PDA

Bekijk de volledige versie : Aerosmith



DVD Watcher
07-11-2009, 23:52
Ik kwam het volgende bericht tegen wat betreft Aerosmith, en vind ik best schokkend als het uit zou komen.

Want vind de band een van de beste bands uit de rockgeschiedenis.

In ieder geval dit is het betreffende artikel :

Aerosmith verder zonder Steven Tyler?

AMSTERDAM - Aerosmith is bezig gesprekken te voeren om te kijken of ze verder willen met zanger Steven Tyler of dat ze misschien een andere zanger op zijn plek willen zetten.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00648/steven_648164d.jpg

Gitarist van de band Joe Perry vertelde al eerder dat de positie van Steven op losse schroeven staat. De zanger viel een aantal maanden geleden van het podium en bezeerde daarbij zijn arm. De band moest veel optredens afzeggen en Joe gaf aan dat Steven de boel op een rijtje moest krijgen, wil de band overleven.

Er lijkt nu een echte scheur te zijn ontstaan. Steven heeft bij meerdere optredens een aparte kleedkamer gekregen en tijdens een interview met Classic Rock magazine zei tweede gitarist Brad Whitford dat ze zelfs al bezig zijn om gesprekken te voeren over de toekomst van de band, zonder Steven, meldt NME.

Eén van de opties zou zijn om zonder de leadzanger verder te gaan. 'Ik weet niet hoe dat eruit zou zien. Het zou er ook van afhangen wie we kunnen vinden en wie het zou willen doen'. zegt Brad. 'Het is moeilijk om Steven op te volgen. Niemand kan hem vervangen of nadoen, maar als we een goed iemand vinden en de chemie is goed, waarom niet?'

Joe heeft inmiddels tegen verschillende verslaggevers verteld dat Tyler weg is uit de band, zover hij weet. 'Ik weet niet of het voor altijd is, ik weet alleen dat hij heeft gezegd dat hij uit de band is gestapt. Verder weet ik niets.'

Het lijkt er sterk op dat één van de grootste rockbands uit de geschiedenis een grote verandering zal ondergaan...

Bron : Telegraaf.nl

eric snake
08-11-2009, 04:03
Als Tyler weg is moet de band gewoon stoppen.
Of beginnen als nieuwe band met een andere naam!

Aerosmith zonder Tyler is GEEN Aerosmith !!