is de red dot echt verschrikkelijk . Zodra ik die challenge heb gaat die eraf.
Trouwens ik vond dit:
http://modernwarfare247.com/weapons
Alle wapens staan er beschreven en bij de meesten is er ook een filmpje van Discovery. Na het zien van het filmpje wat bij de KRISS Super-V hoort ben ik eigenlijk P90 af :)
Ook leuk is het filmpje over de ACR. Gebaseerd op de M4 en ze hebben de M4 gestript en gekeken wat ze konden verbeteren. (enkel het voor mechanisme en nog iets.)
Kendorjia
15-11-2009, 11:09
Favoriete guns momenteel zijn de SCAR-H en de M16, of course... Verder vind ik de P90 leuk en ook die Vektor ofzo schiet aardig. Met de P90 heb ik eergisteren Akimbo gespeeld maar dat is toch ***.
Persoonlijk vind ik de maps van cod4 beter, deze zijn niet slecht maar nogal "saai". Weinig inspiratie, Estate is een van de weinig eruitspringende maps voor mij, niet simpel, maar erg leuk. Maar dan van die typische shootermapjes zoals Subbase en dergelijke vind ik nix, wat hangars, wat gangetjes en dan allemaal in zo'n saai kleurenpalet, nee doe mij dan maar Overgrown bijvoorbeeld.
Ook het verhaal van 4 vond ik beter, hier zit echt nix verhaal in de singleplayer, gewoon wat losse onsamenhangende snippers imo. Springt ook van de hak op de tak en dergelijke, viel me toch wat tegen.
Gameplay gewijs zit het wel helemaal goed en vind ik'm zeker beter dan 4, alles is beter uitgebalanceerd in de mp en ook in de sp speelt het allemaal leuker, zeker op veteran. Geen infinte spawnende vijanden meer, wat een zaligheid.
Ik ben er nog niet echt uit welke van de twee ik de betere MW vind maar het zijn beide toppers van jewelste waar de meeste concurrentie lang niet aan kan.
Oh en dat van wat spelen de boycotters had ik al gezien ja, typisch he... Was te verwachten
Michael Hamers
15-11-2009, 12:38
Mijn favo Assault wapen is op dit moment de Scar-H en als SMG gebruik ik de Vektor regelmatig. Lekker licht en snel herlaadbaar wapen. De rest gebruik ik zelden tot nooit. Dus geen LMG, Shotguns of anderssoortig geneuzel. Wat ik wel een prettige toevoeging vindt zijn de machinepistolen. Werkt wat beter dan een gewone handgun... Vooralsnog als secondary gebruik ik de PP2000...
New Super Mario Bros Wii is uit in AmerikaL
- 8,9 op IGN (Klik hier voor de Video Review (http://wii.ign.com/dor/objects/14354229/super-mario-wii-2/videos/nsmb_wii_vdr.html)
- 10 op NintendoLife (Klik hier voor de review (http://wii.nintendolife.com/reviews/2009/11/new_super_mario_bros_wii_wii))
- 8,5 op GameSpot (Klik hier voor de (Video) Review (http://www.gamespot.com/wii/action/newsupermariobroswii/review.html?tag=topslot;thumb;1))
Old skool tough, I want it :D.
Resident Evil: Darkside Chronicles is ook uit en lijkt me fantastisch:
- http://wii.ign.com/dor/objects/14328873/resident-evil-the-darkside-chronicles/videos/redarkside_vdr_111309.html
John Sital
15-11-2009, 17:32
lol mijn favo map is highrise, qua wapens is de scar goede keus, bij de sms vind ik de ump zeer behoorlijk, lijkt wel of de mp5 in vergelijking met deel 4 minder fijn is om te gebruiken.
bij de lmg vind ik die aug fijn wapen.
vandaag al 2x een nuke op mijn kop gekregen van 2 clanmembers:-o
- 8,9 op IGN (Klik hier voor de Video Review (http://wii.ign.com/dor/objects/14354229/super-mario-wii-2/videos/nsmb_wii_vdr.html)
- 10 op NintendoLife (Klik hier voor de review (http://wii.nintendolife.com/reviews/2009/11/new_super_mario_bros_wii_wii))
- 8,5 op GameSpot (Klik hier voor de (Video) Review (http://www.gamespot.com/wii/action/newsupermariobroswii/review.html?tag=topslot;thumb;1))
Instant Buy
Kraken van Modern Warfare 2 is al gevorderd tot werkende LAN Co-op! (y) Rest zal een kwestie van tijd zijn denk ik!
pokalapoketl
15-11-2009, 23:13
Ik vind dit (http://www.giantbomb.com/quick-look-new-super-mario-bros/17-1633/) nog de beste reclame voor de game.
Ik kan niet wachten.
Ik denk zelf niet dat ik de game ooit met z'n vieren zal spelen (wegens gebrek aan Wii-motes) maar het ziet er wel als een leuke toevoeging uit. Ik heb gewoon zin in een toffe 2-d game.
Daan de G.
16-11-2009, 11:09
Mijn favo wapen is de aug, wat kan je daarmee heerlijk bursten! Helaas heb ik scavenger pro moeten opgeven voor Bling, aangezien red dot en grip een must zijn voor dat wapen!
Heerlijke game! Daarnaast vond ik de SP ook heerlijk, niet al te frustrerend op veteran en een geweldig "verhaal", je moet een beetje nadenken om de puzzelstukjes in elkaar te zetten maar vond het een goede zet om niet alles voor te kauwen. Een soldaat weet vaak ook niet wat er aan de hand is en dat komt goed naar voren tijdens de Amerikaanse missies.
En Soap en Price samen, geweldig! Heerlijk einde ook en hoop op een MW3!
Bas Hokke
16-11-2009, 11:56
Ik vind die red dots niet echt noodzakelijk in dit spel. In deel één nam die iron sight veel van je gezichtsveld weg, maar nu viel het me op dat ik prima overweg kan met de default iron sight.
Ik gebruik eigenlijk weinig de LMG Meer assault en SMG.
Wat ik wel klote vind is dat je per assault wapen 20 kills met de noob tube moet maken voordat de Shotgun attachment krijgt. Heb net in één ronde 20 kills met dat ding gemaakt.
kreeg wel wat commentaar, maar heb gewoon gezegd dat ik die kills nodig had voor die challenge.
Ik zei in een vorige post dat mijn favo de SCAR-H is, maar ben nu bezig met de M4 en dat is ook wel een prima wapen. geen recoil en rate of fire waar je u tegen zegt
Ik denk zelf niet dat ik de game ooit met z'n vieren zal spelen (wegens gebrek aan Wii-motes) maar het ziet er wel als een leuke toevoeging uit. Ik heb gewoon zin in een toffe 2-d game.
Dat probleem heb ik inderdaad. Heb meer twee controllers, maar weet zeker dat mijn zusje graag mee zal spelen. Speel nu vaak dingen als Mario Kart Wii, Resident Evil: Umbrella Chronicles, Wii Sports (Resort) samen met haar en toen ik alleen nog maar een SNES had, speelden we samen de Super Mario Bros./Super Mario World games en de Donkey Kong Country serie samen. Dus ik heb er alle vertrouwen in dat ze New Super Mario Bros. Wii ook super gaat vinden. Toffe video ook van Giantbomb. Lijkt me echt geweldig.
Marcel v/d H.
16-11-2009, 14:43
Rusland haalt Call of Duty uit schappen
Door een vliegveldscène genaamd 'No Russian' is er zo veel commotie over Call of Duty: Modern Warfare 2 in Rusland, dat de spellen teruggeroepen worden. Net als in vele andere spellen, wordt Rusland namelijk afgeschilderd als terroristisch bolwerk.
In de betreffende scène is de speler een infiltrant bij het Amerikaanse leger tijdens een aanslag op het vliegveld in Moskou. De 'No Russian'-missie was de aanleiding om het spel te verbieden. Activision zal het moeten oplossen door een wijziging in de verhaallijn. Het spel komt pas terug in de winkels als de Russische overheid het spel goedgekeurd heeft.
De Russische website GotPS3 spreekt zich ook negatief uit over de hele verhaallijn. Het zou de Russen neerzetten als terroristen en het zou respectloos zijn jegens andere culturen, en dan vooral de Russische.
Modern Warfare 2 is niet alleen omstreden in Rusland. Ook in Frankrijk Duitsland en zelfs Nederland zorgde het spel voor commotie. Ook in Nederland was de 'No Russian'-scène omstreden. Inmiddels is vastgesteld dat het spel niet verboden kan worden in ons land. In landen als Duitsland komt een speciale 'gekuiste' versie.
arjan_ufo
16-11-2009, 15:12
Even 2 vraagjes, is het net als bij de xbox mogelijk om online op een pc je trophies na te kijken? zonder dat ik thuis de ps3 aan moet loggen?
en sinds i mf2 heb, kan ik mn trophies niet meer synchroniseren, las wel online dat er eerst geen trophies waren maar sinds patch 1.02 dit verholpen is, nou inderdaad, ik krijg ze wel, maar kan ze dus niet terugzien.
*NERAZZURRI*
16-11-2009, 16:00
Ja, volgens mij kan dat gewoon via de officiële playstation site. Even inloggen natuurlijk.
starbuck
17-11-2009, 13:20
MW2 is niet bij iedereen geliefd :-o
http://games.fok.nl/news.php?newsid=35330
:shock:
als dat ventje serieus is dan moet ie echt hulp gaan zoeken.
ben ermee eens dat mw2 online erg frustrerend kan wezen maar het gaat steeds beter online sinds de 1 dags vliegen allemaal wat anders gaan doen. en het blijft maar een spelletje
Claudio Santulli
17-11-2009, 17:03
Zo Assassins Creed II The white Edition is verstuurd.
Hopelijk morgen binnen van FRS
Thomas Gabriel
17-11-2009, 17:12
MW2 is niet bij iedereen geliefd :-o
http://games.fok.nl/news.php?newsid=35330
:shock:
:shock:Wat een freak!
Net weer even genoten van The Beatles: Rockbank dankzij het volledige Sgt. Pepper album dat vandaag als DLC verschenen is.
Weer een enorm compliment voor de dreamscapes, die bij dit meest psychedelische album ook echt het tofst zijn.
Michael Hamers
17-11-2009, 17:21
:shock:Wat een freak!
Dat is nog zacht uitgedrukt. Die jongen heeft serieus hulp nodig. Psycho...
Zo Assassins Creed II The white Edition is verstuurd.
Hopelijk morgen binnen van FRS
mijn Black Edition wordt morgen verstuurd, en dan heb ik hem Donderdag, waar ik toch niks aan heb aangezien ik gewoon moet werken dus zal Vrijdagavond/zaterdag worden zodat ik er goed voor kan gaan zitten. Ik heb er zin in! :)
Roy de Jong
17-11-2009, 18:49
Voor de XBOX360 eigenaren onder ons is er vanaf vandaag een interresante update beschikbaar. Zie dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=3475).
Wij zijn gisteren bij Microsoft op Schiphol te gast geweest voor en exclusiev demonstratie van de laatste update en de mogelijkheden die daar bij komen kijken, dit was erg leuk en gezellig.
Ik ben ook wel benieuwd geraakt naar Project Natal (http://www.xbox.com/en-US/live/projectnatal/)van Microsoft. En vraag me af hoe precies de controllerloze besturing zal zijn. Volgens zeggen van Microsoft zal dit binnen 1 á 2 jaar op de markt gebracht worden.
Don van Straalen
17-11-2009, 18:59
filmpje van starbuck was volgens hier laatstook al gepost, inderdaad erg grappig.
Claudio Santulli
17-11-2009, 19:23
Geen update gehad, wel al de nieuwe features, waar ik overigens niet op zit te wachten.
Wel via Zune een exclusief stukje van Avatar gezien.
Maar Twitter en Facebook :-(
Ik moest ze overigens los downloaden, terwijl er in het menu wel al wijzigingen te zien waren.
Maar een echte update heb ik op mijn twee x-boxen niet voorbij zien komen.
Thomas Gabriel
17-11-2009, 19:27
Wat houd de nieuwe update in van CoD5 ?
http://209.85.229.132/search?q=cache:SiAJlGJw6K4J:www.fileplanet.com/promotions/battlefield-bad-company-2/+www.fileplanet.com/promotions/battlefield-bad-company-2/&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=uk
Keytje halen voor ps3 , moet wel een amerikaans account hebben om m te downloaden , en de store is down bij mij zowel usa als de eu store
Thomas Gabriel
17-11-2009, 19:33
Review Assassin's Creed 2 GT (http://www.gametrailers.com/video/review-hd-assassins-creed/58372)
http://209.85.229.132/search?q=cache:SiAJlGJw6K4J:www.fileplanet.com/promotions/battlefield-bad-company-2/+www.fileplanet.com/promotions/battlefield-bad-company-2/&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=uk
Keytje halen voor ps3 , moet wel een amerikaans account hebben om m te downloaden , en de store is down bij mij zowel usa als de eu store
Thnx :D
Review Assassin's Creed 2 GT (http://www.gametrailers.com/video/review-hd-assassins-creed/58372)
netjes! een 9.2 :)
Claudio Santulli
17-11-2009, 20:56
Hier (http://www.insidegamer.nl/xbox360/assassinscreedii/videos/12573) een nederlandstalige :( videoreview, wel met een kleine spoiler aan het einde...
betreffende het tegenvallende Rome, aan het einde van de Game ;-)
Gamekings heeft ook een recensie op hun site staan.
Ik wacht sowieso tot die game behoorlijk in prijs gedaald is voordat ik hem koop. Maar ik ben wel benieuwd of de variatie aan missies en de aanpassingen van de gameplay/concept de game ook echt beter hebben gemaakt.
Ik vind de Xbox update trouwens behoorlijk saai.
Twenty hours is the minimum and the pacing is gradual - but the hidden extras and side-quests are compelling and there's a good sense that your efforts are rewarded.
AC 2 Launch trailer http://xbox360.ign.com/dor/objects/14302493/assassins-creed-2/videos/ac2_trl_launchtrailer_111709.html
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.